Jump to content

Photo

Speedhet officiële amfetamine topic!

• Please log in to reply
201 replies to this topic

#1 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 29 March 2010 - 11:45 AM

Heb dus speed gekregen van een maatje van me, alleen heb ik nog nooit speed gebruikt.
Het ruikt een beetje naar handcreme/appel/Wasmiddel en het proeft naar medicijnen.. Zoals oxazepam ofzo? klein beetje bitter..
En het is ook erg kleverig.. nu heb ik geen zin om dit te laten opdrogen :P
Had gisteren een beetje in mn drinken gegooit en het is nu alweer middag.. Mijn pupillen zijn HUGE! net als een alien.
Verder voelde ik er niet zoveel van.. Kon me goed concentreren en moest best wel zweten :thumbsup:

Posted Image
Posted Image

Dat is dus alles wat ik heb.. hoeveel moet ik eigenlijk gebruiken? oraal?

[snaap] ondanks alles heb ik dit maar tot het officiele amph's topic gebombardeerd, bij gebrek aan een dergelijk topic en omdat er wel een interessante discussie uit ontstaan is [/snaap]
Geprobeerd: Alcohol, Wiet, Hash, Salvia, Codeine, DXM, Truffels, Speed, XTC, MCPP & Methylphenidate
Officieel diagnose: ASS

#2 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 29 March 2010 - 12:22 PM

hoeveel moet ik eigenlijk gebruiken?

Zo weinig mogelijk, liefst niets :thumbsup:
omgekeerd gaat ook

#3 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 188 posts

Posted 29 March 2010 - 12:24 PM

speed is rotzooi!
Ronald Reagan
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."

#4 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 29 March 2010 - 12:25 PM

de geur zegt me eerder dat er veel caffeine in zit (ik had eens pep die zo rook en daar zat vet veel caffeine in ) .......ik zou een beetje laten testen als je t zeker wil weten

verder kan ik niet zeggen hoeveel je nodig hebt......kan zijn dat je er minder van voelde doordat je zelf misschien al meer dopamine aanmaakt zonder dope en door de dope je dus niet echt merkt actiever te worden.
Zie het als de ADHD kindjes die ook uppers krijgen. En worden daardoor iets rustiger. (wat ook niet bij iedereen helpt hoor)
Als ik pep op heb word ik juist heel relaxed en voel ik er ook niet vet veel van behalve dat me hoofd opeens ontzettend lekker rustig is :P

Ik neem zelf altijd 1/4 tot 1/3 gram als ik t oraal neem. Maar dat is mijn hoeveelheid. Als je zelf nooit zoveel gebruikt dan zou ik zeker minder nemen :thumbsup:

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#5 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 29 March 2010 - 06:02 PM

haha volgens mij heb je gewoon goede speed :rolleyes:

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#6 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 30 March 2010 - 05:20 AM

Wakker sinds Zondag
Het is nu Tuesday March 30 2010 6:07AM
Tja heb al een tijdje niet geslapen voel me niet verkeerd ofzo, maar mijn gordijnen lijken te bewegen.
Heel vreemd zal wel door de slaaptekort zijn, ja heb van dat spul een grammetje gebruikt ofzo op zondag avond en maandag middag.
Ik was beetje moe geworden en had slaap nodig dus ik met mijn domme hoofd heb nog een grammetje genomen... Als ik naar mn bed staar dan ziet mijn deken er ook heel raar uit op een gegeven moment.

Tja ik weet niet wat er allemaal gebeurd is maar ik zat de hele tijd door te counter striken, en ik heb nu last van mn vingers. En heb ook zitten zweten en dat zweet dat heeft zelfs een appart geur :S iets bekends? Nou wil ik niet helemaal gaan hallucineren door mn slaap gebrek dus ik ga maar gewoon in bed liggen en zie wel wat er gebeurd :)

En ja ik kreeg er wel behoorlijk veel energie van, en mijn depressieve gevoelens zeg maar en weet ik veel wat nog allemaal had ik opeens geen last meer van.
Vanochtend?? had ik ook gigantisch grote pupillen en in de middag had ik weer wat speed gebruikt en toen werden ze weer kleiner.

Eerste wat ik hoorde van een goede maat van mij was wat heb je gedaan je ziet er geel uit. uhh ???

Denk dat ik ook teveel heb gebruikt voor mn eerste keer, dacht dat het mischien een lagere concentratie bevatte dus vandaar.

Ben niet geil van het spul geworden, en mensen hadden het over een rush ofzo euh ??? i don't know lol.
Moet zelf ook langs de GGZ enz, heb een psychose weet niet precies wat maar dat zoeken ze wel uit en ze hebben ook een dossier en een verslag van mij als kind zijnde maar daar herinner ik me echt zowat niets van. Dus mischien ligt het gewoon aan mij dat kan ook.

Nadelen:
Pijn aan mn linker hand, echt de hele dag counterstriken non stop beloofd ook niet veel.
Rechter kaak doet een beetje pijn?
Slaap tekort, mijn deken en gordijn wappert. Stoel dat een vreemde schaduw lijkt te hebben op de muur. Monitor dat opeens wat groter lijkt te zijn.
Mijn zwarte jas die hangt lijkt opeens groter te worden net een plant die bloeit uit over de fucking vloer zeg maar krijg er behoorlijk kippenvel van echt freaky.. het bloeit gewoon net een bloem ofzo.. Dus ik ga niet te lang naar dingen staren want heb best wel freaky stuff gelezen op google :|
Mijn kast lijkt vanzelf bij wijze van spreken open te gaan :duimpje:
Sigaretten smaakten opeens heel anders. Heb nu echt trek in een jointje..
Geprobeerd: Alcohol, Wiet, Hash, Salvia, Codeine, DXM, Truffels, Speed, XTC, MCPP & Methylphenidate

#7 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 30 March 2010 - 07:36 AM

Dude...

2 gram in één weekend?
Van 50 mg pure pep blijf ik een nacht wakker.

En dat je zweet stinkt is normaal voor iemand die er in 48 uur 2 gram pep doorheen jaagt.

Onverantwoord. Logisch dat je wakker ligt.

Het goede nieuws, over een paar dagen is alles uit je lichaam en kun je 2 dagen alleen maar slapen.
Voor nu, neem een benzo.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#8 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 30 March 2010 - 08:56 AM

Wacht even de gevolgen af, ervaar, lees eens dit: http://www.uitjebol.net/speed.htm, en doe dit nooit meer. Is echt niet goed voor je.
omgekeerd gaat ook

#9 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 30 March 2010 - 09:12 AM

WTF kom je nu echt met een uitjebol linkje.....wat een kloteadvies geef jij ook zeg....ben je soms ANTI uppers ofso?

Wat ze/hij me allemaal verteld is eigenlijk normaal......

door lang wakker blijven krijg je vanzelf hallucinaties.
Dat haar/zijn kaak pijn doet komt van de pep
zweten ook van de pep
Ik heb zelf ook nooit zin in sex onder de drugs.
Ik heb zelf ook geen rush ofso van pep.

drink lekker iets als warme chocomelk ofso en je zult znel slapen :) :duimpje:

You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#10 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 30 March 2010 - 09:44 AM

WTF kom je nu echt met een uitjebol linkje.....wat een kloteadvies geef jij ook zeg....ben je soms ANTI uppers ofso?

yep, ik ben anti-uppers, zeker bij zo'n dwaze hoeveelheden.

drink lekker iets als warme chocomelk ofso en je zult znel slapen :) :duimpje:

ben benieuwd naar de efficiëntie van dit goed advies
omgekeerd gaat ook

#11 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 30 March 2010 - 10:00 AM

yep, ik ben anti-uppers, zeker bij zo'n dwaze hoeveelheden.

dwaze hoeveelheden?....je weet niet eens hoeveel het was......TS weet het zelf niet eens....laat foto's zien van een beetje pep..... daarna heeft TS het pas over grammetjes....wat ik dus al niet kan plaatsen want wat er op de foto's te zien is lijkt me dat veel minder dan een gram...

maar hey...wees lekker anti :duimpje:

#12 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 30 March 2010 - 10:12 AM

Heel vreemd zal wel door de slaaptekort zijn, ja heb van dat spul een grammetje gebruikt ofzo op zondag avond en maandag middag.
Ik was beetje moe geworden en had slaap nodig dus ik met mijn domme hoofd heb nog een grammetje genomen

1 + 1 = 2

Maar goed, no hard feelings :duimpje:
omgekeerd gaat ook

#13 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 30 March 2010 - 10:37 AM

Posted Image

Dat is dus alles wat ik heb.. hoeveel moet ik eigenlijk gebruiken? oraal?

Ik was beetje moe geworden en had slaap nodig dus ik met mijn domme hoofd heb nog een grammetje genomen

hele verhaal heeft sowieso al gaten.....wat daar ligt is mijns inziens geen 2 gram......

Maar goed, no hard feelings :)

ik heb sowieso geen gevoelens voor jou...hard of zacht :P :duimpje:

#14 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 30 March 2010 - 10:38 AM

Kan nou ook niet bepaald zeggen dat ik dit heel verantwoord vind.
Vooral ook nog met afspraken met het GGZ op de agenda ivm een psychose...
AUB pas een beetje op, want straks raak je nog in een amfetamine psychose. Dat is ook niet geheel ondenkbaar.

Maarja gebeurd is gebeurd. Maar laat het hier bij. En luister naar McHennenAM, neem een Benzo en wordt rustig....
Succes.

#15 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 30 March 2010 - 10:44 AM

Bij sommige posts vraag ik me soms af wat ze nog te maken hebben met de opzet van dit forum (psychonautisme???). Soms lijkt het meer een drugsforum zonder meer. Maar ja.
omgekeerd gaat ook

#16 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 30 March 2010 - 10:46 AM

Bij sommige posts vraag ik me soms af wat ze nog te maken hebben met de opzet van dit forum (psychonautisme???). Maar ja.

Dat is een andere discussie.
Bij psychonautisme komt drugsgebruik om de hoek kijken. Bij drugsgebruik komt (vaak) drugsMISbruik om de hoek kijken.....

#17 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 30 March 2010 - 10:47 AM

Bij sommige posts vraag ik me soms af wat ze nog te maken hebben met de opzet van dit forum (psychonautisme???).

misschien kun je dan beter ophouden die posts te plaatsen...... :duimpje:

#18 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 30 March 2010 - 10:49 AM

Bij sommige posts vraag ik me soms af wat ze nog te maken hebben met de opzet van dit forum (psychonautisme???).

misschien kun je dan beter ophouden die posts te plaatsen...... :duimpje:

Ja, misschien geen slecht idee.
omgekeerd gaat ook

#19 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 30 March 2010 - 10:54 AM

Ik heb zeer lekker geslapen.. Leek wel alsof ik naast me zelf lag te slapen bij wijze van spreken.
Toch wel een leuk ervaring geweest.

**De speed zat trouwens in zo een mini envelopje. Had 2 van die envelopjes op de foto heb ik het ook niet fijn gehakt.**
Heb nog wat klein beetje over. Zie wel wat ik daarmee doe. De pep komt ook helemaal uit Almere

En ja normaal slaap ik altijd heel lang en onrustig maar voel me nu wel fit en lekker uitgeslapen ook al was het maar 4 uurtjes :duimpje:

Mn ogen zijn wel helemaal rood en ze branden een klein beetje ik ga ff een douche nemen en weer naar school.

#20 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 30 March 2010 - 11:00 AM

Hey hey! voor belerende opmerkingen en opgeheven vingertjes zitten jullie hier op het verkeerde forum hoor.
We zijn hier allemaal volwassenen en iedereen mag zelf weten wat je in je lichaam stopt en wat je wel of niet verantwoord vind.

Wanneer iemand specifiek om advies of je mening vraagt is het wat anders

En van een paar dagen wakker blijven en wat hallucinaties ga je echt niet dood.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users