Jump to content

Photo

LSDthe official acid topic

• Please log in to reply
305 replies to this topic

#1 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 24 June 2004 - 11:30 PM

Omdat het vorige LSD topic wat onoverzichtelijk is en meer over psychoses gaat dan de drug, open ik een nieuwe..

Morgen ben ik de gelukkige bezitter van een aantal microdots met een gemiddelde sterkte van 160?g, het is de kleine "poppy seed versie".. Mijn plan is om de eerste keer niet meteen gek te doen, maar om rustig op te bouwen. Het liefst doe ik een dosis van ~80?g, dus dat betekent dat ik er een zal moeten oplossen in wat alcohol of water.

Nou, wie hier heeft er allemaal ervaring met LSD; wie heeft er nog wat "tips" om de trip in mee te gaan; waarmee valt de trip te vergelijken, wat kan ik verwachten, etc..

Zeg me niet om de LSD Vault op Erowid door te lezen, die heb ik samen met talloze trip reports al doorgelezen. Gewoon nog wat advies van iemand met LSD ervaring, dat zou ik zeer op prijs stellen.

:)
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#2 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 631 posts

Posted 25 June 2004 - 12:03 AM

Omdat het vorige LSD topic wat onoverzichtelijk is en meer over psychoses gaat dan de drug, open ik een nieuwe..

Morgen ben ik de gelukkige bezitter van een aantal microdots met een gemiddelde sterkte van 160?g, het is de kleine "poppy seed versie".. Mijn plan is om de eerste keer niet meteen gek te doen, maar om rustig op te bouwen. Het liefst doe ik een dosis van ~80?g, dus dat betekent dat ik er een zal moeten oplossen in wat alcohol of water.

Nou, wie hier heeft er allemaal ervaring met LSD; wie heeft er nog wat "tips" om de trip in mee te gaan; waarmee valt de trip te vergelijken, wat kan ik verwachten, etc..

Zeg me niet om de LSD Vault op Erowid door te lezen, die heb ik samen met talloze trip reports al doorgelezen. Gewoon nog wat advies van iemand met LSD ervaring, dat zou ik zeer op prijs stellen.

Tenzij je toegang hebt tot zuivere ethanol of zuiver H2O en daarmee bedoel ik niet het gedestilleerde water van de super is het niet verstanding een microdot op te lossen.

Als je gewend bent om te trippen is 160 microgram zeker niet een enorme dosis (niet wilder als een normale paddo trip) en microdots kunnen nogal geheel random zwak werken bij sommige mensen.

Veel plezier iig!
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#3 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 25 June 2004 - 12:55 AM

Tenzij je toegang hebt tot zuivere ethanol of zuiver H2O en daarmee bedoel ik niet het gedestilleerde water van de super is het niet verstanding een microdot op te lossen.

Naar mijn weten was het geen probleem om het in (gedestilleerd) water op te lossen, het is niet alsof ik het daarna zal bewaren! :-) Waarschijnlijk wordt de andere helft gewoon gedeeld met een vriend van me. Is er een andere reden waarom ik dit niet zou kunnen doen..?

Maar als 160?g niet abnormaal veel is voor een eerste keer, tjah.. Dan maar geen moeite doen!
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#4 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 631 posts

Posted 25 June 2004 - 12:18 PM

Ok voor directe inname kun je wel gewoon gedestilleerd water gebruiken, ik heb geen idee of microdots oplossen in water.

Maar 160?g is een prima dosis!

#5 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 25 June 2004 - 03:35 PM

Als dat niet lukt het water wat acidisch maken met wat citroenzuur ofzo, of gewoon op laten lossen met ethanol en dat dan diluten.

Het wordt tog de 80?g denk ik, veel mensen krijgen blotters van zo'n gemiddelde sterkte en vinden dat al aardig wat. Ik denk dat ik ook gewoon met zoiets begin en niet meteen voor de 160 ga aangezien ik al een aardige tijd geen "serieuze trip" heb gehad, alleen maar wat aangekloot met 2C-I..

Verder nog iemand wat "pointers"..?

#6 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 25 June 2004 - 04:41 PM

denk niet dat je kan vliegen!! :) :D :lol:

nee, even serieus, denk niet dat veel mensen je nog iets kunnen vertellen, neem aan dat je er al heel veel over gelezen/gehoord hebt duz..
Maar als iemand paar goeie bijdragen heeft zijn ze altijd welkom..
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#7 Cad0

Cad0

(ex-) koffie junk

• Members
  • PipPipPipPip
  • 723 posts

Posted 25 June 2004 - 09:37 PM

Ik denk dat als je zegt dat je graag een 'serieuze' trip wilt hebben je misschien toch een hele zou moeten nemen, want zoals eerder gezegd 160?g is een 'normale' dosis. Aan de andere kant, als dit een eerste keer is, of als je al heel lang geen LSD genuttigd hebt, is het misschien weer verstandig om toch misschien met rond de 80?g te beginnen. Ik denk dat je zelf het beste kunt kiezen wat je doet, als je je niet volledig comfortabel voelt bij de gehele dot, neem dan een halve.

Nog iets waar je op moet letten is dat er geen chloor in het water zit waarin je de LSD wilt gaan oplossen. Chloorhoudend papier, chloorhoudende zakjes, chloorhoudend water, daar moet je 't niet in bewaren/oplossen. Ik heb hier wel referenties voor en xtra uitleg betreffende hoe dit chemisch in z'n werk gaat, maar dat is niet echt van toepassing, en waarschijnlijk wist je dit al...

Verder.. uuhm, tsjah, ik wens je veel plezier en welkom in de club van de gelukkige bezitters! :)

#8 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 25 June 2004 - 10:39 PM

hoe weet je dat die dingen 160 ?g zijn ? Gok van de supplier ?
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#9 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 631 posts

Posted 26 June 2004 - 01:09 AM

Als dat niet lukt het water wat acidisch maken met wat citroenzuur ofzo, of gewoon op laten lossen met ethanol en dat dan diluten.

Ik zou geen zure oplossing maken want dan heb je een grote kans dat je iso-LSD overhoud :) .

Volgens mij is citroenzuur daar als sterk genoeg voor.

#10 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 26 June 2004 - 01:34 AM

^ Hehe, dan kijk ik wel uit..

hoe weet je dat die dingen 160 ?g zijn ? Gok van de supplier ?

Dicht bij de bron.

#11 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 26 June 2004 - 12:11 PM

2 dingen om rekening mee te houden:
* tijdens de coming up is het heel normaal om gevoelens van angst te ervaren, dat is een normale bijwerking en ze gaan bij mijn weten altijd weer weg.
* je zintuigen worden verbeterd/versterkt. als je uit een zwembad stapt moet je er bijvoorbeeld rekening mee houden dat je het koud kan krijgen en dat niet relaxt is (spreek uit ervaring) en ook gehoor etc verbeteren.

mzzl
Dit is dope!

#12 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 04 July 2004 - 04:03 AM

All I can say is..

"DAMN!"

Vasoconstriction is wel errrg aanwezig btw, m'n handen tintelen nog..

#13 yoghurt

yoghurt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 143 posts

Posted 04 July 2004 - 01:22 PM

tripreport ? :)

#14 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 04 July 2004 - 06:21 PM

Kzal het proberen.. Heel moeilijk om nu nog iets van die trip te verwoorden.

Kheb trouwens gewoon de volle 160 genomen, af en toe raakte ik een +3, maar voor het grootste gedeelte zat ik op een sterke +2. De helft was geeneens zo'n slecht idee geweest, aardig lange trip (~11 uur)..

#15 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 06 July 2004 - 10:38 AM

woohoooo vet ja, :P

#16 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 15 January 2010 - 09:29 AM

Lekker officieel topic is dit zeg.

Maar eh, om mijn mening dat LSD voor mij een all around drug is, die ik in veel verschillende sociale omgevingen en situaties kan toepassen, te onderbouwen en extrapoleren, heb ik vanochtend tijdens het ontbijt een kwart papertrip onder mn tong gelegd. Omdat ik die er voor het tandenpoetsen maar even uit had gehaald en ik daarna ineens niet meer wist waar ie was, heb ik op de fiets nog maar een achtste erbij genomen (je weet immers nooit hoeveel er van die oorspronkelijk kwart al was opgenomen) en net achter m'n kompjoeter weer een achtste. :lol2:

Misschien dat dit het kantoorleven iets minder saai maakt.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#17 Twilight

Twilight

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1622 posts

Posted 15 January 2010 - 10:22 AM

Haha, nou veel plezier. :lol2:

#18 Caduceus Mercurius

Caduceus Mercurius

Trolled!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1926 posts

Posted 15 January 2010 - 11:37 AM

Ja, LSD is behoorlijk all-round. Toen ik voor het eerst LSD ging gebruiken, vertelde de student die ons aan blotters hielp dat hij zelf altijd twee dagen voor een hooggedoseerde trip altijd een kwartje nam om weer even aan het gevoel te wennen. Die benadering namen wij over, waardoor ik een aantal keer een kwartje heb genomen in situaties als eindexamen wiskunde en een familiediner van mijn opa en oma. Het ging allemaal prima.
Veel plezier, en werkze!
"Autonomy is the essence of freedom. Free people will never be slaves. They will be natural meritocrats."

#19 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 15 January 2010 - 08:08 PM

:lol2: Ha! Dat is zeker een jolly good day at the office geworden: collega's observeren met een zeldzame raakheid, fractals ontwaren in het behang,...
Ik stel me zo voor dat de hitradio opeens nóg onuitstaanbaar ergerlijker geworden is o.i.v. acid.

Geen enkele drug is zo all-round als LSD, veel meer dan cannabis zelfs. Er zijn maar weinig instanties waarop ik een zegel zou afslaan. :-/

#20 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 15 January 2010 - 09:47 PM

Ja, LSD is behoorlijk all-round. Toen ik voor het eerst LSD ging gebruiken, vertelde de student die ons aan blotters hielp dat hij zelf altijd twee dagen voor een hooggedoseerde trip altijd een kwartje nam om weer even aan het gevoel te wennen. Die benadering namen wij over, waardoor ik een aantal keer een kwartje heb genomen in situaties als eindexamen wiskunde en een familiediner van mijn opa en oma. Het ging allemaal prima.
Veel plezier, en werkze!

Whaha, en een goed cijfer gekregen voor je wiskunde examen? Lijkt mij toch wel bizar op zo'n moment!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users