Jump to content

Photo

Entenhet enten van cacti

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 d0gmaz

d0gmaz

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 198 posts

Posted 18 March 2010 - 06:07 PM

Iemand hier ervaring mee? Ik heb een poging gewaagd een maand geleden zwaar glas eroverheen gezet voor het gewicht, hij zit nu goed vast en heb het glas eraf gelaten. Vroeg me af wanneer ik kan zien of het succesvol is gelukt en of er nog mensen tips hebben :)

Posted Image
Posted Image
Posted Image

#2 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 631 posts

Posted 22 March 2010 - 08:10 AM

Nice hoe heb je de cambiums geplaatst? Het lijkt erop dat het belangrijkste is dat je de cambiums half over elkaar heenzet en niet precies op elkaar.
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#3 d0gmaz

d0gmaz

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 198 posts

Posted 23 March 2010 - 01:24 AM

Nice hoe heb je de cambiums geplaatst? Het lijkt erop dat het belangrijkste is dat je de cambiums half over elkaar heenzet en niet precies op elkaar.

Heb idd de cambiums (nieuw woord geleerd) half over elkaar heengezet deze waren duidelijk te zien vandaar dat ie ook niet helemaal in het midden staat. Nu het zonnetje een beetje begint te schijnen zie ik bovenop al wat lichter groene tinten en hij staat goed bol dus volgens mij is het gelukt!

Zag op internet allemaal moeilijk gedoe met touwtjes spannen en elastieken hangmatjes om alles op zn plek te houden maar een glas eroverheen werkt dus ook prima!

#4 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6420 posts

Posted 23 March 2010 - 07:36 AM

Zo'n gedoe vond ik dat met die touwtjes niet, aanschouw mijn poging van vorig jaar;

Posted Image

Posted Image

1 daarvan is 100% zeker aangeslagen en op de andere twee vond ik deze winter wolluis, maar ze zijn nog groen, dus hopelijk met het mooie weer dat er aan zit te komen, zullen die ook nog aanslaan. (en anders heb ik weer twee pedro's over om andere peyotes op te enten :crazypilot:)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#5 d0gmaz

d0gmaz

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 198 posts

Posted 23 March 2010 - 10:21 PM

Ah ziet er goed uit!, wolluis kunnen bestrijden met iets wat mensen niet aantast?

#6 d0gmaz

d0gmaz

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 198 posts

Posted 09 May 2010 - 11:56 AM

update na +/- 1.5 maand:

Posted Image
Posted Image

groeit aardig goed volgens mij!

#7 Phlogiston