Dag iedereen, net een account aangemaakt om m'n eerste 5-MeO-DMT ervaring te delen met hoop op wat feedback.
Ik denk dat ik te laag gedoseerd heb, maar ik heb geen 'breakthrough' gehad, ook al zou ik deze misschien niet herkennen gezien mijn gebrekkige ervaring met psychedelics. Gewoon een intense high vergelijkbaar met wiet maar als ik me ging focussen op vormen/patronen werd het soms wel interessant. Zodra ik moest knipperen was het om zeep echter en mocht ik opnieuw beginnen. Dit heb ik uiteindelijk met whiskey & wiet een uur of 5 kunnen aanhouden, wat wel plezierig was maar helemaal niet wat ik er van verwacht had...
Wat denken jullie, gewoon te weinig? Was 5mg gesnoven.
De sensatie & smaak na het snuiven was ook wel ellendig, is roken aangenamer? Moet ik iets speciaal hebben om dit te kunnen roken?
PS: gratis samples Flubromazolam & bamba gekregen, niet zeker of ik wil toetasten. Ervaringen?
'Gewoon een intense high' klinkt mij niet als voldoende 5-MeO-DMT inderdaad. Als je de 'freebase' variant hebt, lijkt het me geschikter om te roken, dit vind ik zelf aangenamer in effect dan snuiven. Alleen weet ik niet of 'aangenaam' wel bij 5-MeO-DMT past In ieder geval niet voor de synthetische, is mijn ervaring. Ik zou voorstellen om dezelfde dosis aan te houden, en dan te roken, eventueel met minder beginnen, en vanaf daar omhoog werken mocht het niet genoeg zijn. Ik heb 't nooit in speciale pijpjes hoeven te roken, gewoon een metalen hasj pijpje met een laagje as werkte altijd prima, en ik kon altijd de vlam redelijk snel er tegen aan zuigen. Wel de damp altijd zo lang mogelijk proberen in te houden, dit maakt wel een groot verschil in de intensiteit van de trip is mijn ervaring.
De smaak zal nooit lekker zijn, maar dat heeft niet de prioriteit bij deze stoffen lijkt me, bovendien er zijn veel smerigere dingen om te consumeren hehe.