Jump to content

Photo

Nieuwe pics van m'n plantenlekker veel :)

• Please log in to reply
27 replies to this topic

#1 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 15 June 2004 - 08:40 AM

Alsem heb ik in twee potten geplant en buiten gezet:

http://groups.msn.com/_Secure/0QwCZAvUTtpkGXFl9Ni77qsi38ZV8E!POX6CdvzZqIJMgNx1JAc*ARwm8W5eyOq8r90jd7nZArAbRQUJT*1Vpvo0BmPF7ZSwkE*2zChT*54
w/ALSEM1.jpg

Posted Image

Bilzenkruid, onduidelijke foto, ziet wel wat gelig :):

Posted Image

Khatplantje wordt groot:

http://groups.msn.com/_Secure/0QQAAAHoTR3k0MV!ZMw9fX8c4vJItxNnv8wHmSN59ZSJ901jpjSTCXoJjV*p9D215JgWNHeCQavZv9hGwuLEc6f36cwh
3cvb4E9VQtWqW!90/KHAT.jpg

Kannastekjes van Kadosj, zagen er heel slap uit bij het aankomen, ze komen er wel al wat door...:

http://groups.msn.com/_Secure/0RQAYA0gUfbFfOBqog*lyurhpZsxolNCoscqH*PY8ppS6r6K6VTC7BP5qyKDDso2uCpQYlPmyYO5frz3
Ax3sWmTSkizZ1TZFl86iCaG1SK78/KANNA%26.jpg

Posted Image

Citroenmelisse heb ik in een grote pot verpot en buiten gezet:

http://groups.msn.com/_Secure/0QQDhAoQTnHuNldPILw5X0LKRVP9Oz1WQYN0E0ype2Q55EL62BM3s8dstspW9gcBrQi9k8sf4XQkdW2j
RUFGWVS*gKP7vl!CVKjNaIB*5Yxg/CITR.jpg

Cactizaailingen:

http://groups.msn.com/_Secure/0QgDhArYT0ogVA5Th!U*XXCUhREhfsVpalSInNk4pk2iOmAKSAF1XClIetQtRRJxIAQOURoxC6vaaLdsPZYJernwKv6akJ
Ca96OTSA76qWU0/CACTI.jpg

Cocazaailingen, er zijn maar een paar opgkomen en er is al eentje dood, er zijn er nog drie over:

Posted Image

Posted Image

Ephedraplanten worden mega lang, ik denk ze samen in een pot te zetten zodat ze wat steun hebben aan elkaar. Ze leunen nu tegen de muur anders vallen ze om:

Posted Image

Posted Image

Lion's Tail wordt zeer groot:

Posted Image

Morning glories heb ik verzet en laat ik aan het hek groeien, ze zijn wel sterk door elkaar verweven:

Posted Image

http://groups.msn.com/_Secure/0QADlAhgT!mDL0YxS4QbDw4iyrPopYQWA5hGz08cHtWyzi3WGaHYF45JROGPygGkerWGbzV6ttVQPoquwnNGeR
Y*DzhxXbDcTzozlAgBwZx0/MG2.jpg

Papavers komen op verschillende plaatsen op in de tuin:

Posted Image

Rivea corymbosa, twee aan een paal geplant en een laat ik langs de regenpijp klimmen, er komt al een bloem aan!:

Posted Image

Posted Image

Pft, pereskiopsis schiet als onkruid, niet bij te houden!:

Posted Image

Posted Image

Nog es mijn peyote dus:

http://groups.msn.com/_Secure/0RAAjY1gUoLPeVAT!Za7S55n5rwwQg!Ah*RrIGtrb6XfDqP99cGcpn566mV87BkySDyA2dMuCVfSkQyVwWy6D76euOOn4XcgwSImLMT6*Fs
E/PEYOTE0.jpg

http://groups.msn.com/_Secure/0SAAYA5sVrgveVAT!Za7S56uRXIpyoIUX*dRfpaawLua27APSxxaOtmhi4lYIeL7aEr1b7tEtNU1h5PwNF49iK0DatMD*
l6rkPw9b3XfA*YIwAAAAynJwAg/PEYOTEKLEIN.jpg

Mijn salvia's van Kadosj, zien er al wat beter uit, maar ze hangen nog altijd slap, de aarde is nog vochtig en ik spuit meermaals per dag met een spray voor de luchtvochtigheid hoog te houden. Ze staan nu naar het zuiden gericht met geen te fel licht. Het is goed warm, staat aan verwarmingsketel, niet dat die nu nog aanstaat eigenlijk, maar kom :baby::

Posted Image

Posted Image

http://groups.msn.com/_Secure/0RADlAkUU8a5I9h0wnGxYs9p4PxgN4bnzQ4Lt2kalBh1jlTimqOt6bHRNxQx6zgDdI9gAYM*IjgDBxN3
1180xZ!Y3ClpI!LfUz2m1PJanCrE/SALVIA3.jpg

Posted Image

Handige waterspray gekocht voor m'n salvia's water te geven, 1.79 euro in Blokker:

Posted Image

San Pedro:

http://groups.msn.com/_Secure/0RQAYA64UD8oXyIAkgqxraUKd3akcwu43HkG3ds9tZUMVglMBO5UGaS6PMlOLOhF3C0**pGHZEMu9W7P
qm*tZRYRgE5YjE2UShZdZPn4!!1E/SANPEDRO.jpg

St.Janskruid komt op:

Posted Image

Syrain Rue wordt zeer groot:

Posted Image

Deze syrian rue is aan het afsterven:

Posted Image

Syrian Rue in tuin opgekweekt, wel beetje geel, terug naar binnen dus:

http://groups.msn.com/_Secure/0RQAYA8MUmc!YFoz1lr!N5dD48RIgASczV4QgxhYbrVyGLzFck2uZYtjGmW3hHNjc*6EtnFYUEPT4c1imXX3l0Nns7Ktzwr6
AYCWW*fmlWhc/SYRKLEIN.jpg

Terschekii:

http://groups.msn.com/_Secure/0QgCZAtMTC5AHSCsJdu5uHw750nEKeBqSiDLuZYZoFJ3kPnWtnDI8FRNv7EDQHfjWpVCVvaArjIEnFAU
2eC4fDLdp!45S!i5Syps7pLsGQBw/TERSC.jpg

Valeriaan komt op:

Vleesetende plant is beetje aan het afsterven:

Posted Image

Yopoplantje:

Posted Image

Zonnebloemen die komen op in de tuin:

Posted Image

Nog foto van m'n poes:

http://groups.msn.com/_Secure/0QwAjY7gUncn4kgMBDTu2roCykmcRMCL8qVsHZQ3NuUTxTbpyzwy8jbU4Hov9C5VqyL7W9y56lHPTa5F
qa3jPqIFZ8OIXZtkaEXZt!V0MZkg/kitty1.jpg
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#2 michel

michel

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 84 posts

Posted 15 June 2004 - 09:20 AM

die slavia's komen nog wel goed denk ik , dit had ik ook de eerste week ongeveer maar daarna ging het steeds beter.

#3 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 15 June 2004 - 09:36 AM

Hoe staan ze bij jou? Bij mij hebben ze niet te fel licht, vet door de 20 graden en staan naar het zuiden g ericht. Ik spray paar maal per dag, normaal gezien moet je ze geen water meer geven, maar er ze staan niet in kasje, zou het niet beter zijn ze om de zoveel tijd water te geven? Zoja, met welke regelmaat dan?

*edit: 'k ga nog es naar jouw foto's kijken om te vergelijken :baby:
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#4 michel

michel

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 84 posts

Posted 15 June 2004 - 11:47 AM

bij mij staan ze dus binnen, op mijn bureau waar ze geen direct zonlicht krijgen.

Ik spray elke dag zo'n twee soms drie keer en geef ze 1 keer in de twee dagen een beetje water niet echt veel....

en er beginnen nu nieuwe kleine blaadjes enzo door te komen dus ik dnek wel dat het goed gaat komen bij mij

#5 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 15 June 2004 - 06:30 PM

Die plantjes, he. Ik ben al verslaafd aan mijn planten voor ik ze heb genomen.
Het is echt een obsessie bij mij, soms sta ik gewoon 5 minuten voor een plant, gewoon wat te kijken :). Ik vind dat fijn, voor m'n plantjes zorgen.
Heeft wel wat nadelen, ben zodanig gehecht aan mijn san pedro dat ik 't zonde vind hem op te eten :baby:

#6 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 15 June 2004 - 07:31 PM

ben zodanig gehecht aan mijn san pedro dat ik 't zonde vind hem op te eten

ROFL :lol:

Tja, wat kan ik zeggen, de natuur is mooi. Ik kan ook met veel plezier naar een plant/bloem (enfin ja, de natuur in't algemeen) kijken. :baby:

#7 michel

michel

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 84 posts

Posted 16 June 2004 - 12:45 AM

wolvenkind ik heb hier ook last van maar het probleem wat ik in het begin had was dat ik zo graag wou dat het goed ging met ze dat ik steeds maar water bleef geven, en toen k ze uiteindelijk ging verpotten zag ik dat de potgrond echt super nat geworden was en ze geen nieuwe wortels hadden gevormd.
ik was dus een beetje overbezorgd :lol:

#8 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 16 June 2004 - 09:21 PM

whahaha gast how cool!
die waterspuit en de kat maken het af :unsure:

netjes 'moes' tuintje hoor!!

:P

#9 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 18 June 2004 - 10:03 AM

Drie nieuwe cocaplantjes van Helico gekregen, thx mate. (1 jaar oud ?)
Ze zitten in potjes met turf en stekaarde vermengd, aan het oppervlak heb ik gescheurde blaadjes gelegd met wat aarde over. Zo heeft de grond extra voeding.

http://groups.msn.com/_Secure/0QwDjAlAU4a9YmftNZEbRIT3aV99LB!Fu4crYVIWDf4pdhNtDssLirpuGbfJb*39plzLwk2ersjKRPM*R*lWOm3FlyUdQ58KXb68zzNdk0P
U/coca30.jpg

http://groups.msn.com/_Secure/0QgAAACEUkKKkLwh4O9NiI*AuqUnrV3frnICmctwIqzgOnmEpTEOFCuFvvO4pU8ulqLX9qIIEbBxYurC
L!Sy*ST*6Rb1dfhTYVQ5EKGrOpKY/coca4.jpg

Ook 20-tal nieuwe kathplantjes gehad van Helico, wederom bedankt!
Ze zijn nog altijd wat slap en hangen naar voor, hopelijk komen ze erdoor na een paar dagen, heb ze in tentjes van doorzichtig folie gezet.
Ze zitten momenteel in natte stekaarde.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Zakjes erover:

Et voila, nu maar afw8en of de kathjes erdoor komen, de coca's zien er alleszinds sterk uit.

Wordt verwacht: pyschotria viridis, passiflora en illinois bundleflower :)

#10 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 18 June 2004 - 12:47 PM

:)

Kun je die foto's niet op een snellere server zetten want deze topic openen is vreselijk hier. :) Of gewoon de URL van de foto plaatsen?

Of ligt het aan mij en heb ik gewoonweg te weinig geduld?

#11 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 18 June 2004 - 03:27 PM

Nee, heb enkel dat zitten, snorry

#12 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 18 June 2004 - 06:46 PM

Inderdaad, wil je aub een paar foto's verwijderen zodat dit topic nog een beetje te lezen en te laden valt..? Je kan ook een (gratis) image host vinden met google, kan je je foto's daar neerzetten en een url hier neerzetten. Thnx.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#13 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 19 June 2004 - 04:37 AM

sorry, dudes, heb momenteel enkel msngroups, is niet de bedoeling lastig te doen, dat weten jullie ook wel he. Ben aan het uitkijken voor een nieuwe, enkel niet zo boos zijn ! :)

#14 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 19 June 2004 - 11:11 AM

Gratis webserver: http://cashmoneybrot.../nl?wepsite.htm
Of gewoon de URL naar de foto posten is ook al goed hoor wolvenkind. :)

Hier een voorbeeld van een pic op die webserver, oordeel zelf hoe snel ie is. http://www.wepsite.n.../woohoooooo.jpg
(Heb gewoon lukraak een foto ge-upload ;))

#15 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 19 June 2004 - 02:51 PM

Photobucket, imageshack, etc.. Niemand is boos, het is gewoon niet handig dat je 1/3 van de DHP server inneemt (figuurlijk, dit neemt wel vreselijk veel ruimte in neem ik aan).
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#16 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 19 June 2004 - 04:01 PM

maak er even links van voortaan..
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#17 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 19 June 2004 - 09:46 PM

Ik bedoelde het niet slecht eh wolvenkind, ik vond het gewoon wel de moeite om te melden. :)

#18 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 20 June 2004 - 06:45 PM

k, volgende keer links !

#19 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 25 June 2004 - 10:13 AM

w000t, heb passiebloemstekjes gekregen van een vriendin, als ik tijd heb, maak ik foto'tje :) de blaadjes lijken beetje op wietplantjes

#20 AdrenochrooM

AdrenochrooM

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 666 posts

Posted 25 June 2004 - 10:58 AM

Ligt gewoon aan jullie internet, als ik de topic open zijn alle plaatjes in een keer geladen
Lush Indoles..

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users