Jump to content

Photo

Khat / Qat

• Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 21 November 2009 - 08:22 PM

Was er al een topic over khat?
Heb nu een zo'n bundeltje, ziet er precies zo uit als deze foto van de DEA:

Posted Image

en zo zie ik er ongeveer uit nu:
Posted Image
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#2 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7691 posts

Posted 22 November 2009 - 11:25 AM

En 't effect?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#3 yookai

yookai

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 163 posts

Posted 22 November 2009 - 02:25 PM

Moet je dat niet vers eten?
Verder interesseert het mij al een hele tijd ... [Admin: NEE]

#4 dreadska

dreadska

woeste heldin

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 356 posts

Posted 22 November 2009 - 04:13 PM

En 't effect?

Aan zn snor te zien is t effect iig positief! ;)
Maar ik ben ook wel benieuwd naar wat meer tekst en uitleg

“It's not denial. I'm just selective about the reality I accept.”
-Bill Waterson-

*veni vidi vomui*

#5 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 22 November 2009 - 09:00 PM

En 't effect?

"Licht stimulerend"

Heb khat wel eens geprobeerd, ephedra nooit, maar volgens diegene van wie ik het kreeg was het effect vergelijkbaar met ephedra. (citation needed :P)
Vond het gevoel wel lekker, alsof ik een paar koppen koffie op had, maar dan zonder spanning en veel vrolijker :P
Qua sociaal een beetje mdma ondertoontje, veel praten ;)

Posted Image
Verbing weirds language.

#6 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 22 November 2009 - 10:35 PM

En 't effect?

Kon het effect niet helemaal goed onderscheiden had ook een puntje nak op.

Posted Image

5 euri kost bovenstaande. Misschien is het goedkoper als je een Nigeriaan bent.
Het is gewikkeld in papier en daarna een blad, het "touwtje" is ook een plantmateriaal. Doet erg "Afrikaans" aan.
De rode stokjes moet je dus kauwen, het is niet erg lekker en je krijgt een soort bal met groen materiaal in je mond.

Edited by mind, 22 November 2009 - 10:45 PM.

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#7 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 22 November 2009 - 10:48 PM

Dat lijkt me alsnog een relatief goedkope source, kan de hoeveelheid niet helemaal inschatten, maar ik geloof dat ik aanzienlijk meer betaald had. ;)
Verbing weirds language.

#8 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 22 November 2009 - 11:11 PM

Zie voor relatieve size het keyboard.

#9 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 22 November 2009 - 11:26 PM

<troll>
Ik weet toch niet of jouw keyboard 10cm of 1 meter is?
</troll>

Heb je nuchter al wat geprobeerd?
Kan trouwens erg weinig vinden over de legal-state van khat... mag het in NL door smartshops verkocht worden of is het niet legaal (meer)?
Verbing weirds language.

#10 JJJ

JJJ

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 515 posts

Posted 23 November 2009 - 08:24 AM

Volgens mij is Khat kort geleden gelegaliseerd in Nederland, net rond de tijd dat de paddo verboden werd.
Sometimes we live
no particular way
but our own

#11 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 23 November 2009 - 09:54 AM

Khat heeft vcoor mij nooit gewerkt....

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#12 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 23 November 2009 - 09:56 AM

Ah inderdaad, had het ook gevonden:

http://www.kiesbeter...ten-drugs/khat/
(trouwens wel een aardig overzichtje in het nederlands over khat)

Khat als plant is legaal en valt onder de warenwet. De werkzame stoffen in khat, cathinon en cathine, staan echter in de opiumwet op lijst 1 (harddrugs) en zijn illegaal in Nederland.

Verbing weirds language.

#13 Lyra

Lyra

gogo!

• Members
  • Pip
  • 20 posts

Posted 24 November 2009 - 12:34 PM

Even een vraagje, op internet lees ik alleen over khat in zn zuiverste vorm (bladeren)
Echter gebruik ik zelf nu al een tijdje khat pillen sinds de mdma zo schaars is.
Daar kan ik dus niks over terug vinden maar het euforische gevoel is er! net als de hartkloppingen en slapeloosheid.
Dus als iemand meer info heeft over wat er verder in zit??? :D

Oh ja en nog iets, ik ben danseres en wil voor bepaalde opdrachten wat afvallen. Een vriend van mij (bodybuilder) heeft mij efedrine aanbevolen. Mijn vraag is: werkt het? En hoeveel moet je gebruiken (hij zei: elke ochtend voor het ontbijt 1, maarja, hij is natuurlijk wel 2x zo zwaar als dat ik ben :laugh: )
Ik ieder geval krijg ik het idee dat de bijwerkingen hetzelfde zijn als die van de khat pillen die ik gebruik (zal vast ook wel iets van amfetamine in zitten) :bloos:

Bedankt

#14 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 24 November 2009 - 03:11 PM

Waarschijnlijk zit in je 'khat' pillen cathinone of misschien methcathinone of wellicht mephedrone.
Deze stoffen hebben inderdaad een amfetamine achtige werking.
Let op dat wanneer je deze pillen langer gebruikt je ontwenningsverschijnselen zal gaan krijgen net zoals met normale amfetamines.
Ik zou er eentje bij de testservice inleveren, alhoewel ze weinig kaas hebben gegeten van de minder gangbare middelen en het waarschijnlijk dan gewoon niet weten :D

Ephedrine lijkt qua structuur op methamfetamine (en ook op methcathinone).
Het heeft echter voornamelijk lichamelijke effecten en veel minder van de euforie, cq psychische effecten.

Bijwerkingen zijn vnl hartkloppingen, slapeloosheid, spanningen, overmatig transpireren, tintelen van de hoofdhuid en verlies van eetlust.
Je verbrand ladingen calorieen doordat vrij specifiek, de vetverbranding een paar tandjes hoger wordt gezet door deze stof.
Helemaal in combinatie met caffeine en asperine (ECA stack)
Langdurig ephedrine gebruik gaat je waarschijnlijk opbreken omdat de lichamelijke effecten na een tijdje echt storend en slopend zijn.

maar je valt er wel goed mee af...

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#15 Lyra

Lyra

gogo!

• Members
  • Pip
  • 20 posts

Posted 24 November 2009 - 04:11 PM

Thanks!

Was inderdaad ook niet van plan lang achter elkaar te gebruiken.. Meer een paar keer een "kuurtje" als het nodig is... Best slecht eigenlijk, maarja... :D

#16 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 25 November 2009 - 12:23 PM

en weer terug naar de khat....

heb zelf ook wel eens die pilletjes gehad, idd goede vervanger voor MDMA, laat het niet zo zijn dat de tolerantie bij mij hoger lijkt dan bij MDMA (dwz, eerste week de hele avond gedaan met 2 pilletjes, 6 uur lang lopen chillen op 2 van die dingen, de week erop had ik er toch egt wel 6 nodig) en dat ik er puisten van krijg (krijg ik normaal nooit)... daarbij moet ik zeggen dat het stofje een leeg en naar gevoel bij mij achterlaat als het uitwerkt (hetgeen MDMA niet doet bij mij, zelfs niet na meerdere weken achter elkaar gebruiken). Verder zeker wel een geinige drug, je wordt er vrolijk en praterig van, geen hallucinaties, blowen gaat er prima bij en het geeft nog een redelijk harde rush. onthoud dat de capsules synthetisch ge-extraheerde khat bevat en dat dat waarschijnlijk dus een sterker effect geeft.
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#17 Lyra

Lyra

gogo!

• Members
  • Pip
  • 20 posts

Posted 25 November 2009 - 01:25 PM

en dat ik er puisten van krijg (krijg ik normaal nooit)... daarbij moet ik zeggen dat het stofje een leeg en naar gevoel bij mij achterlaat als het uitwerkt (hetgeen MDMA niet doet bij mij, zelfs niet na meerdere weken achter elkaar gebruiken).

Heeeeel herkenbaar inderdaad!!! (jammer genoeg)

#18 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 27 November 2009 - 01:29 PM

troep dus, gewoon vanaf blijven.

@lyra: zijn meerdere middelen om af te vallen, ts niet slecht (naar mijn mening) dat je probeert af te vallen met hulp van, ts wel slecht als dat een middel is wat verrotte bijwerkingen heeft... je kunt er vast wel slank van worden, maar daar heb je weinig aan met een grindtegel erboven (vind ik iig). verder is er nog genoeg MDMA te vinden voor wie weet waar hij/zij moet zoeken, hier is t geen probleem iig... gewoon beter zoeken.
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#19 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 27 November 2009 - 02:00 PM

Afvallen werkt voor mij het best met veel water, groente, fruit, aardappelen, rijst en in mijn geval dan wat nepvlees (sojatroep) omdat ik niet echt van echt vlees houd.

Gewoon alle vette snacks & snoep & suiker weglaten, en daarnaast veel sporten / bewegen.

Middeltjes maken je nooit "mooi slank", het zuigt je leeg, zonder dat je goede bouwstoffen binnenkrijgt.
Verbing weirds language.

#20 Lyra

Lyra

gogo!

• Members
  • Pip
  • 20 posts

Posted 28 November 2009 - 07:19 PM

Jaa, ik weet het wel natuurlijk :) Ben altijd een beetje eigenwijs, maar kom er waarschijnlijk toch heel snel achter haha... Kan nooit lang duren;)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users