Jump to content

Photo

OxycodoneErvaringen met Oxycodone

• Please log in to reply
74 replies to this topic

#41 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 20 December 2013 - 08:37 AM

Laatst 15 mg geprobeerd, oraal. Was zonder meer een zeer fijne ervaring, maar had eigenlijk meer bang verwacht. Het was heel erg op de achtergrond aanwezig en ontwikkelde zich pas echt tot een volle ervaring nadat ik er goed voor was gaan zitten met muziekje aan en lichten gedimd. Wellicht was 15 mg wat aan de voorzichtige kant en zal het meer dominant zijn bij hogere doseringen, iets wat ik op een bepaald moment zeker zal doen, want het was alles behalve onaangenaam (duh ;))

Opiaten typeren zich door hun subtieliteit.(vergeleken met zaken als LSD, MDMA etc). En die subtiliteit wordt oraal (BA) alleen maar meer. Echte Hibillies schieten cotton heh ;) Rush van 10 minuten en nuchter. Maar nuchter is relatief. Pas als ze na een maand ophouden merken ze dat die subtiele nuchterheid eigenlijk een rete hoge high was: Afkick.

Maar ga eens (na een tijdje geen mu's) naar 30 mg op lege maag en spoel er 1 biertje achteraan, dan zul je een knal (moeten) voelen. Het is ook dan echter weer vrij snel op de achtergrond en is vergeleken met poppies ook aan de korte kant.

Als ik terminaal ziek was dan wou ik denk ik iets met wat meer stamina. Daarom is er extended release oxy, maar dan weer geen rush.

Tot dusver de nadelen :ijsje:

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#42 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 20 December 2013 - 08:59 AM

Ik weet dat opiaten over het algemeen redelijk subtiel zijn, maar ik vond deze enkele ervaring subtiel voor een opiaat. ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#43 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 27 December 2013 - 10:23 PM

Up da dose

"Prove me wrong..."

#44 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 29 December 2013 - 07:56 AM

hmm die XR bijt ik helemaal kapot, met mn 2 voorste tanden elke keer stukje eraf zodat hele pil kapot is. En wellicht het XR membraan ook?

Al bij al is het voor mij ff geen oxy..

#45 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 15 January 2014 - 10:38 AM

Inderdaad 30mg gaf zonder twijfel de 'bang' die ik van dit middel verwacht had, maar het voelde wel een beetje als een 'cheap high'. Kort en zonder al te veel diep gang (voor een opiaat). Morfine voelde veel warmer en dromerig aan, dit was meer koud en kil.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#46 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 17 January 2014 - 09:16 AM

^Akkoord  :duimpje:

Is perfect beschreven. Nothing beats morphine. (Misschien twee extra acetyl groepjes)

"Prove me wrong..."

#47 flatline

flatline

Silent one

• Members
  • 7 posts

Posted 17 January 2014 - 04:38 PM

top favorite of all opiates/opioids, have tried codeine, morphine and tramadol, all orally, oxy beats them all imho, from 5mg very satisfactory results, from 10mg going on the nod, yes i have a very low tolerance ;)

"if i had known it was harmless i would have killed it myself"  P.K.D.

#48 apehaar

apehaar

Silent one

• Members
  • 16 posts

Posted 17 January 2014 - 09:50 PM

Heroine komt bij mij pas echt tot zijn werking, als ik het meng met basecoke. In een waterpijp, met 5 stalenzeefjes. 10 euro wit erop en 10 euro bruin erop, en trekken maar. Vind heroine alleen echt niks meer aan. Jammer wel dat ik gevaarlijke combinaties nodig heb, om nog eens goed high te worden. Nog meer lui hier die het zo ook ervaren? Het is ook vaak mijn omgeving die vind dat ik goed high ben, terwijl ik zelf zoiets heb van daar kan nog wel wat meer bij...

#49 kcirp

kcirp

Silent one

• Members
  • 13 posts

Posted 02 March 2014 - 05:01 PM

Vind je het niet zonde om 2 middelen door elkaar te gebruiken met tegengestelde effecten?

#50 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 04 March 2014 - 08:25 PM

Wat bedoel je precies?

In combinatie met naloxone? Naast die combinatie zijn er ook tabletten verkrijgbaar met enkel oxycodone (of in combinatie met paracetamol).

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#51 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 05 March 2014 - 05:56 PM

Volgens mij reageerde prick op apehaar's combi-gebruik van heroine met basecoke.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#52 Lµserg Diethel

Lµserg Diethel

zonder (roet)filter

• Members
  • PipPipPip
  • 424 posts

Posted 05 March 2014 - 06:52 PM

Ik vind dit spulleke qua recreatieve waarde ergens boven codeine en tramadol, vergelijkbaar met morfine, inferieur aan heroine, fentanyl en oxymorphone (in die volgorde vind ik opiaten leuk, van minst leuk naar leukst.)

#53 Ozymandias

Ozymandias

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 74 posts

Posted 20 July 2015 - 04:10 PM

Ik heb 1 tablet oxycodon 20 mg instant release in mijn bezit. Nu heb ik nog geen enkele ervaring met opiaten/opioide achtigen, behalve als je kratom gaat meetellen dan. Ik weet alleen niet goed hoeveel ik moet doseren voor een 'kennismaking'. Ik heb wel het een en ander gelezen op bluelight alleen daar wordt ik niet echt veel wijzer van door het ongelofelijk grote aantal mensen daar die ongeacht wat de drug ook voor soort is bizarre doseringen nemen/aanbevelen en als het even mogelijk is dit tergelijkertijd IV/pluggen/vapen op de achtste dag dat zij wakker zijn. Ik weeg ongeveer 80 kilo, is het nemen van 10 mg en eventueel in twee stappen twee maal 5 mg bijnemen een goed idee of is dit te voorzichtig (als dat mogelijk is).

#54 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 20 July 2015 - 08:35 PM

Met opiaten is er nooit een te voorzichtig!

Persoonlijk vond ik 15mg te zwak, maar ik weeg wat meer en ook niet zonder ervaring, wel met verwaarloosbare tolerantie.

Het beste zou zijn als je nog een tablet kon krijgen, om eerst 10mg te proberen en het daarbij te laten. Maar in dit geval zou je eventueel 5mg bij kunnen pakken, zoals jezelf ook al zei. Ik zou het dan net iets meer dan een half uurtje geven. Ik weet alleen niet of je dan het effect nog versterkt of enkel de ervaring verlengt.

Aan de andere kant, 20mg is niet een te gek hoge dosering en zolang je er niks anders bij gebruikt, zal dit niet een overdosis tot gevolg kunnen hebben, dus misschien is een sprong in het diepe en de hele pil in 1x nemen wel de beste optie. Dan is wel een goed plan om dan een vriend of iemand bij je te hebben, mocht het toch te sterk uitpakken.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#55 filozof

filozof

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 36 posts

Posted 01 August 2015 - 11:47 PM

Ik zou voor jouw idee gaan. Je weet niet hoe gevoelig je bent voor opiaten. Beter te weinig dan te veel. Eerst maar even kijken hoe je er op reageert. De lichamelijke effecten van te veel opiaten zijn geen pretje.

Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

#56 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 05 September 2015 - 10:55 AM

10 mg zorgt bij mij al voor vlagen van misselijkheid en jeuk. De ene keer is dit erger dan de andere x....

Maar 5 mg Methadon zorgt bij mij ook voor deze zelfde effecten, dus ik kan haast wel concluderen dat opiaten niet mijn ding zijn.... 

#57 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 21 October 2015 - 11:08 AM

Is er ook iemand die weet welke Nederlandse "niet te crushen" Oxycodon's er op de markt zijn, welke ik dus moet vermijden. Of is er al iemand die een manier heeft gevonden om die toch fijn te malen?

#58 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 22 October 2015 - 02:09 PM

Ja, zijn allemaal te malen. Ze zijn inderdaad kneiterhad maar tegen een hamerslag in een dubbel ziplockzakkie kunnen ze echt niet. Probleem is met IM en IV. Het wordt namelijk een gel. Daar kun je weinig aan doen. Gecrushed zijn ze allemaal ok oraal. Ook de ER en de generic ER.

"Prove me wrong..."

#59 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 22 October 2015 - 03:18 PM

Op foto's wat ik zag, leek het geen fijn poeder te worden. Het zag er idd uit als een soort gel achtige substantie wat aan elkaar blijft kleven. Maar dit maakt volgens jou niet uit voor de opname als je 't slikt dus?

#60 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 22 October 2015 - 07:18 PM

Ik heb ervaring met oxycontin, oxynorm en oxycodon en all drie waren goed te verpoederen. Als het dan met water in aanraking komt dan vormt een gel. Daarom mengde ik er een gram suiker doorheen en dat nam ik een grote capsule.Ik had een testje gedaan in een glas water en met de suiker was de gel veel minder. Efect was gelijk aan instant relaese. Let wel. Je zult moeten wegen hoeveel een 80 mg pil weegt en dan terugrekenen naar je dosis. Want 80 instant release lijkt me teveel van het goede. Ik zat op 25 mg.

"Prove me wrong..."

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users