15 mg (gerookt) is voor mij toch echt wel genoeg om me enkele minuten uitgegumd te voelen. Ik had het uit een hashpijpje gerookt.

5-MeO-DMTeen zeer officieel topic
Posted 23 November 2013 - 07:59 PM
"Waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka" - Pac Man
Posted 24 November 2013 - 02:14 PM
Ik denk dat je 5-MeO-DMT gedegenereerd is. Vroegah had ik aan 10 à 11 mg. gerookt/verdampt genoeg voor een intense transcendente ervaring.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 02 March 2014 - 05:12 PM
Had 250 mgram besteld wel leuke ervaring tijdens de trip had ik telepathisch contact met mijn katten. Een vriend had het ook gedaan hij wist niet meer waar hij zich bevond.
Posted 11 July 2016 - 12:38 PM
Hello,
Ik zie 5-MeO-DMT nergens op lijst 1 van de opiumwet staan ( http://wetten.overhe...-05-01#BijlageI ).
Klopt het dat het legaal is? Serious?
Kan ik het dus zorgeloos bestellen? Weet iemand hier het fijne van?
Alvast gigantische dank!
Unfolder
Posted 11 July 2016 - 02:48 PM
Het is inderdaad ongereguleerd.
Een wit poeder in je brievenbus zal altijd de nodige wantrouwen wekken, maar je doet in ieder geval niks strafbaars, binnen de opium-wetgeving.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 11 July 2016 - 09:15 PM
Het staat hoog op mijn verlanglijstje

Posted 12 July 2016 - 08:46 AM
Het is dan ook een bijzonder middel.
Neem aan dat je er al het nodige over gelezen hebt? Ben je van plan het te roken of nasaal te doen?
Ik geef persoonlijk de voorkeur aan roken.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 13 July 2016 - 03:41 PM
Ja, dat 5-MeO-DMT niet in de Opiumwet genoemd wordt is vrij briljant. Er is echt niets dat kan tippen aan 5-MeO, wat mij betreft... post vooral je ervaringen Unfolder!
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 14 July 2016 - 08:51 AM
Ahhh, life is good!! Thanks Snaap, dit is inderdaad briljant. Als de tijd daar is zal ik mijn ervaringen zeker delen!
Poelster, mijn interesse is onlangs gewekt omdat ik las over psilohuasca ceremonies waarbij de eerste avond toad-secretion en gesynthetiseerde 5-MeO-DMT wordt gerookt. Ik zit erover te denken om daar aan deel te nemen. Toen ik ervaringen las en hoorde werd mij duidelijk dat het voor velen leidt tot een klassieke mystieke ervaring. Eenheidsbewustzijn, non-duaiteit, samensmelten met het AL, puur (bewust)zijn, je kent het wel. Ik heb dit 1 keer in mijn leven ervaren tijdens een trip op paddestoelen en lachgas en bestempel deze ervaring nog steeds als de mooiste in mijn leven, dus je zult begrijpen dat ik 5-MeO wel wil proberen En ja, dan zou ik het dus willen roken. Cheers!
Posted 14 July 2016 - 10:58 AM
5-MeO-DMT is inderdaad de methyl ether van bufotenine (5-HO-DMT), maar dat ik kan ook nergens op lijst I of II vinden.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 27 July 2016 - 04:54 PM
.
Posted 27 July 2016 - 08:09 PM
Zowaar een grafiek die enige logica bevat!!
Alleen zou ik de Shulgin schaal hebben weggelaten, want deze is HEEL ERG dosis afhankelijk. En gewoon zeggen relatieve intesiteit.
Daarnaast is de combinatie van 5-MeO-DMT met een MAOi niet zonder gevaren, en ook behaalt deze voor mij ook niet dezelfde intensiteit als gesnoven of gerookt, bij een vergelijkbare dosis. (zelfde geldt overigens ook voor N,N-DMT)
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 27 July 2016 - 09:44 PM
.
Posted 31 January 2019 - 01:22 AM
Heeft iemand ook wel eens de 5-MeO-DMT uit de Bufo Alvarius gerookt? Wat ik hoor en lees, is dat dit wel anders zou zijn dan de synthetische variant. Komt dit door andere tryptamines waaronder de 5-HO-DMT die er in aanwezig kunnen zitten?
Posted 29 April 2019 - 11:42 AM
Ik heb zelf de kans gehad om het padden gif van de Bufo Alvarius te roken in verschillende doseringen. Ik kan in ieder geval bevestigen dat dit overduidelijk anders is in effect als de synthetische 5-MeO-DMT roken. Er zouden 11 verschillende tryptamines in zitten waaronder 5-MeO-DMT de meest prominente, en ernaast nog 8 andere alkaloïden. Ik vind dit veel vriendelijker van aard en meer euforisch dan de synthetische variant. Het was al ook wel jaren geleden dat ik met de synthetische variant uitgebreid had geëxperimenteerd, maar de Bufo Alvarius is voor mij zeker voor herhaling vatbaar.
De laatste keer nam ik het in het bos, liggend op het mos en nam ik 50mg. Dit gaf binnen enkele seconden een ego-death/OOBE/near-death-experience wat zeer overweldigend was, kort samengevat.
Doseringen van 15mg, 25mg en 38mg maakte mij per verhoging van de dosering steeds misselijker, alleen bij 50mg had ik hier helemaal geen last van.
Posted 30 April 2019 - 10:17 AM
Hoe was de bodyload, vergeleken met synthetische 5-MeO-DMT?
Posted 13 May 2019 - 02:18 PM
De body-load was zeer aangenaam, vriendelijk van aard, warm, euforisch en helemaal in de come-down gierde het door m'n lichaam alsof ik aan het parachutespringen was
De synthetische variant vind ik zelf wat agressief en duister aanvoelen, alsof de zwaartekracht keer 10 gaat dan ofzo.
Posted 13 May 2019 - 08:37 PM
Dat klinkt interessant, misschien over een tijdje eens een terrarium inrichten...
Posted 16 July 2019 - 11:09 PM
Ik denk dat ik te laag gedoseerd heb, maar ik heb geen 'breakthrough' gehad, ook al zou ik deze misschien niet herkennen gezien mijn gebrekkige ervaring met psychedelics. Gewoon een intense high vergelijkbaar met wiet maar als ik me ging focussen op vormen/patronen werd het soms wel interessant. Zodra ik moest knipperen was het om zeep echter en mocht ik opnieuw beginnen. Dit heb ik uiteindelijk met whiskey & wiet een uur of 5 kunnen aanhouden, wat wel plezierig was maar helemaal niet wat ik er van verwacht had...
Wat denken jullie, gewoon te weinig? Was 5mg gesnoven.
De sensatie & smaak na het snuiven was ook wel ellendig, is roken aangenamer? Moet ik iets speciaal hebben om dit te kunnen roken?
PS: gratis samples Flubromazolam & bamba gekregen, niet zeker of ik wil toetasten. Ervaringen?
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users