Jump to content

Photo

NootmuskaatNootmuskaat proberen

• Please log in to reply
80 replies to this topic

#41 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5,413 posts

Posted 05 March 2005 - 12:22 AM

ik heb het es geprobeerd en d8 toen meer dan 20 gr genomen te hebben en dat dat ook de gangbare dosis is, maar ben dit niet zeker

niet veel gevoeld alleen de morgen erna een major auditieve distortion van een minuut toen iemand tegen me praatte, snapte er nix van ...
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#42 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,850 posts

Posted 05 March 2005 - 12:30 AM

chexx0r de nutmeg vault van erowid eens: http://www.erowid.or...eg/nutmeg.shtml

dit tripreport is mischien ook wel handy

al met al kan je beter iets anders pakken, meestal geeft het niet echt een plezierig effect en er zijn gewoon betere drugs. ook denk ik dat jij niet echt op zoek bent naar zo'n lange trip maar ik kan me vergissen.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#43 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,401 posts

Posted 05 March 2005 - 12:32 AM

'gangbare'-dosis ligt tussen 5-20 gram. De effecten kunnen tot 6 uur na inname pas effect geven (ligt voor groot deel aan je maaginhoud) de (voornamelijk lichamelijke) na-effecten duren tot 72 uur na inname. Meestal vallen mensen in een diepe slaap om vervolgens, zoals wolvenkind zegt, de volgende dag nog in een vage roes wakker te worden.

Ik had eens een goeie Nutmeg-FAQ gevonden ergens ... toch maar eens wat beter zoeken ...

#44 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,401 posts

Posted 05 March 2005 - 12:36 AM

dit tripreport is mischien ook wel handy

AH ! dit was die Nutmeg-FAQ die ik zocht :book: !

#45 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,039 posts

Posted 05 March 2005 - 02:15 PM

Niet Echt Veel Van Gevoeld..Volgende Keer Maar Es De Overige 20 gr Probere..Voel Me Enkel Nog Wat Wazig, Alsof Ik Stoned Ben Geweest..Terwijl Ik Enkel Wa Gedronken Heb...

#46 Kwek

Kwek

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 137 posts

Posted 20 March 2005 - 12:32 PM

he man typ eens gewoon als je wil aub

ik vind het verschrikkelijk vervelend om te lezen

#47 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,039 posts

Posted 20 March 2005 - 05:37 PM

Ja, sorry..
ik begin gewoon typen juist weer wat gewoon te vinden..

Ik heb nog eens 50 gram (10 noten) geprobeerd & ik vind het effect gewoon niet sterk genoeg..Heeft ook zo lang niet geduurd zoals ik overal las..

#48 Jos

Jos

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 59 posts

Posted 21 March 2005 - 03:11 PM

Ik vind nootmuskaat echt iets wat junks als alternatief gebruiken in de lik.
Als kind eens van een lerares gehoord dat er een familie was die bloemkool ging eten en er teveel nootmuskaat op hadden gedaan en dat die hele familie hallucineerde.

#49 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,039 posts

Posted 21 March 2005 - 03:35 PM

:lol:

#50 SnipedDragon

SnipedDragon

otiosist

• Members
  • PipPip
  • 87 posts

Posted 21 March 2005 - 07:13 PM

Ik vind nootmuskaat echt iets wat junks als alternatief gebruiken in de lik.
Als kind eens van een lerares gehoord dat er een familie was die bloemkool ging eten en er teveel nootmuskaat op hadden gedaan en dat die hele familie hallucineerde.

Ik betwijfel dit, dan moet je wel heel veel nootmuskaat op de bloemkool hebben gegooid (heel potje).

50 Gram is trouwens wel erg veel, als je het mij vraagt, is dat spelen met je leven. 50 Gram ligt over de dodelijke dosis, en er niet zomaar over.

Zelf heb ik ooit eens uit puur nieuwschierigheid nootmuskaat gebruikt. 14 Gram was die dosis, ik nam het vlak voor het slapen om alle slechte effecten tegen te gaan en om hopelijk de volgende dag exact in de hallucineer periode (9-12 uur na inname) wakker te worden. Dit lukte en de hallicugene effecten waren erg vaag en erg interresant. Tijd nam een hele vage dimensie aan en bewegende objecten zag ik 2D (als lopende foto's een beetje in een 3D wereld, als in een kijkdoos). Daarnaast was het niet veel bijzonders, als je echt wanhopig op zoek bent naar hallucinaties ....

#51 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,039 posts

Posted 21 March 2005 - 07:21 PM

Ik kreeg er helemaal geen hallucinaties van..En ook geen slechte effecten..Kben denk ik een beetje ongevoelig voor dit spul..

#52 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,401 posts

Posted 21 March 2005 - 08:33 PM

@ SnipedDragon:

Dus je werd trippend wakker ?

Lijkt me vaag man ;)

#53 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,850 posts

Posted 21 March 2005 - 08:48 PM

..Kben denk ik een beetje ongevoelig voor dit spul..

famous last words...
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#54 SnipedDragon

SnipedDragon

otiosist

• Members
  • PipPip
  • 87 posts

Posted 08 April 2005 - 02:55 PM

Ja, ik werd wakker met de hallucogene effecten. Echt merkbaar waren ze alleen in het begin niet, ze waren niet zo krachtig. Later echter toen ik muziek ging draaien op de pc en naar het scherm keek werd het scherm erg lang en leek het voorover te hangen, wat als indicatie was dat de hallucogene effecten waren begonnen.

Ik voelde me alleen niet zo op mijn gemak, toen ik echt het idee kreeg om te gaan fietsen kwamen de echte hallucogene effecten boven die wel interressant bleken te zijn. Zo leek het alsof ik supersnel aan het fietsen was en zagen voorbijkomende objecten er raar uit. In ruimtes met veel bewegende voorwerpen kregen de voorwerpen geen diepte meer....

Echt sterke hallucinaties waren er niet, en ik vind nootmuskaat ook niet echt geschikt als hallucogeen. Je moet te lang wachten op de effecten, in de tussentijd krijg je een vreselijk droge keel. Eenmaal als de leuke effecten beginnen ben je doodmoe van de slechte effecten geworden, dat was ook de reden dat ik het voor het slapengaan nam. Nootmuskaat is echt geen aanrader ....

#55 powderphoenix

powderphoenix

Silent one

• Members
  • 2 posts

Posted 27 April 2005 - 08:58 PM

Ik heb een keer een hele noot weggedronken met melk (yuck) maar merkte er helemaal niks van.

#56 powderphoenix

powderphoenix

Silent one

• Members
  • 2 posts

Posted 21 June 2005 - 07:36 PM

heb een keer een noot gemalen door mn melk en opgedronken.

voelde er helemaal niks van dus denk dat de threshold dosis hoger ligt. :P

#57 theseBoetz

theseBoetz

ReŽle Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,167 posts

Posted 23 June 2005 - 05:37 PM

hehe, ga je nu om de 2 maanden precies hetzelfde posten? zou wel een mooie grap zijn...
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#58 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,401 posts

Posted 23 June 2005 - 06:09 PM

:lol:

#59 phenethyl

phenethyl

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 26 June 2005 - 06:30 PM

Waarom moeten mensen toch altijd van die vage dingen doen om high te worden terwijl er zoveel lekkers te krijgen is :duimpje: beats me

#60 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,262 posts

Posted 26 June 2005 - 07:03 PM

Dit forum heeft experimenteren en persoonlijke ervaringen hoog in haar vaandel, daarom vind je hier verhalen en ervaringen over minder bekende en nieuwe substanties, liefst gelardeerd met wetenschappelijke info over werking etc.

Als jij liever de bekende drugs langs de bekende weg wil bespreken zijn daar genoeg andere fora voor... :cigar:

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users