Jump to content

Photo

Buphedroneervaringen?

• Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 Kirito

Kirito

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 391 posts

Posted 23 November 2009 - 06:36 PM

Heb net een beetje rondgekeken naar info over Buphedrone (1-Phenyl-2-methylaminobutan-1-one), maar kon eigenlijk weinig vinden. Het schijnt een redelijk nieuwe substantie te zijn (bij de "RC-scene" dan)?
Er staat maar weinig info over op wikipedia, en er is maar een hele korte bluelight topic over.

Iemand toevallig al ervaringen te delen?

wiki: http://en.wikipedia....minobutan-1-one
bluelight: http://www.bluelight...d.php?p=7730790
"I sometimes worry about my short attention span, but not for very long."

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6395 posts

Posted 23 November 2009 - 08:01 PM

Ik denk dat deze geen extra toevoeging, qua effect, heeft ten opzichte van de cathinonen die al bestaan/ op de markt zijn, sterker nog, deze zal eerder minder goed werken (dit is een slechts een voorgevoel en enkel gebaseerd op basis van de chemische structuur)

Dus voor mij houdt deze hier nu al op, sowieso omdat ik nog geen cathinon ben tegen gekomen die ik wel leuk vind..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 24 November 2009 - 12:22 PM

Maar als Shulgin je iets leert is het wel dat je alleen aan de structuur nog niet zo veel kan zeggen; geloof dat een voorbeeld MDMA was, niks wees op de unieke actie van die compound chemisch gezien.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#4 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 02 December 2009 - 09:43 PM

F&B heeft in 2007 gepost en getest, plus anderen. oa een hollander die het beter vind dat meth, maar die bron is niet heel betrouwbaar (' ze' zitten hem achterna enzo) zie f en b quotes, van dat ene forum;

Yeah, I know someone who produced a whole series of alkanone derivatives and his favourite was buphedrone. I think it's that it has a small amount of noradrenergic activity coupled with a lot of dopaminergic activity, which seems to be the right combination for maximum euphoric effects

en

I've had buphedrone in the past and it probably had the best ratio of dopaminergic/noradrenergic effects of any of the aminoketones (including the beloved MDPV), so replacing the methylamino group with a 1-pyrrolidino might prove to be even more intersting (don't think the 4-methyl group is that important)

De grap is dat hij het anders* noemt terwijl nu iedere hypie op dat forum over elkaar heenvalt in enthousiasme of om zichzelf verdacht te maken ( dudes, ik heb natuurlijk ook allang een order onderweg uit '...'land x en '...' ziet de bestelling eruit). hopelijk zegt F&B nu niks om straks de eerste die gaat pochen- met zijn ervaring en de eerste is met een review erover- eens komisch maar strak te pownen.

* ik heb z'n lab-lingo in buphedrone veranderd.

>^< smak <^>
You can trust me, I'm dutch.

#5 CrazyMeD

CrazyMeD

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 80 posts

Posted 02 January 2010 - 07:22 PM

Dit spul ligt bij mij op het postkantoor ;) , Ik verwacht er wel niet zo veel van. Van wat ik heb gelezen een vrij milde stim zonder bijeffecten ook.

#6 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 18 February 2010 - 09:23 PM

Toevallig al mensen die ervaring hebben met deze compound? Heb het al even ergens liggen maar me er nog niet aan gewaagd.. Nog nauwelijks zaken bekend over dosis, duratie en toxiciteit.... Maar ik ben wel benieuwd!
Editje: Er zijn wel doses bekend uit reports maar deze varieren zo ontzetten sterk (van 5mg oraal wat goed werkt tot 30 nasaal wat wel aardig moet zijn) dat ik ook graag hier wat ervaringen zou horen....
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#7 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 19 February 2010 - 08:44 PM

Ik heb het nu al enkele keren geprobeerd en écht veel anders dan een langer-durende mephedrone vind ik er niet in.
Waar meph na 1u uitgewerkt is, blijft deze 3x zo lang duren met een minder steil verloop.
Wel opvallend dat ik bij buphedrone zo'n nare dip krijg na enkele uren, exact wat andere mensen altijd over meph beweren. Markant dat iedereen toch zo'n andere belevenis kent...

Ik ga overigens voor 60 à 75mg nasaal. Dat ligt vrij hoog in vergelijk met sommige reports, maar dat is althans de dosis die het bij me doet (zonder enige nare bijwerkingen of zo).

Ik kijk eerlijk gezegd meer uit naar 3-fmc, 3-fluoromethcathinone. De combinatie van 'fluoro' en 'meth' klinkt veelbelovend... :D

#8 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 19 February 2010 - 10:49 PM

Ik kijk eerlijk gezegd meer uit naar 3-fmc, 3-fluoromethcathinone. De combinatie van 'fluoro' en 'meth' klinkt veelbelovend... :D

blegh :D fluor en meth is al geen winning combo en op een cathinone lijkt me al helemaal zut.

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#9 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 02 March 2010 - 10:57 PM

Ik denk dat je hier doelt op de amfetamine-variant: 4-fluoro-meth-amfetamine?
Waarom is deze zo 'blegh' voor jou?

Uit de reports leek me dit wel een fijne stof, zeg maar een gepimpte 4-fmp.

#10 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 03 March 2010 - 02:41 PM

Misschien was er iets verkeerd met de batch die ik gegeten heb, het effect was niet leuk en voelde meer aan als een vergiftiging dan een high.
Op de snelweg in de nacht zag ik ook echt dingen die er niet waren zoals opeens iemand midden op de snelweg (Ik was niet zelf aan het rijden).
Andere lui die het hadden genomen waren er nog slechter aan toe dan mij.

Maarjah misschien vinden andere lui het wel leuk, mephedrone vinden veel mensen ook geweldig, geeft bij mij echt een smerige vieze body high, en geestelijk blijf ik eigenlijk redelijk dicht bij de grond.
Heb wel vaak het idee dat lui die fan zijn van die crap rc's zelf geen (kwalitatief) goede drugs kunnen sourcen.

Edited by mind, 03 March 2010 - 02:46 PM.

#11 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 03 March 2010 - 02:55 PM

Komt de populariteit van alle die cathinonen niet voort uit het feit dat ze bij de intratuin liggen (nee geen source, bij wijze van spreken). Iedere ziel die geen pep/mdma kan vinden slikt plantenvoeding? Ik wil het zelf nog wel eens proberen om beter te kunnen oordelen, maar tot nu toe klinken al deze middelen uit reports als varianten van klassieke partydrugs maar dan met veel bijwerkingen.
Verbing weirds language.

#12 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 03 March 2010 - 07:55 PM

Eigenlijk zie ik dat wel kloppen voor alle cathinones, maar dan met uitzondering van mepherone zelf.
Ik kan hier alleen maar voor mezelf spreken, maar ik kan aan vrijwel alle RCs geraken (nee, geen dicksizing <_< ) en toch blijf ik begeesterd van mephedrone. En dat ondanks het verslavingspotentieel en ondanks de eerste hints van lichamelijke klachten.

Ik ken gewoon geen enkel ander middel - zowel binnen de cathinones als daarbuiten - dat zo geschikt is voor doordeweekse empathogene ouwehoer-sessies tegen de sterren op.
Vorige week op vakantie met z'n tweetjes meph gedaan en die ervaring was even goddelijk als de eerste MDMA-trips. :saddam:
Alleen meph nemen blijft me bevallen - tenminste als ik afzie van redosen - maar met z'n tweeën opent het gans andere perspectieven. :huh:

Maar het blijft natuurlijk zeer waarschijnlijk dat die plotse en enorme populariteit van mephedrone niet alleen in zijn legale status ligt, maar ook in de voorbije periode van MDMA-schaarste toen naarstig naar alternatieven gezocht werd.

Voor mij heeft meph alvast het enorme voordeel op MDMA dat ik het frequenter kan doen en er tot op heden nog geen dip van gekregen heb. (OT: van buphedrone, buthylone, methylone,... dan weer wel.)

#13 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 03 September 2013 - 11:44 PM

Buphedrone is imho op geen enkel vlak een toevoeging op hetgeen reeds bekend. Werkt kort, weinig effect in verhouding met de bijwerkingen en voelt niet prettig op het lichaam. Lijkt er gek genoeg steeds meet dat de enige bk substituent tot noch toe de meph is. Hoezeer het mijn dan ook moeite kost dit toe te geven.... Het werkt het best ondanks alle downsides....

Hoe is het!

#14 continuum

continuum

vergelijkt continue

• Members
  • PipPipPip
  • 410 posts

Posted 04 September 2013 - 09:35 PM

Dat buphedrone op geen enkel vlak toevoeging zou zijn ... ik weet het niet. Volgens mij onderscheidt de stof zich zelfs bijzonder goed van zijn soortgenoten door zijn totaal andere werking. In tegenstelling tot de opwindende, energieke en stressy effecten van stoffen zoals mephedrone (4-mmc) en etylone resulteert buphedrone in normale dosering voor mij in euforie van mentale en fysieke ontspannenheid...

#15 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2444 posts

Posted 04 September 2013 - 09:49 PM

Hoe is buphedrone in vergelijking met MDPV?

Edited by Immad, 04 September 2013 - 09:50 PM.

#16 continuum

continuum

vergelijkt continue

• Members
  • PipPipPip
  • 410 posts

Posted 04 September 2013 - 09:59 PM

Geen passende vergelijking als je het mij vraagt. Qua euforie zou je ze eventueel kunnen vergelijken, maar de adrenerge kant van de functionele stimulant mdpv mist bij buphedrone. De eerste heeft voor mij redelijk scherpe/koude en kortdurende euforie, de 2e meer rond en warm en euforie werkt langer. Buphedrone is meer relaxing, easygoing stimulant, minder functioneel. 

#17 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2444 posts

Posted 05 September 2013 - 10:00 AM

Je omschrijving doet mij denken aan cocaine, komt het daarbij in de buurt?

#18 continuum

continuum

vergelijkt continue

• Members
  • PipPipPip
  • 410 posts

Posted 05 September 2013 - 03:50 PM

In de buurt, ja. Nog wat meer euforie dan sos als je het mij vraagt. iig goede vergelijking. 

#19 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2444 posts

Posted 05 September 2013 - 06:32 PM

Weet iemand wat het werkingsmechanisme van Buphedrone is? Op pubmed kon ik daarover niets vinden =/

#20 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 06 September 2013 - 11:56 AM

(nee, geen dicksizing :rolleyes: )

Niet? Size does matter, or so they say....right?

ot:

Ik ben het wel eens trouwens met wat je zegt over mephedrone. IMHO de enige die als stof een toevoeging is op het bestaande gamma, waar de rest zich vooral typeert als een minder potente variant van een bestaande stof. Dus ook minder potent dan vergelijkbare producten als Pokon, Kneipp en andere plantenvoeding of badzouten.

Hoe is het!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users