Jump to content

Photo

botter vlotter blotterwelk papier nodig om drugs op blotter te gebruiken?

• Please log in to reply
48 replies to this topic

#1 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 20 April 2010 - 04:14 PM

Hallo,

weet iemand hier welk papier ik het beste kan gebruiken om blotters te maken, ik weet dat ik aquarelpapier nodig heb, maar daar heb je zoveel soorten van (met/zonder katoen :) , dik/dun etc.) dat ik niet zou weten welke het beste is, vandaar dat ik het hier even vraag. iemand suggesties/ervaring?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#2 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 21 April 2010 - 03:06 PM

niemand....
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#3 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 21 April 2010 - 03:20 PM

Volgens mij maakt de soort niet zo heel veel uit.

Maak wel een test velletje en check hoeveel ml er op 10cm3 past. Verder zou ik zo natuurlijk mogelijk papier nemen, ongebleekt & zuurvrij etc :)
De dikte bepaalt deels ook het absorptievermogen, dus misschien 300g/m2 papier?

Ik dacht trouwens dat aquarelpapier altijd van katoen werd gemaakt?
Verbing weirds language.

#4 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 22 April 2010 - 11:55 AM

dank je!

nee wordt het dus niet, heb nu papier gehaald wat geen katoen bevat, die met katoen blijft langer goed. we denk dan aan zo een 200 a 300 jaar, zonder katoen schijnt 100 tot 150 jaar goed te blijven, das voor mij uiteraard genoeg... :crybaby5fa:

#5 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 22 April 2010 - 04:31 PM

source?
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#6 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 22 April 2010 - 04:37 PM

source?

identiteitskaart aub

:)
omgekeerd gaat ook

#7 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 23 April 2010 - 09:53 AM

source?

die kerel van de winkel zei dat en op de volgende site heb ik er ook iets over kunnen vinden, ik gebruik nu dus zelf cellulose paier de andere variant is katoen.
Website

#8 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 23 April 2010 - 01:38 PM

ow wacht je hebt het over het papier. Ik dacht dat je lsd zo lang goed bleef, daarom vond ik het zo'n vage opmerking.

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#9 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 23 April 2010 - 03:41 PM

Is dit het topic over LSD met 50% katoen?
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#10 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9403 posts

Posted 24 April 2010 - 01:10 PM

Voor blotters gebruik je natuurlijk blotter papier.

#11 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 25 April 2010 - 01:31 AM

^weet je ook hoe dit in het nederlands heet en bij wat voor soort (soort, niet welke) winkel zoiets te krijgen is, overal waar ik het heb gevraagd keken ze me raar aan bij het woord blotterpapier...

#12 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 25 April 2010 - 04:14 AM

Haha, vind je het gek? :laugh: :D :laugh:

"Heeft u ook blotter papier?"
"Nee, wat is dat?"
"Voor LSD"

Maar probeer de zoek functie eens, het staat vast wel ergens op DHP, en anders vind je het wel op bluelight of google. Volgens mij heeft Anjin op DHP nog een keer een link gepost naar een topic op shroomery waarbij dit proces wordt beschreven.

#13 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9403 posts

Posted 27 April 2010 - 11:59 AM

In het nederlands heet het ook wel vloeipapier (maar niet zoals de vloeitjes voor je shaggie of joint)

Zeg gewoon dat je kaligrafie studeerd en met een kroontjespen moet schrijven, oid.

#14 d0gmaz

d0gmaz

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 198 posts

Posted 27 April 2010 - 01:14 PM

err deze reply hoort hier niet thuis, was zeker te wazig...sorry

Er gaat ook een "nieuwe" rc rond die 2,3x sterker dan acid zou moeten zijn. Ik weet niet hoe dit eruit ziet...

#15 Crawling King Snake

Crawling King Snake

Virtuoos der spelling

• Members
  • PipPipPipPip
  • 870 posts

Posted 27 April 2010 - 01:22 PM

Probeer dit eens.

Posted Image

#16 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 27 April 2010 - 03:06 PM

Sterker nog:
try this!

#17 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 27 April 2010 - 04:17 PM

TNX voor alle replies :)

In het nederlands heet het ook wel vloeipapier (maar niet zoals de vloeitjes voor je shaggie of joint)

Zeg gewoon dat je kaligrafie studeerd en met een kroontjespen moet schrijven, oid.

hier ben ik achter gekomen, wat mij verbaasd is dat het bijna niet te krijgen is in nl en waar het wel te krijgen is kunnen ze me niet vertellen of er chloor in zit o.i.d. heb nu eindelijk 1 verkoper zover gekregen dat hij het bij de fabrikant na gaat vragen (lijkt wel of niemand meer iets wil verkopen of zo...).

Er gaat ook een "nieuwe" rc rond die 2,3x sterker dan acid zou moeten zijn. Ik weet niet hoe dit eruit ziet...

naam en info.... ben heel benieuwd...

Probeer dit eens.

tnx, heb ik al geprobeerd, maar is vrij lastig om het goede paier te krijgen, meeste is te dun voor acid...

Sterker nog:
try this!

dan krijg ik klaar geprinte art voor 150 eu, wil geen 150 eu lappen, dan druk ik er zelf wel even een stempeltje op :)

nogmaals bedankt voor de replies, mocht iemand nog iets te binnen schieten, dan hoor ik het wel
:)

#18 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7675 posts

Posted 27 April 2010 - 04:22 PM

Ik weet dat Lip (hier op DHP) ooit DHP-blotters heeft gemaakt voor de gein. Zou hem effe vragen (of kan iemand hem even in z'n zij prikken?) waar ie dat papier vandaan gehaald had.

edit: zie dit topic

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#19 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6342 posts

Posted 27 April 2010 - 05:16 PM

Een beetje een losse flodder dit, en ook nog eens in een totaal random topic, mocht je meer informatie hebben, zou dat uiteraard wel cool zijn. En graag in een nieuw topic. :)

Maar zover ik weet verkoopt enkel die mehpedrone dealer uit antwerpen (van dat ene krantenartikel) dit, dus geloof ik er geen fuck van. Als het al iets bijzonder is zal wel iets in de trand van DOEF ofzo zijn..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#20 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9403 posts

Posted 29 April 2010 - 08:17 AM

Ik weet dat Lip (hier op DHP) ooit DHP-blotters heeft gemaakt voor de gein. Zou hem effe vragen (of kan iemand hem even in z'n zij prikken?) waar ie dat papier vandaan gehaald had.

edit: zie dit topic

Hij had geen blotter papier gebruikt, maar gewoon het eerste de beste papier dat zijn printer luste :laugh:

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users