Jump to content

Photo

Tabak(s-vervanger) in joint

• Please log in to reply
50 replies to this topic

#41 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 02 February 2012 - 12:51 PM

lol stije.

Gisteren wat mullein aan mijn mix toegevoegd en was best te pruimen: kanna, inhoud van groenetheezakjes met vanillesmaak :P, rode klaver, mullein.Denk dat dit mijn beste mix is tot nu toe.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#42 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 02 February 2012 - 04:47 PM

dat greengo was inderdaad niets, wat zuigt dat!!!, de smaak van hasj werd helemaal weg gedrukt terwijl er redelijk wat in zat...

de tweede joint heb ik met rode klaver gedraaid, er zat nu 1/4 van de hoeveelheid hasj in, in vergelijking met de vorige joint. hier kwam de smaak van hasj al veel beter naar voren, ik denk dat als ik dezelfde hoeveelheid had gedaan als in de eerste joint dat het wel een succes had kunnen zijn.

ik vond het element tabak echter wel missen, zowel als smaak (zo vies vind ik het niet), als qua structuur en effect... aangezien ik nu nog wat hasj heb liggen ga ik dat of puur roken (kan dat dan ook in een gewone pijp???) of ik gooi het een keer door de chocomel :)
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#43 killerfish

killerfish

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 327 posts

Posted 08 February 2012 - 03:56 PM

heb vandaag een pakje greengo gekregen bij de post, wil het gebruiken als vervanger voor sigaretten met nicotine, zodat ik ervan kan afkicken. En nou heb ik er net wat van gerookt en zou toch zweren dat ik er een licht effect van krijg. Beetje rustgevend en alsof het leven wat lichter is. Hebben jullie dit ook gemerkt of zou dit het placeboeffect zijn?

#44 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 08 February 2012 - 04:28 PM

Hazel & Eucalyptus bladeren plus papayaextract kan volgens mij niet zoveel psychoactiefs doen. Maar er zitten ook nog muntbladeren doorheen, wat een verzachtende/verdovende werking heeft.
Als je een flinke zak pepermunt leegeet wordt je wel degelijk licht in je hoofd, dus misschien dat het daardoor komt?

Smaakt de mix erg munt-achtig?
Verbing weirds language.

#45 killerfish

killerfish

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 327 posts

Posted 08 February 2012 - 04:50 PM

Ja wel een redelijke muntsmaak. Daar zou het hem in kunnen zitten inderdaad.

Nou heb ik wel eens verhalen gehoord van koala's die uit bomen vielen omdat ze teveel eucalyptus bladeren gegeten hadden, en heb ff op internet gezocht en dat schijnt te komen omdat er blauwzuur in zit. Kan het ook een mogelijkheid zijn dat het hierdoor komt? Al lijkt blauwzuur (of waterstofcyanide) me nou ook niet de meest prettige stof om binnen te krijgen en lijkt het me ook wel weer logisch als de producent het eruit filtert of in ieder geval rekening mee houdt. Weet iemand hoe het hiermee zit?

#46 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 08 February 2012 - 10:14 PM

Eucalyptus is alleen giftig in de hoeveelheden waarin koala's het eten, of als je een slok eucalyptus olie naar binnen werkt. Bovendien gaat het dan om blauwzuurglycosides, net zoals het stofje waardoor amandelen bitter smaken. De bladeren bevatten daar niet heel veel van, en zijn veilig om te roken of in kleine hoeveelheden in bv. thee te gebruiken. Eucalyptus werd vroeger gerookt tegen bronchitis, omdat het de luchtwegen vrij maakt.

Grappig feitje:
Het australische leger heeft in de jaren 60 een methode ontwikkeld om mescaline te synthetiseren uit eucalyptushout.

Maar behalve een sterke smaak er niet veel psychoactiefs aan eucalyptusbladeren.
Verbing weirds language.

#47 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 08 February 2012 - 10:16 PM

Ik heb hier losse gedroogde munt en pure menthol liggen en ook getest hoe rookbaar dat allemaal was; munt is prima te gebruiken als tabaks vervanger als je de smaak kan tolereren en kan leven met dat je rook koud voelt (ik vind het wel wat hebben, voor DMT e.d. is het echt ideaal); hoe dan ook munt is niet nadrukkelijk psychoactief, zelfs de pure menthol viel wel mee. Van wat ik heb gelezen kan menthol wel psychoactief zijn maar zeker niet in de dosis waarin het in je pakje greengo zit, ik vermoed dus placebo.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#48 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 09 February 2012 - 12:25 AM

jup. gedroogde munt met wat dmt erop gaat lekker, met infusen msch nog iets minder verlies. Als je dit via een waterpijp doet dan is het redelijk zacht.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#49 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 20 August 2012 - 06:34 PM

Toen ik wilde stoppen met tabakjointjes ging ik aan de greengo
Dat vond ik 3x niks, het verneukt echt de smaak van de joint. Met wiet vond ik het opmerkelijk dat ik echt 10x zo stoned werd als ik een joint met greengo rookte! Dat viel me echt op, en vrienden van mij ook. Die rookten nog allemaal gewoon tabak joints maar als ze van mijn joint mee rookten werd iedereen altijd knettertje stoned
Ik werd er wel ''té'' stoned van...
Nu gewoon pure wiet joints, hasj in de bong of pijp. Wil ook nog ooit een vapo kopen, en dan met gevaporizede wiet een hasj joint draaien

#50 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 20 August 2012 - 07:59 PM

hoe rook je hasj in een bong dan, word dat niet een vloeibare bende wat gewoon naar beneden druipt?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#51 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 20 August 2012 - 09:00 PM

Nee hoor, gewoon bong, water erin, gaasje erin, kleine brokjes hasj (net zoals je ze in een tabakkus joint zou doen) en dan het liefst een stormaansteker erop. Normale aansteker kan ook, maar storm geeft betere (lees volledigere) verbranding. Als het goed is is die hasj allang verbrand voor het kan gaan druipen. Nog nooit meegemaakt in ieder geval, tis geen dmt :duimpje: (wat ik trouwens weer totaal niet kan roken)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users