niet helemaal, aspartaam is een omstreden product. zijn veel onderzoeken gedaan over dit product die beide kanten op wijzen. ik denk zelf dat je mensen hebt die gevoelig zijn voor aspartaam en mensen die dat niet zijn, daarom heb je mensen die het gebruiken en er slecht op reageren en dik worden, tumoren kweken e.d. en mensen die het kunnen gebruiken en nergens last van hebben. ik zelf mijd light producten, zij het enerzijds voor de verrotte smaak, anderzijds omdat ik geen vertrouwen heb in onderzoek en legalisering van aspartaam. heb ooit een artikel gelezen waarin verteld werd dat aspartaam verboden was totdat Reagan president werd, hij heeft de FDA onderzoek laten doen naar dit product, degene die heeft gekeken of het ok was heeft zich op 1(!!!!!!!!!!!) onderzoek uit Japan waaruit bleek dat het niet schadelijk was, naar alle andere onderzoeken werd niet gekeken. bleek later dat die kerel van de FDA, Arthur Hayes zo uit mn hoofd, was vrienden had in de aspartaam wereld, makkelijk goedkeuren in dat geval lijkt me... btje dubieus allemaal, denk zelf niet dat ik bij de groep hoor die er gevoelig voor is, maar toch klinkt het niet zo fris (gheghe, lekker dubbel
)
@naoto, was heeft je post met je quote te maken? en wat heeft de post met het topic te maken, dit is XTC, rode duifjes... zie nergens aspartaam in de titel, of dat moet in die rode duifjes gezeten hebben...
Omdat het je serotonine blijkt op te vreten

Maja nu het alweer Juni is ben ik gisteren weer helemaal space gegaan, mijn nicht was jarig dus we waren met z'n allen naar een cafe gegaan.
Heb 1 pil achter over geslagen, ik heb tot nu toe nog nooit zo een lekkere trip gehad.
Heb het ook zitten mixen met alcohol en klein beetje wiet, af en toe ff naar de wc mijn gezicht wassen lekker af koelen zonder af te drogen echt lekker....
Er was ook een DJ die gewoon lekker muziek had opgezet.
Buiten leek het net zomer in de nacht, de lantaarnpaal straalde als het ware gewoon lekker geel licht en dat zag ik dan ook.
Mijn hele lijf tintelde voelde me echt super. Ben niet over mijn nek gegaan, wel bijna maar heb alles in gehouden.
Op een gegeef moment zag ik alles een klein beetje dubbel ofzo, was gewoon helemaal te gek.
Eerste keer zeer positieve ervaring gehad, dat word weer wachten. Mijn 2 Turkse oompjes van mij die waren ook gewoon lekker gezellig in de cafe.
En ik had het ze ook verteld de een deed alsof hij me een platte hand wou geven, dus ik ging express met mijn wang naar hem toe van sla me dan en toen knuffelde hij en lachde hij gewoon.
Dus ik vroeg hem ligt het aan mij of heeft iedereen grote ogen? Hij zei dat ligt aan jou, zelfs mijn beste vrienden die anti-drugs zijn hadden grote ogen.
Denk dat ik een beetje ging hallucineren
Volgens mij iedereen die me zag wist precies wat er afspeelde

Ik heb geen rode duifjes meer, dus de volgende keer word het wat anders.
De pilletjes kwamen uit Amstelveen, iemand bekend met deze pillen?