Jump to content

Photo

Speedhet officiële amfetamine topic!

• Please log in to reply
201 replies to this topic

#41 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 30 March 2010 - 06:38 PM

Wikipedia:

Bewustzijn wordt omschreven als subjectieve reflectie op indrukken uit de buitenwereld of op eigen mentale processen.

Met nadruk op subjectief; je mening & gevoel over de dingen die je waarneemt. Bewustzijnsverruimend zou zijn hoe geweldig mooi een kast wel niet is, of hoe erg die kast je leven negatief beïnvloedt omdat het vervelende herinneringen oproept. Visuele aspecten als golvingen of kleurverschuivingen zijn (redelijk) objectieve veranderingen in je waarneming.
Verbing weirds language.

#42 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 30 March 2010 - 06:58 PM

pep is voor mij juist een psychonautisch iets.....een ander heeft dat met LSD en weer een ander met 2cb of whatever....vind het gewoon achterlijk dat er meteen een negatief en kinderlijk advies word gegeven.....
[offtopic]

[offtopic] Omdat ik dit (pep als psychedelicum) nooit heb ervaren en ook niemand ken die dit ervaart vind ik het opmerkelijk klinken. Het is niet dat ik je niet geloof maar ik ben toch wel benieuwd hoe dat dan is. Zou je zo'n ervaring willen beschrijven?

een psychonaut gaat zijn eigen psyche af meestal onder gebruik van drugs....

Ik trip niet met het idee dat ik allemaal dingen zie...ja als je te lang wakker bent ga je wel dingen zien maar dat bedoel ik niet.

Ik ben zelf in me hoofd zo druk, en ook qua fantasie en geestelijke gedachte stromingen etc.Dit komt mede door mijn hypomanie niet dat ik graag dingen bestempel maar dat is wel een van de redenen waarom me hoofd zo is.Tevens maak ik van mezelf al aardig veel dopamine en serotonine aan. Meer dan gemiddeld.
Als ik pep gebruik gaat mijn psyche voor het eerst in mijn ogen normaal. Alles wat ik denk gaat netjes en geordend. Hierdoor kan ik beter dingen van mezelf duidelijker zien omdat er normaal veel te veel gebeurt in me hoofd. Ik heb geen tijd ervoor. Als ik amps gebruik heb ik die tijd en kan ik heerlijk rustig mijn psyche doorlopen.

Dus ja pep is voor mij een psychonautisch iets. En ik word er ook niet vet hyper van. Juist niet. Ik word lekker chill en geniet ervan. Dus ondanks dat het een upper is. werkt het voor mij meer als een downer. Maar wel een fijne.

Ik heb ook wel LSD enso gebruikt maar LSD geeft me geen rust. Ik vind het leven en me eigen geest soms al een dikke trip laat staan als ik LSD neem. 2cb vind ik dan wel weer leuk omdat het psychisch niks met me doet. Alleen open eye visuals krijg ik terwijl me geest nuchter is. Dan is het trouwens wel 2cb poeder puur gesnoven (niet oraal dan werkt t niet zo goed)
2cb + Pep is voor mij dus echt wel leuk ;)

nah ja dat dus. hoop je vraag beantwoord te hebben lamb0

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#43 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 30 March 2010 - 10:40 PM

hele verhaal heeft sowieso al gaten.....wat daar ligt is mijns inziens geen 2 gram......

Maar goed, no hard feelings :bleh:

ik heb sowieso geen gevoelens voor jou...hard of zacht :D :D

Ja klopt mijn verhalen kloppen niet altijd helemaal, maar dat neemt niet weg dat het niet waar is! :P
Maja dat foto was van mijn 2e envelopje die ander was al gemixt met cola en gesnoven :P
Nog steeds zweet handen :/

Iemand een idee hoe je het zweten een beetje kan dimmen?
Geprobeerd: Alcohol, Wiet, Hash, Salvia, Codeine, DXM, Truffels, Speed, XTC, MCPP & Methylphenidate
Officieel diagnose: ASS

#44 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6395 posts

Posted 30 March 2010 - 10:45 PM

Minder nemen??

En @ Stije; goeie post!

Heb dit topic maar half gelezen, maar ik vind dat pep hier veel te makkelijk als iets slechts wordt afgedaan. Voor mij heeft het geen meer waarde, maar dat maakt het niet waardeloos..
(En dat geldt voor elke drug btw!)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#45 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 31 March 2010 - 04:36 AM

pep is voor mij juist een psychonautisch iets.....een ander heeft dat met LSD en weer een ander met 2cb of whatever....vind het gewoon achterlijk dat er meteen een negatief en kinderlijk advies word gegeven.....
[offtopic]

[offtopic] Omdat ik dit (pep als psychedelicum) nooit heb ervaren en ook niemand ken die dit ervaart vind ik het opmerkelijk klinken. Het is niet dat ik je niet geloof maar ik ben toch wel benieuwd hoe dat dan is. Zou je zo'n ervaring willen beschrijven?

een psychonaut gaat zijn eigen psyche af meestal onder gebruik van drugs....

Ik trip niet met het idee dat ik allemaal dingen zie...ja als je te lang wakker bent ga je wel dingen zien maar dat bedoel ik niet.

Ik ben zelf in me hoofd zo druk, en ook qua fantasie en geestelijke gedachte stromingen etc.Dit komt mede door mijn hypomanie niet dat ik graag dingen bestempel maar dat is wel een van de redenen waarom me hoofd zo is.Tevens maak ik van mezelf al aardig veel dopamine en serotonine aan. Meer dan gemiddeld.
Als ik pep gebruik gaat mijn psyche voor het eerst in mijn ogen normaal. Alles wat ik denk gaat netjes en geordend. Hierdoor kan ik beter dingen van mezelf duidelijker zien omdat er normaal veel te veel gebeurt in me hoofd. Ik heb geen tijd ervoor. Als ik amps gebruik heb ik die tijd en kan ik heerlijk rustig mijn psyche doorlopen.

Dus ja pep is voor mij een psychonautisch iets. En ik word er ook niet vet hyper van. Juist niet. Ik word lekker chill en geniet ervan. Dus ondanks dat het een upper is. werkt het voor mij meer als een downer. Maar wel een fijne.

Ik heb ook wel LSD enso gebruikt maar LSD geeft me geen rust. Ik vind het leven en me eigen geest soms al een dikke trip laat staan als ik LSD neem. 2cb vind ik dan wel weer leuk omdat het psychisch niks met me doet. Alleen open eye visuals krijg ik terwijl me geest nuchter is. Dan is het trouwens wel 2cb poeder puur gesnoven (niet oraal dan werkt t niet zo goed)
2cb + Pep is voor mij dus echt wel leuk :bleh:

Ja met pep word het in mijn hoofd ook veel rustiger, normaal is het een grote bende daar boven in.
Dus ik heb normaal wel wanen enz, maar niet met pep! ik merk dat ik met pep is een keer zelfverzekerd ben en sociaal ook een beetje wat van bak.
En geloof het of niet ben nog steeds wakker, fit zwetend :D Het is alweer woensdag en af en toe smaak ik ff pep en ruik ik het ook. Maar er zit ook niks achtergebleven in mijn neus.
Is het normaal dat het zolang werkt? of komt het door mijn dosis?

Ik eet en drink wel zoals ik dat gewoonlijk ook doe.
Geprobeerd: Alcohol, Wiet, Hash, Salvia, Codeine, DXM, Truffels, Speed, XTC, MCPP & Methylphenidate

#46 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 31 March 2010 - 08:13 AM

Heb dit topic maar half gelezen, maar ik vind dat pep hier veel te makkelijk als iets slechts wordt afgedaan.

Als dit topic iets duidelijk maakt dan is het dat geen enkele drug persee slecht is en dat vooral misbruik het probleem is.

"Drugs are not bad people are stupid."

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#47 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 31 March 2010 - 08:10 PM

En jij vind een foutje bij het doseren meteen misbruik? goh dan klopt er iets bij jou echt niet.
Misbruik doe je met opzet.

misbruik
opzettelijk gebruik op een verkeerde/slechte manier
`Misbruik wordt gestraft.`
`misbruik maken van iemands onnozelheid`

#48 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 31 March 2010 - 08:20 PM

Je bedoelt dat 2 gram pep wegsnuffelen op een avondje lannen in de categorie ongelukje valt? Foutje bedankt?

drugsmisbruik
Overmatig gebruik of misbruik van drugs dat tot fysieke, emotionele, mentale of zintuigelijke beschadiging of verzwakking leidt

http://www.encyclo.n...p/drugsmisbruik

Je kunt blij zijn dat het bij jouw wel nog allemaal klopt want neem van mij maar aan dat jouw hart tot het randje is geweest.

"Prove me wrong..."

#49 Caduceus Mercurius

Caduceus Mercurius

Trolled!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1926 posts

Posted 31 March 2010 - 08:41 PM

En jij vind een foutje bij het doseren meteen misbruik? goh dan klopt er iets bij jou echt niet.
Misbruik doe je met opzet.

Grove nalatigheid is ook een vorm van misbruik. De informatie is er, er was tijd zat om onderzoek te doen, weegschaaltje te kopen of wat navraag te doen.
Het omgekeerde van drugsmisbruik is verantwoord drugsgebruik. Verantwoord betekent geïnformeerd. Misbruik heeft niets met "opzet" te maken.
"Autonomy is the essence of freedom. Free people will never be slaves. They will be natural meritocrats."

#50 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 188 posts

Posted 31 March 2010 - 10:06 PM

En geloof het of niet ben nog steeds wakker, fit zwetend :D Het is alweer woensdag en af en toe smaak ik ff pep en ruik ik het ook. Maar er zit ook niks achtergebleven in mijn neus.

Je kunt blij zijn dat het bij jouw wel nog allemaal klopt want neem van mij maar aan dat jouw hart tot het randje is geweest.

Hoe bedoel je is geweest, hij is nog steeds wakker...
Ronald Reagan
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."

#51 Lamb0

Lamb0

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 337 posts

Posted 31 March 2010 - 10:39 PM

heel verhaal van stije

Ja dankje, duidelijke taal.
'I made you a drawing of a giraffe fucking an elephant. Notice how his moustache looks just like mine!'

Venetian Snares

#52 Kirito

Kirito

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 391 posts

Posted 31 March 2010 - 10:50 PM

2 gram lijkt me idd niet echt een ongelukje.. Maarja, ieder z'n lol :D.
"I sometimes worry about my short attention span, but not for very long."

#53 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 01 April 2010 - 01:26 AM

Je bedoelt dat 2 gram pep wegsnuffelen op een avondje lannen in de categorie ongelukje valt? Foutje bedankt?

drugsmisbruik
Overmatig gebruik of misbruik van drugs dat tot fysieke, emotionele, mentale of zintuigelijke beschadiging of verzwakking leidt

http://www.encyclo.n...p/drugsmisbruik

Was geen lannen, was thuis aan het counterstriken niet op een LAN-Party. (Heb dat nooit gezegt. Ik zei het is ideaal voor een lan-party)
Ten tweede heb nog nooit pep gebruikt, dus ik zat op dat rush te wachten waar iedereen het over had maar niet meegemaakt dus dacht dat het troep was.
Vandaar dat ik alsmaar meer ging gebruiken totdat het op een gegeef moment op was.

Overmatig gebruik of misbruik van drugs dat tot fysieke, emotionele, mentale of zintuigelijke beschadiging of

Overmatig gebruik doe je met een achterliggende gedachte of omdat je verslaafd bent, dus dat had ik niet (gedaan).
Ik dacht dat het troep was en je dat hele pakketje moest snuiven ik had niet eens door dat het goed werkte.
Het is ook niet getest, maar omdat een maat van me dezelfde speed had gebruikt vertrouwde ik het wel. <-- Die zei trouwens dat hij ook niet veel er van voelde en die had het me gratis gegeven, maar de laatste keer dat hij speed had gebruikt was 15jaar geleden zei hij,

Maarja voor de meesten zal dit post/topic mischien van geen toegevoegde waarde hebben, maar voor google zeker wel.
Rond 7PM uur op woensdag was alles uitgewerkt, dus ik zweet helemaal niet meer ik drink nu ook heel veel water en eet shitloads of fruit.

En mn hart op het randje? Ik heb trouwens ook astma en ik heb soms ook langdurig snelle kloppingen als ik maar 1 straatje ren, dus vind van niet maar wie weet kan je gelijk hebben, heb ook nergens last van geen hoodfpijn geen dip helemaal niets.
Ken mn lichaam best goed, en thuis bij je ouders ben je op een goed plek. Die zorgen voor je als geen ander.

#54 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1011 posts

Posted 01 April 2010 - 03:03 AM

Het is ook niet getest, maar omdat een maat van me dezelfde speed had gebruikt vertrouwde ik het wel. <-- Die zei trouwens dat hij ook niet veel er van voelde en die had het me gratis gegeven, maar de laatste keer dat hij speed had gebruikt was 15jaar geleden zei hij

15 jaar geleden? Dus je hebt 15 jaar oude speed lopen snuiven? :D
The wisest mind has something yet to learn

#55 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 01 April 2010 - 06:07 AM

Uh foutje :D bedoelde dat hij het wel had gesnoven op een feestje 2weken geleden maar daarvoor had hij het 15jaar lang niet gebruikt.
Hij voelde er niks van zei hij, dus hij had thuis nog wat liggen voor me :D

nou aks het 15jr oude speed was, was het niet zo kleverig :P

#56 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 01 April 2010 - 07:20 AM

Het kenmerk van goede pep is juist dat onervaren gebruikers zeggen 'er niet veel van te merken' omdat het vrij weinig lichamelijke bijwerkingen heeft.
De psychische effecten zoals verhoogde motivatie, concentratie, focus, (sex) drive enzovoort zijn voor veel mensen moeilijker te herkennen.

Als je het niet overdrijft dan blijft je hartslag ook redelijk normaal. Speed waar je een bonzend hart van krijgt bestaat vaak voor het grootste deel uit caffeine.

Een rush heb ik zelf nooit ervaren, ook niet met methamphetamine. Misschien wel wanneer je het zou injecteren maar dat heb ik nooit gedaan.
Amphetamine fosfaat voel je wel duidelijk sneller opkomen vanwege de hoge water oplosbaarheid.

Omdat de meeste straatpep flink versneden is weten zelfs de in hun eigen ogen 'ervaren' pepgebruikers vaak niet eens hoe het voelt wanneer je echt goede amphetamine hebt gebruikt.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#57 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7692 posts

Posted 01 April 2010 - 03:22 PM

Ten tweede heb nog nooit pep gebruikt, dus ik zat op dat rush te wachten waar iedereen het over had maar niet meegemaakt dus dacht dat het troep was.
Vandaar dat ik alsmaar meer ging gebruiken totdat het op een gegeef moment op was.

Overmatig gebruik doe je met een achterliggende gedachte of omdat je verslaafd bent, dus dat had ik niet (gedaan). Ik dacht dat het troep was en je dat hele pakketje moest snuiven ik had niet eens door dat het goed werkte.
Het is ook niet getest, maar omdat een maat van me dezelfde speed had gebruikt vertrouwde ik het wel. <-- Die zei trouwens dat hij ook niet veel er van voelde en die had het me gratis gegeven, maar de laatste keer dat hij speed had gebruikt was 15jaar geleden zei hij,

En mn hart op het randje? Ik heb trouwens ook astma en ik heb soms ook langdurig snelle kloppingen als ik maar 1 straatje ren, dus vind van niet maar wie weet kan je gelijk hebben, heb ook nergens last van geen hoodfpijn geen dip helemaal niets.
Ken mn lichaam best goed, en thuis bij je ouders ben je op een goed plek. Die zorgen voor je als geen ander.

Ik wil niet blijven zeiken ofzo hoor, maar wat mij betreft is het wel belangrijk dat je een paar dingen doorhebt.

- Wat mij betreft is onverantwoord en ongeinformeerd gebruik ook drugsmisbruik. Daar mag je van mening over verschillen, fine with me. Maar in het vervolg kan je je beter eerst goed informeren voordat je iets neemt. HE LE MAAL voor je eerste keer! Damn. Op zijn minst wat een redelijke dosering is. Zie DHPedia en Erowid voor goeie betrouwbare info.

- Als je denkt dat het troep is, waarom neem je er dan in hemelsnaam meer van? Al zou het inactief zijn geweest, dan kan het toch versneden zijn met iets dat nog schadelijker voor je is? TEST JE DOPE!

- Vertrouwen op iemand die 15 jaar geleden voor het laatst gebruikt heeft, is niet echt per se een betrouwbare bron. En, ten overvloede, al was je bron betrouwbaar geweest, dan is het nog steeds verstandig om je stuff te laten testen. http://www.drugs-test.nl/

- Dat je niet meteen iets merkt (al denk ik dat dagen lang wakker blijven, zweten, overal pep ruiken etc. wel valt in de categorie 'iets merken') betekent niet dat je lichaam het niet voelt. Echt waar. En als je je normaal al een slechte conditie hebt, dan is een hoge dosis van een stimulant nemen niet echt heel erg goed voor je hart, dunkt me.

Samenvattend: ik denk dat je mazzel hebt gehad. In het vervolg zou ik onze goedbedoelde adviezen gewoon ter harte nemen en niet meteen jezelf verdedigen, want het was wel degelijk dom en onverantwoord wat je deed. Ik zeg het niet om je te beledigen, maar in het kader van harm reduction. In het vervolg: INFORM YOURSELF !

Wat mij betreft kunnen we het nu wel weer over amfetamine hebben, want het is wel duidelijk dat deze manier van gebruiken verre van ideaal is.

Peace.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#58 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 01 April 2010 - 07:45 PM

Maar hoe herken je goede pep, aan zijn geur of uiterlijk?
Of is dat niet mogelijk?

En wat is het verschil tussen de Amerikaanse METH en speed? Je ziet op internet altijd die METH hoofden waar hun hele gezicht van kapot zijn.

#59 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7692 posts

Posted 01 April 2010 - 09:12 PM

Speed verwijst in Nederland bijna altijd naar amfetamine, meth is een afkorting voor methamfetamine.

Check het verschil hier:

Posted ImagePosted Image

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#60 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 01 April 2010 - 09:36 PM

Meth is in het algemeen gesnoven milder dan speed. Door het te roken onstaat een intense rush die bij speed snuiven niet aanwezig is. Deze rush maakt meth voor veel mensen verslavender. In nederland is vrijwel geen meth op de markt.

Geur en uiterlijk zegt niks over pep. De testservice en ervaring zijn de enige manieren. Over goeie pep kan ik je vertellen dat het heldere geurloze fijne kristallen zijn. Veel straat pep is tot 80% toe versneden. Meestal met mannitol en caffeine. De caffeine geeft een rush die bij pure pep afwezig is. Ben je gewend grote hoeveelheden caffeine pep te gebruiken en je krijgt onverhoopt echte goeie onversneden dan bestaat het gevaar door te snuiven omdat de rush mist.

Daarom altijd minstens 10 minuten wachten voor de volgende lijn. Van goeie pep is 100 mg al makkelijk teveel. Het beginnend effect van pep is voor de beginner moeilijk te voelen. Ken je dope en bovenal ken jezelf.

"Prove me wrong..."

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users