Jump to content

Photo

botter vlotter blotterwelk papier nodig om drugs op blotter te gebruiken?

• Please log in to reply
48 replies to this topic

#21 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 29 April 2010 - 10:18 AM

dat blotter papier hoeft echt geen 150 euro te kosten hoor. Heb ze al gezien van 10-15 euro per vel. Das best de moeite lijkt me als je er een aantal nodig hebt.

#22 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 29 April 2010 - 02:41 PM

Volgens mij werkt dik (300g) aquarel papier ook prima, en dat is rond de 5 euro per vierkante meter...
Verbing weirds language.

#23 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 31 May 2010 - 01:07 PM

aquarel papier (300g) werkt idd prima, zegels zijn gemaakt, alleen het druppelen is niet helemaal gegaan zoals ik het had gedacht, de ene druppel was groter dan de andere waardoor ik niet precies weet hoeveel iedere zegel bevat. heb gemerkt dat ik ongeveer 2 zegels moet kauwen en ik weet dat op sommige zegels veel te veel zit, dit is echter geen probleem zo blijft elke hit weer spannend :).

tnx voor de adviezen allemaal!
:P
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#24 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 31 May 2010 - 02:38 PM

je kan ook suikerklontjes gebruiken :vloeken:

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#25 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 31 May 2010 - 02:41 PM

ja, klopt, maar dit is gewoon leuker, soms is het gewoon leuk om creatief bezig te zijn met drugs :bloos:, heb ook een eigen stempel erop gezet, gewoon voor de fuck of it :vloeken:
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#26 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 184 posts

Posted 16 June 2012 - 08:36 AM

Iemand nog een idee waar lsd blotters te halen?

[Admin: yeah right, je loopt hier nu al 1.5 jaar rond en dacht dat het cool was om naar drugs te vragen? Bij deze is je warning-level met 2 stappen verhoogt. Bij een volgende overtreding kun je een tijdelijke of permanente ban verwachten. De de regels zijn er met een reden!]
Ronald Reagan
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."

#27 Neurofruit

Neurofruit

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 115 posts

Posted 16 June 2012 - 09:02 AM

Bij de dealer?

#28 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 16 June 2012 - 12:20 PM

bij de lsd blotter winkel?

#29 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 184 posts

Posted 16 June 2012 - 12:55 PM

Iemand nog een idee waar lsd blotters te halen?

[Admin: yeah right, je loopt hier nu al 1.5 jaar rond en dacht dat het cool was om naar drugs te vragen? Bij deze is je warning-level met 2 stappen verhoogt. Bij een volgende overtreding kun je een tijdelijke of permanente ban verwachten. De de regels zijn er met een reden!]

ik zoek gewoon PAPIER, lege blotters .... DUH (en FYI ... ik wil deze gebruiken om Etizolam op te verspreiden.... niet eens acid) mijn vraag is ook helemaal in de strekking van deze thread ....

maar ik check wel gewoon bij de headshop .....

dus zet dat warning level, whatever that may be, maar weer gewoon back to normal homes ...... goddamn zeg ... je kan maar niet para genoeg zijn zal ik maar zeggen.... :/
Ronald Reagan
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."

#30 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9413 posts

Posted 16 June 2012 - 01:07 PM

Dat was op geen enkele manier duidelijk aan je post. Zo'n vraag mag je wel een stukje minder subtiel stellen dan.

Je zegt expliciet "lsd blotters", dus NEE je warning level gaat NIET omlaag.

#31 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 184 posts

Posted 16 June 2012 - 01:11 PM

Dan niet ... net of ik daar wakker van lig, als jij flauw wil doen ...

Dit topic gaat over "welk papier" gebruiken, en daarom ook mijn vraag, waar dit papier te halen. Als een misinterpretatie reden is om het "warning" level omlaag/hoog te gooien dan kan ik daar ook niets aan doen, so be it.

Anyway, mijn vraag staat nog steeds. Waar kan ik lsd blotter-papier kopen (DISCLAIMER: zonder LSD!!!)

Merci bien
Ronald Reagan

#32 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9413 posts

Posted 16 June 2012 - 01:14 PM

Zoek naar "blotter art" als je met een plaatje en 'voorgesneden' (met kartel-randen) wilt.

Verder is de vraag al in dit topic beantwoord, dus even verder kijken dan je neus vol zit.

#33 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 184 posts

Posted 16 June 2012 - 01:18 PM

Die links verwijzen niet naar een shop ofzo waar je die dingen kunt kopen ...

En ik vind je opmerking vrij misplaatst, ik heb al maanden geen speed / whatever meer gebruikt, maargoed ...
Ronald Reagan

#34 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9413 posts

Posted 16 June 2012 - 01:50 PM

Oh sorry, mag ik geen grapjes maken? moet ik altijd 100% serieus blijven? jammer hoor :P

Maar ehm, ik kan je niet vertellen waar voor jou de dichtstbijzijnde papier-leverancier zit.

#35 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 184 posts

Posted 16 June 2012 - 02:14 PM

Daarom vraag ik het in het algemeen.

Ben vanmiddag wel aquarel papier gaan halen, wellicht is dat ook geschikt. Heb alleen een 1/1 oplossing, waarbij ik max 2 mg als dosis wil, even kijken hoe dat gaat.
Ronald Reagan

#36 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 16 June 2012 - 03:05 PM

Zoek naar "blotter art" als je met een plaatje en 'voorgesneden' (met kartel-randen) wilt.

Verder is de vraag al in dit topic beantwoord, dus even verder kijken dan je neus vol zit.

jah alleen die blotter art is wel mooi alleen als ik blotters zou willen maken voor mezelf dan zou ik liever geen inkt hebben. En aquarel papier, dat is toch niet verkrijgbaar als in kleine zegeltjes die je makkelijk af kan scheuren? Dus opzich wel een legitieme vraag.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#37 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 16 June 2012 - 07:06 PM

Aquarel papier + Tracing Wheel (hobbywinkel, naaigereedschap) + Lineaal.
Tracing wheel kun je het best op softboard/kurk of zo gebruiken, krijg je een mooi scheurrandje.

Koop het zwaarste (gramgewicht) aquarelpapier wat je kan vinden, liefst zonder fillers (puur cellulose papier, zonder kalk/opwitters/coatings).

En maak 6-hoekige blotters. Ik ben vierkante blotters zo zat.

Posted Image
Verbing weirds language.

#38 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 16 June 2012 - 08:11 PM

Aight, goede post.
Alleen is er een reden voor hexagonen (6 hoeken)? 4 hoeken gaat toch veel sneller en simpler?
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#39 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9413 posts

Posted 16 June 2012 - 09:07 PM

Eh, hoe wou je dit soort patronen maken met zo'n cutter en doorsnede van <1cm?

Posted Image

#40 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 16 June 2012 - 09:29 PM

Weet ik veel, maar jullie stinkhippies hebben toch veel te veel tijd met dat uitkeringgetrek en zo. Maak mooie blotters voor mij! :zwepen:
Verbing weirds language.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users