Jump to content

Photo

Ferrari

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 slamsjunk

slamsjunk

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 78 posts

Posted 18 June 2004 - 11:38 AM

Heb net de testuitslag van een blauwe ferrari's binnengekregen. Ze hebben geen breuklijk en zijn een beetje bol aan een kant. Het logo is er ingedrukt. Ze zijn niet echt knal blauw, maar een beetje blauw, grijs, groen..

Ik heb ze getest op het lab en ze bezitten 135mg MDMA en niets anders :)

#2 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 18 June 2004 - 12:43 PM

Hmmm, ik had (en heb nog eentje) witte ferrari's: http://www.dhpforum....p?showtopic=629
Geen flauw idee wat de samenstelling ervan is, maar vergelijken met deze is ook niet correct...

Trouwens, niets anders dan MDMA? Dat kan toch niet? :)

#3 nordth

nordth

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 285 posts

Posted 18 June 2004 - 12:54 PM

ik denk dat ie bedoelt dat er geen speed of dergelijke inzit ?

#4 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 18 June 2004 - 12:58 PM

alleen bindmiddelen, kleurstofje en mdma denk ik dat ie bedoelt.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#5 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 18 June 2004 - 01:07 PM

Hoe groot zijn die pillen dan?

Ik heb een paar dagen geleden gehoord van een maat van me dat ie pillen heeft die 500mg MDMA zouden bevatten. :)
Ik wil best wel geloven dat het goede pillen zijn maar dit kan toch echt niet imo. :)
Tenzij dat dat pillen zijn ter grootte van een tennisbal. :lol:

#6 slamsjunk

slamsjunk

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 78 posts

Posted 18 June 2004 - 02:59 PM

Ik bedoel idd dat er geen andere drugs in verwerkt is. Tuurlijk zit er bindmiddel in.
He Belgische vriend...jij bent een mooie! Volgens mij ben je super nieuwsgierig!
ik heb het nooit gezien, maar ik denk wel dat het mogelijk is een pil van 500 mg te maken... alleen wat het je aan een halve gram mdma in een pil?? De dosering is dan veel te hoog, zeker als je het in een keer neemt.
Als je nieuwsgierig bent over drugs raad ik je aan er meer over te lezen.. veel antwoorden vind je terug op het net. Al een paar jaar kom ik op www.bluelight.nu (kennen de meeste hier wel) en www.erowid.com. Echt bijna alle vragen over drugs kun je hier beantwoord krijgen.. Het maakt mij niet uit hoor als je veel vragen hebt, maar omdat je erg geinteresserd bent kan het een leuke hobby zijn om er veel over te lezen op intenet....... ik doe het al jaren!! :)

Ps deze pillen zijn ongeveer 3,5 mm groot... maar als je de precieze afmetingen wilt weten... dan meet ik het even op!

#7 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 18 June 2004 - 03:06 PM

Ps deze pillen zijn ongeveer 3,5 mm groot... maar als je de precieze afmetingen wilt weten... dan meet ik het even op!

Voor de volledigheid mss ? :)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users