Ten tweede heb nog nooit pep gebruikt, dus ik zat op dat rush te wachten waar iedereen het over had maar niet meegemaakt dus dacht dat het troep was.
Vandaar dat ik alsmaar meer ging gebruiken totdat het op een gegeef moment op was.
Overmatig gebruik doe je met een achterliggende gedachte of omdat je verslaafd bent, dus dat had ik niet (gedaan). Ik dacht dat het troep was en je dat hele pakketje moest snuiven ik had niet eens door dat het goed werkte.
Het is ook niet getest, maar omdat een maat van me dezelfde speed had gebruikt vertrouwde ik het wel. <-- Die zei trouwens dat hij ook niet veel er van voelde en die had het me gratis gegeven, maar de laatste keer dat hij speed had gebruikt was 15jaar geleden zei hij,
En mn hart op het randje? Ik heb trouwens ook astma en ik heb soms ook langdurig snelle kloppingen als ik maar 1 straatje ren, dus vind van niet maar wie weet kan je gelijk hebben, heb ook nergens last van geen hoodfpijn geen dip helemaal niets.
Ken mn lichaam best goed, en thuis bij je ouders ben je op een goed plek. Die zorgen voor je als geen ander.
Ik wil niet blijven zeiken ofzo hoor, maar wat mij betreft is het wel belangrijk dat je een paar dingen doorhebt.
- Wat mij betreft is onverantwoord en ongeinformeerd gebruik ook drugsmisbruik. Daar mag je van mening over verschillen, fine with me. Maar in het vervolg kan je je beter eerst goed informeren voordat je iets neemt. HE LE MAAL voor je eerste keer! Damn. Op zijn minst wat een redelijke dosering is. Zie
DHPedia en
Erowid voor goeie betrouwbare info.
- Als je denkt dat het troep is, waarom neem je er dan in hemelsnaam meer van? Al zou het inactief zijn geweest, dan kan het toch versneden zijn met iets dat nog schadelijker voor je is? TEST JE DOPE!
- Vertrouwen op iemand die 15 jaar geleden voor het laatst gebruikt heeft, is niet echt per se een betrouwbare bron. En, ten overvloede, al was je bron betrouwbaar geweest, dan is het nog steeds verstandig om je stuff te laten testen.
http://www.drugs-test.nl/- Dat je niet meteen iets merkt (al denk ik dat dagen lang wakker blijven, zweten, overal pep ruiken etc. wel valt in de categorie 'iets merken') betekent niet dat je lichaam het niet voelt. Echt waar. En als je je normaal al een slechte conditie hebt, dan is een hoge dosis van een stimulant nemen niet echt heel erg goed voor je hart, dunkt me.
Samenvattend: ik denk dat je mazzel hebt gehad. In het vervolg zou ik onze goedbedoelde adviezen gewoon ter harte nemen en niet meteen jezelf verdedigen, want het was wel degelijk dom en onverantwoord wat je deed. Ik zeg het niet om je te beledigen, maar in het kader van harm reduction. In het vervolg: INFORM YOURSELF !
Wat mij betreft kunnen we het nu wel weer over amfetamine hebben, want het is wel duidelijk dat deze manier van gebruiken verre van ideaal is.
Peace.