Jump to content

Photo

XTCrode duifjes

• Please log in to reply
116 replies to this topic

#41 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 13 May 2010 - 05:34 PM

Oe dan moet ik erg oppassen, want ik heb nu al de neiging om steeds opnieuw eentje achterover te slaan.
Moet erg sterk in me schoenen staan, heb mezelf beloofd dat ik tot einde volgend maand geen een achter over sla.
En mocht ik dat wel doen ga ik de rest van de pillen doorspoelen.

Ik vind dit nogal geestelijk erg verslavend, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik al niet helemaal lekker in me vel ben.
En door die pil echt lekker ga voelen, dus heb je de neiging om er weer eentje te nemen.
Het moet geen verslaving/gewoonte worden i guess..

Dacht dat je binnen 2 weken weer goed voorraad serotonine hebt, heb ik goed mis dus.

Bedankt voor alle informatie.
Dank u wel DHP, en fellow members.
Als ik nog vragen heb dan horen jullie het wel :crybaby5fa:

http://i41.tinypic.com/2czorbp.jpg
Posted Image
http://i41.tinypic.com/2czorbp.jpg
Geprobeerd: Alcohol, Wiet, Hash, Salvia, Codeine, DXM, Truffels, Speed, XTC, MCPP & Methylphenidate
Officieel diagnose: ASS

#42 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 13 May 2010 - 05:46 PM

Ik zal het proberen :crybaby5fa: Maar hoe lang duurt het ongeveer totdat je serotonine weer op peil zit? (gewoon schatting elk persoon is anders)
zonder al die 5htp en tryptofaan gedoe?

Dus met normaal voedsel,appelsap kip enz/

Een paar jaar geleden toen ik begon met MDMA oa hierover informatie opgezocht. Ik kwam uit bij een goede 2 à 3 maand. En dit is voor mij ook zowat gepast. Wanneer ik er een korter periode tussen laat, dan zal ik wel effect ervaren maar belange niet zo mooi, zo speciaal als het 'echte' MDMA gevoel dat ik anders krijg.

Ik heb een tijdje terug ook gemerkt, dat als ik een tijd niks doe van drugs (buiten alcohol) en dan een paar weken speed na elkaar (dewelke dan wel erg lekker voelt), de MDMA kort daarop ook minder inslaat.

Kortom, ik heb mezelf voorgenomen om terug te gaan naar minstens 2 maand tussenperiode, met voorkeur langer en als ik de MDMA neem dan geen zaken als speed de weken ervoor.

Sowieso gaat het effect na x-tijd afzwakken, mijn eerste 3-4 ervaringen waren zo fantastisch, maar dat had ook vooral te maken met het nieuwe. Niettemin raad ik iedereen aan om deftige tussenperiodes te respecteren. Niet alleen voor het MDMA gevoel te kunnen behouden, maar ook gewoonweg voor je eigen gezondheid en gelukkig zijn.

Edit: Persoonlijk ervaar ik MDMA nooit lichamelijk noch geestelijk verslavend, de ervaringen waren iedere keer zo mooi en dankzij de tussenperiode gaven ze een mooi afterglow mee. Het is pas wanneer je die periodes begint te doorbreken, dat het in een zekere neerwaarste spiraal kan gaan lijkt me. Als je je niet goed voelt in je vel, is het eigenlijk erg hard af te raden om drugs te doen. Het geeft tijdelijke positieve momenten, maar de negatieve tijd erna zal enkel vergroten.

Wat een wereld...

#43 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 13 May 2010 - 06:06 PM

ach ja ik zou het knap vinden wanneer je niet meteen los gaat op de knabbels want zoals je hoort van fellow dhp'ers heeft haast iedereen wel een periode van mdma misbruik gekend (ondergetekende incluis).

en wat betreft 5-htp, tryptofaan en wat nog..forget it.
onthouding en rust is het enige dat werkt om je hersenchemie weer op orde te krijgen.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#44 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 13 May 2010 - 09:12 PM

Het is verdomde ironisch dat op iets dat voor mij aanvankelijk zo perfect was zo snel de sleet kwam. Moest ik een tijdmachine hebben zou ik het na mijn eerste keer een jaar niet doen en daarna niet vaker dan eens per jaar. (En ik zou terug reizen naar mijn 18de en een pot kratom bestellen :crybaby5fa: )

What goes up must come down. Poelster vergeleek het eens treffend met naar de bergen gaan. Voor het eerst in de alpen is geweldig. De tweede keer ook nog, daarna race je er liever doorheen naar zee toe. Nu ik erzo over nadenk geldt dat voor hevige relaties met uiterlijk knappe dames en hete sex ook wel. Die ben ik het snelste beu. (niet dat ik er zoveel had dat ik er nu genoeg van heb :laugh: )

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#45 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 13 May 2010 - 09:35 PM

Hoezo gaan er zoveel mensen hallucineren van die blauwe mitsus?
Ik heb alleen rode duifjes :crybaby5fa:

Ik heb dit alleen uit geruchten gehoord, dus op zijn minst is dit onbetrouwbare infomatie, maar het schijnt dat naast een flinke dosis MDMA (~200 mg) er een paar mg 2C-B (~4 mg) inzat. Nu is 2C-B bij deze dosis niet actief, maar door de hoge dosis MDMA zal hier zeker iets van gemerkt worden en wederzijds zal deze kleine dosis 2C-B de hoge dosis MDMA nog verder versterken.

McH, had jij ook niet ooit is een 2C-x (I?) met MDMA gemixt?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#46 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 13 May 2010 - 09:49 PM

ik heb toen zo'n beetje alle soorten van die pillenbakkers wel eens gehad (roze vw, blauwe vw, roze mercedes, paarse harley davidsons (met 190 mg :crybaby5fa: ) ,paarse diehoeken, blauwe driehoeken, mitsus enz en regelmatig laten testen en daar is bij mijn samples nooit iets anders dan mdma in aangetroffen. Maar wie weet waar ze toen allemaal op hebben getest.

ik heb er wel van getript in de zin dat dromen en werkelijkheid in elkaar over beginnen te lopen maar nooit visuele hallucinaties van gehad die ik met 5 mg 2c-b wel heb.

maar deze pillen voelden wel anders aan dan de andere gangbare pillen uit die tijd zoals de witte kersjes, de supermannetjes, eurootjes, molentjes,v2 ,klompjes Daar bleef je toch een stuk helderder en socialer van.

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#47 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 14 May 2010 - 09:45 AM

hallucinaties van 5 mg 2c-b?! mazzelpik!
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#48 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 20 May 2010 - 06:48 PM

ik heb toen zo'n beetje alle soorten van die pillenbakkers wel eens gehad (roze vw, blauwe vw, roze mercedes, paarse harley davidsons (met 190 mg :danceboy: ) ,paarse diehoeken, blauwe driehoeken, mitsus enz en regelmatig laten testen en daar is bij mijn samples nooit iets anders dan mdma in aangetroffen. Maar wie weet waar ze toen allemaal op hebben getest.

ik heb er wel van getript in de zin dat dromen en werkelijkheid in elkaar over beginnen te lopen maar nooit visuele hallucinaties van gehad die ik met 5 mg 2c-b wel heb.

maar deze pillen voelden wel anders aan dan de andere gangbare pillen uit die tijd zoals de witte kersjes, de supermannetjes, eurootjes, molentjes,v2 ,klompjes Daar bleef je toch een stuk helderder en socialer van.

aha de goeie tijden Anjin!!
Van die bovenste rij heb ik, op de roze VW na, ook alle minstens één x gehad ;)
En wat je zegt, die MDMA gaf echt een hele trippy high, hele zuivere MDMA imo. Echt weg spacen.
Oh jongen, als een paarse Harley in sloeg vervormde je hele wereld...

#49 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 20 May 2010 - 07:24 PM

haha ik betrap mezelf er nu bijna op om te zeggen 'dat de pillen van vroegah echt veeel beter waren dan die rommel van tegenwoordig'

lol

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#50 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 20 May 2010 - 08:19 PM

Deze pillen die ik cadeau heb weggegeven aan een paar bekenden zijn ook over hun nek gegaan O.o

Maar de een was zo space dat ze 1 gordijn als 2 gordijnen zag, en de klok vanaf de bank kon aanraken O.o
Geprobeerd: Alcohol, Wiet, Hash, Salvia, Codeine, DXM, Truffels, Speed, XTC, MCPP & Methylphenidate

#51 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 20 May 2010 - 08:31 PM

is het niet zo dat mdma gewoon mdma blijft en als het 84,1% puur is hetzelfde is als 84,1% pure mdma van "vroegah"?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#52 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 20 May 2010 - 08:36 PM

Deze pillen die ik cadeau heb weggegeven aan een paar bekenden zijn ook over hun nek gegaan O.o

Maar de een was zo space dat ze 1 gordijn als 2 gordijnen zag, en de klok vanaf de bank kon aanraken O.o

gheghe, mdma geeft scheel kijken een totaal andere dimensie :danceboy: ;) :angry: misschien goed om eentje naar de testservice te brengen, kijken hoeveel erin zit.

#53 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 20 May 2010 - 10:48 PM

is het niet zo dat mdma gewoon mdma blijft en als het 84,1% puur is hetzelfde is als 84,1% pure mdma van "vroegah"?

jup

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#54 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 24 May 2010 - 05:23 AM

jup

V: Helpt aspartaam bij gewichtsvermindering?

A: Helaas is "bijna zonder calorieen" niet zo goed om af te vallen. Aspartaam zorgt er voor een daling van het serotonine gehalte in de hersenen, waardoor je veel meer trek krijgt in normale zoetigheid. Je smacht als het ware naar zoet. Daardoor val je vaak ook kilo's af wanneer je stopt met het gebruik van deze kunstmatige zoetstof.

Mischien gewoon minder Aspartaam voedsel eten :P

#55 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 24 May 2010 - 07:36 AM

V: Helpt aspartaam bij gewichtsvermindering?

A: Helaas is "bijna zonder calorieen" niet zo goed om af te vallen. Aspartaam zorgt er voor een daling van het serotonine gehalte in de hersenen, waardoor je veel meer trek krijgt in normale zoetigheid. Je smacht als het ware naar zoet. Daardoor val je vaak ook kilo's af wanneer je stopt met het gebruik van deze kunstmatige zoetstof.

Mischien gewoon minder Aspartaam voedsel eten :P

Alle light producten zetten aan tot vetzucht, omdat ze je "calorieën intake meter" in je hersenen voor de gek hoeden.
En aspartaam heeft sowieso een zeer bedenkelijke reputatie, van carcinogeen tot neurotoxine aan toe.
Eat food not chemicals!

:P
They don't like my lifestyle..

#56 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 24 May 2010 - 02:33 PM

aspartaam is zover ik weet een methyl ester van asparaginezuur en fenylalanine, 2 essentiele aminozuren dus technisch gesproken IS aspartaam food! :P

trouwens als ik de keuze heb tussen 2 frisdranken , de ene met aspartaam en de andere met een bom suiker dan neem ik die met aspartaam anyday hoor.
geraffineerde suiker is the real enemy (en dat valt wetenschappelijk wel te bewijzen btw):P

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#57 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 24 May 2010 - 03:21 PM

niet helemaal, aspartaam is een omstreden product. zijn veel onderzoeken gedaan over dit product die beide kanten op wijzen. ik denk zelf dat je mensen hebt die gevoelig zijn voor aspartaam en mensen die dat niet zijn, daarom heb je mensen die het gebruiken en er slecht op reageren en dik worden, tumoren kweken e.d. en mensen die het kunnen gebruiken en nergens last van hebben. ik zelf mijd light producten, zij het enerzijds voor de verrotte smaak, anderzijds omdat ik geen vertrouwen heb in onderzoek en legalisering van aspartaam. heb ooit een artikel gelezen waarin verteld werd dat aspartaam verboden was totdat Reagan president werd, hij heeft de FDA onderzoek laten doen naar dit product, degene die heeft gekeken of het ok was heeft zich op 1(!!!!!!!!!!!) onderzoek uit Japan waaruit bleek dat het niet schadelijk was, naar alle andere onderzoeken werd niet gekeken. bleek later dat die kerel van de FDA, Arthur Hayes zo uit mn hoofd, was vrienden had in de aspartaam wereld, makkelijk goedkeuren in dat geval lijkt me... btje dubieus allemaal, denk zelf niet dat ik bij de groep hoor die er gevoelig voor is, maar toch klinkt het niet zo fris (gheghe, lekker dubbel :P )

@naoto, was heeft je post met je quote te maken? en wat heeft de post met het topic te maken, dit is XTC, rode duifjes... zie nergens aspartaam in de titel, of dat moet in die rode duifjes gezeten hebben...

#58 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 25 May 2010 - 08:28 AM

aspartaam is alleen gevaarlijk voor mensen met een bepaalde stofwisselingsziekte (daarom staat op sommige producten de tekst "bevat een bron van fenylalanine".

voor de rest heb ik nog nooit ergens overtuigend bewijs gezien dat aspartaam gebruik risicovol zou zijn en het riekt mij allemaal wat teveel naar complot theorieen en aluminiumfolie..

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#59 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 25 May 2010 - 08:50 AM

het zou weldegelijk een zeer lichte carcinogene werking hebben in belachelijk hoge dagelijkse dosissen, ik meen me een vaag onderzoekje te herinneren dat aanwijzingen in die richting had iig. Nu eerst nog wat blokken voor examen staatsrecht straks, daarna zal ik eens zien of ik het terug kan vinden.

Maar nu moet ik wel zeggen dat ik me daar gezien de oxiderende werking van een hoop andere dingen die ik (en waarschijnlijk velen hier) dagelijks binnen krijg (koffie, rook,...) me daar weinig van ga aantrekken :P

#60 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 06 June 2010 - 03:02 PM

niet helemaal, aspartaam is een omstreden product. zijn veel onderzoeken gedaan over dit product die beide kanten op wijzen. ik denk zelf dat je mensen hebt die gevoelig zijn voor aspartaam en mensen die dat niet zijn, daarom heb je mensen die het gebruiken en er slecht op reageren en dik worden, tumoren kweken e.d. en mensen die het kunnen gebruiken en nergens last van hebben. ik zelf mijd light producten, zij het enerzijds voor de verrotte smaak, anderzijds omdat ik geen vertrouwen heb in onderzoek en legalisering van aspartaam. heb ooit een artikel gelezen waarin verteld werd dat aspartaam verboden was totdat Reagan president werd, hij heeft de FDA onderzoek laten doen naar dit product, degene die heeft gekeken of het ok was heeft zich op 1(!!!!!!!!!!!) onderzoek uit Japan waaruit bleek dat het niet schadelijk was, naar alle andere onderzoeken werd niet gekeken. bleek later dat die kerel van de FDA, Arthur Hayes zo uit mn hoofd, was vrienden had in de aspartaam wereld, makkelijk goedkeuren in dat geval lijkt me... btje dubieus allemaal, denk zelf niet dat ik bij de groep hoor die er gevoelig voor is, maar toch klinkt het niet zo fris (gheghe, lekker dubbel :) )

@naoto, was heeft je post met je quote te maken? en wat heeft de post met het topic te maken, dit is XTC, rode duifjes... zie nergens aspartaam in de titel, of dat moet in die rode duifjes gezeten hebben...

Omdat het je serotonine blijkt op te vreten :P

Maja nu het alweer Juni is ben ik gisteren weer helemaal space gegaan, mijn nicht was jarig dus we waren met z'n allen naar een cafe gegaan.
Heb 1 pil achter over geslagen, ik heb tot nu toe nog nooit zo een lekkere trip gehad.
Heb het ook zitten mixen met alcohol en klein beetje wiet, af en toe ff naar de wc mijn gezicht wassen lekker af koelen zonder af te drogen echt lekker....
Er was ook een DJ die gewoon lekker muziek had opgezet.
Buiten leek het net zomer in de nacht, de lantaarnpaal straalde als het ware gewoon lekker geel licht en dat zag ik dan ook.
Mijn hele lijf tintelde voelde me echt super. Ben niet over mijn nek gegaan, wel bijna maar heb alles in gehouden.
Op een gegeef moment zag ik alles een klein beetje dubbel ofzo, was gewoon helemaal te gek.

Eerste keer zeer positieve ervaring gehad, dat word weer wachten. Mijn 2 Turkse oompjes van mij die waren ook gewoon lekker gezellig in de cafe.
En ik had het ze ook verteld de een deed alsof hij me een platte hand wou geven, dus ik ging express met mijn wang naar hem toe van sla me dan en toen knuffelde hij en lachde hij gewoon.
Dus ik vroeg hem ligt het aan mij of heeft iedereen grote ogen? Hij zei dat ligt aan jou, zelfs mijn beste vrienden die anti-drugs zijn hadden grote ogen.
Denk dat ik een beetje ging hallucineren :o :bloos:
Volgens mij iedereen die me zag wist precies wat er afspeelde :D

Ik heb geen rode duifjes meer, dus de volgende keer word het wat anders.
De pilletjes kwamen uit Amstelveen, iemand bekend met deze pillen?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users