Jump to content

Photo

bruine mdma/witte mdma?

• Please log in to reply
33 replies to this topic

#21 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 08 April 2010 - 11:41 PM

84.1%, ook goed :)
Verbing weirds language.

#22 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 08 October 2012 - 09:24 PM

De meeste 5-IT die in omloop is is een bruin poeder, kleur ongeveer als lichtbruine basterdsuiker, met een sterke chemische smaak.

Je moet altijd je pillen testen maar als je dat niet doet, accepteer dus geen XTC pillen die bruin zijn vanbinnen, of zo sterk gekleurd aan de binnenkant dat er bruin bij zou kunnen zitten.

MDMA is zoals we weten mooi wit, varierend van completa-wit tot suikerwit, en smaakt bitter zonder sterke bijsmaken.

ik heb ook wel eens mdma gehad wat een bruinige kleur had en ik heb ook wel eens iets anders dan mdma gehad was mooi wit was...

[Poelster: Posts gesplits uit Grote lading 5-IT pillen op komst]
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#23 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7689 posts

Posted 09 October 2012 - 10:27 AM

5-IT is slecht niuws inderdaad, en totaal niet wat de meeste XTC slikkers zullen waarderen. Het is erg speedy, duurt extreem lang en als je dosissen stapelt word je al snel ziek, mogelijk zelfs gevaarlijk.

De meeste 5-IT die in omloop is is een bruin poeder, kleur ongeveer als lichtbruine basterdsuiker, met een sterke chemische smaak.

Je moet altijd je pillen testen maar als je dat niet doet, accepteer dus geen XTC pillen die bruin zijn vanbinnen, of zo sterk gekleurd aan de binnenkant dat er bruin bij zou kunnen zitten.

MDMA is zoals we weten mooi wit, varierend van completa-wit tot suikerwit, en smaakt bitter zonder sterke bijsmaken.

Sorry, niet om lullig te zijn, maar I call bullshit.

GA NIET AF OP KLEUR! Laat je dope ALTIJD testen! Dat is het enige echt goeie advies.

Ik heb ook wel eens lichtbruine MDMA gezien die zo goed als zuiver was, namelijk. En hoe kan je de chemische smaak van MDMA onderscheiden van een ander middel?

Seriously guys... :!: TEST YOUR SHIT! :!:

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#24 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 09 October 2012 - 11:01 AM

Spoiler

Ik zou zelfs durven stellen dat MDMA zelden wit is. Maar als kristal of poeder meestal licht bruin of normaal bruin. Completa wit is zeldzaam.

#25 Dreamtime

Dreamtime

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 09 October 2012 - 08:49 PM

snapinho, you may call bullshit maarre..

We adviseren allebei dat je het moet laten testen, praktijk is alleen dat de meesten dat niet doen, die kopen een pil op 'n party en nemen die gewoon. Dus dan is secundair advies geen bruine XTC te nemen en op de smaak te letten beter dan niets. Degenen die testen toch in de wind slaan hebben tenminste nog iets aan het kleur en smaak advies.

Bullshit of pragmatisch?

Bruine MDMA.. wow in een reactie waarbij vaak met kwik(II)chloride gewerkt word zou ik geen bruine MDMA accepteren, en bijna alle MDMA die ik door mn vingers gehad heb is crémig wit tot hagelwit geweest.

En, het is geen test vervanger maar de chemische smaak van MDMA haal ik zo uit de smaken van een heel scala MDMA achtige middelen. Naast het bittere is er vaak een bijsmaak, vooral bij 5-IT en 6-APB. Ik slik nooit MDMA, ik drink het ofwel in vloeistof of knabbel een tablet helemaal fijn, mix het met een slokje spa en slik het door. Als je dat jaren doet kun je de smaak al snel herkennen - in ieder geval een duidelijk afwijkende smaak haal je er zo uit.

Testen moet iedereen, daar ben ik het roerend mee eens. MDMA koop je niet op een party maar in het vriendencircuit, je test of laat het testen en neemt het dan voor eigen gebruik naar de party toe, da's de way to go. Maar voor degenen die pertinent niet testen maakt wat nattevingewerk soms al duidelijk verschil, zoals bijvoorbeelf het advies dat een sterk bitter of chemisch smakend blottertje geen LSD is.

#26 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7689 posts

Posted 10 October 2012 - 08:28 AM

Ik ben helemaal voor pragmatisme, Dreamtime, maar ik blijf evengoed herhalen dat mensen ALTIJD hun dope moeten testen. Anekdotisch bewijs: zoals dat jouw MDMA altijd (crème)wit is geweest, telt voor mij persoonlijk niet als overtuigend. En zoals ik (en anderen) al zeiden: zelfs de dikke, grote kristallen die ik wel eens gezien heb waren lichtbruinig van kleur. Dus dat.

Overigens even een harm reduction tip: volgens mij is MDMA erg slecht voor je tanden en is het dus geen goed idee om er op te bijten of om het überhaupt met je tanden in aanraking te laten komen. Could be wrong en dat het alleen voor amfetamine geldt, maar ik ben er vrij zeker van.

Laatste opmerking dan over testen: dat jij het onderscheid kent tussen MDMA en andere chemisch smakende middeltjes is natuurlijk goed, maar dat geldt niet voor de meeste mensen.

En als blotters bitter zijn, betekent het helemaal niet per se dat er een zeer potente rc op zit. Een klein beetje vieze inkt en je blotters zijn supersmerig, zonder dat er iets anders op hoeft te zitten dan LSD. Just sayin'.

Altijd testen. ALTIJD!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#27 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 10 October 2012 - 09:00 AM

Ik ben het met Snapinho eens. XTC tabletten kapot kauwen is echt slecht voor je gebit.
De bittere smaak van papertrips ligt niet aan de LSD maar zeer waarschijnlijk aan de inkt.
Google maar eens naar plaatjes van MDMA crystals en je zult naast witte samples ook veel (licht) bruine samples zien.

#28 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 10 October 2012 - 10:01 AM

Een beetje op kandijsuiker lijkend, alleen dan iets lichter en grijzer. In Vivo tests op mijzelf (met afgewogen dosissen, ook een primeur) wezen uit dat het behoorlijk pure MDMA is. En kwik, tsja dat zit ook in vis.... en w.s. in kraanwater.

[/nonformatie]
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#29 Dreamtime

Dreamtime

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 11 October 2012 - 12:48 PM

Het echt slechte aan amfetamineachtige verbindingen voor het gebit is niet direct contact tussen de drug en je tanden, maar de combinatie tussen het feit dat die verbindingen meestal het speeksel opdrogen, wat tandbederf enorm versterkt, het knarsen en klemmen op hogere doseringen en slechte algemene mondhygiëne. Er zijn genoeg speedjunks die een compleet kerkhof in hun mond hebben en die het reachstreeks in hun aders spuiten. Als je incidenteel een tabletje opknabbelt en wegspoelt lopen je tanden daardoor geen gevaar.

Donkere verbindingen ontstaan bijna altijd door oxidaties en door de aanwezigheid van onverzadigde verbindingen, zoals het halffabrikaat 3,4-methyleendioxyphenyl-2'-nitropropeen wat geel van kleur is. Dit laatste zit nogal eenns als onzuiverheid in via de piperonal methode gemaakte MDMA en da's een slechte zaak omdat dit halffabrikaat erg slecxht voor je is en zich in je vetweefsels ophoopt. Wat ook verkleurde MDMA oplevert is als de reactie verhit is en er teerachtige producten zijn ontstaan, bijvoorbeeld doordat door oxidatie formaldehyde vrijkomt van de methyleendioxybrug en dit fenolen en fenolische ethers gaat crosslinken.

Bijna alle MDMA die verkocht wordt is MDMA HCl en dat moet wit zijn, varierend van suikerwit, completawit tot wit met een vleugje grijzig erin. Bruine MDMA is in bijna alle gevallen verontreinigd, hetzij met grondstoffen, halffabrikaten, reststoffen of andere onzuiverheden.

Kwik zit ook in vis ja, maar wat als er in je pilletje meer kwik zit dan in vijftig kilo vis? Kwik is geen kattepis, als je een pilletje eet met 2mg erin dan zit er over twintig jaar nogsteeds 1mg van in je lichaam. Dat betekent dat alle kwik die je in die twintig jaar binnenkrijgt bijdraagt aan je algehele kwikvergiftiging, uit je pil, je vis en je drinkwater.

Als je MDMA 0.1% kwik bevat is het nogsteeds zwaar chemisch afval om de kwik die erin zit. Je gaat dan retehard op de 99.9% zuivere MDMA en nogsteeds krijg je een behoorlijk ongezonde dosis gif in.

Altijd testen, roerend mee eens, maar ik zou bruine MDMA laten staan.

#30 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 12 October 2012 - 09:58 PM

maar, we hebben het nu over mdma kristallen, ok... maar in pilletjes zit ws net zoveel van die reststoffen, of niet dan? Of meer...

anyway, ik eet geen vis. Niet dat dat verder compenseert, maar ok :P
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#31 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 13 October 2012 - 12:10 AM

Dat ligt aan de batch, aan de manier van maken en hoe goed de maker(s) hun best hebben gedaan om het puur te maken.
Daarom moet het ook legaal worden dan heb je niet van die rotzooi zoals kwik erin. Nu is het eigenlijk zo dat door drugswetten mensen troep binnen krijgen.

Wat je zelf oa hieraan kunt doen;
  • Het zelf maken, dit is alleen verboden,niet makkelijk en kan gevaarlijk zijn. Dit is voor de meeste mensen geen alternatief.
  • Van iemand kopen die het zelf maakt. Als je iemand kent die weet waarmee die bezig is, en het zo puur mogelijk maakt is dit een leuke mogelijkheid. Voor de meest mensen dus ook geen alternatief.
  • Zelf puur maken. Je kan het bijvoorbeeld herkristalliseren, google voor meer manieren om het puur te maken.
  • Letten op de kwaliteit die je koopt, bijvoorbeeld heldere mdma kristallen, geen bruine/roze speed etc.

Je hebt een hele tak van wetenschap die dit onderzoekt, zoek op forensic chemistry. Op Rhodium staan wat dingen.. voorbeeldje:
https://www.erowid.org/archive/rhodium/chemistry/mdma.impurity.study.html
Je hebt ook een mooie over meth.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#32 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 13 October 2012 - 01:03 AM

[*]Zelf puur maken. Je kan het bijvoorbeeld herkristalliseren, google voor meer manieren om het puur te maken.

lijkt me super, maar ik kan niets nuttigs vinden via google, kun je helpen?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#33 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 13 October 2012 - 02:54 AM

Als je het niet kan vinden raad ik het af om dit te proberen.. als je echt geen idee hebt wat je aan het doen bent zal ik niet met oplosmiddelen, zuren, basen, etc gaan kloten. Als het je niet lukt om dit uit te vinden op internet zal het je waarschijnlijk ook niet lukken. Niet lullig bedoeld maar als tip, je bespaart tijd + frustratie + drugs.

Je kan ook niet alles eruit krijgen, hoe meer tijd en moeite je erin stopt hoe schoner je product waarschijnlijk wordt maar sommige dingen zijn echt zeer moeilijk eruit te scheiden, bijvoorbeeld die muk die de laatste tijd in amphs zit, 4-methyl-amphetamine.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#34 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 13 October 2012 - 12:08 PM

k, duidelijk, no offence taken. mijn chemische kennis reikt ook niet ver.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users