Als het deze zijn, lijkt het er op dat ze in orde zijn, en 130-140mg is niet zó veel dat je daar direct vervelende reacties van krijgt.
Heb ook nog nooit gehoord van iemand die overgeeft na mdma, maar goed, iedereen verschillend, en misschien waren jouw pillen wel vervuild of kan je er gewoon slecht tegen.
Als je nog eens neemt, eens een halfje proberen, zelf heb ik eigenlijk altijd genoeg aan 60-80mg.
Kreeg je wel het mdma verliefde gevoel, prikkelende tastzin, smile & rush; of alleen "strak staan"?
Be safe 
(misschien hoort deze trouwens thuis in kwaliteit street drugs?)
[snaap] done [/snaap]
Ja dat zijn ze maar met een halve voelde ik niet heel veel.
Wel heb ik dat ik met een halve al een opgezette maag voel.
Na 15-25min inname van een hele pil in 1x voelde ik me een klein beetje misselijk niet echt veel paar boertjes gelaten, maar de drang om te overgeven kwam ook uit het niets. Was gewoon ff kokhalzen en het kwam er meteen uit.
Heb 2x heel weinig overgegeven buiten, ben toen snel naar huis gegaan om de trip beter te laten verlopen.
Eenmaal thuis weer 10 minuten later 3x achterelkaar overgegeven. De laatste keer zag ik ook nog poeder in mn kots.
Na 2 uur was alles uitgewerkt en voelde ik me erg rustig, en was ook erg stil.
Net na inname toen ik buiten was voelde ik de wind zo hard tegen me aanketsen, voelde me zo actief ook.
Was erg spraakzaam. Soort van aangeschoten gevoel had ik maar dan lekkerder.
4 kwartier voor inname had ik kip gegeten. mischien is dat het wel?
Zal ik morgen anders gewoon een halfe nemen en half uur later weer een halfe?
Ik voelde me een beetje warm van binnen me buik ook maar lang niet zoveel als mensen beweren te voelen..
Na het kotsen voelde alsof ik 1/4 van een pil op had. En heb ook dat als ik een halve pil op heb dat ik het snel koud krijg buiten.
Mischien kan mijn maag er niet goed tegen?
Toen het net insloeg voelde ik me best lekker, ik wil me eigenlijk weer zo voelen maar dan zonder dat ik het uitkots. Ik ben bang dat ik niet zo hard kan gaan van X. Wie o wie helpt mij

ik zal morgen ff een plaatje posten van mijn pill en de afmeting