Jump to content

Photo

Psilocybine paddestoelenhet officiële paddo topic! yay!

• Please log in to reply
114 replies to this topic

#101 2C-Jan

2C-Jan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 28 posts

Posted 28 August 2012 - 05:31 PM

Mag ik hier ook vragen stellen over truffels?

Wil nu met 2 maten truffels doen morgen en gaan bij de smartshop halen.

Eentje heeft alleen ervaring met 2C-I (20 mg) en Ik en die andere maat van me LSD, 2C(b,c,i), 4-Aco-DMT (25mg) en DMT (geen doorbraakervaring maar wel de visuals ervaren).

Een portie van de smartshop bevat 15 gram en er zijn verschillende soorten maar dat is volgens mij vooral marketing.

Wat raden jullie aan qua dosering? Heb hiervoor één keer truffels gedaan (15 gr ) maar bijna geen effect gehad. Had ze wel een half jaar in de vriezer bewaart wat denk ik veel werkzame stof heeft kapotgemaakt.

:duimpje:

#102 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 30 August 2012 - 11:25 AM

Spoiler

15 gram truffels kan best sterk zijn hoor.... Dragon's dynamite vond ik erg sterk dus als je daar aan kan komen..... Dat je de vorige x met truffels bijna geen effect had kan aan zo veel factoren liggen dat je ik niet kan vertellen of het aan het invriezen ligt....
"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

#103 2C-Jan

2C-Jan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 28 posts

Posted 02 September 2012 - 04:14 PM

Had de Dragons genomen. 15 gram was genoeg voor een goeie trip :D .

Heel mooi spul dit, ben meteen fan en heb het direct boven 2C-I geplaatst. Veel natuurlijker, warmer en minder geforceerd gevoel. Love it! :hartje:

#104 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 02 September 2012 - 08:18 PM

Nare bijeffecten gehad?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#105 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 06 September 2012 - 06:18 PM

Had de Dragons genomen. 15 gram was genoeg voor een goeie trip :D .

Heel mooi spul dit, ben meteen fan en heb het direct boven 2C-I geplaatst. Veel natuurlijker, warmer en minder geforceerd gevoel. Love it! :hartje:

Blij dat het je bevallen is

Het blijft inderdaad erg mooi spul !!!
"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

#106 Ridder Tentakel

Ridder Tentakel

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 09 September 2012 - 10:27 PM

Afgelopen vrijdag heb ik een praatje gemaakt met een gast die heel erg veel heeft geëxperimenteerd met drugs. Niet het meest intelligente persoon en heeft ook lang niet altijd verantwoordelijk gebruikt maar hij vertelde mij iets waar ik wel benieuwd naar was. Hij vertelde mij dat hij een enorm nare paddo trip heeft gehad die hem daadwerkelijk bang heeft gemaakt dat hij daarna nooit meer paddo's heeft gebruikt.

Zo vertelde hij mij dat tijdens zijn laatste keer paddenstoeltjes hij helemaal flipte omdat zijn haar in de fik stond, hij heeft de pijn ook echt gevoeld en is vervolgens door zijn vrienden naar boven gesleurd en onder de douche gezet. Dit heeft hem niet geholpen want zijn haar stond nog steeds in lichterlaaie en dit ging pas weg toen ze zijn haar hadden afgeschoren. Hij werd de volgende ochtend wakker waarna hij niks meer wist wat er gebeurde na de douche met een kale kop.

Is zoiets mogelijk? Is het mogelijk om fysieke pijn te voelen door zo'n trip? Is zoiets te verklaren?
Waardeloos stuk schuim

#107 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 09 September 2012 - 11:39 PM

het is sowieso mogelijk om pijn te ervaren door te denken dat je pijn hebt.
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#108 Dreamtime

Dreamtime

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 07 October 2012 - 02:13 PM

Ik ben ontzettend, maat dan ook ONTZETTEND gevoelig voor psilo. Van de gewone Mexicaanse (P Cubensis) heb ik maar 0.25-0.75 gram nodig en ik trip uit. Een vriend grapte eens "Ik zal de kruimels laten liggen, daar kun jij nog wel een paar keer hard op gaan" en inderdaad zo is het een beetje :laugh:

Mijn favoriete psilo is Psilocybe cyanescens, die geven een kleurige, blije trip, meer dan de mexicaanse vind ik. En, deze of genen hebben die in de tuin staan, dus voila!

#109 Ridder Tentakel

Ridder Tentakel

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 22 February 2013 - 07:58 PM

Hallo,

Een vriendin van mij vertelde mij zojuist een paddestoelen allergie te hebben. Nu was zij (en ook ik) benieuwd of het consumeren van psilocybine paddestoelen of truffels enig risico met zich meebrengt. En mocht het risicovol zijn om paddo's te consumeren geldt dit dan ook voor truffels?
Waardeloos stuk schuim

#110 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9425 posts

Posted 22 February 2013 - 11:09 PM

een paddestoelen allergie

Dit klinkt wel erg algemeen. Weet ze niet voor welke soorten ze allergisch is?

Wat voor reactie krijgt ze normaal? Anders een klein hapje proberen en dan wachten. Of eventueel wat 'sap' op de huid doen om te kijken of er een reactie is.

Heb nog niet eerder gehoord van mensen die van paddos (of truffels) een allergische reactie kregen.

#111 Ridder Tentakel

Ridder Tentakel

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 25 February 2013 - 01:30 AM

Een allergie test op de huid lijkt mij ook wel verstandig, ze vertelde me enkel champignons geprobeerd te hebben maar ze krijgt er echt hele nare symptomen van dus niet enkel wat uitslag of iets in die richting. Veel braken en steken in haar maag, Maarja anders is misschien LSD of 2cb wat geschikter voor haar, het lijkt me ook weer niet fijn om zo'n risico te nemen.
Waardeloos stuk schuim

#112 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7692 posts

Posted 26 February 2013 - 07:40 PM

Heb de discussie over de werking van antidepressiva en psychedelica verplaatst en gemerged met andere topics over hetzelfde onderwerp.

Zie hier. Psychedelica & antidepressiva.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#113 The Adam Ra

The Adam Ra

Silent one

• Members
  • 6 posts

Posted 04 October 2013 - 09:31 PM

ik had helaas te hoge verwachtingen van Tampanensis en die vewachtingen zijn niet waargemaakt dus logischerwijze teleurgesteld!

[Mod Ferox: Topic verplaatst vanuit tripreports. Zie de richtlijnen voor het maken van een volledig report :) ]

#114 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 04 October 2013 - 11:24 PM

Jammer!

Denk je dat je te weinig hebt genomen, of viel de trip zelf tegen?

Mocht je het nog eens over willen doen, zou ik je aanraden een ready to grow kweekbak met cubensis mycelium te kopen. Die hoef je alleen maar water te geven, en met een beetje geduld (3-4 weken) is dat meestal een veel betere investering dan kant-en-klare truffels. Mijn eerste boxje heb ik zeker wel 10 keer thee van kunnen zetten, en ik houd wel van een sterke thee. ;)

Verbing weirds language.

#115 markdj

markdj

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 06 October 2013 - 01:34 PM

Mee eens. Ik heb een grote kweekbak cubensis B+ gekocht. 1000 gram vanaf gehaald :)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users