Jump to content

Photo

LSDthe official acid topic

• Please log in to reply
305 replies to this topic

#281 Entheogenic

Entheogenic

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 20 posts

Posted 11 March 2015 - 05:02 AM

A juist.
Ik liet het vaak ook testen zodra ik meer dan een paar zegels had aangeschaft maar kwam (die paar keer dan) op hetzelfde uit.
Dus dacht dat het zo werkte.
Bedankt voor de opheldering.

#282 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 20 November 2015 - 10:47 AM

ben er vorig weekend achter gekomen hoe vet lsd weer kan zijn :D.

had 1 druppel genomen en nog nooit zo hard op 1 druppel gegaan. Was op een techno feestje en het voelde eigenlijk alsof ik ook nog eens 3 pillen in had genomen. visuals waren ook heel intens en kreeg de hele tijd rushes. hele nice ervaring, niet eerder van zo een lage dosering gehad :)

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#283 Pimm'

Pimm'

Silent one

• Members
  • 8 posts

Posted 24 November 2015 - 11:40 PM

ben er vorig weekend achter gekomen hoe vet lsd weer kan zijn :D.

had 1 druppel genomen en nog nooit zo hard op 1 druppel gegaan. Was op een techno feestje en het voelde eigenlijk alsof ik ook nog eens 3 pillen in had genomen. visuals waren ook heel intens en kreeg de hele tijd rushes. hele nice ervaring, niet eerder van zo een lage dosering gehad :)

Ik wil het ook zeker eens op een techno feest proberen :) Tot nu toe alleen op Psy Fi gehad, maar dat is een heel andere setting. Misschien aankomende vrijdag op Rotterdamse Rave eens een poging wagen. Daar heb ik vorig jaar flink op de 2cb gezeten en is me goed bevallen. Stroboscopen i.c.m. met visuals is wel om helemaal gek van te worden  :kidd0:

Hoe neem je die vloeibare LSD mee naar binnen trouwens?

#284 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 25 November 2015 - 12:15 AM

ik druppel t op een suikerklontje of op aquarel papier.

toevallig weet ik dat t soms ook in van die mond verfrissers wordt gestopt (waar je mee kan druppelen), in dag geval zou je het zo in je zak zonder al te veel gedoe kunnen meenemen...

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#285 Dr. Paddo!

Dr. Paddo!

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 127 posts

Posted 06 February 2016 - 08:44 PM

Als er iets is dat ik in elk geval ooit nog in mijn leven wil doen is het LSD! Ik ga tegenwoordig niet echt meer met veel mensen om die er aan zouden kunnen komen, misschien maar eens een keer rondvragen op een feestje ofzo...  :unsure:

#286 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 07 February 2016 - 01:34 AM

Iets dat ze vaak zeggen over LSD is dat je het niet zelf kunt vinden, maar dat LSD jou vindt ;)

#287 Dr. Paddo!

Dr. Paddo!

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 127 posts

Posted 07 February 2016 - 01:56 AM

We gaan het meemaken, ik zie het al helemaal voor me :)

#288 Twilight

Twilight

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1622 posts

Posted 19 March 2016 - 08:45 PM

De laatste tijd weer zo nu en dan bezig met dit mooie stofje. Het verbaast me eigenlijk dat ik hier nauwelijks (als het er al is, ik kan het niet vinden) iets kan vinden over de ontzettend weirde gedachtegang die je soms meemaakt met LSD.
Vorige week tripte ik met een vriendin en terwijl we aan het praten waren hadden we soms momenten dat we in 'loops' of in cirkels aan het denken waren. We hadden beide ook heel sterk het gevoel dat we dat steeds tegelijk ervaarden.
Dan praatten we over iets, op een gegeven moment verlies ik even waar ik het over heb of maak ik een sprongetje van het ene naar het andere onderwerp. Dan merk ik dat ik het onderwerp weer terug vind maar dat ik daar in 'vast zit' ofzo en het kost echt wel eventjes moeite om daar uit los te komen.

Ik heb wat gezocht met Google en op Reddit kwam ik iets tegen over LSD en 'thought loops', maar hoe men het daar omschrijft lijkt toch heel anders dan hoe ik het meemaakte. Op die subreddit wordt het ook omschreven als iets wat uren kan duren, terwijl het bij mij steeds niet langer dan een tien seconden duurt. Toen ik het de eerste keer, in mijn eentje, meemaakte schrok ik best wel van het verschijnsel. Het idee dat mensen in zoiets blijven hangen en gek worden kwam toen even bij me op.

Om het nog even met een plaatje te illustreren. Het voelde een beetje als dit:

knot.gif

Ik hoop dat ik niet te vaag ben met mijn woorden. Mensen die dit enigszins herkennen? Ik heb het idee dat ik echt niet de enige kan zijn die dit heeft meegemaakt met LSD.

#289 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 19 March 2016 - 09:32 PM

http://disregardever...f-a-psychedelic

Staat het hierop beschreven? :)

#290 Twilight

Twilight

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1622 posts

Posted 19 March 2016 - 10:01 PM

Toffe site! Thanks, die kende ik niet. :) Hij staat er inderdaad tussen!

Thought loops can be described as the experience of becoming trapped within a chain of thoughts, actions and emotions which repeat themselves over and over again in a cyclic loop. They are most likely to occur during states of ego loss and the failure of one’s short term memory. This suggests that thought loops are the result of cognitive processes becoming unable to sustain themselves for appropriate lengths of time due to a lapse in short term memory, resulting in the thought process attempting to restart from the beginning only to fall short once again in a perpetual cycle.

This component can be extremely disorientating and often triggers states of progressive anxiety within the people who may be unfamiliar with the experience. The most effective way to end a cycle of thought loops is to simply sit down and try to let go.

#291 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 20 March 2016 - 07:39 PM

Hmm ik heb op methoxetamine weleens gehad dat ik exact dezelfde situatie van een minuut of 10 lang 3x beleefde, dat was echt extreem verwarrend. Dat ik ook echt dacht, heh, gaat dit nu weer gebeuren!? en dan gebeurde het weer.

Het leven is te interessant om verveelt te zijn, maar verveling creëert dat dan weer wel...

#292 Dr. Paddo!

Dr. Paddo!

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 127 posts

Posted 20 March 2016 - 10:34 PM

Ik heb nooit LSD gehad, maar ik heb het weleens gehad wanneer ik gewoon droom. Vage dromen die zich meerdere keren herhalen, niet altijd leuk, tegelijk ook niet vervelend, maar ik denk dat de term moeilijk de lading wel dekt.

#293 Twilight

Twilight

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1622 posts

Posted 21 March 2016 - 08:50 PM

Hmm, herhaling is niet echt het goede woord. Het is veel meer een gevoel of ervaring dan dat je je realiseert dat iets zich herhaalt. Het voelt echt heel sterk alsof je in cirkeltjes denkt en het gaat ook erg snel.
Zoals omschreven in die quote klinkt het wel heel logisch dat het door het kortetermijngeheugen komt dat min of meer verdwijnt.

#294 JJJ

JJJ

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 515 posts

Posted 24 March 2016 - 03:08 PM

Ik had zoiets een aantal keer tijdens m'n eerste trips op paddenstoelen. Het is best heftig. Het is niet zozeer dat een bepaalde gedachte of gedachtegang zich steeds herhaalt, het is echt dat álles zich herhaalt. Alsof de tijd zelf in rondjes gaat, en je achter elkaar steeds niet alleen dezelfde gebeurtenis, maar echt hezelfde momént meemaakt. Ik kreeg daar toen ook heel sterke gevoelens van deja vu bij, dat voelde alsof ik het niet een paar keer, maar zo'n beetje oneindig vaak al meegemaakt had. Een beetje alsof je tussen twee spiegels staat, naar jezelf kijkt en achter je spiegelbeeld ineens alles oneindig vaak gereflecteerd ziet. Dat is in elk geval hoe ik het toen ervaarde, ik vond het trouwens die keren ontzettend eng  :blink:  .

Sometimes we live
no particular way
but our own

#295 Twilight

Twilight

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1622 posts

Posted 29 March 2016 - 10:05 PM

Aah ja! Hoe je het omschrijft herken ik best goed! Echt alsof iets wat je wilde zeggen in zichzelf grijpt waardoor je steeds in cirkels denkt en nèt niet bij datgene kan komen wat je nou eigenlijk wilde zeggen. (Of denken)

Ik vond het ook best heftig en ook wel beangstigend. De gedachte dat iemand hier in vast zou kunnen komen zitten liet me na de eerste keer dat ik het ervoer niet los.

#296 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 21 May 2016 - 04:47 PM

Weet iemand misschien wat de oorzaak van verkleuring van liquid LSD is? Ik heb het gekocht als een gelige/transparante vloeistof, en na verloop van tijd is het verkleurd naar een bruine donkere vloeistof. Ik merk qua effect geen verschil sinds het zo verkleurd is, het werkt nog steeds prima. Ik heb het eerder wel eens gekocht als bruine vloeistof, en daarvan was het effect ook altijd prima. Ik bewaar de liquid altijd in een kamer waar de verwarming nooit aan staat, luchtdicht, droog en donker.

Ook heb ik het idee, met die "snoep druppel" flesjes dat het wat lekt, aangezien het altijd zwart/donker bruin aan de binnenkant van de dop is, en soms ook iets buiten de dop. Ik moet dan ook zeggen dat ik het flesje niet rechtop bewaar.

89NVsy.jpgJGQ0w3.jpg

#297 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 21 May 2016 - 05:28 PM

Ik kan maar 1 reden bedenken en dat is oxidatie van de LSD. Kan verschillende plekken bedenken die gevoelig zijn voor oxidatie, maar weet niet precies welke het eerst oxideert.

En een extreme kleine verontreiniging (wat geoxideerd LSD wordt) kan al voor een significante kleurverandering zorgen, daarom merkt je waarschijnlijk geen verschil in dosis.

Je zegt 'na verloop van tijd', maar over hoe lang heb je het dan?

En over het bewaren, ik zou het in de vriezer bewaren, want dan wordt de waterige oplossing uiteraard ijs, en is je LSD niet meer in oplossing, want dit soort stoffen (tryptamines) zijn aanzienlijk minder stabiel in oplossing en daarboven op vertraagd de lagere temperatuur welke (oxidatie)reactie dan ook. Dus dubbele bescherming. :)

Hoe bewaren andere hun liquid LSD?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#298 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 21 May 2016 - 05:38 PM

Ik zei "na verloop van tijd" omdat ik het niet precies meer weet hoe lang. Maar ik gok zo na een half jaar tot een jaar? :P

Ik heb ook begrepen dat grote temperatuur verschillen ook niet goed voor LSD zijn. En ik neem het wel eens mee naar festivals in warme zomers, dus vandaar. Plus ik heb ook ervaren dat met andere substanties er gelijk vocht ontstaat wanneer ik het uit de vriezer haalde. En mijn tryptamines hebben tot zover altijd jaren kunnen overleven op kamertemperatuur (zonder verwarming).

#299 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 22 May 2016 - 09:58 AM

Als je LSD op een zegel zou zitten, dan zou ik het ook zeker niet in de vriezer doen, tenzij het vacuüm verpakt is. Maar jij hebt al liquid, dus dan maakt het vocht niet meer uit.

En ik kan geen reden bedenken waarom temperatuurschommelingen problematisch zijn.

Maar in beide gevallen is temperatuur niet je grootste vijand, maar dat is licht in combinatie met vocht, dus zolang het donker en droog verpakt is dan zit je redelijk safe.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#300 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 26 May 2016 - 01:06 PM

In mijn ervaring is temperatuur wel degelijk een grote boosdoener! Meer nog dan licht en vocht. Relatief vochtvrij verpakte en in het donker bewaarde LSD deed na 3 maanden rondreis door warme landen echt helemaal niets meer. Niet in aanraking geweest met licht, en ook niet te merken dat de papertrips ook maar enigszins vochtig waren geworden. Enige verklaring is dat het aan de temperatuur lag. Volgens mij zei Hofmann dat zelf ook al, trouwens. Heb daar effe geen bron voor.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users