Jump to content

Photo

XTCrode duifjes

• Please log in to reply
116 replies to this topic

#1 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 01 May 2010 - 02:30 PM

Gisteren helft van een xtc ingenomen om uit te proberen/wennen maar voelde niet veel. Mijn humeur was goed en had beetje zin om te dansen.
Vandaag 1 hele genomen en na 20 minuten inwerking kreeg ik een opgezette maag.
Een beetje het gevoel had ik dat ik aangeschoten was :)
Daarna heb ik 2x overgegeven en nu voel ik me prachtig.
Het zijn rode Duifjes, nu is mijn vraag is het normaal dat je 1-2x moet overgeven?
Ik denk dat het teveel voor me werd en dat ik moest overgeven, heb echt mega grote ogen.
Zit niet op mn tanden te knarsen maar hij is wel strak
Heb een fles water naast me, nou had ik geen zin om naar een bestaande topic te zoeken ben gewoon echt onder de invloed.
Net voelde ik nog een warme buik, nu niet meer.
Ik voel me niet meer misselijk gelukkig :)

Wat denken jullie? dat mijn lichaam het even niet meer aan kon en daardoor de overige troep moest uitspugen?
Geprobeerd: Alcohol, Wiet, Hash, Salvia, Codeine, DXM, Truffels, Speed, XTC, MCPP & Methylphenidate
Officieel diagnose: ASS

#2 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 01 May 2010 - 07:05 PM

Als het deze zijn, lijkt het er op dat ze in orde zijn, en 130-140mg is niet zó veel dat je daar direct vervelende reacties van krijgt.

Heb ook nog nooit gehoord van iemand die overgeeft na mdma, maar goed, iedereen verschillend, en misschien waren jouw pillen wel vervuild of kan je er gewoon slecht tegen.
Als je nog eens neemt, eens een halfje proberen, zelf heb ik eigenlijk altijd genoeg aan 60-80mg.

Kreeg je wel het mdma verliefde gevoel, prikkelende tastzin, smile & rush; of alleen "strak staan"?

Be safe :)

(misschien hoort deze trouwens thuis in kwaliteit street drugs?)

[snaap] done [/snaap]
Verbing weirds language.

#3 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 01 May 2010 - 07:39 PM

Voor mezelf en behoorlijk wat andere mensen die ik ken is het heel normaal om over te geven op mdma. T hangt een beetje af van hoeveel ik neem maar heel vaak krijg ik na ongeveer een kwartiertje dat ik veel moet boeren en een beetje misselijk ben, vaak geef ik dan een paar minuten later over en voel ik me vervolgens geweldig. heb dit vaak gehad op feesten. Volgens mij is het vrij normaal en valt het binnen de variantie tussen mensen.
Dit is dope!

#4 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 01 May 2010 - 09:11 PM

ik geef niet over als ik M heb gehad...ik ken wel mensen die misselijk worden als ze iets teveel hebben gehad of door de desorientatie :) ....ligt echt aan de persoon :)

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#5 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 01 May 2010 - 09:16 PM

wanneer de gedachte aan eten me met afschuw vervult weet ik dat de pil begint op te komen :)
en kotsen doe ik wanneer ik zo dom ben geweest om meer dan 150 mg in 1x naar binnen te hakken.
(dat ik altijd even flink mijn rug moet snuiten voor de inslag is standaard..)

maar ik ken ook wel oude pillenvreters van het eerst uur die nu al beginnen te kokhalzen wanneer ze aan een zakje pillen ruiken..

maar dit is niet zo vreemd hoor want serotonine speelt een vrij grote rol bij het krijgen/verliezen van eetlust.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#6 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 01 May 2010 - 10:11 PM

Seriously? :)

Ik krijg na het inslaan van mdma altijd vreselijke trek in spekkies, koekjes, cola, slagroom, zoet fruit...
Liefst zou ik even langs de snoepwinkel gaan :)
Verbing weirds language.

#7 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 01 May 2010 - 10:11 PM

Zelf nog nooit last gehad, maar een paar maten moeten soms wel eens kotsen bij het opkomen van de MDMA. Maar daarna staan ze er ook met brede smile :)

Honger heb ik ook niet echt, buiten dan mss zin in de koude van een ijsje :)

Wat een wereld...

#8 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 02 May 2010 - 12:14 AM

Als het deze zijn, lijkt het er op dat ze in orde zijn, en 130-140mg is niet zó veel dat je daar direct vervelende reacties van krijgt.

Heb ook nog nooit gehoord van iemand die overgeeft na mdma, maar goed, iedereen verschillend, en misschien waren jouw pillen wel vervuild of kan je er gewoon slecht tegen.
Als je nog eens neemt, eens een halfje proberen, zelf heb ik eigenlijk altijd genoeg aan 60-80mg.

Kreeg je wel het mdma verliefde gevoel, prikkelende tastzin, smile & rush; of alleen "strak staan"?

Be safe :)

(misschien hoort deze trouwens thuis in kwaliteit street drugs?)

[snaap] done [/snaap]

Ja dat zijn ze maar met een halve voelde ik niet heel veel.
Wel heb ik dat ik met een halve al een opgezette maag voel.
Na 15-25min inname van een hele pil in 1x voelde ik me een klein beetje misselijk niet echt veel paar boertjes gelaten, maar de drang om te overgeven kwam ook uit het niets. Was gewoon ff kokhalzen en het kwam er meteen uit.
Heb 2x heel weinig overgegeven buiten, ben toen snel naar huis gegaan om de trip beter te laten verlopen.
Eenmaal thuis weer 10 minuten later 3x achterelkaar overgegeven. De laatste keer zag ik ook nog poeder in mn kots.
Na 2 uur was alles uitgewerkt en voelde ik me erg rustig, en was ook erg stil.
Net na inname toen ik buiten was voelde ik de wind zo hard tegen me aanketsen, voelde me zo actief ook.
Was erg spraakzaam. Soort van aangeschoten gevoel had ik maar dan lekkerder.
4 kwartier voor inname had ik kip gegeten. mischien is dat het wel?
Zal ik morgen anders gewoon een halfe nemen en half uur later weer een halfe?
Ik voelde me een beetje warm van binnen me buik ook maar lang niet zoveel als mensen beweren te voelen..
Na het kotsen voelde alsof ik 1/4 van een pil op had. En heb ook dat als ik een halve pil op heb dat ik het snel koud krijg buiten.
Mischien kan mijn maag er niet goed tegen?
Toen het net insloeg voelde ik me best lekker, ik wil me eigenlijk weer zo voelen maar dan zonder dat ik het uitkots. Ik ben bang dat ik niet zo hard kan gaan van X. Wie o wie helpt mij :P :)

ik zal morgen ff een plaatje posten van mijn pill en de afmeting
Geprobeerd: Alcohol, Wiet, Hash, Salvia, Codeine, DXM, Truffels, Speed, XTC, MCPP & Methylphenidate

#9 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 02 May 2010 - 03:31 AM

Je hebt het enkele dagen geleden genomen en je wilt het morgen weer doen?
Het is verstandiger om langer te wachen, hierdoor heb je een betere ervaring en als je het veel achter elkaar doet verlies je snel de "magic".

Zelf geen last van kotsen, maar er zijn idd mensen die standaard meoten kotsen als het inslaat.
Steen heeft het niet voor niets in een nummer erover dat die aan de kant staat te nekken.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#10 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 02 May 2010 - 08:41 AM

dus jij denkt dat het beter is om nog ff een weekje te wachten? Aangezien ik maar een hele korte trip heb gehad zou er nog wat reserve over moeten zijn toch? Of denk jij van niet? Wel jammer dat ik de laatste keer had gekotst dat ik nog poeder zag. :)

#11 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 02 May 2010 - 02:28 PM

gewoon bewaren, je merkt er anders waarschijnlijk toch nauwelijks iets van en je maakt dan zeker een goede kans op een lekkere 'suicide tuesday' komende week of een dag of wat van die heerlijke 'brain zaps' :)

enne over "hard gaan" , ik ben nog nooit hard gegaan op mdma. (eerder het tegenovergestelde)
daar heb je andere middelen voor.

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#12 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 02 May 2010 - 02:55 PM

ik heb zelf soms dat ik over moet geven bij mdma, zowel in pil vorm als los poeder, het hangt van meerdere factoren af en soms is het met lage dosissen en soms met hoge (vaker met hoge). ik geef dan even over en daarna voel ik me weer top, soms even een minuutje helemaal nuchter, maar daarna pakt ie hem weer op. volgens mij kots je dan gewoon iets uit wat niet goed op de maag is gevallen (eten of de mdma zelf). me rug snuiten voordat het inslaat doe ik ook, soms merk ik dat het niet eens echt goed in kan slaan als ik dat niet doe, dan heb ik een beetje een zenuwachtige en introverte trip, ik ga dan ook niet egt hard.

zou inderdaad niet te veel dagen achter elkaar nemen, zelf neem ik max een nacht lang met één a een aantal weken tussenpauze. het wordt echter aangeraden om één a twee maanden tussenpauze te nemen, zodat je lichaam zich weer kan herstellen. je hebt nu vast nog wel genoeg reserve, maar ja, er zit ook nog wel genoeg aardolie in de aarde, dit betekent echter niet dat we het allemaal in één keer op moeten maken. zo ook met jouw serotonine reserves, doe er super voorzichtig mee, want het vult zich weer heel langzaam aan.

@anjin: wat voor andere middelen hebben we het dan precies over?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#13 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 02 May 2010 - 05:13 PM

^ het begint met een s en eindigt op timulanten.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#14 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 02 May 2010 - 06:13 PM

^ het begint met een s en eindigt in een hoop miserie :P
omgekeerd gaat ook

#15 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 02 May 2010 - 08:22 PM

^ het begint met een s en eindigt in een hoop miserie :P

seenhoopmiserie? :huh:

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#16 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 05 May 2010 - 01:52 PM

Ik heb laatst gehoord dat iemand XTC had ingenomen en alles in slow-motion ging.
Hoe krijg je dat voor elkaar? stevig blowen?
Heb gisteren 2x een halfje genomen en ging niet over mijn nek. Heb het idee dat ik alleen over mijn nek ga als ik alles in 1 x neem.
Maar als ik er 10-25minuten pauze tussen de tabletten neem dan gaat het allemaal goed.
Verder heb ik helemaal geen 'xtc-dip' ervaren tot nu toe.
Heb de rest van de pillen aan iemand anders als een cadeau'tje geschonken :(
Ben van plan om even een maandje niet te gebruiken, vind ze wel geweldig.

#17 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 05 May 2010 - 02:53 PM

Ik zou aanraden eerder naar 2 à 3 maand te gaan, kwestie van je lichaam de tijd te geven om alles terug normaal 'op te bouwen' (serotonine etc) en zodat je de volgende keer weer even hard kan genieten.

Wat een wereld...

#18 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 06 May 2010 - 12:46 AM

Ik genoot dat keertje wel wat beter van het spul, maar kan iemand mijn vraag nog beantwoorden?
De volgende keer wil ik ook wel iets als slow-mo mee maken :(

#19 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 06 May 2010 - 02:01 AM

Ga niet op zoek naar een héél specifiek effect bij drugs, je vindt het toch niet. Neem een drug en laat je meevoeren. Vaak is het toch een beetje het idee van een stofje in je oog, zodra je er op gaat focussen drijft het weg. Okay slechte vergelijking, maar je snapt het wel...
You can't enter the mindspace of a drug and demand a certain experience.

Vervormingen van tijd kun je met veel middelen meemaken, op hogere dosissen wiet, een goeie hit salvia, paddestoelen, LSD...
Ik zou tripmiddelen niet zo snel combineren als je xtc ervaringen nog niet talrijk en allen even succesvol zijn, maar een hit van een joint kun je goed proberen als combinatie. :(

Als alles goed en lekker voelt, zou je eens mdma kunnen nemen op het plateau van een paddotrip, de zogeheten hippieflip, of i.c.m. LSD, de candyflip. Dit geeft hele nieuwe dimensies aan beide middelen. Maar nogmaals, alleen als zoiets goed voelt, je trip waarin je dan zit al lekker gaat en je een goed voorbereide dosis hebt klaargelegd.
Verbing weirds language.

#20 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 06 May 2010 - 09:18 AM

Als alles goed en lekker voelt, zou je eens mdma kunnen nemen op het plateau van een paddotrip, de zogeheten hippieflip, of i.c.m. LSD, de candyflip. Dit geeft hele nieuwe dimensies aan beide middelen. Maar nogmaals, alleen als zoiets goed voelt, je trip waarin je dan zit al lekker gaat en je een goed voorbereide dosis hebt klaargelegd.

Ik zou nooit lsd of paddestoelen combineren met mdma, er gaat een stuk van de magie verloren dan vind ik. Mdma is heeft een aardse werking en verstoort de doorbraak naar een hoger bewustzijn. Maar ja das een eindeloze discussie :thumbsup:
omgekeerd gaat ook

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users