Laatst 15 mg geprobeerd, oraal. Was zonder meer een zeer fijne ervaring, maar had eigenlijk meer bang verwacht. Het was heel erg op de achtergrond aanwezig en ontwikkelde zich pas echt tot een volle ervaring nadat ik er goed voor was gaan zitten met muziekje aan en lichten gedimd. Wellicht was 15 mg wat aan de voorzichtige kant en zal het meer dominant zijn bij hogere doseringen, iets wat ik op een bepaald moment zeker zal doen, want het was alles behalve onaangenaam (duh
)
Opiaten typeren zich door hun subtieliteit.(vergeleken met zaken als LSD, MDMA etc). En die subtiliteit wordt oraal (BA) alleen maar meer. Echte Hibillies schieten cotton heh Rush van 10 minuten en nuchter. Maar nuchter is relatief. Pas als ze na een maand ophouden merken ze dat die subtiele nuchterheid eigenlijk een rete hoge high was: Afkick.
Maar ga eens (na een tijdje geen mu's) naar 30 mg op lege maag en spoel er 1 biertje achteraan, dan zul je een knal (moeten) voelen. Het is ook dan echter weer vrij snel op de achtergrond en is vergeleken met poppies ook aan de korte kant.
Als ik terminaal ziek was dan wou ik denk ik iets met wat meer stamina. Daarom is er extended release oxy, maar dan weer geen rush.
Tot dusver de nadelen