5-MeO-DMTeen zeer officieel topic
Posted 19 February 2013 - 05:16 PM
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 20 February 2013 - 04:19 PM
Hoe rookte jij het dan meestal Snapinho? Ik ben daar altijd zo onhandig in

-Carl Sagan
Posted 21 February 2013 - 06:56 PM

Posted 22 February 2013 - 02:04 PM
Dit was mijn oldschool methode, al zou ik tegenwoordig niet meer zo snel as gebruiken, maar eerder veel zeefjes of desnoods een of ander kruid (gedroogde munt bijvoorbeeld). Aanschouw de fantaflesmethode!Hoe rookte jij het dan meestal Snapinho? Ik ben daar altijd zo onhandig in
... met DMT roken zit ik ook altijd te emmeren.
Worked perfectly every time.

Good luck!
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 25 February 2013 - 11:48 AM
Het roken van 5-meo wil ik ook wel eens proberen maar ik vind de korte werkingsduur op deze manier zo jammer. Toch zal ik dit ook ooit eens proberen maar op deze manier (nasaal) is eigenlijk voor mij ideaal behalve dan de pijn in de neus. Maar hier is toch ook wel wat op te verzinnen toch?
snapinho bedankt voor je tips en links !
-Carl Sagan
Posted 25 February 2013 - 12:21 PM
Dat maakt op dat moment allemaal niks uit hoor!Het roken van 5-meo wil ik ook wel eens proberen maar ik vind de korte werkingsduur op deze manier zo jammer.
Wat betekend 'korte werkingsduur' nou helemaal als je tijdloosheid ervaart?

Posted 25 February 2013 - 01:21 PM
Wat betekend 'korte werkingsduur' nou helemaal als je tijdloosheid ervaart?
Hehehe ja daar heb je wel een punt maar toch... Tijdloosheid van minder dan 10 min of van meer dan een half uur vind ik toch wel degelijk een verschil... Maargoed echt meepraten over het roken van 5-meo kan ik "nog" niet

-Carl Sagan
Posted 25 February 2013 - 02:15 PM

Zonder gekheid, ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt. Het is lastig om de wereld door een "5-MeO-DMT bril" te bekijken, want of je bent erg ver weg (en tijd is niet echt een factor meer), of je bent snel weer nuchter (als je niet helemaal doorbreekt). Met DMT is het een beetje hetzelfde imo.
Posted 25 February 2013 - 02:58 PM
Thank you, the mdgt.
Posted 25 February 2013 - 03:47 PM
Tijdloosheid van minder dan 10 min of van meer dan een half uur vind ik toch wel degelijk een verschil
Geniale quote

Posted 25 February 2013 - 04:00 PM
Als je de werkingsduur te kort vindt, had je niet genoeg
Zonder gekheid, ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt. Het is lastig om de wereld door een "5-MeO-DMT bril" te bekijken, want of je bent erg ver weg (en tijd is niet echt een factor meer), of je bent snel weer nuchter (als je niet helemaal doorbreekt). Met DMT is het een beetje hetzelfde imo.
Begrijp wel wat je bedoelt maar ik heb toch vooral met DMT vaak genoeg gehad hoor... Maar toch als ik terug ben op aarde vind ik het jammer en voelt het vaak "achteraf" erg kort...en bij meer nemen duurt het niet langer maar ga je alleen maar deeper down the rabbit hole. Toch? of is dat alleen maar mijn ervaring?..
-Carl Sagan
Posted 25 February 2013 - 04:04 PM
Is dat zo wezenlijk anders bij nasale dosering? Hoe lang duurt de ervaring dan ongeveer, objectief gezien?
Bij nasale dosering begint in het met ongveer 10 min en met een kwartier zit je op de piek schat ik... dat houdt ongeveer een half uur aan waarna je je in een tijd van 10 a 15 min weer helemaal terug op aarde voelt komen. Tenminste zo ervaarde ik het afgelopen vrijdag bij mijn eerst x 5-meo
-Carl Sagan
Posted 25 February 2013 - 04:20 PM
Kan me herinneren dat Toasted gesnoven 5-meo-dmt meer richting een paddo-trip vond gaan. In vergelijking met het roken er van.
Posted 25 February 2013 - 04:58 PM

Edited by dreamer, 25 February 2013 - 05:02 PM.
-Carl Sagan
Posted 26 February 2013 - 09:51 AM
Posted 04 July 2013 - 12:15 PM
Zou het mogelijk zijn om dit op een vaporizer voor wiet te verdampen en dan zo te inhaleren? Of met n,n DMT? Of zijn de temperaturen te hoog?
Posted 17 July 2013 - 07:13 PM
Niemand die hier wat over kan zeggen?
Posted 17 July 2013 - 07:44 PM
Wel, volgens wikipedia heeft DMT een melting point van 40 graden Celsius (erg laag!) en ik vermoed dat die van 5-MeO-DMT daar wel eens dichtbij kan liggen. Kookpunt van DMT is 160 graden (volgens Wikipedia, maar niet iedereen is het daar mee eens), dus als je het met 200 graden verhit zal een deel verbranden maar een groot deel wellicht ook wel vaporizeren.Dat betekent dat de temperatuur van een vaporizer voor cannabis waarschijnlijk iets te heet wordt. Als ik me niet vergis, worden de werkzame bestanddelen van cannabis vluchtig bij zo'n 200 graden Celsius. Volgens Erowid is het smeltpunt van 5-MeO-DMT 67.7°C.
Ok, nog meer data gevonden. Volgens ChemSpider is het: Boiling Point: 370.5±32.0 °C at 760 mmHg, wat zo ongeveer de luchtdruk bij kamertemperatuur is. Als die gegevens kloppen, zou het prima moeten lukken!
Je kunt 't natuurlijk ook gewoon proberen en ons laten weten hoe het verging. For science!
Thank you, the mdgt.
Posted 19 July 2013 - 01:23 AM
for science dan maar
Mijn vaporizer is op verschillende temperaturen in te stellen. Schaalloos dat wel.
Daar kan ik nog een beetje mee spelen.
Zodra ik de tijd heb gevonden, laat ik het jullie weten.
Posted 23 November 2013 - 02:16 PM
Hmm ik heb hier een aantal keer mee gexperimenteerd maar telkens niet meer dan lichte tripeffecten ervaren. 10 mg gesnoven (auw!), 10 mg gerookt, 15 mg gerookt, 20 mg gerookt...op veschillende dagen, maar niets meer dan milde effecten. De manier van roken was in een plastic flesje met pijpkop, beetje as erin en proberen te verdampen. Misschien was de kwaliteit niet goed? Ik weet het niet, het zakje is ook ineens spoorloos verdwenen na een huisfeestje
Het leven is te interessant om verveelt te zijn, maar verveling creëert dat dan weer wel...
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users