Jump to content

Photo

Butylone (bk-MBDB)het officiele Butylone topic!

• Please log in to reply
25 replies to this topic

#1 CrazyMeD

CrazyMeD

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 80 posts

Posted 29 October 2009 - 09:50 PM

Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben? Volgens de reports die ik heb gelezen op bluelight trekt het op niet veel als het afzonderlijk genomen word, maar is het wel de shit in combinatie met methylone of mephedrone.

Ga hier binnekort mss eens wat van halen.

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6395 posts

Posted 29 October 2009 - 10:03 PM

Ik heb twee ervaringen met butylone.

De eerste was echt super positief, had toen 80 mg op en lekker de hele avond gezellig gestimuleerd lopen praten. Ik omschrijf het bewust zo, omdat het absoluut geen slap ge-ouwe-hoer was zoals andere upper dat mij meestal wel laten doen. Maar ik was gewoon zeer praat graag met een goeie dosis enthousiasme in het verhaal. :duimpje:

De tweede keer was 100 mg, maar had er toen ook bij gedronken en het was allemaal leuk en aardig, totdat de zelfreflectie me met een hamer op mijn achterhoofd sloeg. Ondanks dat ik het geen vervelend feest vond, was de lol er toch een beetje af.

Ik denk niet dat dit perse door de butylone kwam en sluit ook niet uit het ooit nog is te nemen, maar door die ervaring ben ik er niet echt happig meer op.

Maar om deze post toch enigersinds positief af te sluiten, het fijne aan butylone vind ik dat het vooral licht euforisch is en maar mild stimulerend..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 CrazyMeD

CrazyMeD

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 80 posts

Posted 29 October 2009 - 10:53 PM

Hmm jouw report klinkt al positiever dan de meeste die ik gelezen heb, veel klagen over ongemakkelijke stimulatie, toch maar eens uitproberen op zichzelf dan.

#4 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 30 October 2009 - 12:59 AM

Zie mijn tripreport. Ik vind het zelf een erg fijne empathogeen. Lange nastimulatie als enige nadeel. Sterke push tot redosen tot je erbij neervalt, dus goed je eigen grenzen aangeven. Fijne spulletje!
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#5 Sonic_Steph

Sonic_Steph

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 733 posts

Posted 02 March 2010 - 09:42 PM

Vandaag 2 buisjes met de volgende mix gekregen:

50 mg 4-Fluoroamphetamine
80 mg Methylone
80 mg Butylone

Hoeveelheden per buisje dus. Ben van plan om eerst maar eens een halfje te nemen.
Inhoud volgens woorden van contactpersoon , heb geen reden om aan hem te twijfelen, altijd zeer betrouwbaar gebleken.

Ik ben zeer benieuwd naar de effecten, als ik bovenstaande en andere relevante posts goed geïnterpreteerd heb zou het een mooie high op moeten leveren. Als iemand dit mengsel herkent, en een (straat) naam hiervoor weet...

Zal er eens een tripreportje over posten. Lang geleden dat ik weer eens wat nieuws heb geprobeerd, ik ben een beetje oldskool geworden...
female life form hiking the galaxy

#6 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 02 March 2010 - 10:55 PM

50 mg 4-fluor? haha.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#7 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7692 posts

Posted 02 March 2010 - 10:56 PM

Wat een overbodige combo eigenlijk. Zijn deze dingen commercieel verkrijgbaar of hoe iemand ze zelf in elkaar geknutseld?

Kan me overigens wel voorstellen dat ze wel goed samengaan, maar zie niet helemaal in waarom er 3 vergelijkbare stoffen gemengd moeten worden... hmmm. Report back, please!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#8 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 03 March 2010 - 02:29 PM

ow wacht.. het is een mix.
Wtf is dat voor idioot die zoiets in elkaar gaat zetten <_<
Mixes maak je altijd zelf

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#9 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6395 posts

Posted 03 March 2010 - 11:00 PM

50 mg 4-FMP op zichzelf is echt niet zo raar hoor mind.

Maar naast dat zie ik het nut van methylone in deze mix niet, maar qua hoeveelheden is het zo gek nog niet, een heel buisje zal wel stevig zijn..

Heb je überhaupt wel ervaring met 1 van deze drie??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#10 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 03 March 2010 - 11:11 PM

nouja de helft van 50 mg nemen..

#11 d0gmaz

d0gmaz

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 198 posts

Posted 13 March 2010 - 09:37 PM

Heb hier ook een buisje van gekregen is volgens mij geen straatnaam voor heb m zelf in 2 delen genomen verspreid over de avond goeie mix. Verder kan ik er niet veel zinnigs over zeggen..vrolijk speedy en cosy veel praten en geen kater... :)

80 mg Methylone
80 mg Butylone

Hoeveelheden per buisje dus. Ben van plan om eerst maar eens een halfje te nemen.
Inhoud volgens woorden van contactpersoon , heb geen reden om aan hem te twijfelen, altijd zeer betrouwbaar gebleken.

Ik ben zeer benieuwd naar de effecten, als ik bovenstaande en andere relevante posts goed geïnterpreteerd heb zou het een mooie high op moeten leveren. Als iemand dit mengsel herkent, en een (straat) naam hiervoor weet...

Zal er eens een tripreportje over posten. Lang geleden dat ik weer eens wat nieuws heb geprobeerd, ik ben een beetje oldskool geworden...

#12 Sonic_Steph

Sonic_Steph

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 733 posts

Posted 14 March 2010 - 05:48 PM

^^ bedankt voor de info, ben van plan om bij het aanstaande feest op Ruigoord eerst een half buisje te nuttigen. Maar eens zien hoe dat valt. Vooral het minimale kater effect lijkt me handig. Hopelijk is slapen na de comedown wel mogelijk.

@Poelie: nee, geen ervaring met deze compounds.
female life form hiking the galaxy

#13 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 23 September 2010 - 07:13 PM

naam van het buisje is flex (voor zover bij ij bekend) ik neem zelf 2 buisjes tegelijk en chill em vervolgens 6 uur lang met een soort van coke achtige high.

weet iemand hoe het zit met de tolerantie van deze buisjes?

weet iemand hoe het zit met een mdma tolerantie en deze buisjes?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#14 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 24 September 2010 - 04:37 PM

Die heet toch Treehugger?

Heb hier ook een buisje van gekregen is volgens mij geen straatnaam voor heb m zelf in 2 delen genomen verspreid over de avond goeie mix. Verder kan ik er niet veel zinnigs over zeggen..vrolijk speedy en cosy veel praten en geen kater... :)

80 mg Methylone
80 mg Butylone

Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#15 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 24 September 2010 - 05:44 PM

ik ken hetzelfde mixje onder de naam flex...
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#16 CrazyMeD

CrazyMeD

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 80 posts

Posted 09 October 2010 - 03:59 PM

Meh, door dat spul in het ziekenhuis beland, werd zo paranoia dat ik dacht dat ik een hartaanval kreeg, waardeloze troep ook.

#17 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 11 October 2010 - 06:05 PM

hmmm, vervelend voor je...

heb afgelopen weekend deze buisjes weer gedaan. deze keer weer 2 genomen en na een uurtje of 2 a 3 iets van 6 mg 2cb erbij genomen: gekkehuis!!!

gaf wat mij betreft een mooie synergie, mijn tripmaat vond het ook, later hebben we er nog zn 6 mg 2c-b bij genomen en nog later nog eens 8 mg 2c-b, toen was het echt chaos (maar wel op een goede mannier) spacen als een malle. communicatie was er nauwelijks nog... hele vage dingen gezien die ik nu nog niet echt goed onder woorden kan brengen, het zat iig op het randje van TE hard en dit heb ik niet vaak... op een gegeven moment was ik er ook wel klaar mee en toen hield het nog steeds niet op, dit was een beetje vervelend ben op bed gaan liggen en geprobeerd te slapen, dit wou niet lukken, heb toen nog wat inzichten in mezelf gehad... na zo een twee uurtjes liggen was het visuelele gedeelte over, na een warme douche en nog een uurtje wachten kon ik slapen, heb aan 1 stuk door zo een 22 uur geslapen, was ook wel echt nodig, voel me nu fris, maar de inzichten hebben me wel aan het denken gezet.

een super goede combo, maar alleen aan te raden voor mensen die ook echt wat gewend zijn.

p.s.
had trouwens compleet geen last van bodyload van de 2c-b, voelde me wel extreem geil en bijna elk meisje zag er goed uit (tthe ugly will always remain ugly...). had trouwens ook het gevoel dat elke meisje in mijn league zat en communiceren ging aan het begin van de avond min of meer goed, na de laatste 8 mg hield dat wel op...

#18 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9425 posts

Posted 11 October 2010 - 06:43 PM

^ had je die 2c-b gewoon oraal gedaan?

Klinkt wel als een heftige synergie dan.

#19 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6395 posts

Posted 11 October 2010 - 06:55 PM

Vind het niet zo heel gek als je beseft wat hij allemaal op had, want totaal is het;
50 mg 4-FMP
80 mg Methylone
80 mg Butylone
20 mg 2C-B

Okay weliswaar niet allemaal tergelijk, maar toch een behoorlijk hoeveelheid, als je het mij vraagt..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#20 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9425 posts

Posted 11 October 2010 - 07:16 PM

^ ah, zie nu pas dat er ook methylone en 4fmp in die buisjes zit.

Totaal dus:
100 mg 4-FMP
160 mg Methylone
160 mg Butylone
20 mg 2C-B

Jeetje, die hoeveelheden 4-fmp, methylone en butylone lijken me onafhankelijk eigenlijk al genoeg. En dan ook nog 2c-b bij nemen.
Betwijfel eigenlijk nog of de 2c-b nog iets significants heeft toegevoegd als ik het zo lees ..

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users