Jump to content

Photo

O-desmethyltramadol

• Please log in to reply
35 replies to this topic

#21 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 283 posts

Posted 24 December 2011 - 12:54 AM

Nee, geef mij maar nuchterheid of heeeel af en toe 80 - 100 mics LSD op mijn tong.

Dat is toch totaal iets anders, en niet te vergelijken..

#22 Guest_Mindgamer_*

Guest_Mindgamer_*
  • Guests

Posted 24 December 2011 - 01:00 AM

Nee, maar bedoelde als ik mocht kiezen uit een staat-van-zijn....

Edit: roes is eindelijk afgelopen. Ik ben niet meer misselijk, geen hoofdpijn meer en spuug geen pure maagzuur meer. Ook kan ik weer normaal eten en computeren.

#23 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 20 October 2014 - 09:27 PM

Iemand inmiddels al ervaring met het nasaal nemen van dit middel?

Of overige ervaring, die zijn natuurlijk ook altijd welkom. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#24 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 16 November 2014 - 12:59 PM

Op BL had ik gelezen dat de gemiddelde nasale dosis tussen de 20-40mg zou liggen, maar omdat ik ook van mensen had gehoord dat 10mg al effect geeft in een niet tolerant persoon had ik 3 lijntje bereid van 10mg elk. En deze met een interval van ~15min genomen. De eerste 10 deden nauwelijks is, bij de tweede 10 had ik wel een idee dat ik iets voelde, maar het was zo op de achtergrond dat ik het eigenlijk nog net geen effect durf te noemen. Het derde lijntje van 10mg maakt het verschil. Nu had ik overduidelijk effect. En zou het vergelijken met 75mg oraal, dus dat wil zeggen dat nasaal het voor mij ongeveer dubbel zo potent maakt. Nu heb ik deze deze 3 lijntjes wel over een tijdsbestek van 30 min ingenomen, dus heel waarschijnlijk zou de 30mg in 1x een stukje intenser zijn.

Wat me opviel was dat het totaal niet brandde, iets waar wel veel mensen op BL over klagen. Ook nauwelijks last van een drip gehad, maar dat is wellicht omdat ik 3 kleine lijntje had gedaan ipv alles in 1x.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#25 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 16 November 2014 - 02:57 PM

Merkte je verder nog verschil in effect tussen oraal en nasaal?

#26 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 16 November 2014 - 04:06 PM

In effect niet, wel in werkingsduur, maar dat was te verwachten. De come-up is aanzienlijk sneller en het duurt iets minder lang in totaal.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#27 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 16 November 2014 - 04:34 PM

Ah oke, thanks! :)

#28 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 19 December 2015 - 01:46 PM

We hadden het over nasaal. Dat durfde ik niet aan ivm de burn/drip horror stories.

Maar gezien de prijs (pffff) van O-DT is iedere verbetering in BA welkom. IV is out of the question, zeker met RC's. Dus dan zijn er niet heel veel ROA meer over...

En hoewel ik er enigszins huiverig tegenover stond heb ik laatst 75 mg geplugged en het is ruwweg 35% effectiever dan oraal. Mocht je de details bespaard willen blijven dan lees niet verder...

METHODS AND MATERIALS

Eerst even de cockpit geleegd. :P . Toen 75 mg HCl opgelost in 1 mL lauw kraan water. (Jawel, het is super goed water oplosbaar. Ik vermoed dat 100 mg/mL ook nog zal gaan in lauw gedestilleerd water.). Het was een heldere oplossing dus ik heb niet gefiltert. En toen...spritze*...druppel glijmiddel...launch. Voor de zekerheid even op mijn buik blijven liggen. Heb nu het idee dat dat niet hoeft. Het hele ritueel viel me reuze mee.

RESULTS

Come up: Veel sneller. Normaal is dit vrij langzaam spul, op nuchtere maag heb ik een 60 minuten nodig tot piek. Nu was het 20 minuten.

Potentie: 75 mg voelde als 115 mg oraal. Dus 35% potenter!

Duur: Nadeel is wel, het is sterker maar duurt ook iets korter.

Stiekum is dit een heel prettige en potente opioid. Misschien wel de beste van de volledig synthetische. Dus dan tel ik oxy etc niet mee.

*Let wel. Geen naald erop. Ik zeg het maar. Ik heb speciaal zo'n dierenvoedings spuit aangeschaft. Ik heb eentje voor kuikens 2.5 mL (ongeveer zoals zie link) . Ik maak het eerst met dettol zeep en heet water schoon, goed af en uitspoelen en dan veeg ik het af met een tissue met 70% ethanol. Overigens denk ik dat een 1 mL normale spuit ook geen pijn zal doen. Lube Luke. Use the lube.

http://www.aliexpres...424282063.html#

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#29 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 21 December 2015 - 08:06 PM

Thanks voor het delen.

Maar nasaal klinkt mij toch minder vervelend in de oren. EN het is ook nog niet iets economischer op die manier. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#30 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 21 December 2015 - 08:26 PM

Thanks voor de ervaring, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nasaal(van het hydrochloride-zout) helemaal niet zo erg vond branden. :)

#31 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 21 December 2015 - 10:13 PM

Ok. Nu ik de plug drempel overwonnen heb moet het dan ook maar eens gesnoven worden.

Ik merk dat veel mensen pluggen echt heel goor vinden. Terwijl ik als kind geregeld zetpillen kreeg van mama. Kreeg ik als ik koorts had. Zal wel paracetamol zijn geweest.

"Prove me wrong..."

#32 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 02 January 2016 - 02:28 PM

De drempel voor mij bij pluggen is niet zo zeer dat ik het smerig vind, maar het klinkt als een gedoe, terwijl een pil slikken of een lijntje snuiven gemakkelijker lijkt. Nu heb ik nog nooit iets geplugd, dus geen idee of dit vooroordeel correct is.

Voor wie geïnteresseerd, hier wel een handleiding voor hoe het beste te pluggen: https://www.dhpforum...ke-handleiding/

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#33 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 16 January 2016 - 04:38 PM

Het valt eigenlijk best mee. Poepen is meer werk. ;) ;P

Thanks voor de thread! Ik ben wel fan van ODT pluggen moet ik zeggen. Echt veel beter dan oraal. Nog steeds niet gesnoven...

"Prove me wrong..."

#34 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 14 November 2018 - 01:23 PM

Is dit in de Spaanse inquisitie voorgoed verdwenen?

Even een update. Dit middel heeft toch wel een grote impact gehad op mijn leven. Niet perse negatief, tijdens crisis leren we het meest. Maar het was voor mij echt super abusable. Zeg maar gerust sterker dan poppies. Dat deed ik op de hoogtijdagen 2x per dag. ODMT was op een bepaald moment 150 mg elke 2 uur. Tel uit je winst. Ik heb er zeker een mooie ferrari aan uitgegeven maar die is vast ook in beslag genomen :P.

Anyways, een heel mooi middel dat zelfs tijdens excessen niet super giftig aanvoelde. Dat is ook belangrijk om te weten: Ik heb nooit enige giftige bijwerkingen of onverwachte gezondheidsklachten ervaren. Dus de McH clinical trial is met vlag en wmipel: passed. Los van the obvious monkeys. Maar als je het leuk vind dan is dat een teken dat je er ook flink je vingers aan kunt verbranden. Ik mis het op een bepaalde manier die me nog het meest aan stockholm syndrome doet denken echt heel erg. :laugh:

"Prove me wrong..."

#35 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 14 November 2018 - 06:11 PM

Goed om te horen dat je het weer onder controle hebt. :)

En het moet geen verrassing zijn dat ook deze opiaat een zeer slippery slope heeft. Net zoals ELKE andere opiaat. Punt.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#36 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 16 November 2018 - 12:17 PM

Toch ben ik niet echt geschrokken van de verwoestende kracht van Opioids/opiates. Chronisch benzodiazepines of uppers loopt veel sneller en veel gevaarlijker uit de hand. Ik wordt altijd een beetje boos dat ze zo in het verdom hoekje gezet worden. Ik vind dat er helemaal niks mis mee is, en ik kan het weten. Het probleem zit in de stumpers die het misbruiken (inclusief ikkie).

Wat ik wel observeer is dat op het moment dat we het uit de plant halen het echt veel meer abusable wordt. Zie suiker etc...

Verder is het ook goed om erbij te zeggen dat een deel van het ODMT effect upper achtig is en dat amphetamines beter hielpen tegen ontwenning dan subs.

"Prove me wrong..."

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users