Jump to content

Photo

Speedhet officiële amfetamine topic!

• Please log in to reply
201 replies to this topic

#21 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 30 March 2010 - 11:03 AM

Hey hey! voor belerende opmerkingen en opgeheven vingertjes zitten jullie hier op het verkeerde forum hoor.
We zijn hier allemaal volwassenen en iedereen mag zelf weten wat je in je lichaam stopt en wat je wel of niet verantwoord vind.

Wanneer iemand specifiek om advies of je mening vraagt is het wat anders

En van een paar dagen wakker blijven en wat slaapgebrek hallucinaties ga je echt niet dood.

Ik vind het eigenlijk niet erg, ja het blijft mijn lichaam natuurlijk en ik houd het wel op recreatief gebruik.
Onverantwoordelijk of niet alles verliep wel prima vind ik. :duimpje:
Geprobeerd: Alcohol, Wiet, Hash, Salvia, Codeine, DXM, Truffels, Speed, XTC, MCPP & Methylphenidate
Officieel diagnose: ASS

#22 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 30 March 2010 - 11:03 AM

En ja normaal slaap ik altijd heel lang en onrustig maar voel me nu wel fit en lekker uitgeslapen ook al was het maar 4 uurtjes :duimpje:

Mn ogen zijn wel helemaal rood en ze branden een klein beetje ik ga ff een douche nemen en weer naar school.

De amps werken meestal nog een etmaaltje door.
Morgen ben je vrees ik niet meer zo fit.
Dus hou daar maar alvast rekening mee. :)

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#23 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 30 March 2010 - 11:08 AM

Hey hey! voor belerende opmerkingen en opgeheven vingertjes zitten jullie hier op het verkeerde forum hoor.
We zijn hier allemaal volwassenen en iedereen mag zelf weten wat je in je lichaam stopt en wat je wel of niet verantwoord vind.

En van een paar dagen wakker blijven en wat hallucinaties ga je echt niet dood.

eens.....

[offtopic]
ik vind het gewooon achterlijk dat Uppers meestal als ' niet goed' worden gezien (met name speed) .......

pep is voor mij juist een psychonautisch iets.....een ander heeft dat met LSD en weer een ander met 2cb of whatever....vind het gewoon achterlijk dat er meteen een negatief en kinderlijk advies word gegeven.....
[offtopic]

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#24 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 30 March 2010 - 11:11 AM

En het is een vrij normaal patroon dat wanneer je de eerste keren amphetamines aan het verkennen bent, je veel teveel gebruikt.
Maar dat gaat er na een paar keer vanzelf vanaf.

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#25 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 184 posts

Posted 30 March 2010 - 11:13 AM

nou ja als iemand al een keer psychoses heeft gehad, denk ik dat die persoon wel moet oppassen met het lange wakker blijven, en 2 nachten wakker blijven is natuurlijk niet echt gezond :duimpje:

maar als je dit een keertje doet, dan zal het wel loslopen
Ronald Reagan
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."

#26 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 30 March 2010 - 11:17 AM

Ik wil niet beginnen met dicksizen maar ik heb ook nog wel vage herrineringen aan tijden dat ik 5 dagen/nachten achtereen wakker was en behalve dat je de week erna hondsmoe bent valt het allemaal wel mee met de gevolgen :duimpje:

Een stevige mdma kater na een nachtje pillenvreten is een stuk pittiger te handlen..

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#27 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 30 March 2010 - 11:33 AM

Dude...

2 gram in één weekend?
Van 50 mg pure pep blijf ik een nacht wakker.

En dat je zweet stinkt is normaal voor iemand die er in 48 uur 2 gram pep doorheen jaagt.

Onverantwoord. Logisch dat je wakker ligt.

Het goede nieuws, over een paar dagen is alles uit je lichaam en kun je 2 dagen alleen maar slapen.
Voor nu, neem een benzo.

Euh ja kan ook vast aan mij liggen hoor heb niet zo een vors lichaam, ben maar 1.78 en 59kg :duimpje: 21jr
En heb gelukkig geen benzo's hoeven te gebruiken dat scheelt
Geprobeerd: Alcohol, Wiet, Hash, Salvia, Codeine, DXM, Truffels, Speed, XTC, MCPP & Methylphenidate

#28 Caduceus Mercurius

Caduceus Mercurius

Trolled!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1926 posts

Posted 30 March 2010 - 11:45 AM

Geprobeerd: Alcohol, Wiet, Hash, Salvia, Codeine, DXM & Truffels.

Tijd om je lijstje te updaten.
"Autonomy is the essence of freedom. Free people will never be slaves. They will be natural meritocrats."

#29 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 30 March 2010 - 02:37 PM

Hoop niet dat je hiermee ook doelt op mijn reactie.
Ik wil op geen enkele manier belerend overkomen. Ben zelf verre van heilig.
Vond het alleen verontrustend om te horen dat iemand twee gram speed gebruikt, twee nachten wakker is en bekend is met psychoses.

Verder ben ik het met je eens dat je van een (paar) nacht(en) wakker blijven niet dood gaat en een nacht MDMA er harder in hakt.
Alleen heb wel eens kennissen meegemaakt die na een nacht of twee speed te hebben gebruikt zo paranoïa werden dat ze hele complottheorieën in hunhoofd hadden bedacht wat betreft de club waarmee we aan het chillen waren.. (Iedereen was tegen hem/haar etc.) :)

Dus vandaar. Maar verder goed om te horen dat je jezelf gewoon goed voelt Naoto.

#30 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 30 March 2010 - 02:39 PM

En heb gelukkig geen benzo's hoeven te gebruiken dat scheelt

Ja pfff stel je voor dat je na 2 gram speed een benzo zou moeten nemen! vet slecht man! :)

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#31 Caduceus Mercurius

Caduceus Mercurius

Trolled!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1926 posts

Posted 30 March 2010 - 02:50 PM

Mijn beste vriend uit 1999 besloot coke te nemen en een nacht over te slaan. De volgende dag begon hij zich raar te gedragen, bleef ook die nacht wakker en aan het eind van de week zat hij in een diepe psychose. Ik heb hem daarna nooit meer normaal gezien (enkel zwaar versuft door antipsychotica). In 2002 probeerde hij (op dat moment vader van een 5 jaar oude zoon) zijn woning via de regenpijp te bereiken, viel van het balkon en was op slag dood. Niet dat zijn nacht doorhalen de oorzaak was van zijn psychose, maar wel de trigger. Sindsdien moet ik niks hebben van uppers en slaapdeprivatie. Wil je hallucinaties, neem dan gewoon een hallucinogeen.
"Autonomy is the essence of freedom. Free people will never be slaves. They will be natural meritocrats."

#32 Lamb0

Lamb0

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 337 posts

Posted 30 March 2010 - 02:57 PM

pep is voor mij juist een psychonautisch iets.....een ander heeft dat met LSD en weer een ander met 2cb of whatever....vind het gewoon achterlijk dat er meteen een negatief en kinderlijk advies word gegeven.....
[offtopic]

[offtopic] Omdat ik dit (pep als psychedelicum) nooit heb ervaren en ook niemand ken die dit ervaart vind ik het opmerkelijk klinken. Het is niet dat ik je niet geloof maar ik ben toch wel benieuwd hoe dat dan is. Zou je zo'n ervaring willen beschrijven?
'I made you a drawing of a giraffe fucking an elephant. Notice how his moustache looks just like mine!'

Venetian Snares

#33 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 30 March 2010 - 03:11 PM

Hoop niet dat je hiermee ook doelt op mijn reactie.

Ik vind het echt niet erg als ik belerend zou klinken wanneer ik wil wijzen op de schadelijke effecten (op hart, nieren, lever (om maar enkele te noemen)) en het gevaar op psychoses die met het gebruik van amfetamines samen gaan. Dit is een forum en ik denk dat je op een forum toch eerlijke informatie mag geven, gebaseerd op zowel eigen ervaring, ervaring van anderen en op wat ik er tot nu toe over gelezen heb. Ik kan niet anders dan dit middel ten stelligste afraden. Het is bovendien op "psychonautisch" gebied volstrekt oninteressant, en de meeste langdurige gebruikers zullen kunnen beamen dat het op den duur eerder bewustzijnsvernauwende effecten heeft. Ik ben misschien wel een beetje onduidelijk geweest bij mijn formulering maar ik blijf bij dit standpunt.
omgekeerd gaat ook

#34 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 30 March 2010 - 03:39 PM

Ik vind het echt niet erg als ik belerend zou klinken wanneer ik wil wijzen op de schadelijke effecten (op hart, nieren, lever (om maar enkele te noemen)) en het gevaar op psychoses die met het gebruik van amfetamines samen gaan. Dit is een forum en ik denk dat je op een forum toch eerlijke informatie mag geven, gebaseerd op zowel eigen ervaring, ervaring van anderen en op wat ik er tot nu toe over gelezen heb. Ik kan niet anders dan dit middel ten stelligste afraden. Het is bovendien op "psychonautisch" gebied volstrekt oninteressant, en de meeste langdurige gebruikers zullen kunnen beamen dat het op den duur eerder bewustzijnsvernauwende effecten heeft. Ik ben misschien wel een beetje onduidelijk geweest bij mijn formulering maar ik blijf bij dit standpunt.

Ik snap jou reactie ook. Maar iemand belerend toespreken werkt imo niet.
Iemand is en blijft verantwoordelijk voor zijn/of haar keuzes. En diegene maakt ze toch wel.
Ik geef de voorkeur aan advies.

En wat speed betreft. Op psychonautisch niveau is het dan misschien oninteressant, maar het kan wel een hele functionele waarde hebben.
Als je goede/zuivere speed hebt, kan dit heel functioneel werken om een middag is flink door te studeren.
Dan krijgt deze drug in een keer een heel ander doel imo. En natuurlijk zal er bij langdurig gebruik bewustzijnsvernauwend werken.
Maarja bij welke verslaving aan welk middel raak je niet in een tunnelvisie??
Naar mijn weten werkt speed geen eens geestverruimend.

#35 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7679 posts

Posted 30 March 2010 - 03:56 PM

Bij sommige posts vraag ik me soms af wat ze nog te maken hebben met de opzet van dit forum (psychonautisme???). Soms lijkt het meer een drugsforum zonder meer. Maar ja.

Het is toch fijn dat mensen hier terecht kunnen voor raad of advies? Als je neerkijkt op mensen (en hun drugsgebruik) bereik je ze sowieso niet.

Oh, sorry, ik liep Spuit 11 uit te hangen.

Zullen we de discussie verder over speed laten gaan? :)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#36 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 30 March 2010 - 04:35 PM

[offtopic]

[offtopic] Omdat ik dit (pep als psychedelicum) nooit heb ervaren en ook niemand ken die dit ervaart vind ik het opmerkelijk klinken. Het is niet dat ik je niet geloof maar ik ben toch wel benieuwd hoe dat dan is. Zou je zo'n ervaring willen beschrijven?

Ja euhm de randen van mijn kast die begonnen een beetje heen en weer te wazigen zeg maar en mijn jas die aan dat hendel hangt die raakt een beetje de vloer aan, dus mijn zwarte jas die daar hing die leek wel net als water zo te wapperen enz (golven?) dus het ging over naar mn vloer heel gek en het werd groter en kleiner beetje trippy. Als ik weg keek en weer terug keek dan gebeurde dat weer. Maar als ik er echt te lang naar staarde begon het echter steeds maffer te worden. Euhm ik dacht dat de raam open stond en dacht al dat hij dicht was maar ging toch voor de zekerheid checken omdat ik wist dat ik toch onder invloed was. En die was gewoon dicht, maar de gordijn ja is niet een simpele bruine gordijn ofzo het heeft wel een structuur en die leek wel te wapperen als een vlag. Ik kreeg meteen rillingen over mijn rug en kippenvel maar die ging gelijk weer weg had wel door dat ik gewoon onder invloed was maar het was ff wennen/schrikken.

Bij truffels gaat alles een beetje heen en weer bewegen of ook inelkaar insmelten maar dit is net wat anders. (denk ik :glare: )

Achja wat kan ik zeggen, goed dat ik geen dokter ben want doseren kan ik voor geen meter. En ik zweet nog steeds! Mn been spieren deden ff zeer, omdat ik in de tram zat leunend dus mn been was dan beetje gebogen maar het voelde alsof mijn benen/kuiten helemaal strak stonden. Althans zo voelde het.
Dingen snel te vergeten, maar dan in enkele seconden weet ik weer wat ik wou doen.
Op school een hash jointje gerookt, en kreeg ff een kleine beetje pijn in mn linkerborstkast maarja hij klopt nog steeds door.
Was mn pupillen weer kleiner geworden nadat ik het stonede gevoel kreeg en in de klas ging zitten waren ze weer heel groot.
Mn oogie is nog steeds mega groot lol
Ik knars niet op mn tanden, mn kiezen die staan soms ff stijf op elkaar maar mn kaak beweegt niet heen en weer en heb daar geen last van gehad.

Nadelen zover ik me herinner tijdens het gebruik:
-Stinkt, het geur komt bekend voor maar je weet niet wat.
-Brand wel maar na 2 oogtraantjes is dat voorbij en zo heel erg brand het ook weer niet vind ik.
-Als je het snuift loopt het door naar je keel dan smaak je dat smaak weer, ik vond het niet zo goor het is gewoon "appart".
-Het lijkt alsof ik niks voel wanneer ik het snuif maar op een gegeef moment slaat hij in en dat duurt nogal verschillend gelukkig had ik ook de tijd gegeven voor mn neusgaten 3min per lijn ieder neus gat.

Voordelen vandaag:
-Wat ik vandaag nog wel heb gemerkt is dat mijn visie wat scherper is en dingen hebben ietsje meer kleur niet overdreven maar wel een beetje. Bij de kantine paar keer schrikmomenten gehad omdat iemand plotseling loopt ofzo en je bent dan zo alert dat je meteen naar hem toe kijkt. clappus
- Kan gewoon iemand in zn ogen kijken wat ik normaal erg vervelend ik.
- Toen ik stoned was liep ik uit de metro en de metro vertrok dus liep op het perron en ik viel bijna de trails in gelukkig was ik nog alert ;) keek strak vooruit maar ik liep zowat erin (Mocht dat gebeuren ja zeker een nadeel maar ik kan er nu gelukkig nog om lachen.
- Nog steeds niet moe

#37 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 30 March 2010 - 04:52 PM

Bij sommige posts vraag ik me soms af wat ze nog te maken hebben met de opzet van dit forum (psychonautisme???). Soms lijkt het meer een drugsforum zonder meer. Maar ja.

Het is toch fijn dat mensen hier terecht kunnen voor raad of advies? Als je neerkijkt op mensen (en hun drugsgebruik) bereik je ze sowieso niet.

Oh, sorry, ik liep Spuit 11 uit te hangen.

Zullen we de discussie verder over speed laten gaan? clappus

OK, maar niet te lang dan ;)
omgekeerd gaat ook

#38 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 30 March 2010 - 05:13 PM

Achja iedereen ervaart dingen anders neem ik aan.
Zelf zou ik speed niet zo snel kopen maar als je het goedkoop/gratis krijgt en je hebt de tijd ervoor om iets nieuws mee te maken en/of ervaring opbouwen kan het best wel leuk zijn.
Bij schietspellen heeft het me echt geholpen, dus voor een LAN-Party is het wel ideaal vind ik!

#39 Caduceus Mercurius

Caduceus Mercurius

Trolled!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1926 posts

Posted 30 March 2010 - 05:25 PM

Ja euhm de randen van mijn kast die begonnen een beetje heen en weer te wazigen zeg maar en ... leek wel net als water zo te wapperen enz (golven?) ... heel gek en het werd groter en kleiner beetje trippy. Als ik weg keek en weer terug keek dan gebeurde dat weer ... steeds maffer te worden ... leek wel te wapperen ... gaat alles een beetje heen en weer bewegen of ook inelkaar insmelten ... Bij schietspellen heeft het me echt geholpen...

Deze uitspraken hebben allemaal niets met bewustzijnsverruiming te maken. Maar voor elk wat wils natuurlijk.

#40 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 30 March 2010 - 06:15 PM

Ja euhm de randen van mijn kast die begonnen een beetje heen en weer te wazigen zeg maar en ... leek wel net als water zo te wapperen enz (golven?) ... heel gek en het werd groter en kleiner beetje trippy. Als ik weg keek en weer terug keek dan gebeurde dat weer ... steeds maffer te worden ... leek wel te wapperen ... gaat alles een beetje heen en weer bewegen of ook inelkaar insmelten ... Bij schietspellen heeft het me echt geholpen...

Deze uitspraken hebben allemaal niets met bewustzijnsverruiming te maken. Maar voor elk wat wils natuurlijk.

Hoezo? bewust.... is je waarneming toch? en dat doe je toch met je zintuigen?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users