Jump to content

Photo

LSDthe official acid topic

• Please log in to reply
305 replies to this topic

#61 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 04 January 2011 - 12:12 AM

^Het wel eten van vlees kan je best wat leren over hoe de natuur werkt.

Verder werkt het voor mij vaak goed om me af te vragen op wat voor manier ik verbonden ben met de buitenwereld en hoe dat onderscheid er uberhaubt uitziet etc. Als dat proces apart aan gaat voelen, weet ik hoe laat het is :)

#62 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 05 January 2011 - 11:22 AM

sorry voor de OT.. maar wat leert het eten van vlees jou over hoe de natuur werkt?

#63 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 05 January 2011 - 01:56 PM

Alles eet alles, kringloop van het leven, etc?
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#64 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1012 posts

Posted 05 January 2011 - 02:46 PM

Om dat te leren hoef je toch geen vlees te eten? :)
The wisest mind has something yet to learn

#65 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 05 January 2011 - 03:15 PM

Om dat te leren hoef je ook geen planten te eten? Slechts spiermassa van konijntjes volstaat ook. :duimpje:
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#66 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 05 January 2011 - 03:36 PM

:mellow: Wat een waarheden. ontopic: LSD is truth.
omgekeerd gaat ook

#67 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 05 January 2011 - 04:24 PM

LSD is chaos, met de mogelijkheid opnieuw te kiezen en "truth" te ontdekken, of verder te verdwalen in nonsense.
Verbing weirds language.

#68 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1012 posts

Posted 05 January 2011 - 04:25 PM

Om dat te leren hoef je ook geen planten te eten? Slechts spiermassa van konijntjes volstaat ook. :duimpje:

Je hoeft er inderdaad ook geen planten voor te eten. Mijn punt was dat dergelijke inzichten verkrijgen niks met het eten van een bepaald soort voedsel te maken heeft :)
The wisest mind has something yet to learn

#69 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 05 January 2011 - 05:34 PM

:mellow: Wat een waarheden. ontopic: LSD is truth.

Ik kan echt helemaal niks met dit soort uitspraken..
Lsd is waarheid? Bedoel je dat lsd je confronteert met je echte zelf?
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#70 Dukun

Dukun

Spiritueel wereldwonder

• Members
  • PipPipPip
  • 319 posts

Posted 09 January 2011 - 02:32 PM

Waar ik wel benieuwd naar ben... wat al wel gevraagd is maar nog niet echt voldoende beantwoord is, hoeveel mic's nemen jullie? Met welke intentie? En vind er nog een verwerkingsprocess plaats?

Voor het bestuderen van oude teksten ect. neem ik rond tot de 60... Op feestjes rond de 120, maar mijn grootste liefde voor lsd begint pas vanaf 400-700 mics.... Een volle breaktrough net zoals dmt, zodat je gewoon niet meer kan zien wie en waar je bent...Dat is bij mij ook precies het punt, waarbij, ik denk het ego geen enkele controle meer heeft op alles wat gevormd is, het liefst ben ik ook alleen zodat ik geen verantwoordelijkheid voel over de tripsessie...... Met alle implicaties van wij zijn een van dien.... Maar Toch lijkt het voor mij, hoe verder je komt in het bewustwordings process, hoe vaker je hebt getript, het visuele aspect en he integreren van de inzichten bij sommige middelen veranderd...en dan doel ik niet op de tolerantie.....Herkent iemand dit?

Ook het hele verhaal van je trip integreren, bedoel, na vele ervaringen van integreren, hoef je dat niet altijd te blijven doen...Je gaat gelijk verder waar je was gebleven.....Met andere woorden, ik zou elke week 2 x lsd kunnen nemen zonder mentale moeite te hebben...

"Knowing the Truth Is to Experience Existence as it Is."

There can be no political revolution, no social revolution, no economic revolution. The only revolution is that of the spirit; it is individual. And if millions of individuals change, then the society will change as a consequence, not vice versa. You cannot change the society first and hope that individuals will change later on.

#71 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 09 January 2011 - 03:34 PM

En hoe weet je dat jouw doseringen dat aantal mics bevat?
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#72 Dukun

Dukun

Spiritueel wereldwonder

• Members
  • PipPipPip
  • 319 posts

Posted 10 January 2011 - 12:19 AM

Een extra lange strippenkaart kopen en laten testen :duimpje: Meestal als het erg instabiel verspreid kwa inhoud is vertellen ze het er wel bij.. ik had eerst de alex greys, nu dolfijntjes/ying yang, en binnenkort maar weer eens kijken :)

There can be no political revolution, no social revolution, no economic revolution. The only revolution is that of the spirit; it is individual. And if millions of individuals change, then the society will change as a consequence, not vice versa. You cannot change the society first and hope that individuals will change later on.

#73 De Muizert

De Muizert

Silent one

• Members
  • 14 posts

Posted 10 January 2011 - 12:25 AM

hmmmmm zit toch wel te denken om LSD ook maar eens te gaan proberen.
wel ervaring met 2c-b, 2c-c, 2c-i, truffels en paddo's.

wat is nou een mooie hoeveelheid om te beginnen met LSD?

2c-i zit ik meestal rond de 25mg a 28mg, mischien dat het een kleine indicatie is.

#74 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 10 January 2011 - 12:39 AM

^ begin gewoon met een kwart zegel (in ieder geval onder de 100ug) en neem de keer er na iets meer.

#75 Dukun

Dukun

Spiritueel wereldwonder

• Members
  • PipPipPip
  • 319 posts

Posted 10 January 2011 - 09:09 AM

^^Waarom? Waarom niet gelijk 400 mic?

Mijn eerste acid ervaring was 3 druppels liquid in de bergen van italie, dat was gelijk een van de beste en meest visuele... Wat is precies de rede om laag te beginnen? Ik lees vaak begin laag, maar laten we niet onze eigen angsten projecteren tijdens het adviseren van anderen mensen.... Het zit echt allemaal in je hoofd.... als je denkt het(laag beginnen) zo te moeten doen, met angst als motief,,, dan werkt het zo, maar als je open staat om weg geblazen te worden.. Just go for it! :duimpje: Ik zeg niet dat iedereen gelijk hoog moet doseren, maar dat we ons wel moeten afvragen waarom we liever de nadruk leggen op het liever niet/half trippen dan wel trippen, want daar komt het in mijn ogen op neer. Is het de onwetendheid?

Ik heb zelf gemerkt dat er een enorm verschil zit in lage doseringen en hoge doseringen... Ik heb zon idee dat heel veel mensen de symptonen die voorkomen bij half trippen verwarren met echt trippen, je weet gewoon wanneer je "echt tript" op acid of niet,en dat punt ligt bij mij echt pas vanaf de +/- 500, natuurlijk is dit bij iedereen persoonlijk, maar voor mij wel een erg belangrijk punt wat de meeste lijken over het hoofd te zien.

#76 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 10 January 2011 - 09:49 AM

Omdat dat het domste advies is wat je kunt geven.

We zijn hier voor harmreduction. Als we iedereen zouden adviseren om maar zoveel te nemen als ze zelf willen zou het hele board overbodig zijn.

Bij elke nieuwe stof weet je niet hoe je er op gaat reageren en is het verstandig om laag te beginnen en met verschillende sessies op te bouwen.

#77 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 10 January 2011 - 10:06 AM

Wat Dreamer zegt!

En jij zegt dat we onze eigen angsten niet in het advies naar anderen moeten projecteren, maar ook niet iedereen is zoals jij bent en zal 400 mics goed trekken, dus jij moet dat ook niet zomaar op iedereen gaan projecteren, iedereen is anders en reageert anders op welke drug dan ook. Dus het beste advies is, begin laag en bouw het op naar de dosis die het beste bevalt.

Persoonlijk is 250 mics voor mij echt de max, daarboven kan ik er niks meer mee, ik ben dan enkel overdonderd door de hoeveelheid visuals, maar kan er verder niks mee, dus vind ik het niet interessant.
En dat heeft niks te maken dat ik bang ben voor een echte trip of dat ik niet weet wat een echte trip is, sterker nog de lichtere dosissen acid waren bij mij het zwaarste..!!

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#78 Dukun

Dukun

Spiritueel wereldwonder

• Members
  • PipPipPip
  • 319 posts

Posted 10 January 2011 - 10:42 AM

Dreamer, ik adviseer dat ook niet... je hebt nogal de neiging om dingen te verdraaien... en uit zn verband te trekken...of smileys over het hoofd te zien....wake up

Poelster...ik projecteer het ook niet op iedereen, zoals je kan lezen....mijn vraag en intentie is dat ik benieuwd ben naar jullie ervaringen op dat gebied.

We zijn hier voor harm-reduction, maar welke harm reduct je dan precies? Waneer is een te hoog gedoseerde trip slecht? Ik kan me hier niet veel bij voorstellen,.. daarom vraag ik het aan jullie...

Ik vind het interessant dat je zegt daar kan ik niks meer mee... Kan je dat iets uitgebreider omschrijven?Wie kan er niks mee, en wat zou je er wel mee moeten kunnen ? En kan je omschrijven waarom de laagste zwaarder waren?

Dat gevoel van ik kan er niks meer mee, is volgens mij juist het punt waar ik het interessant begin te vinden, en ik wil graag uitzoeken hoe dit zit.

#79 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 10 January 2011 - 10:44 AM

idd wat dreamer zegt.

ook al ben ik zelf ook meer van de hogere dosis acid (het liefste tussen de, naar schatting, 150 en 300 mics) betekent dat niet dat het voor iedereen geschikt is. het is niet verstandig om meteen een hoge dosis te adviseren zonder dat je weet hoe de persoon in kwestie op de drug reageert. dit heeft niets met angst te maken, maar met gezond verstand en mensen willen behoeden van een slechte eerste ervaring met een stof...

mijn eerste trip op lsd was op één zegel die niet denderend sterk was, dit was een mooie eerste ervaring waarna ik de dosis omhoog heb kunnen schroeven.
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#80 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 10 January 2011 - 10:52 AM

Ik ben erg blij dat ik de eerste keer 50µg genomen heb, en daarna opbouwend richting 150µg.

Ik ben best wel gevoelig voor psychedelica. Inmiddels is vastgesteld dat ik een lichte vorm van schizofrenie heb, maar ben er wel achter gekomen dat ik heel stabiel blijf ook als ik hoog doseer. Toch denk ik dat dat veel met mindset te maken heeft, en als het bad gaat de instelling van: "tanden op elkaar en de trip uitzitten"; Er zullen echt wel veel mensen zijn die er wat minder goed tegen kunnen.

Als je een willekeurig persoon aan gaat raden om maar meteen 4 zegels de eerste keer te nemen, vergroot je de kans op incidenten enorm. Misschien niet eens zozeer omdat iemand een psychische aandoening kan hebben of bad gaat, maar vooral omdat je de eerste keer nog geen flauw benul hebt wat je wel en niet kunt doen, hoe je reactievermogen beïnvloed wordt en hoe je met je omgeving om moet gaan als die iets onverwachts doet (mensen die aanbellen, agent die je staande houdt, auto die hard aan komt rijden... etc.)

Dat is toch echt beter om te leren en over het verloop van meerdere trips "feeling" voor te krijgen.
Verbing weirds language.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users