Jump to content

Photo

XTCrode duifjes

• Please log in to reply
116 replies to this topic

#21 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 06 May 2010 - 02:46 PM

Als alles goed en lekker voelt, zou je eens mdma kunnen nemen op het plateau van een paddotrip, de zogeheten hippieflip, of i.c.m. LSD, de candyflip. Dit geeft hele nieuwe dimensies aan beide middelen. Maar nogmaals, alleen als zoiets goed voelt, je trip waarin je dan zit al lekker gaat en je een goed voorbereide dosis hebt klaargelegd.

Ik zou nooit lsd of paddestoelen combineren met mdma, er gaat een stuk van de magie verloren dan vind ik. Mdma is heeft een aardse werking en verstoort de doorbraak naar een hoger bewustzijn. Maar ja das een eindeloze discussie :thumbsup:

Volgens mij had hij het ook niet over combineren, maar over een hogere plateau.
Ik zal ff erowid checken
Geprobeerd: Alcohol, Wiet, Hash, Salvia, Codeine, DXM, Truffels, Speed, XTC, MCPP & Methylphenidate
Officieel diagnose: ASS

#22 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 06 May 2010 - 08:06 PM

Afhankelijk van je eigen lichaam zit er een zeker "plafond" aan mdma. Persoonlijk merk ik dat ik 60-100mg het fijnst vind, 100-150 gaat vrij hard, en boven de 150 neemt alleen de energie en spanning toe, een soort scherpheid. Boven die drempel voelt het wel steviger, maar ondervind ik geen extra "psychonautische" diepgang; dit heeft te maken met de invloed die mdma heeft op serotonine en dopamine, de eerste heeft een limit, de tweede niet zo zeer (behalve dat het lichamelijk schadelijk wordt).

Echt verschillende plateaus met verschillende ervaringen zoals bij salvia of DXM zijn er niet, behalve de drempel waarbij het minder spacy en meer speedy wordt.

Lage dosis is lang niet altijd minder interessant!
Bovendien heb je stukken minder kans op lichamelijke uitputting of depressieve gevoelens, en vult je serotonine weer wat sneller aan. :P
Verbing weirds language.

#23 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 10 May 2010 - 04:27 AM

Wat ik wel lekker vind is het combineren van xtc en wiet/hash.
Alleen ga ik dan soort van hallucineren, ik zat laatst in de auto de ruiten waren een beetje beslagen.
En het leek alsof iemand steeds om de auto liep en dan naar mij keek en wanneer ik dan keek dat "hij" zich ging verstoppen.
Best wel vreemd, ik vond het wel geinig omdat ik wel wist wat er zo een beetje afspeelde.

Mijn vraag is nu, als ik om de 10 minuten 1/4 van een pil slik.
Zou dat goed inslaan? of is dat verspilling?
Want als ik een hele neem ga ik 100% over mijn nek.
Geprobeerd: Alcohol, Wiet, Hash, Salvia, Codeine, DXM, Truffels, Speed, XTC, MCPP & Methylphenidate

#24 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 10 May 2010 - 09:28 AM

hoeveel 1/4es ga je dan nemen? misschien helpt het als je op zoek gaat naar mdma poeder, pillen vallen bij mij ook slecht op de maag, poeder daar in tegen werkt bij mij wat fijner. hallucinaties van mdma zijn idd super relaxed, blowen maakt het allemaal idd waziger en heftiger :huh:
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#25 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 10 May 2010 - 03:01 PM

Ik moest vroeger ook vaak eventjes over m'n nek gaan van mdma. Eens ik een beetje minder neem en (vooral) minder in een keer heb ik daar niet echt last meer van. 2 halfjes of 4 kwartjes is voor mij dus in ieder geval aangenamer voor de maag. Al moet ik wel zeggen dat ik eigenlijk vooral ervaring heb met mdma kristallen, zolang die te vinden zijn blijf ik liever weg van pillen met god weet wat er tussen :huh:

#26 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 11 May 2010 - 01:27 AM

Ik hou niet echt van snuiven ;)
Een pil gaat er zo in en/of er zo weer uit :D
Maar ik wil dan gewoon de pil in 4en delen en elke 10 minuten een deel innemen, want als ik een halve doe dan heb ik al een opgezet maag.
Een beetje misselijk gevoel maar lang niet overgeven, als ik een hele neem dan ga ik 100% weer over mijn nek.
Maar zodra je een hele neemt voelt het allemaal echt heel lekker aan, maar als je het in stappen doet mis ik dat aanslaan wel.
Mischien kwam het gewoon omdat ik die ochtend kip had gegeten O.o volgende keer 2 banaantjes?
En ja een sigaret roken tijdens het inslaan maakt me alleen maar misselijker vind ik maar dat had ik toen nog niet helemaal door.

#27 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 11 May 2010 - 03:25 AM

Afhankelijk van je eigen lichaam zit er een zeker "plafond" aan mdma. Persoonlijk merk ik dat ik 60-100mg het fijnst vind, 100-150 gaat vrij hard, en boven de 150 neemt alleen de energie en spanning toe, een soort scherpheid. Boven die drempel voelt het wel steviger, maar ondervind ik geen extra "psychonautische" diepgang; dit heeft te maken met de invloed die mdma heeft op serotonine en dopamine, de eerste heeft een limit, de tweede niet zo zeer (behalve dat het lichamelijk schadelijk wordt).

Echt verschillende plateaus met verschillende ervaringen zoals bij salvia of DXM zijn er niet, behalve de drempel waarbij het minder spacy en meer speedy wordt.

Lage dosis is lang niet altijd minder interessant!
Bovendien heb je stukken minder kans op lichamelijke uitputting of depressieve gevoelens, en vult je serotonine weer wat sneller aan. :D

ik word bij grote doseringen alleen maar waziger, ook blackouts enzo.
Hehe een vriend van mij kwam es een keer vrienden van mij tegen ergens in een tokkie buurt geloof ik (dat is bijna 10 km van zijn huis), in de ochend.. ze vroegen wtf doe jij hier dan want hij liep gewoon ineen t-shirt ovr straat. Hij wou zijn fiets in de schuur zetten zei die. Fiets en jas dus kwijt.. geen idee wat die had gedaan. dit was van de befaamde blauwe mitsus.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#28 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 12 May 2010 - 01:53 AM

Hoezo gaan er zoveel mensen hallucineren van die blauwe mitsus?
Ik heb alleen rode duifjes :(

Wel een pluspunt hier en daar, vergeten te vermelden.
Het is inmiddels al 7-10 dagen geleden dat ik X heb gebruikt.
Normaal heb ik echt heel erg last van dwangneurose dus dwanghandelingen en gedachtes.
Ook geen angst meer O.o, mijn hoofd is er erg rustiger op geworden.
Het voelde alsof mijn gevoelens weer terug keerden!
1-3 Dagen na de XTC gebruik voelde ik weer mijn gevoelens, na een huilsessie van 3 minuten dacht ik van huh waarom moet ik opeens weer in huilen uit barsten zonder enige redenen? Daar kwam ik zeer snel achter yaay heb weer gevoelens :duimpje:

Zoiets ervaarde ik dus ook met Speed, alleen duurde dat maar 1-2dagen en begonnen die dwanggedachtes weer langzaam terug komen.
Maar sinds mijn 1e XTC pil voel ik me al velen malen beter.

Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?
Heb een rapport als kind zijnde daarin staat dwangneurose, alleen was ik toen wel erg jong en konden ze niet echt een fatsoenlijke diagnose afnemen.
De wachttijd duurt me weer is te lang, geef me een label mocht die beschikbaar zijn dan ben ik weer opgelucht en hebben jullie weer centjes op zak :laugh:
Zou het voor hun ook gunstig informatie zijn als ik dit bij ze vermeld? Of zal ik dat maar gewoon achterwege laten?
Owja ga nu erg offtopic weer >.>

#29 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 12 May 2010 - 09:44 AM

huilen of onverwachte ontroering is typisch enkele dagen na mdma gebruik.
het hangt helemaal van je situatie af of deze emotionele onstabiliteit ontaard in een 'suicide tuesday' of in een meer langdurige periode van depressie.

wanneer je toegeeft aan de neiging om weer mdma te gaan gebruiken om je (tijdelijk) beter te voelen kan dat er toe gaan leiden dat je in een neerwaartse spiraal beland.
deze neiging is vaak erg groot wanneer je je net weer een beetje normaal bent gaan voelen. (meestal het weekend erna)
hoe vaker je mdma gebruikt deste langer en heftiger deze emotionele periodes kunnen gaan worden.

veel mdma gebruikers gaan na de eerste kennismaking met de drug steeds vaker en langer mdma gebruiken.
maar naarmate de emotionele kickback en de kater heftiger wordt en niet meer op te vangen is met (meer) mdma, stabiliseert het gebruik zich dan vanzelf weer tot enkele keren per jaar of minder.

maar waarschijnlijk zul je daar eerst zelf achter moeten komen..

(heh nu klink ik een beetje als een jellinek voorlichtigsfolder maar het is waar :duimpje: )

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#30 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 12 May 2010 - 10:00 AM

wanneer je dan toegeeft aan de neiging om weer mdma te gaan gebruiken om je (tijdelijk) weer beter te voelen kan dat er toe leiden dat je in een neerwaartse spiraal beland.

wat je zegt. Vandaar dat mijn interesse plaats heeft gemaakt voor diepe afkeer voor deze drug, die heel wat onnodig leed kan veroorzaken. Veel te neurotoxisch. De laatste keer dat ik het nog eens geproberd had was 2/3 maanden geleden en voelde met onmiddellijk terug klote, zelfs tijdens de high. Mijn lichaam herkent dat blijkbaar direct.
omgekeerd gaat ook

#31 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 12 May 2010 - 10:09 AM

In hoeverre mdma neurotoxisch is staat nog steeds ter discussie.
Wat jij beschrijft klinkt meer als een negatieve associatie die je tussen mdma gebruik en de daarop volgende periode van depressie hebt gelegd.
Dit is een puur psychisch fenomeen.

Hetzelfde dat je na een stevige drank kater alleen al van de lucht van bier over je nek gaat :duimpje:

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#32 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 12 May 2010 - 10:23 AM

Hetzelfde dat je na een stevige drank kater alleen al van de lucht van bier over je nek gaat :duimpje:

Ja, met dat verschil dat die mdma kater zo groot is geweest dat de afkeer permanent is, en bij drank kan ik er na 2 dagen meestal terug invliegen en mij gemoedelijk bezuipen. Niet dat dit mijn vast ritme is hoor :laugh:
omgekeerd gaat ook

#33 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 12 May 2010 - 10:48 AM

Hoezo gaan er zoveel mensen hallucineren van die blauwe mitsus?
Ik heb alleen rode duifjes :(

Ik denk eigenlijk door de hoge dosering MDMA in blauwe mistubishi's... zou ook kunnen komen doordat er MDA in zat, maar volgens mij waren die dingen getest op hoge dosering MDMA.

Niet iedereen gaat overigens dingen zien als ze veel MDMA gebruiken, maar topics over hekjes/brillen/hoeden/tafeltjes op feestjes zijn er genoeg en dat wil ook wel wat zeggen natuurlijk. :duimpje:

Normaal heb ik echt heel erg last van dwangneurose dus dwanghandelingen en gedachtes.

Van http://www.mdma.net :

Functional analogues of MDMA may one day be employed in other kinds of insight-oriented therapy as well. Safe, long-acting MDMA analogues may prove therapeutic in the treatment of social phobia, eating disorders and obsessive-compulsive disorder (OCD).

En zie hier ook (vrij oud) nieuws van MAPS over het gebruik van psilocybine bij OCD: http://www.maps.org/news/1099news.html

Best interessant trouwens. :laugh:

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#34 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 12 May 2010 - 11:55 AM

hallucinaties kunnen ook bij lage dosissen optreden (wel met blowen erbij), verschilt per persoon en omgeving en is niet alleen bij mda. ik vind het zelf een apart/interessant karakter van mdma, denk zelf dat het te maken heeft met het wegvallen van de grens tussen realiteit en droomtoestand, heb hier echter geen onderbouwing voor, over het onderwerp is weinig literatuur te vinden. mocht iemand wel iets hebben, graag posten, ben heel erg benieuwd hoe dit in elkaar zit :duimpje:
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#35 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 12 May 2010 - 03:42 PM

Heb zelf nog niet de zogenaamde tuesday dipje ervaren.
Ik werd er juist alleen maar "beter" op.
Wat ik trouwens ook wel vaag vind is dat ik normaal altijd 59.7 weeg en nu weeg ik met een lege maag 61.2
Na de xtc dag ben ik echt veel gaan vreten ;)

Ja dat heb ik dan zonder het xtc gebruik he :)
Maar daar heb ik nu geen last van.
Hoop dat ik er voorlopig geen last meer van krijg.

Waar ik wel veel last mee heb gehad is diarree, maar dat duurde maar 3 dagen.
Snap ook niet hoe ze XTC in de homo scene gebruiken, je moet echt schijtziek naar de plee en omhoog krijg je hem niet.
Maar dat zal wel per persoon verschillen i guess....

#36 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 12 May 2010 - 07:45 PM

Heb zelf nog niet de zogenaamde tuesday dipje ervaren.
Ik werd er juist alleen maar "beter" op.
Wat ik trouwens ook wel vaag vind is dat ik normaal altijd 59.7 weeg en nu weeg ik met een lege maag 61.2
Na de xtc dag ben ik echt veel gaan vreten ;)

het is ook geen wetmatigheid dat je een dip krijgt, en zeker na de eerste keren zal de afterglow wel overheersen.

bovendien ligt het zoals gezegd aan je persoonlijke situatie in welke mate emotionele onstabiliteit uit kan monden in een dip of (tijdelijke) depressie.

anyways je komt er net als iederreen vanzelf zelf wel achter dat je van mdma gebruiken niet alleen maar "beter" wordt de dagen erna..:)

en ja van schommelingen in de serotonine balans ga je vreten, vraag maar aan al die gestresste of eenzame huisvrouwen op de bank voor de teevee met een zak chips.

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#37 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 13 May 2010 - 12:26 AM

:D i c...

:D dan valt het allemaal toch wel erg mee?
ik voel me namelijk niet neerslachtig ofzo :P

#38 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 13 May 2010 - 01:14 AM

Gebruik met mate en geef jezelf rust, dan valt het allemaal wel mee ja :D

Pas wel op voor verslaving, niet dat mdma daar heel heftig in is, maar ik heb een tijdje wel de neiging gehad het wekelijks te gebruiken waarbij ik ook me teleurgesteld voelde zodra dat niet kon. Sommige mensen (waaronder ikzelf) hebben de neiging mdma gebruik als gewoonte in het leven in te bouwen, houd het speciaal! :D
Verbing weirds language.

#39 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 13 May 2010 - 01:59 AM

Ik zal het proberen :D Maar hoe lang duurt het ongeveer totdat je serotonine weer op peil zit? (gewoon schatting elk persoon is anders)
zonder al die 5htp en tryptofaan gedoe?

Dus met normaal voedsel,appelsap kip enz/

#40 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 13 May 2010 - 02:35 PM

Ik zal het proberen :D Maar hoe lang duurt het ongeveer totdat je serotonine weer op peil zit?

Voor mij? Na een pil ben ik ongeveer 1 maand depressief en nog een halve maand minder gelukkig. Na 1,5m ben ik weer "normaal".

Verschilt sterk van persoon te persoon en van je historie met mdma. De eerste 3-4 keer was er geen depressie. Na de 10 zoiets werd het zwart voor mij. Er zal altijd minstens 3 weken tussen de keren, en meestal 2 maand.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users