Jump to content

Photo

Wiet kweken

• Please log in to reply
59 replies to this topic

#1 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 11 April 2010 - 03:49 PM

Ik ben van plan dit jaar eindelijk eens op tijd te beginnen met het neerzetten van wietplanten. Ik heb totaal geen ervaring, dus ik zou graag wat tips hebben.

Afgelopen jaar had ik eens een flinke zooi wiettopen die bevrucht waren gekregen met allemaal mooie zaadjes er in, van een verrukkelijk wiettje. Nu wil ik die dus gaan planten. Wanneer kan ik het best beginnen met ontkiemen en planten? Wat voor potgrond heb ik nodig? Wat kan ik het best wel doen, en wat niet?
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#2 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 11 April 2010 - 03:57 PM

gewoon 5 planten of echt kweken?

goed opletten dat je de mannetjes op tijd verwijderd. Vrouwtjes hebben bij de blad-oksel een haartje zitten mannetjes niet.

ontkiemen zal ik al aan beginnen, en planten kan nadat de nachtvorst weg is....dus dat is al zo :cool:

Buiten geen potgrond (ivm Onkruid) Goede verse aarde, wat kalk en wat meststoffen :cool:

in pot dan met potgrond. Goede potgrond bestaat voor een deel uit klei en een deel uit veenaarde. Hier doe je nog wat perniet bij en wat meststoffen.

ga je het trouwens buiten doen?...of binnen?

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#3 d0gmaz

d0gmaz

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 198 posts

Posted 11 April 2010 - 07:08 PM