Jump to content

Photo

5-MeO-DMTeen zeer officieel topic

• Please log in to reply
91 replies to this topic

#21 Tarahumara

Tarahumara

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 149 posts

Posted 03 January 2011 - 03:28 PM

Heb nu een vriend uit Brazilië op bezoek die me wijs probeert te maken dat het volgens vrienden van hem ook sublinguaal actief is. Heeft iemand daar ervaring mee? Naar het schijnt is het wel erg pijnlijk op je tong (dus moet je contact daarmee vermijden), en is 2 mg. een treshhold dosering, met 10 mg een gemiddelde effectieve dosis. Erowid weet ook niet veel meer.

Weet niet wat de verschillen zijn tussen het fumaraat, zout en freebase, dus dat is weer een andere vraag. Vanzelfsprekend heb ik altijd de freebase gerookt.

... al wat wijzer geworden sindsdien over de verschillende gebruiksmogelijkheden?!

Ik heb zo de indruk dat er toch wel een beetje verloren gaat door het te roken op aluminiumfolie over een trappistglas...

#22 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 14 January 2011 - 10:27 AM

^ vanaf 19 januari gaat de nieuwe wet pas in effect.

True that. Voor meer info, zie de Erowid Timeline. http://www.erowid.or...mt_timeline.php

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#23 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 16 January 2011 - 09:47 PM

Ik heb ook freebase naar mijn weten, wat ook perfect te snuiven is.

Ideale dosis is 15 mg snuiven. Dan heb je echt al een flinke trip.

Na N'N-DMT is dit toch wel de heftigste psychedelic welke ik heb mogen ervaren.
Met het roken.... die toon die je dan hoort.. Zo vreemd, maar toch zo echt.
Als je bij komt ben je in ieder geval weer een behoorlijke tijd een stuk bewuster dat je leeft en hier wat meer dankbaar voor mag zijn.

#24 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 27 January 2011 - 01:01 PM

Ik vond mijn ervaring met 5-MeO-DMT afgelopen maandag toch niet zo denderend...

Ik had mentaal zoiets van "haaahhh kutzooi, waarom heb ik het gedaan ?", verder had de 5-MeO-DMT niet echt veel invloed op mijn denken. Geen visuals dus.

Lichamelijk ervaarde ik een zeer onaangename bodyload, het gevoel deed me denken aan de bodyload die je bij DMT kunt ervaren.
Daarbij had ik een vrij hoge druk in mijn hoofd, het gaf me het idee alsof mijn hoofd elk moment in duizend stukjes uit elkaar kon spatten. Alhoewel de druk niet prettig was, gaf het me toch hoop op een doorbraak. Eventjes had ik de hoop dat mijn hoofd daadwerkelijk, voor mijn gevoel dan, uit elkaar zou spatten in duizend stukjes en ik dan doorgebroken zou zijn.

Maar helaas, die doorbraak is niet gekomen ! :crybaby5fa:

#25 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 27 January 2011 - 01:39 PM

verder had de 5-MeO-DMT niet echt veel invloed op mijn denken. Geen visuals dus.

Waarom stel je dit aan elkaar gelijk?

Wat voor dosering had je trouwens? En met wat voor rooktechniek?

Klinkt alsof je net te laag gedoseerd hebt. Naar mijn mening is het wel verstandig om met 5-meo-dmt rustig op te bouwen.
De grens tussen 'net niet' en 'full blown' luisterd heel erg nauw en wat ervaring met de rooktechniek kan ook erg helpen.

#26 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 27 January 2011 - 02:15 PM

verder had de 5-MeO-DMT niet echt veel invloed op mijn denken. Geen visuals dus.

Waarom stel je dit aan elkaar gelijk?

Dat was niet de bedoeling, ik heb het gewoon wat onhandig verwoord. :)
Die twee dingen staan natuurlijk los van elkaar.

Wat voor dosering had je trouwens? En met wat voor rooktechniek?

10 mg en een waterpijp gebruikt om het te roken. Ik ben nog steeds op zoek naar een degelijke manier om te roken.

Klinkt alsof je net te laag gedoseerd hebt. Naar mijn mening is het wel verstandig om met 5-meo-dmt rustig op te bouwen.
De grens tussen 'net niet' en 'full blown' luisterd heel erg nauw en wat ervaring met de rooktechniek kan ook erg helpen.

Scopolamine (mijn tripbuddy) heeft nog bijgerookt, hij kreeg wel licht wat visuals die hij als LSD-achtig omschreef. Maar hij vond de negatieve bodyload ook erger worden. Als we nog meer hadden gehad, dan had ik misschien ook nog wel bijgerookt. Alhoewel het vooruitzicht van een verergering van de negatieve bodyload nu niet echt helpt bij die keuze.

Voor mijn gevoel kreeg ik het wel fatsoenlijk binnen, maar nog zou ik liever een betere rooktechniek gebruiken.

#27 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 27 January 2011 - 03:00 PM

Ik ken eigenlijk maar weinig mensen die bij 5-meo-dmt visuals krijgen.

Ik zelf ook niet trouwens.

#28 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 27 January 2011 - 03:02 PM

Ik ken eigenlijk maar weinig mensen die bij 5-meo-dmt visuals krijgen.

Ik zelf ook niet trouwens.

Dat is inderdaad algemeen bekent ja. :)

Welke manier gebruik jij om te roken ?

#29 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 27 January 2011 - 03:08 PM

Toen ik het destijds (alweer zo'n 5 jaar geleden) deed had ik een "eaglebill" pijpje waarin je de stof eerst langzaam verdampt alvorens de kamer leeg te zuigen.

Een waterpijp lijkt mij voor het verdampen van dit soort stoffen alles behalve handig. Ook al kan de damp behoorlijk straf op je keel zijn.

#30 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 27 January 2011 - 03:29 PM

Toen ik het destijds (alweer zo'n 5 jaar geleden) deed had ik een "eaglebill" pijpje waarin je de stof eerst langzaam verdampt alvorens de kamer leeg te zuigen.

Dam, dat ziet er verrekte handig uit ! :w00t:

Een waterpijp lijkt mij voor het verdampen van dit soort stoffen alles behalve handig. Ook al kan de damp behoorlijk straf op je keel zijn.

True, ik ga me zo een Eagle Bill pijpje kopen denk ik. :)

#31 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 27 January 2011 - 04:55 PM

Ook al kan de damp behoorlijk straf op je keel zijn.

Salbutamol Inhalers doen wonderen tegen scherpe rook. Het zorgt dat spieren rond je luchtpijp en bronchiën compleet ontspannen, en je voelt niets (echt nul komma nul) meer kriebelen of steken, geen neiging tot hoesten, de rook glijdt gewoon naar binnen en je kunt het moeiteloos inhouden.
Ik ben al lang van m'n asthma af, en heb het gebruikt om wat te experimenteren met rookbare planten. Of dit echt gezond is, geen idee, ik kan het dus ook niet echt een "aanrader" noemen. Salbutamol is hoofdzakelijk een sterke adrenaline b2 agonist, maar heb ook eens gehoord dat een van de twee isomeren als MAOi functioneert en in de bijsluiter stond ook altijd vermeld dat het absoluut niet genomen mag worden in combinatie met antidepressiva of stimulanten.

Dus veilig? Geen idee. Geen last van gehad, maar scherpheid accepteren is wellicht een beter idee.

Edited by Feroxium, 27 January 2011 - 04:56 PM.

Verbing weirds language.

#32 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 18 August 2012 - 07:17 PM

Hoe bewaren jullie je 5-MeO-DMT? Ik op 't moment op kamertemperatuur, maar het is hier nou 27,5 graden binnen.
Vanmiddag wou ik wat roken ergens buiten in de zon, maar het was helemaal verkleurd van wit naar beige/lichtbruin. Het was normaal ook geurloos, nu ruikt het ergens naar. Ik had een beetje geprobeerd (misschien te weinig), maar merkte er weinig tot niks van.

#33 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 18 August 2012 - 08:07 PM

Voor tryptamines in het algemeen en indole-gesubstitueerde tryptamines in het bijzonder geldt dat je ze het best in de vriezer kan bewaren, koelkast kan ook, maar dan moet het echt goed luchtdicht zitten, omdat het vocht aantrekt. Maar goed luchtdicht is ook iets wat wel altijd te adviseren valt..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#34 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 19 August 2012 - 08:59 AM

Ik heb het in een sealtje in een ziplock, in nog een ziplock (lucht eruit geperst) en dan in een kluis. Maar heb het op deze manier een poos in de vriezer bewaard, maar wanneer ik er iets van wou nemen en het dus uit de vriezer haalde leek er juist vocht bij te komen. Dus nu bewaar ik mijn stofjes niet meer in de vriezer.

Misschien toch maar weer mn tryptamines in de vriezer bewaren, maar al die temperatuurs schommelingen lijken me ook niet goed.

#35 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 19 August 2012 - 09:21 AM

Als je het uit de vriezer haalt moet je wel eerst wachten met openen totdat het op kamer temp is, anders trekt het inderdaad vocht aan..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#36 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 21 August 2012 - 01:32 PM

Dat is wel een gedoe, om elke keer te wachten tot het op kamertemperatuur is. Dat lijkt me ook niet goed voor de stofjes, telkens die temperatuurs verschillen.

Zou mijn 5-MeO nog goed zijn, kan het eigenlijk kwaad om als het over datum is te gebruiken. Of werkt het dan gewoon niet meer?

#37 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 21 August 2012 - 02:46 PM

Gedoe? 5-10 minuten voordat je wilt gebruiken moet je het uit de vriezer halen en dan is het gewoon even wachten, dus het een gedoe noemen, zo zou ik het niet willen noemen.

En bovendien als je niet vaker dan 1x per week (wat ik al vaak vind) deze stof gebruikt, en dus maar 1x per week uit de vriezer hoeft te halen hoef je echt niks te vrezen. Bovendien maakt temperatuur verschillen eigenlijk helemaal niet zo heel veel uit voor de stabiliteit van een stof. Het zijn de 'hogere' temperaturen en vocht die een probleem zijn, dus niet wachten of niet koel bewaren is zonder twijfel minder goed voor je stof dan 'steeds' uit de vriezer halen..

En je beige 5-MeO-DMT gewoon even naar de test-service brengen, dan weet je hoeveel 5-MeO-DMT er nog in zit. Persoonlijk denk ik wel dat het okay is. Mijn verloren zakje 5-MeO dat ik tijdens het verhuizen terug vond was geheel grijs.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#38 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 21 August 2012 - 06:23 PM

Je moet volgens mij iets van 100mg weg brengen naar de test service, en dat heb ik niet meer. Maar ik denk dat ik mijn tryptamines maar weer in de vriezer ga bewaren dan ;)

#39 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 17 September 2012 - 09:16 PM

Wie durft het aan om voor de DHPedia het effect van 5-MeO-DMT te omschrijven??

http://www.dhpforum....eO-DMT#Effecten

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#40 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 19 February 2013 - 05:01 PM

Morgen kan ik hier eindelijk aan komen en ga het aankomend weekend waarschijnlijk proberen.

Ik denk dat ik het nasaal ga proberen of zijn er mensen die dit afraden?
Van wie ik het ga kopen zegt 5 mg tot 10 mg goed is om nasaal te nemen.

Als ik het zo lees klopt dat wel toch?

Blijft natuurlijk altijd spannend iets voor het eerst nemen :rolleyes:
"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users