Jump to content

Photo

LSDthe official acid topic

• Please log in to reply
305 replies to this topic

#81 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 10 January 2011 - 11:07 AM

Dreamer, ik adviseer dat ook niet... je hebt nogal de neiging om dingen te verdraaien... en uit zn verband te trekken...of smileys over het hoofd te zien....wake up

Wat dacht je van een lid dat hier voor welgemeend advies komt?

En wat jij met "echt trippen" bedoelt is ook totaal niet duidelijk. Jij lijkt bij elke drugservaring als doel te hebben compleet door te flippen of een "ego dood" te ervaren (het lijkt er meer op alsof je juist erg vast houdt aan je ego en daarom zulke hoge doseringen nodig hebt).

Dit heeft helemaal niks met "echt trippen" te maken. Zoals anderen al hebben gezegt: ook op een lage dosering kun je al een heftige ervaring hebben en als je niet weet hoe je ergens op reageerd kun je altijd beter laag beginnen.

Dat je een "grapje" probeerde te maken is op geen enkele mannier uit je post af te lezen. Zeker niet uit de ene smiley die je ergens midden in de post hebt neergezet zonder enige connectie met de voorgedane (en gequote) uitspraak.
Als mensen hier voor advies komen dien je advies te geven en niet lollige nutteloze informatie te geven waarmee je anderen op een verkeerd spoor kan zetten en dus in een gevaarlijke situatie kan sturen.

Volgens mij heb jij trouwens echt geen enkel besef van wat "echt trippen" is.

#82 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 10 January 2011 - 11:09 AM

:D :D

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#83 Dukun

Dukun

Spiritueel wereldwonder

• Members
  • PipPipPip
  • 319 posts

Posted 10 January 2011 - 11:23 AM

Dreamer, ik adviseer dat ook niet... je hebt nogal de neiging om dingen te verdraaien... en uit zn verband te trekken...of smileys over het hoofd te zien....wake up

Wat dacht je van een lid dat hier voor welgemeend advies komt?

En wat jij met "echt trippen" bedoelt is ook totaal niet duidelijk. Jij lijkt bij elke drugservaring als doel te hebben compleet door te flippen of een "ego dood" te ervaren (het lijkt er meer op alsof je juist erg vast houdt aan je ego en daarom zulke hoge doseringen nodig hebt).

Dit heeft helemaal niks met "echt trippen" te maken. Zoals anderen al hebben gezegt: ook op een lage dosering kun je al een heftige ervaring hebben en als je niet weet hoe je ergens op reageerd kun je altijd beter laag beginnen.

Dat je een "grapje" probeerde te maken is op geen enkele mannier uit je post af te lezen. Zeker niet uit de ene smiley die je ergens midden in de post hebt neergezet zonder enige connectie met de voorgedane (en gequote) uitspraak.
Als mensen hier voor advies komen dien je advies te geven en niet lollige nutteloze informatie te geven waarmee je anderen op een verkeerd spoor kan zetten en dus in een gevaarlijke situatie kan sturen.

Je leest weer niet goed!

Voor de uidelijkheid en voor iedereen die me verkeerd begrijpt....hoeveel je iemand moet aanraden de eerste keer boeit me helemaal niks......dat vraag ik helemaal niet.... Het was een extensie op wat ik ervoor geschreven had. Ik ben benieuwd naar hoe hoog jullie doseren en met welke redenen.....

Dus nog 1 x

Waar ik wel benieuwd naar ben... wat al wel gevraagd is maar nog niet echt voldoende beantwoord is, hoeveel mic's nemen jullie? Met welke intentie? En vind er nog een verwerkingsprocess plaats?

Wie ben jij om te bepalen of ik weet wat trippen is?We moeten we eerst onze definitie van trippen op 1 lijn krijgen, en zolang jij niet goed leest zal dat niet gebeuren.

Als mensen komen met een vraag is het handig te antwoorden op wat iemand vraagt, en niet te adviseren laag te beginnen....

"Knowing the Truth Is to Experience Existence as it Is."

There can be no political revolution, no social revolution, no economic revolution. The only revolution is that of the spirit; it is individual. And if millions of individuals change, then the society will change as a consequence, not vice versa. You cannot change the society first and hope that individuals will change later on.

#84 De Muizert

De Muizert

Silent one

• Members
  • 14 posts

Posted 10 January 2011 - 11:29 AM

interesant om dit te lezen zo allemaal.

mocht ik het eens gaan doen binnenkort, dan ga ik denk ik max voor de 100mics zo'n beetje.
de meeste dingen die ik heb geprobeerd slaan bij mij vrij snel aan.

ben wel erg benieuwd :rolleyes:

#85 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 10 January 2011 - 11:29 AM

@ dukun: zolang jouw posts onsamenhangend en om hun doel heen blijven draaien zullen we ze ook niet goed kunnen lezen.

Voor de uidelijkheid en voor iedereen die me verkeerd begrijpt....hoeveel je iemand moet aanraden de eerste keer boeit me helemaal niks

Doe het dan ook niet.

@ Muizert: succes :)

#86 Dukun

Dukun

Spiritueel wereldwonder

• Members
  • PipPipPip
  • 319 posts

Posted 10 January 2011 - 11:32 AM

Wat voor de een onsamenhangend is is voor de andere logische realiteit... Laten we dat in ieder geval van elkaar respecteren. :hartje:

There can be no political revolution, no social revolution, no economic revolution. The only revolution is that of the spirit; it is individual. And if millions of individuals change, then the society will change as a consequence, not vice versa. You cannot change the society first and hope that individuals will change later on.

#87 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 10 January 2011 - 11:33 AM

^ het feit dat 4 leden jouw posts op dezelfde mannier (mis-)interpreteren geeft al aan dat je communicatie toch echt een stukje directer mag.

#88 Dukun

Dukun

Spiritueel wereldwonder

• Members
  • PipPipPip
  • 319 posts

Posted 10 January 2011 - 11:42 AM

Alright ik zal mijn best doen het zo simpel mogelijk te houden. Maar ik vind ook dat we beter moeten lezen... en dan bedoel ik niet aleen in dit topic, ik heb het vaker teruggezien in andere topics waar ik zelf niet gepost heb.

Feroxium... Is de mate van schizofrenie beinvloed door de tripervaringen? Ik ben wel benieuwd welke invloed het heeft op je dagelijkse mindset? Of werkt dat bij schizofrenie anders?

Dreamer, ik ga verder niet op je in, heeft geen zin... :troosten: Ik doe niet mee aan het wij vs. zij gedrag...Je oordelen geven heel mooi weer hoe jouw eigen realiteit in elkaar steekt.. niets meer dan dat.

#89 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 10 January 2011 - 11:45 AM

Ik heb laatst een tripje naar de testservice van de jellinek gestuurd. Maar die konden niet zeggen hoeveel er op zat. Kan dat wel ergens anders? Want ik heb niet het idee dat die gesprekken over het aantal microgram op een blotter ergens over gaan. Het is te variabel over een hele sheet en ook vaak verschillend sheet hoe sterk een trip is. Een graadmeter als een kwart trip zegt mij meer dan 30 microgram...

#90 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 10 January 2011 - 11:47 AM

Om de gulden middenweg te adviseren: hoewel het lovenswaardig om mensen tot voorzichtigheid te manen door te adviseren dat ze rustig moeten beginnen, is het niet het geval dat iedereen altijd heel conservatief moet doseren. ALs je al ervaring hebt met andere tripmiddelen, je hebt bijvoorbeeld uitgebreid, diep en ook hard getript op paddestoelen, kun je best gewoon beginnen met een hele trip of zelfs twee. Daarbij moet wel worden gezegd dat dit totaal afhankelijk is van de persoon. Luister naar je gevoel! Laat het advies vooral ook af hangen van waar iemand van plan is zijn eerste trip te maken. Maar al te veel mensen beginnen met lsd op goa feesten oid, daar is het weldegelijk goed advies om laag te doseren in verband met drukte waar niet iedereen even goed tegen kan. Maar wanneer je moet goede vrienden een boswandeling gaat maken, zou ik adviseren op zijn minst gewoon een heel tripje te nemen, mits die persoon daar geschikt voor lijkt. Een beetje overdonderd zijn is niet altijd iets negatiefs.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#91 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 10 January 2011 - 11:57 AM

Om de discussie dan maar eens een andere richting op te sturen:

Doet LSD iets met jullie blaas / plasneigingen? Ik had er afgelopen weekend weer eens last van. Om 't kwartier moeten pissen en soms is het zo erg dat ik meteen weer moet zo gauw ik op de bank lig. Gruwelijk irritant en niet eens elke keer even erg. Maar elke keer moet ik wel degelijk pissen, dus écht vals alarm is het ook niet. Vaag toch? Met paddestoelen kan ik het ook wel hebben, trouwens...

Volgens mij worden ergens de signaaltjes van mijn organen naar mijn brein verkeerd geinterpreteerd ofzo...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#92 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 10 January 2011 - 12:00 PM

Bij mij is het juist precies andersom: ik ben al uren een tikje nerveus oid, tot ik tot de ontdekking kom dat ik al uren lang het signaal dat ik moet plassen niet juist interpreteer, om daarna echt heel erg lang te staan klateren, wat enorm oplucht omdat ik daarna opeens heel ontspannen ben.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#93 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 10 January 2011 - 12:18 PM

ik heb zelf ook dat lsd juist mijn blaas verdoofd (om het zo maar even te zeggen) tot het punt dat ik op barsten sta en dan moet ik ook heel nodig. wat bij mij dan wel eens het geval is, is dat mijn blaas vervolgens gewoon pijn doet... iemand anders hier last van?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#94 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 10 January 2011 - 12:30 PM

ik ken het wel, maar ik heb er geen last van. Alleen maar orgastische plasbeurten :laugh:
omgekeerd gaat ook

#95 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 10 January 2011 - 12:44 PM

Feroxium... Is de mate van schizofrenie beinvloed door de tripervaringen? Ik ben wel benieuwd welke invloed het heeft op je dagelijkse mindset? Of werkt dat bij schizofrenie anders?

Voor mij verbetert het de situatie doordat ik alle waanzin en chaos kan "kanaliseren" in een trip, kan laten rondrazen zonder angst of argwaan te voelen. Niet dat ik naakt over straat ga rennen of zo, vooral intern is het gewoon even een soort van ontwarring, uitzoomen over het grotere geheel.

Ik ben dagelijks (nuchter) heel chaotisch, soms tegen wanhoop, complete dissociatie en surrealitische interpretaties van de werkelijkheid aan, en ná een LSD trip is dat aanzienlijk minder.

Maar... ik ben wel blij dat ik daar rustig aan achter ben gekomen, en niet door de eerste keer voluit te gaan. Als je iemand ontmoet geef je ook eerst een hand, en spring je niet direct met elkaar in bed. :bleh:

Bij mij is het juist precies andersom: ik ben al uren een tikje nerveus oid, tot ik tot de ontdekking kom dat ik al uren lang het signaal dat ik moet plassen niet juist interpreteer, om daarna echt heel erg lang te staan klateren, wat enorm oplucht omdat ik daarna opeens heel ontspannen ben.

Herkenbaar. De hele tijd weten dat er IETS is, onrust... en dan een enorme opluchting. Meestal een toiletbezoek per trip is wel voldoende, al kan ik dan wel weer verdwaald raken in tegeltjes en een uur lang blijven zitten.
Verbing weirds language.

#96 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 10 January 2011 - 12:54 PM

Ik herken Snaaps probleem helemaal. Heb dat ook al enkele keren tijdens een LSD-trip mogen ervaren. Om 't kwartier. Pfff...
Wat een vreemd en storend neveneffect trouwens, want elke bezigheid wordt zo onderbroken.
En dat dan voor belachelijke kleine hoeveelheden, maar mijn brein krijgt telkens opnieuw de impuls van heel-snel-te-moeten-plassen....

#97 Dukun

Dukun

Spiritueel wereldwonder

• Members
  • PipPipPip
  • 319 posts

Posted 10 January 2011 - 12:58 PM

snapinho! :yahoo: Ow menn wat ben ik blij dit te lezen, ben het ergens anders nog niet tegengekomen....het is ook een beetje "beschamelijk" Ik heb dit een paar x gehad... ik besloot al snel de moed op te geven en het maar de hele tijd te laten gaan met iets om het op te vangen... alleen of niet :) Dat kansloze gevoel van ophouden, was niet fijn moet ik zeggen..

Heel langzaam worden de pauzes tussen dat je moet pissen langer totdat de trip uitwerkt.... ow en die euphorie als het eindelijk over is :laugh: Die angst dat het niet meer weggaat was de eerste keer echt enorm.... ik had het voor het eerst tijdens het testen van 2c-i, ik dacht ow neee those damn research chems, maar later ook op andere middelen, tot de dag vandaag ben ik nog steeds erg benieuwd wat dit nou precies is...Is stress een onderliggende factor?

Intressant Feroxium, ja erg verstandig om het zo te doen... ben je chaotisch in gedachten, met andere woorden denk je veel? Innerlijke stem? Mooi dat het die positieve invloed heeft, ik heb misschien iets soortgelijks, maar dan met het label "sociale fobie" waar ik gelukkig bijna volledig uitgegroeid ben met behulp van psychedelica.

#98 Tarahumara

Tarahumara

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 149 posts

Posted 10 January 2011 - 02:05 PM

En dat heeft niks te maken dat ik bang ben voor een echte trip of dat ik niet weet wat een echte trip is, sterker nog de lichtere dosissen acid waren bij mij het zwaarste..!!

Ik sluit mijn mening aan met die van Poelster, bij hogere doseringen laat ik die hersenspinsels die soms komen bij lagere doseringen maar lekker wegvaren.

Wel goed rekening houden met set en setting natuurlijk.

#99 Tarahumara

Tarahumara

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 149 posts

Posted 10 January 2011 - 02:09 PM

Om de discussie dan maar eens een andere richting op te sturen:

Doet LSD iets met jullie blaas / plasneigingen? Ik had er afgelopen weekend weer eens last van. Om 't kwartier moeten pissen en soms is het zo erg dat ik meteen weer moet zo gauw ik op de bank lig. Gruwelijk irritant en niet eens elke keer even erg. Maar elke keer moet ik wel degelijk pissen, dus écht vals alarm is het ook niet. Vaag toch? Met paddestoelen kan ik het ook wel hebben, trouwens...

Volgens mij worden ergens de signaaltjes van mijn organen naar mijn brein verkeerd geinterpreteerd ofzo...

Ja ik heb dit ook volle bak, trips of psylo's.

Ik denk dat dit aan de ene kant misschien verwant is aan het feit dat je niet eet de voorgaande uren, waardoor het spijsverteringsstelsel eindelijk wat tijd heeft de overtollige vloeistoffen te draineren.

Aan de andere kant misschien lichtelijke pre-psychedelische nervositeit omdat je weet dat je straks gaat spacen...

#100 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1012 posts

Posted 10 January 2011 - 02:14 PM

Om het kwartier pissen ken ik ook maar al te goed. Zowel op paddenstoelen als LSD. Al lijkt het niet altijd het geval te zijn, dat maakt het wel weer vreemd.

Ik heb me laten vertellen dat dit wel eens door de vasoconstrictieve werking van deze middelen zou kunnen komen. Dit zou de nieren extra kunnen activeren, wat weer tot vaak moeten plassen zou kunnen leiden. Maar ik heb geen idee of dit ook de daadwerkelijke oorzaak is.
The wisest mind has something yet to learn

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users