Jump to content

Photo

5-MeO-DMTeen zeer officieel topic

• Please log in to reply
91 replies to this topic

#81 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 17 July 2019 - 03:07 PM

Dag iedereen, net een account aangemaakt om m'n eerste 5-MeO-DMT ervaring te delen met hoop op wat feedback.
Ik denk dat ik te laag gedoseerd heb, maar ik heb geen 'breakthrough' gehad, ook al zou ik deze misschien niet herkennen gezien mijn gebrekkige ervaring met psychedelics. Gewoon een intense high vergelijkbaar met wiet maar als ik me ging focussen op vormen/patronen werd het soms wel interessant. Zodra ik moest knipperen was het om zeep echter en mocht ik opnieuw beginnen. Dit heb ik uiteindelijk met whiskey & wiet een uur of 5 kunnen aanhouden, wat wel plezierig was maar helemaal niet wat ik er van verwacht had...
Wat denken jullie, gewoon te weinig? Was 5mg gesnoven.
De sensatie & smaak na het snuiven was ook wel ellendig, is roken aangenamer? Moet ik iets speciaal hebben om dit te kunnen roken?

PS: gratis samples Flubromazolam & bamba gekregen, niet zeker of ik wil toetasten. Ervaringen?

'Gewoon een intense high' klinkt mij niet als voldoende 5-MeO-DMT inderdaad. Als je de 'freebase' variant hebt, lijkt het me geschikter om te roken, dit vind ik zelf aangenamer in effect dan snuiven. Alleen weet ik niet of 'aangenaam' wel bij 5-MeO-DMT past ;) In ieder geval niet voor de synthetische, is mijn ervaring. Ik zou voorstellen om dezelfde dosis aan te houden, en dan te roken, eventueel met minder beginnen, en vanaf daar omhoog werken mocht het niet genoeg zijn. Ik heb 't nooit in speciale pijpjes hoeven te roken, gewoon een metalen hasj pijpje met een laagje as werkte altijd prima, en ik kon altijd de vlam redelijk snel er tegen aan zuigen. Wel de damp altijd zo lang mogelijk proberen in te houden, dit maakt wel een groot verschil in de intensiteit van de trip is mijn ervaring.

De smaak zal nooit lekker zijn, maar dat heeft niet de prioriteit bij deze stoffen lijkt me, bovendien er zijn veel smerigere dingen om te consumeren hehe.

#82 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 18 July 2019 - 01:39 PM

Zit daar dan echt zoveel verschil tussen dan? Tussen de synthetische en de natuurlijke vorm?

"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

#83 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 18 July 2019 - 02:29 PM

In mijn ervaring wel, zoals ik een aantal post's terug in dit topic ook vertelde. Het bevat een hoop meer dan alleen 5-MeO-DMT namelijk.

The following compounds were identified in Bufo alvarius venom using paper chromatography:

N,N-dimethyl-5-hydroxytrytamine; bufotenine
N,N-dimethyl-5-methoxytrytamine; O-methylbufotenine; (5-methoxy-N,N-dimethyltrypamine; 5-MeO-DMT)
5-methoxytryptophol
5-methoxyindoleacetic acid
5-hydroxytryptophol
5-hydroxyindoleacetic acid
N-methyl-5-methoxytryptamine
N-methyl-5-hydroxytryptamine
bufoviridine; N,N-dimethyl-5-hydroxytrytamine-O-sulfate
5-hydroxytryptamine; 5-HT; serotonin; enteramine; thrombocytin; thrombotonin
N-methyl-serotonin
tryptophan
bufotalindin; hellebrigenin; (a bufogenin - cardioactive sterol)

#84 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 21 July 2019 - 05:26 PM

Dag iedereen, net een account aangemaakt om m'n eerste 5-MeO-DMT ervaring te delen met hoop op wat feedback.
Ik denk dat ik te laag gedoseerd heb, maar ik heb geen 'breakthrough' gehad, ook al zou ik deze misschien niet herkennen gezien mijn gebrekkige ervaring met psychedelics. Gewoon een intense high vergelijkbaar met wiet maar als ik me ging focussen op vormen/patronen werd het soms wel interessant. Zodra ik moest knipperen was het om zeep echter en mocht ik opnieuw beginnen. Dit heb ik uiteindelijk met whiskey & wiet een uur of 5 kunnen aanhouden, wat wel plezierig was maar helemaal niet wat ik er van verwacht had...
Wat denken jullie, gewoon te weinig? Was 5mg gesnoven.
De sensatie & smaak na het snuiven was ook wel ellendig, is roken aangenamer? Moet ik iets speciaal hebben om dit te kunnen roken?

PS: gratis samples Flubromazolam & bamba gekregen, niet zeker of ik wil toetasten. Ervaringen?

'Gewoon een intense high' klinkt mij niet als voldoende 5-MeO-DMT inderdaad. Als je de 'freebase' variant hebt, lijkt het me geschikter om te roken, dit vind ik zelf aangenamer in effect dan snuiven. Alleen weet ik niet of 'aangenaam' wel bij 5-MeO-DMT past ;) In ieder geval niet voor de synthetische, is mijn ervaring. Ik zou voorstellen om dezelfde dosis aan te houden, en dan te roken, eventueel met minder beginnen, en vanaf daar omhoog werken mocht het niet genoeg zijn. Ik heb 't nooit in speciale pijpjes hoeven te roken, gewoon een metalen hasj pijpje met een laagje as werkte altijd prima, en ik kon altijd de vlam redelijk snel er tegen aan zuigen. Wel de damp altijd zo lang mogelijk proberen in te houden, dit maakt wel een groot verschil in de intensiteit van de trip is mijn ervaring.

De smaak zal nooit lekker zijn, maar dat heeft niet de prioriteit bij deze stoffen lijkt me, bovendien er zijn veel smerigere dingen om te consumeren hehe.

5 mg gesnoven is inderdaad te weinig voor een breakthrough. Ik vraag me wel af of andere middelen niet geschikter zijn voor je doel, als je de 5-MeO-DMT combineert met whiskey. Helemaal als je de ervaring wilt rekken.

#85 intronaut

intronaut

Silent one

• Members
  • 4 posts

Posted 01 August 2019 - 09:32 PM

net m'n tweede snuifervaring gehad, deze keer wat steviger gedoseerd. Ik ben een paar keer enkele seconden weggezakt maar m'n bewustzijn reageerde er nog steeds op, dus ik denk dat ik nog een klein duwtje bij moet doen. Het was wel al een adembenemende ervaring. Volgende keer pijpje, maar die moet ik nog kopen. Die as, is dat iets heel specifiek? Ik zou geen portie willen verspillen, duur spul.

Wel weer iets raar: ik heb rond 19u gesnoven en rond 22u zat ik nog altijd heel sterk in de roes, is deze na-ervaring normaal? Ik heb erna ook geen oog kunnen dicht doen, pas om 8u 's morgens in slaap geraakt. Voor het snuiven had ik wat wiet gerookt, erna wat whiskey gedronken, maar zeer weinig. Precies of het aangelengd was met coke, maar dit oordeel kan ik niet vellen wegens onvoldoende ervaring met werking van 5-MEO-DMT.

Freebase = bewerkt natuurlijk product tegenover het synthetische van een lab? Dan heb ik synthetisch, ik zou ook niet weten waar de andere te verkrijgen. 

Ik veronderstel dat er regels zijn die ons tegenhouden om producenten/verkopers te vermelden, maar gezien de discrepanties tussen mijn verwachtingen en ervaring begin ik toch te twijfelen aan de integriteit van het product. Bestaat er ergens een website met kwaliteitsoordeel?

#86 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 02 August 2019 - 05:46 PM

Jaren geleden heb ik een aantal maal 5-MeO-DMT gesnoven, maar voor zover mijn geheugen mij niet in de steek laat duurde de ervaring zo'n drie kwartier, met naeffecten die nog iets van een uur aanhielden. Wel was er sprake van een afterglow; tot enkele dagen na de ervaring voelde ik me beduidend beter.

Na 3 uur nog steeds heel erg in de roes zitten komt op mij verdacht over. Ik kan erna vaak ook niet slapen, maar dat gaat dan om een uur of 2 a 3, niet een hele nacht. Breng het anders even naar de testservice?

#87 intronaut

intronaut

Silent one

• Members
  • 4 posts

Posted 03 August 2019 - 03:14 PM

ik ben van nature wel een slechte slaper, 1 a 2u wakker liggen is standaard voor mij, koffie 's avonds kan al genoeg zijn om dit te verlengen naar 3 a 4u, ongeacht hoe moe ik ben. Testservice? Kan je daar wat duiding bij geven?

Edit: De substance was 5-MEO-MIPT, waarvan de ervaring wel binnen het profiel past. Mijn excuses voor de verwarring.

#88 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 03 August 2019 - 11:09 PM

Ah, dat verklaart ook het recreationelere gebruik :)

Voor de test service zie drugs-test.nl

#89 intronaut

intronaut

Silent one

• Members
  • 4 posts

Posted 20 August 2019 - 02:14 PM

Ondertussen in bezit gekomen van 5-MEO-DMT FB. Gradueel de dosering opgebouwd op zoek naar een breakthrough met zo veel mogelijk risicocontrole, maar ik geraak er niet....

Ondertussen zit ik aan 16mg, wat ver boven de actieve dosering zou moeten zijn, maar het meeste wat ik er uit haal is een kwartiertje zweverigheid en wat vervreemding van m'n eigen lichaam, Ik gebruik een hasjpijpje met wat as er in, aan de buitenkant opwarmen. Diep uitademen en zeer lang inhaleren & inhouden. Maar geen doorbraak. 

Edit: nota: ik moet tijdens het inhaleren meermaals slikken om de prikkel in m'n keel te onderdrukken, dus ik heb wel het gevoel iets binnen te krijgen, het pijpje lijkt met intact.

#90 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 20 August 2019 - 03:57 PM

Probeer het met een glazen pijpje met zo'n bolletje, daarin kun je het veel gecontroleerder verdampen.

#91 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 20 August 2019 - 04:28 PM

Wellicht is het gedegenereerd (niet meer potent.) Heb ik ook gehad.

Het leven is te interessant om verveelt te zijn, maar verveling creëert dat dan weer wel...

#92 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 21 August 2019 - 09:39 AM

Ik heb freebase die inmiddels al 10 jaar oud is en het anders nog prima doet :)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users