botter vlotter blotterwelk papier nodig om drugs op blotter te gebruiken?
Posted 29 April 2010 - 10:18 AM
Posted 29 April 2010 - 02:41 PM
Posted 31 May 2010 - 01:07 PM

tnx voor de adviezen allemaal!

Posted 31 May 2010 - 02:41 PM

Posted 16 June 2012 - 08:36 AM
[Admin: yeah right, je loopt hier nu al 1.5 jaar rond en dacht dat het cool was om naar drugs te vragen? Bij deze is je warning-level met 2 stappen verhoogt. Bij een volgende overtreding kun je een tijdelijke of permanente ban verwachten. De de regels zijn er met een reden!]
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."
Posted 16 June 2012 - 09:02 AM
Posted 16 June 2012 - 12:20 PM
Posted 16 June 2012 - 12:55 PM
ik zoek gewoon PAPIER, lege blotters .... DUH (en FYI ... ik wil deze gebruiken om Etizolam op te verspreiden.... niet eens acid) mijn vraag is ook helemaal in de strekking van deze thread ....
Iemand nog een idee waar lsd blotters te halen?
[Admin: yeah right, je loopt hier nu al 1.5 jaar rond en dacht dat het cool was om naar drugs te vragen? Bij deze is je warning-level met 2 stappen verhoogt. Bij een volgende overtreding kun je een tijdelijke of permanente ban verwachten. De de regels zijn er met een reden!]
maar ik check wel gewoon bij de headshop .....
dus zet dat warning level, whatever that may be, maar weer gewoon back to normal homes ...... goddamn zeg ... je kan maar niet para genoeg zijn zal ik maar zeggen.... :/
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."
Posted 16 June 2012 - 01:07 PM
Je zegt expliciet "lsd blotters", dus NEE je warning level gaat NIET omlaag.
Posted 16 June 2012 - 01:11 PM
Dit topic gaat over "welk papier" gebruiken, en daarom ook mijn vraag, waar dit papier te halen. Als een misinterpretatie reden is om het "warning" level omlaag/hoog te gooien dan kan ik daar ook niets aan doen, so be it.
Anyway, mijn vraag staat nog steeds. Waar kan ik lsd blotter-papier kopen (DISCLAIMER: zonder LSD!!!)
Merci bien
Posted 16 June 2012 - 01:14 PM
Verder is de vraag al in dit topic beantwoord, dus even verder kijken dan je neus vol zit.
Posted 16 June 2012 - 01:18 PM
En ik vind je opmerking vrij misplaatst, ik heb al maanden geen speed / whatever meer gebruikt, maargoed ...
Posted 16 June 2012 - 01:50 PM

Maar ehm, ik kan je niet vertellen waar voor jou de dichtstbijzijnde papier-leverancier zit.
Posted 16 June 2012 - 02:14 PM
Ben vanmiddag wel aquarel papier gaan halen, wellicht is dat ook geschikt. Heb alleen een 1/1 oplossing, waarbij ik max 2 mg als dosis wil, even kijken hoe dat gaat.
Posted 16 June 2012 - 03:05 PM
jah alleen die blotter art is wel mooi alleen als ik blotters zou willen maken voor mezelf dan zou ik liever geen inkt hebben. En aquarel papier, dat is toch niet verkrijgbaar als in kleine zegeltjes die je makkelijk af kan scheuren? Dus opzich wel een legitieme vraag.Zoek naar "blotter art" als je met een plaatje en 'voorgesneden' (met kartel-randen) wilt.
Verder is de vraag al in dit topic beantwoord, dus even verder kijken dan je neus vol zit.
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 16 June 2012 - 07:06 PM
Tracing wheel kun je het best op softboard/kurk of zo gebruiken, krijg je een mooi scheurrandje.
Koop het zwaarste (gramgewicht) aquarelpapier wat je kan vinden, liefst zonder fillers (puur cellulose papier, zonder kalk/opwitters/coatings).
En maak 6-hoekige blotters. Ik ben vierkante blotters zo zat.

Posted 16 June 2012 - 08:11 PM
Alleen is er een reden voor hexagonen (6 hoeken)? 4 hoeken gaat toch veel sneller en simpler?
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 16 June 2012 - 09:07 PM

Posted 16 June 2012 - 09:29 PM

0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users