LSDthe official acid topic
Posted 22 February 2010 - 01:50 AM
normaal gesproken neem ik alleen lsd als ik ga feesten maar nu was ik aan de praat geslagen met iemand en die had het erover dat je ook gewoon alleen kunt trippen en zo inzichten kunt krijgen. daar heb ik ook wel veel over gehoord maar hij heeft me aan het denken gezet.
ik zit al een tijdje niet zo lekker in me vel en ik ben er mee bezig om me beter te voelen, en nu dacht ik misschien helpt het als ik gewoon 2 zegels neem en dan zie ik wel wat er gebeurt.
maar ik vind het een beetje eng haha
ik heb zelf ongeveer iets van 10 keer getript op de lsd en nooit meer dan 1 zegel genomen.
nu vraag ik me af hoeveel ik moet nemen en waar ik allemaal aan moet denken als ik hiermee ga beginnen.
eigenlijk wil ik er ook helemaal geen sitter bij of iets. dit is iets wat ik alleen moet doen.
[Poelster: Merged met het bestaande topic over LSD]
Posted 22 February 2010 - 08:08 AM
Tevens zeg je dat je niet echt lekker in je vel zit, dat is misschien zelfs wel een reden om eerst een halve zegel te nemen.
Maar uiteindelijk ben jij degene die het best aanvoelt hoeveel je kan hebben.
Wat wel een beetje vereisten zijn (voor mij althans), is een vertrouwde rustige omgeving, dit kan een woonkamer zijn, maar ook een stuk afgelegen bos of duin enz..
Persoonlijk geef ik de voorkeur voor buiten, maar als je bang bent voor het effect wat het op jouw gaat hebben als je alleen bent, kan je misschien de eerste keer toch binnen doen.
En verder een tip voor bij LSD, is om zoet fruit in huis te halen, dat smaakt gewoon het beste op LSD en verder moet je de normale voorbereidingen treffen die je ook voor een feest maakt als je daar LSD wilt gaan doen..
Kortom het is niets om bang voor te zijn, maar wel iets om voorzichtig mee te zijn..
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 24 February 2010 - 05:46 PM

misschien is het wel een beetje overdreven om er meteen 2 te nemen ja..
en voor ik begin wil ik natuurlijk wel wat lekkere dingen in huis hebben.
ben er al helemaal mee bezig.. nu alleen nog even kopen maar dat komt wel goed

Posted 29 August 2010 - 12:26 PM
resultaat : ik heb heel gezellig (bijna mijn volledige trip) in mijn eigen hoofd gezeten.
Ik vond het prachtig ! Wat een ervaring.
Posted 29 August 2010 - 01:35 PM
Alleen trippen kan trouwens wel een stuk dieper gaan dan in gezelschap, dus zorg dat je een comfortabele zit/hang/ligplek hebt, eten en drinken (zoet/fruit werkt goed inderdaad) klaarzet en rustig alles ove je heen laat komen. Op LSD is "bad" gaan voor mij een zeer tijdelijk iets; het kan handig zijn een "escape" methode te hebben, zoals aanpassen van het lichtniveau, het veranderen van muziek of je volledig concentreren op het langzaam verorberen van voedsel waarbij je alle smaak zo volledig mogelijk probeert te proeven. Je aandacht schakelt dan namelijk gemakkelijk over naar een ander onderwerp waarbij je de oorzaak van het bad gaan alweer vergeten bent. Al heb je soms natuurlijk ook redenen om juist die oorzaak op te sporen

Posted 29 August 2010 - 02:56 PM
Onder gezelschap trippen dat niet mag weten dat je tript kán voor behoorlijke freakouts zorgen. Meestal is daar geen reden toe omdat men het veel minder bemerkt dan dat je zelf denkt, maar toch kun je het beter op een moment doen dat je niet gestoord wordt door nuchtere mensen.
Alleen trippen kan trouwens wel een stuk dieper gaan dan in gezelschap, dus zorg dat je een comfortabele zit/hang/ligplek hebt, eten en drinken (zoet/fruit werkt goed inderdaad) klaarzet en rustig alles ove je heen laat komen. Op LSD is "bad" gaan voor mij een zeer tijdelijk iets; het kan handig zijn een "escape" methode te hebben, zoals aanpassen van het lichtniveau, het veranderen van muziek of je volledig concentreren op het langzaam verorberen van voedsel waarbij je alle smaak zo volledig mogelijk probeert te proeven. Je aandacht schakelt dan namelijk gemakkelijk over naar een ander onderwerp waarbij je de oorzaak van het bad gaan alweer vergeten bent. Al heb je soms natuurlijk ook redenen om juist die oorzaak op te sporen
Zolang je rustig blijft en wat zelfkennis + ervaring hebt lijkt het me een leuke ervaring om jezelf beter te leren kennen.
Volgens mij kan niet iedereen dit aan.
Het zou me niet verbazen dat ik niet meer dan 10 woorden heb gezegd gedurende m'n trip
Posted 29 August 2010 - 03:09 PM
Posted 29 August 2010 - 03:59 PM
Heeft iemand ervaring met seks op LSD, niet dat mijn vriedin van mijn drugebruik weet maar volgens mij kan seks wel ineens heel anders zijn op lsd.
Drugs & Seks topic, daar staan genoeg vermeldingen in van seks op LSD (en in dat topic mocht best weer eens wat nieuw leven geblazen worden)
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 29 August 2010 - 05:46 PM

Verder, ik heb het een keer geprobeerd met 4-AcO-DMT, maar dat was eigenlijk te lastig (en ik vond het op dat moment ook niet nodig om verder te gaan

@Dreadmanneke: hoe hoog waren je doseringen?
Posted 30 August 2010 - 11:47 AM
Het is bij mij voornamelijk voorgekomen op festivals. Daar heb ik samen met me ex ook samen getript en sex gehad (zij op een halve of 1, ik op 1 of 2). Meestal was het overigens na de piek, in de vreselijk lekkere naroes. In tegenstelling to sommige andere drugs kan je op lsd een staalharde erectie langdurig vasthouden, met extreem gevoelige zenuwen. Beter is er niet kwa drugs en sex in mijn ervaring.^ Zoals je het nu omschrijft, zal je haar sowieso kwijtraken?
![]()
Verder, ik heb het een keer geprobeerd met 4-AcO-DMT, maar dat was eigenlijk te lastig (en ik vond het op dat moment ook niet nodig om verder te gaan). Geen idee of het vergelijkbaar is met LSD op dat gebied, maar kan me goed voorstellen dat als je te ver heen bent dat het erg vreemd kan worden en je vriendin er achter komt?
@Dreadmanneke: hoe hoog waren je doseringen?

Posted 01 September 2010 - 01:42 PM

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 01 September 2010 - 02:37 PM
Ik heb al een paar keer gehoord en gelezen hoe mensen zich als een trap, een lange buis, een appelsien, ... voelden maar nog nooit zoiets zelf ervaren en kan er moeilijk inkomen eerlijk gezegd

Heb ondertussen al een 15 tal acid trips achter de rug, de ene al intenser dan de andere, maar geen enkele ervaring kwam bij zoiets in de buurt. Niet dat ik het ook zou willen denk ik, ik vraag me gewoon af wie dit al heeft meegemaakt en hoe hij/zij dit ervaarde.
Wat een wereld...
Posted 01 September 2010 - 02:48 PM
Wie heeft tijdens een LSD trip al meegemaakt dat ie zich 'als een object voelde'?
Ik heb al een paar keer gehoord en gelezen hoe mensen zich als een trap, een lange buis, een appelsien, ... voelden maar nog nooit zoiets zelf ervaren en kan er moeilijk inkomen eerlijk gezegd
Heb ondertussen al een 15 tal acid trips achter de rug, de ene al intenser dan de andere, maar geen enkele ervaring kwam bij zoiets in de buurt. Niet dat ik het ook zou willen denk ik, ik vraag me gewoon af wie dit al heeft meegemaakt en hoe hij/zij dit ervaarde.
ik heb het zelf wel een keer bij salvia meegemaakt, nooit bij acid en kan het me ook moeilijk voorstellen. een neefje van me die regelmatig salvia rookt merkte wel op een gegeven moment dat als hij blowde hij zich ook als een object voelde. we dachten er toen aan dat salvia mogelijk een knopje om kan zetten die je dat soort ervaringen ook op andere drugs kan geven, misschien is dit dat wel iets...
Posted 01 September 2010 - 03:24 PM
Maar ik heb me nog nooit een object gevoelt.
Posted 01 September 2010 - 03:34 PM

Posted 01 September 2010 - 03:47 PM
Ik heb tijdens een trip eens voor 5 minuten (ofzo) gehad dat ik de wereld rond me in 2D zag. alsof alles rond me gewoon vlak was.
Maar ik heb me nog nooit een object gevoelt.
ook typisch voor salvia en zeer bevreemdend voor het vestibulair systeem

Posted 01 September 2010 - 03:50 PM
yup dat ken ik ook, dat het net een plaatje wordt en sterker nog dat als ik mijn hand erin stak mijn hand ook 2d werd
Dat kan ik me niet herinneren of dat bij mij zo was

Al bij al een zeer leuke ervaring.
Posted 28 October 2010 - 07:37 PM
Posted 28 October 2010 - 07:45 PM
1 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users
-
Google (1)