Warme landen hebben vaak een hoge luchtvochtigheid! Waren je zegels vacuüm verpakt?

LSDthe official acid topic
Posted 26 May 2016 - 02:20 PM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 29 May 2016 - 08:40 AM
Ik dacht altijd dat je het zo luchtdicht mogelijk moest verpakken en in de vriezer moest doen. Dan blijft het jaren goed. Bron: https://www.erowid.o...k/ask.php?ID=82
Misschien dat ik er deze zomer aan toe kom mijn eerste keer lsd te proberen.
Posted 24 January 2019 - 10:29 AM
Is er iemand bekend met liquid LSD in basische vorm? Iemand verkocht me eens liquid wat de vrije base variant zou moeten zijn. Zover ik weet, is liquid altijd LSD tartraat in Ethanol opgelost.
Daarnaast heb ik een aantal maanden geleden per ongeluk een heftige ego-death ervaren op deze liquid, waar ik in totaal wel 20 uren op heb getript. Het zou 28µg per druppel moeten zijn, hier nam ik voorheen 4 tot 6 druppels van, waarbij 6 druppels al flink sterk waren vond ik zelf. Na ongeveer een jaar (geen idee hoe lang precies) had ik het idee dat er vloeistof uit het flesje was verdampt, en dit was zeker het geval! We dachten een normale trip te verwachten dus ik nam 3 druppels, maar na 10 minuten voelde ik het al sterk opkomen, en na een half uur was ik al niet meer in mijn lichaam. Het was goed verlopen, en heb erg genoten, alleen kwam het wel onverwachts en ik heb nog nooit eerder zo hard lang getript. Ik denk dat het dan wel scheelt dat ik en mijn tripgenoot ervaren met LSD zijn.
Nou heb ik het idee dat er nog meer uit is verdampt, en heb ik maar wat Ethanol er bij in gedaan. Twee weken later keek ik weer eens, maar de liquid is nu echt cola zwart/bruin niet doorzichtig. Alsnog heb ik 't idee dat er vloeistof uit verdampt, ik kan zo geen scheurtje in de dop vinden.
Ik heb wel eens vaker het idee gehad dat na een warm festival, dat de liquid meer geconcentreerd is geworden, maar niet zo radicaal als nu het geval is.
Zijn er andere leden die dit ook hebben ervaren?
Posted 29 January 2019 - 08:30 AM
Maar LSD wordt niet verkocht als vrije base. Ik kan me prima voorstellen dat de vrije base nog gevoeliger is voor degradatie als het zout. Liquid kan volgens mij ook opgelost zijn in (puur) water, hoeft niet perse ethanol te zijn.
Hoe zuiver was deze ethanol die je toe hebt gevoegd, alles wat niet absoluut EtOH is zou ik er niet bij doen. De bruine kleur komt van degradatie van de LSD, dus de potentie zal nu wel zijn afgenomen, maar ongetwijfeld zal het nog wel actief zijn.
Druppelflesjes zijn niet 100% luchtdicht, dus over lange tijd zal er altijd een beetje verdampen, hoeft niet perse een scheurtje of iets in het dopje te zitten.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 29 January 2019 - 04:53 PM
Ja beetje jammer dat het mij dan zo verkocht word, maar ik dacht inderdaad ook dat dit niet zo werd verkocht. Ik had het destijds nog specifiek nagevraagd, omdat er zelfs 'L-base' op het flesje stond geschreven. In mijn ervaring heb ik alleen maar liquid gehad wat in Ethanol werd opgelost, aangezien je dit duidelijk proeft.
De Ethanol die ik heb is 96% puur lab-grade waar je accijns over betaald. De overige 4% zou water zijn.
Posted 29 January 2019 - 09:13 PM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users