Jump to content

Photo

Butylone (bk-MBDB)het officiele Butylone topic!

• Please log in to reply
25 replies to this topic

#21 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6392 posts

Posted 11 October 2010 - 07:19 PM

Oh hij had twee van die buisjes op, even over heen gelezen.

Maar ik denk zeker dat die 2C-B iets heeft toegevoegd, ik bedoel 20 mg is al behoorlijk op zichzelf, maar of het verstandig is, dat is nog maar de vraag.

Ik zou het in ieder geval zelf nooit doen, maar iedereen moet lekker zelf weten wat en hoeveel hij/zij neemt..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#22 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 11 October 2010 - 07:25 PM

de 2c-b heeft zeker wat toegevoegd, vooral het visuele aspect, de kleuren van de 2c-b waren heel erg aanwezig en de patroonvorming ook, mijn hele kamer was er op een gegeven moment mee gevuld, het kwam er in 3-c uit en ik kon er als het ware mee spelen... :)
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#23 continuum

continuum

vergelijkt continue

• Members
  • PipPipPip
  • 410 posts

Posted 17 June 2013 - 10:57 PM

Butylone kan ik wel waarderen. Is subtiel. Minder empathisch en fysiek stimulerend dan methylone, maar beduidend warmer in euforie en missch zelfs iets minder actief dan etylone. Qua euforie liggen butylone en 3-mmc voor mij ook redelijk dicht bij elkaar...; iig meer overeenkomstig dan butylone/ ethylone of butylone/metylone. Met butylone en 3-mmc raak ik relatief makkelijk in 'flow'. Ik kan me relatief makkelijk verplaatsen in wat complexere onderwerpen. Voor mij subtiele balans tussen gedachte analyse en gevoelsbeweging. Met metylone en etylone heb ik dat minder. Ethylone geeft me (zeker op wat hogere dosering) meer stress en over het algemeen meer kil/koud gevoel; methylone vaak net te veel gevoelsbeweging (minder focus)

#24 Marcellus

Marcellus

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 04 August 2014 - 09:35 AM

Afgelopen weekend heb ik een snuif butylone genomen om van de nare nawerking van de speed af te komen. Op een illegaal feestje bood een vriend me het aan omdat zijn ervaring was dat het dat doet. Inderdaad ging mijn stemming omhoog. Er was ook een licht trip effect. Waarschijnlijk mild omdat ik slechts een bescheiden dosis had genomen. uit voorzichtigheid. Ik heb uren genoten van een euforisch gevoel. en dat na een nacht doorfeesten. Mijn inziens een goede afterparty drugs. Mijn ervaring met psychedelica en de ervaring van een vriend maken me wel voorzichtig. Deze vriend had een flinke dosis genomen en beleefde een wedergeboorte. In foetushouging op de grond liggend huilde hij als een baby. Ook slaakte hij neen oerkreet. Later vertelde hij me dat hij het een uiterst verlossende ervaring vond. Alsof hij door een dimensie heen brak en alle shit en demonen achter zich liet. Hij voelde het als een nieuw leven beginnen. Het lijkt wat dat betreft een beetje op de werking van Ayahuasca. Voor omstanders was het echter een heftige ervaring, soms werd hij zo stijf als een plank en brulde en huilde hij luid. Meer iets voor een ceremoniele setting. Maar naar mijn inziens een goede therapeutische drug. Ik ga binnenkort zeker een iets grotere dosis nemen.

#25 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 04 August 2014 - 11:04 AM

Weet je zeker dat je vriend alleen butylone genomen had?

#26 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6392 posts

Posted 04 August 2014 - 11:24 AM

Of dat wat je als als zijnde Butylone hebt genomen wel butylone was, en niet per ongeluk een verkeerd gelabled zakje.

Wat was jou dosis? En wat was zijn dosis?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users