Jump to content

Photo

NootmuskaatNootmuskaat proberen

• Please log in to reply
80 replies to this topic

#21 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 25 June 2004 - 04:39 PM

dat kan niet, die noten zijn keihard en zo'n stuk krijg je echt niet weg..

je kan ze beter raspen en dan door een vloeistof (melk ofzo) mengen, anywayz die smaak zal echt niet te harden zijn.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#22 nordth

nordth

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 285 posts

Posted 25 June 2004 - 04:53 PM

ga werken en koop een echte drug.
Lijkt me echt 10x niks..

Whaha, heb ik ooit gezegd dat ik niet werk?
En wie zegt dat ik geen echte drugs hier heb. Ik ben gewoon benieuwd ernaar.

Ik ga raspen en dan eten, de smaak is wel lekker. :)

#23 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 25 June 2004 - 06:36 PM

dat kan niet, die noten zijn keihard en zo'n stuk krijg je echt niet weg..

Natuurlijk, dat weet ik ook wel, maar ik bedoelde of nordth het met iets zou mengen of niet.

Hoe dan ook, smakelijk :), en post dan mss een tripreport h?. :D
Have fun!

*edit*: hoe zit het er nu eigenlijk al mee?

#24 nordth

nordth

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 285 posts

Posted 25 June 2004 - 06:39 PM

Ja dank je :D
Ik heb ongeveer een uurtje geleden 4-6 theelepels genomen, en weg gedronken met water. Smaakte eigenlijk best wel lekker.
Ben nu lekker een jointje aant roken en voel me wel stoneder dan normaal na 1 joint. (Vaag dat ik nu nog wel redelijk typ, aangezien ik toch echt knetter bent)

Zometeen even naar buiten, beetje frisse neus halen, enz.
En dan zie ik wel waar ik kom (qua gevoel)

De smakelijke groeten,
nordth :)

#25 Cad0

Cad0

(ex-) koffie junk

• Members
  • PipPipPipPip
  • 723 posts

Posted 25 June 2004 - 09:22 PM

Veel plezier met de trip, ik hoop dat je er een beetje positieve effecten uit weet te krijgen.

Mod-edit: ik voeg dit samen met het andere nootmuskaat topic in dit forum. Een 'te oud' topic kan natuurlijk niet, iets kan niet meer relevant zijn, maar dat is hier niet het geval. Merged

#26 nordth

nordth

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 285 posts

Posted 26 June 2004 - 08:26 AM

ik dacht dat ik beter een nieuw topic kon openen, maarja zo evengoed.
Ik voel me nog steeds heel wazig ik zie heel onduidelijk door me ogen. Geen gevoel van misselijkheid of hoofdpijn gehad. Wel ben ik echt afschuwelijk stoned geweest van 1 joint 2-3 uur na het in-nemen. ongeveer 6 uur later heb ik nog een joint op en die maakte me echt zwaar van de kaart. Heel de tijd viel ik half van me stoel af.

Nu net wakker geworden en ben eens rond gaan kijken in me kamer. Tziet er best wel vaag uit. Ik heb niet echt last gehad van hallucinaties, wel voelde ik me na een joint knetter-stoned. Ik heb veel water gedronken gister. En ik voel me VAAG.
Een beetje alsof je 4 dagen hebt geslapen maar eigenlijk heb ik maar 7 uurtjes geslapen...
Me nagel is zwart :S what the fuck?

Het was een erg verwarrende avond, die niet perfect in woorden kan worden omschreven. :)

Edit:
toch even proberen te omschrijven...
Even voor de duidelijkheid:

Ingenomen (18:30):
-Tijd +00:00 = 2 theelepels nootmuskaat
-Tijd +00:40 = nog een keer 2 theelepels nootmuskaat
-Tijd +01:20 = lekker een joint gerookt.
-Tijd +01:30 = 1 theelepel nootmuskaat
-Tijd +03:00 = 2 theelepels nootmuskaat
-Tijd +04:00 = nog een joint gerookt, waarna ik echt heel erg van de kaart was.

Effect: Heel verwarrend vaag gevoel (in combi met een joint) en iedere keer steeds anders denken. Het vage gevoel gaf me het idee dat ik toch aardig ver van de wereld af was. Ik wisselde heel veel van gedachtegang. Ook heb ik last gehad van ENORME droge mond, echt niet normaal gewoon. Geen spettertje speeksel in me mond na 3-6 uur na inname ongeveer.
Om 1 uur in de nacht werd ik wakker, alles was GLAShelder. Dit is bij mij erg vaag, want na het wakker worden ben ik meestal zo gaar als een broodje worst. Ik ben toen een glaasje 7up gaan drinken. HEERLIJK was dat.
Ik kreeg last van jeuk onder me voet dat ongeveer 20 mins aanhield... Heel vaag.
En nu ben ik een beetje verward door gister. (Komt dit door de nootmuskaat?)

Wel heb ik me de hele tijd goed gevoeld. Echt geen negatieve gevoelens of dergelijke. Alleen een heel verward gevoel... Echt VAAG..

Edited by nordth, 26 June 2004 - 08:55 AM.

#27 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 26 June 2004 - 11:32 AM

Voor herhaling vatbaar of is het niet echt de moeite?

#28 nordth

nordth

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 285 posts

Posted 26 June 2004 - 01:02 PM

Mwah niet echt de moeite. Als je het neemt omdat je het wilt proberen hou ik je niet tegen, tis alleen een beetje zwakjes (edit: bij mij dan, misschien heb ik te weinig genomen. Maar misschien reageert mijn lichaam niet zo sterk erop) . Ik denk dat nootmuskaat meer is voor de mensen die van een langdurig stoned effect houden. En voor mensen die niets te doen hebben, en van een experimentje houden. Verwacht niet echt veel van nootmuskaat, want zo erg was het ook weer niet. Het is wel lekker :) !

* Ik voel me nog steeds redelijk vaag :) dat had ik niet gedacht.. *
Erg loom, zwaar in me hoofd, licht stoned gevoel.
En de dag van gister lijkt wel 1 week geleden, heel wazig nog steeds..

Edited by nordth, 26 June 2004 - 01:10 PM.

#29 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 26 June 2004 - 01:34 PM

mmm je hebt ook niet echt veel genomen volgens mij..
hoeveel van die noten had je op en hoe groot waren ze ongeveer ?

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#30 nordth

nordth

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 285 posts

Posted 26 June 2004 - 02:47 PM

2 noten , ongeveer 8mm ? (schatting,want ik zou het echt niet weten, iig groter dan knikkers :))
het waren geen opgevulde theelepels, maar gladgestreken.
Ik dacht bij mezelf dat dat wel genoeg zou zijn, gezien een grote hoeveelheid dodelijk kan zijn. (ergens gelezen)

#31 oma

oma

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 757 posts

Posted 26 June 2004 - 03:01 PM

Meer dan 1 noot was toch al dodelijk?
En het lijkt me maar niks

#32 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 26 June 2004 - 03:04 PM

die noten die ik had (was voor gebruik in eten,niet om te trippen ofzo) waren denk ik wel zo lang als een aansteker en aardig dik (2 duimen ofzo?).

en die paar afgestreken theelepels klinkt niet echt veel ofzo..

#33 nordth

nordth

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 285 posts

Posted 26 June 2004 - 03:24 PM

het waren echt niet zulke grote noten als jij zegt.. ik had echt kleinere noten.
het was niet veel maar wel genoeg om het licht te kunnen voelen.

misschien dat ik het een keer over doe maar dan met een wat grotere hoeveelheid. En dan niet TEVEEL.

#34 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 26 June 2004 - 03:27 PM

Dodelijk?
Heb je hier bronnen voor?

#35 nordth

nordth

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 285 posts

Posted 26 June 2004 - 03:33 PM

THE BRITISH JOURNAL OF ADDICTION, Vol.53, No.2

Excerpt from the "letter from a master addict to dangerous drugs", sent by William Burroughs at August 3rd, 1956. This letter is also in Appendix I in his novel "The Naked Lunch", where this is quoted from. (ISBN 0-586-08560-2).

Nutmeg. - Convicts and sailors sometimes have recourse to nutmeg. About a tablespoon is swallowed with water. Results are vaguely similar to marijuana with side effects of headache and nausea. Death would probably supervene before addiction if such addiction is possible. I have only taken nutmeg once.

There are a number of narcotics of the nutmeg family in use among the Indians of South America. They are usually administered by sniffing a dried powder of the plant. The Medicine Men take these noxious substances, and go into convulsive states. Their twitchings and mutterings are thought to have prophetic significance. A friend of mine was violently sick for three days after experimenting with a drug of the nutmeg family in South America.

CREDITS & COPYRIGHTS

v 1.0

Anonymous
Original encyclopedia entries compiled
v 1.5

4/6/01

Erowid
HTML'd

Source: http://www.erowid.or...utmeg_faq.shtml

Dose of nutmeg or mace, from 5 to 20 grains. Larger doses possess decided narcotic qualities, and in doses of 2 or 3 drachms, dangerous symptoms have been produced. Death followed the eating of two nutmegs by a boy of 4 years. The symptoms produced in various cases of nutmeg poisoning vary. The chief symptoms, however, are headache, coldness and collapse, drowsiness, indisposition to muscular movement, and increased diuresis. In fatal cases the urine as been suppressed

Source: http://www.ibiblio.o.../myristica.html

#36 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1039 posts

Posted 04 March 2005 - 07:23 PM

Heb Ik Zo Ff 6 Van Die Note In e Potje Gekocht, Vraag Ik Me Af Hoeveel Je Van Die Dinge Moet Neme Voor Een Goeie Trip..Ben Ook Nog Van Plan Om Wat Te Smore & Zuipe..Dus Wat Is Nu Eigelijk Een Normale Dosis?..

#37 T-mo

T-mo

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1062 posts

Posted 04 March 2005 - 08:35 PM

Eh, denk niet dat je uberhaupt een goeie trip op nootmuskaat krijgt... Je wordt er verschrikkelijk ziek van, en de trip schijnt meestal ook niet echt fijn te zijn. Maar goed, ik geloof dat 1 noot een normale dosis is.

T-mo

#38 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9403 posts

Posted 05 March 2005 - 12:02 AM

Na Ff Browsen Op Erowid:

http://www.erowid.or...eg/nutmeg.shtml

http://www.erowid.or...aq.shtml#nutmeg

#39 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1039 posts

Posted 05 March 2005 - 12:16 AM

Alles Is Probere e...Heb Zo 10Gram Binne..Ees Zien Wa er Gebeurt..

#40 ladyJane

ladyJane

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 05 March 2005 - 12:19 AM

Je schijnt er ook goed beroerd van te worden, dus ik raad je aan iets anders te gebruiken met een beter effect, er is genoeg keuze voorhanden.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users