Wakker sinds Zondag
Het is nu Tuesday March 30 2010 6:07AM
Tja heb al een tijdje niet geslapen voel me niet verkeerd ofzo, maar mijn gordijnen lijken te bewegen.
Heel vreemd zal wel door de slaaptekort zijn, ja heb van dat spul een grammetje gebruikt ofzo op zondag avond en maandag middag.
Ik was beetje moe geworden en had slaap nodig dus ik met mijn domme hoofd heb nog een grammetje genomen... Als ik naar mn bed staar dan ziet mijn deken er ook heel raar uit op een gegeven moment.
Tja ik weet niet wat er allemaal gebeurd is maar ik zat de hele tijd door te counter striken, en ik heb nu last van mn vingers. En heb ook zitten zweten en dat zweet dat heeft zelfs een appart geur :S iets bekends? Nou wil ik niet helemaal gaan hallucineren door mn slaap gebrek dus ik ga maar gewoon in bed liggen en zie wel wat er gebeurd
En ja ik kreeg er wel behoorlijk veel energie van, en mijn depressieve gevoelens zeg maar en weet ik veel wat nog allemaal had ik opeens geen last meer van.
Vanochtend?? had ik ook gigantisch grote pupillen en in de middag had ik weer wat speed gebruikt en toen werden ze weer kleiner.
Eerste wat ik hoorde van een goede maat van mij was wat heb je gedaan je ziet er geel uit. uhh ???
Denk dat ik ook teveel heb gebruikt voor mn eerste keer, dacht dat het mischien een lagere concentratie bevatte dus vandaar.
Ben niet geil van het spul geworden, en mensen hadden het over een rush ofzo euh ??? i don't know lol.
Moet zelf ook langs de GGZ enz, heb een psychose weet niet precies wat maar dat zoeken ze wel uit en ze hebben ook een dossier en een verslag van mij als kind zijnde maar daar herinner ik me echt zowat niets van. Dus mischien ligt het gewoon aan mij dat kan ook.
Nadelen:
Pijn aan mn linker hand, echt de hele dag counterstriken non stop beloofd ook niet veel.
Rechter kaak doet een beetje pijn?
Slaap tekort, mijn deken en gordijn wappert. Stoel dat een vreemde schaduw lijkt te hebben op de muur. Monitor dat opeens wat groter lijkt te zijn.
Mijn zwarte jas die hangt lijkt opeens groter te worden net een plant die bloeit uit over de fucking vloer zeg maar krijg er behoorlijk kippenvel van echt freaky.. het bloeit gewoon net een bloem ofzo.. Dus ik ga niet te lang naar dingen staren want heb best wel freaky stuff gelezen op google :|
Mijn kast lijkt vanzelf bij wijze van spreken open te gaan
Sigaretten smaakten opeens heel anders. Heb nu echt trek in een jointje..