LSDthe official acid topic
Posted 13 October 2013 - 09:16 AM
@ snaap, mee eens, set en setting spelen belangrijke rol. Als je begint met empathogene/ psychedelische mindset haal je minder empathogene/ psychedelische voldoening uit trips... Minder diepgaand.
Op zich wel interessant... vorm van kruistolerantie (net als uitstel v seksuele exstase en intensiteit vermindering met toenemende frequentie en op mdma...) Farmacologie heeft biochem tolerantie/kruistoler, subjectieve relaties te bestuderen met oa set en setting. (geeft aan dat natuurlijk gedrag en drugs werkingen via zelfde zintuigelijke mechanismen verlopen)
Posted 17 November 2013 - 06:54 PM
Als je LSD laat testen en de uitslag is bv dat er c.a. 100ug LSD op zit. Kun je er dan vanuit gaan dat er dan niks anders op zit zoals bv 25i-NBOMe oid?
Posted 21 November 2013 - 06:11 PM
Ja daar kun je vanuit gaan. Als er andere schadelijke en/of psychoactieve stoffen op zitten word dit gemeld.
Posted 22 November 2013 - 11:13 AM
^ Oke. Ik ga vanmiddag langs de testservice (nog nooit eerder geweest) en zal het daar ook nog ff vragen uiteraard. De reden dat ik er benieuwd naar ben is omdat ik mij goed kan voorstellen dat als ze bv 100 ug LSD vinden, dat ze dan meteen denken dat dat het is en de test klaar is.
Maar ik weet ook totaal niet hoe zo'n onderzoek precies in zijn werk gaat. Misschien gaan ze bij een blotter wel standaard een hele waslijst van stoffen af die op microgram-dosis werkzaam kunnen zijn. Lijkt me wel een arbeidsintensief klusje en dus ook prijzig voor hen.
Voor mezelf is het ook wel een beetje prijzig in de zin dat 1 blotter 10 euro kostte, en 1 blotter ben je natuurlijk kwijt bij het testen. Maar ik ben erg benieuwd naar wat er precies op die blotter zit (op Google nul komma nul info te vinden over dit type.) Als er inderdaad het beloofde aantal mics opzit, dan weet ik iig dat het een goede aankoop was en hoe ik het veilig kan gebruiken. En als er iets anders opzit dan LSD dan weet ik dus dat de verkoper onbetrouwbaar is en zal dat dan ook zeker niet voor me houden.
Er is op DHP toch ook een LSD-kwaliteit topic als ik me niet vergis, dan meld ik daar de uitslag wel. Dan hebben anderen er mogelijk ook nog wat aan. Maar dat zal wsl nog wel 2 weken duren voor ik die uitslag heb.
Posted 22 November 2013 - 12:26 PM
Het lab wacht tot dat het genoeg blotters binnen heeft en test ze dan in 1 keer. Dit vanwege de hogere kosten van het testen dan bij pillen. Het kan dus zomaar 4-6 weken duren i.p.v. de 2 genoemde twee weken.
Er word zeker naar een hele waslijst gekeken aan stoffen en dit is inderdaad erg prijzig.
Posted 22 November 2013 - 02:34 PM
^ Ik ben net terug, en ze hadden idd zelfde soort verhaal.
Eerst was ik wat teleurgesteld, want hij zei dat hij hem wel kon opsturen, maar dat er een kans was dat ze niet aan de zegel toe zouden komen vanwege de vele vervuilde xtc die zie momenteel testen (op zich een leuk weetje trouwens van die xtc.) En als ze dan niet aan die zegel toe zouden komen, dan zouden ze hem ook niet later testen of terugsturen. Maar later bleek dat dit risico er alleen was als ik hem perse vandaag wilde laten opsturen. Dus nu is afgesproken dat hij in principe pas volgende week wordt opgestuurd, idd samen met een vijftal andere blotters (en dan is de uitslag er over 2 of 3 weken.)
Ook is er trouwens nog een hele kleine kans dat de uitslag er wel al volgende week is, en daarom kan ik volgende week al proberen om te bellen voor de uitslag. Maar waarom die kleine mogelijkheid er is, heb ik niet helemaal begrepen. Dus ik ga uit van 2 weken wachten.
Posted 26 November 2013 - 12:12 AM
10 euro per papertrip, da's best prijzig. Enniewee, maak er idd effe een fotootje van en post 'm in het LSD-kwaliteitstopic. Altijd nuttig.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 26 November 2013 - 04:20 PM
Ben al even zoekende, maar vind dat lsd kwaliteits-topic niet... linkje please ?10 euro per papertrip, da's best prijzig. Enniewee, maak er idd effe een fotootje van en post 'm in het LSD-kwaliteitstopic. Altijd nuttig.
liever vaag voor mijn omgeving, dan een open boek en doorzichtig.
Posted 26 November 2013 - 04:33 PM
Posted 26 November 2013 - 04:44 PM
In de zoekfunctie (LSD + kwaliteit ) komt hij niet naar boven, dus ik moest ook ff zoeken hoor.
Voor de andere toekomstige zoekers: https://www.dhpforum...waliteit-topic/
Posted 27 November 2013 - 08:33 PM

150 micron p/stk.
.... en ze zijn nagenoeg uit het midden van het vel..let the fun begin.
Zaterdag maar eens doen ipv MDA.
Posted 06 February 2014 - 12:37 AM
laatste trips die ik heb aangeschaft geven zo'n specifieke ervaringen dat ik begin te geloven dat er wel degelijk een verschil bestaat in puurheid/kwaliteit van lsd en dat niet alles draait rond set en setting. Pertinent heel doordringende trips met een karakter dat ik nooit ervoor had ervaren. Zoals oudere en duurdere wijn verschillend is van goedkopere en jongere wijn. En ik ben niet de enige die dat zo ervaart. Ik ben alleszins blij dat ik deze stuff in 1 van mijn schuiven heb liggen.Het is allesovertreffend, zeg maar. Zeg het maar. Luidop.
Posted 06 February 2014 - 07:20 PM
Heb je die toevallig laten testen? Zit er wel degelijk LSD-25 op of niet een hogere dosering dan normaal?
Posted 07 February 2014 - 04:39 PM
Als we twee identieke kristallen nemen na synthese, de ene is wit gekleurd en de andere is paars getint, beide een maximale zuiverheid zonder restproducten dan is er geen verschil tussen hoe deze uitwerking is op het lichaam. Immers beide zijn LSD van maximale zuiverheid. De discussie gaat vaker over dit aspect en er worden verschillende benamingen voor kristal gegeven die ieder een iets ander effect zouden geven omdat de ene minder zuiver is dan de andere. Zie mijn reply hier voor meer informatie: https://www.dhpforum...-13#entry167240
It is entirely possible to have two very different looking crystals of the same substance with essentially the same purity, just as it is entirely possible to have two similar looking crystals of the same substance with very different purity. You can't tell just by looking!
However, even LSD is known to show crystal polymorphism. This means that, absolutely pure LSD tartrate exists in more than one crystal form.
Naar mijn weten testen de labs die het Trimbos inhuurt via een uitgebreide methode waarin eventuele rest producten en andere potentiële stoffen op zichtbaar moeten zijn. Ik weet echter niet of de uitslag die men ontvangt ook vermelding maakt van deze overige aanwezige of alleen bevestiging geeft of het gaat om LSD-25 of een andere substantie. Wellicht dat iemand hier meer over weet? Een andere mogelijkheid is ook nog dat de in-actieve vorm iso-LSD een effect heeft, echter wegens gebrek aan studie blijft dit open voor discussie. In zo'n geval zou de verhouding LSD en iso-LSD bepalend kunnen zijn voor de uitwerking.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Posted 07 February 2014 - 09:29 PM
Bij de testservice krijg je alle psychoactieve stoffen te horen meen ik. En soms ook vervuilingen. Bij MDMA bv hoor je ook of er bijproducten zijn.
Posted 08 December 2014 - 09:50 AM
lsd, eenmaal ingenomen, verdwijnt niet uit het lichaam, is hier iets over bekend?
van sommige schimmels is bekent dat ze hallucinaties kunnen veroorzaken, de overige laten je hallucineren zonder dat je er erg in hebt...
Posted 08 December 2014 - 01:24 PM
Ja, dat het bull shit is.
Met een beetje zoek werk hier op het forum of via google vind je genoeg uitleg.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 08 March 2015 - 05:59 AM
Ik dacht altijd dat een bepaald type trip - bijvoorbeeld hofmann, buddha etc - dezelfde hoeveelheid ug bevatte. Dus hofmann 130-140ug en buddha 200ug als ik me noet vergis.
klopt dit of wordt er gewoon willekeurig en een sheet gepakt en een zooitje acid op gegooid?
Ik zit hem hier nogal te trippen in goa en ben er haast wel van overtuigd dat de acid nogal verschilt per batch, telkens zelfde type (hofmann bycicle dubble dip).
Natuurlijk kan het ook goed zijn dat ik soms oudere/slecht geconserveerde acid te pakken heb.
Posted 08 March 2015 - 12:36 PM
De afbeelding op blotters hoeft niets te zeggen over de hoeveelheid LSD. Als afzetter wil je natuurlijk het liefst gebruik maken van een afbeelding die goed bekend staat, ongeacht hoeveel LSD er nou eigenlijk op jouw blotter zit.
Edited by Immad, 08 March 2015 - 12:36 PM.
Posted 10 March 2015 - 09:48 PM
Je moet een zegel net zo zien als een pil of een zakje wit poeder. Uiterlijk zegt nauwelijks iets!
Hier meer info/discussie over de kwaliteit van acid: https://www.dhpforum...waliteit-topic/
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users