Jump to content

Photo

Psilocybine paddestoelenhet officiële paddo topic! yay!

• Please log in to reply
116 replies to this topic

#81 Tarahumara

Tarahumara

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 149 posts

Posted 28 December 2010 - 10:10 AM

Heb nog wat ingevrozen paddothee liggen, maar ben steeds depri geworden van die batch en nu dus op m'n hoede om hierdoor set en setting (negatief) te laten beïnvloeden...

Ik zou Psilo's niet invriezen, de moleculaire structuur (als ik me niet vergis) verandert bij het proces.

Ik had voorheen ook es een enorme zak en had die ook ingevroren, het effect gaf toch een verschil naar mijn mening.

Minder fris effect, een doffer gevoel van hallucineren. Volgens dat ik me kan herrineren, dat was ook al 10 jaar geleden.

#82 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 28 December 2010 - 03:42 PM

Het invriezen zelf zal in alle waarschijnlijkheid niks veranderen aan de structuur van psilocine/cybine, wat wel uit kan maken is hoe ze zijn ingevroren, voor hoelang, hoe vaak ontdooid enz..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#83 El Dopa

El Dopa

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 34 posts

Posted 06 March 2011 - 07:15 PM

even een vraagje, kun je makkelijk truffels combineren met wiet?
Ik zit hier namelijk met een trip die niet zo sterk is, en vroeg me af of ik dit wat beter kan maken?

#84 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 06 March 2011 - 07:33 PM

Ja hoor
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#85 El Dopa

El Dopa

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 34 posts

Posted 06 March 2011 - 07:46 PM

ik merk het :duimpje:

#86 Rainbow Warrior

Rainbow Warrior

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 14 May 2011 - 12:04 PM

met een beetje prakken krijg je zelfs een ons vers in een soepkom :D
and they will say things like blippedy blippedy blip
T. Mckenna

#87 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 14 May 2011 - 12:35 PM

Leuk feestje heb je daar dan... Ik hoop toch niet dat je voor 100g aan thee in je eentje gaat opdrinken? :)
Verbing weirds language.

#88 Rainbow Warrior

Rainbow Warrior

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 14 May 2011 - 01:13 PM

laatste keer was zelfs meer als 100 gram, in een soepje gedaan.. ben gestopt met eten toen ik vol zat, zaten nog 2 hapjes in denk ik..
BESTE TRIP OOIT ( waren amazonian xtc's ) enige nadeel was dat het leek alsof mn slokdarm in de brand stond
maar VEEL heftiger als lsd bijna dmt achtige patronen , elektriciteit in de lucht,alles. ook praten en luisteren werd onverstaanbaar, zoals skwibbeldyblip.. ik raad het wel aan hoor, zal alleen een aanslag op de lever zijn misschien

toch even erbij melden dat dit geen aanrader is voor beginners

Edited by Rainbow Warrior, 14 May 2011 - 05:27 PM.

and they will say things like blippedy blippedy blip
T. Mckenna

#89 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 14 May 2011 - 04:27 PM

Je lever doet volgens mij niet zo veel met psylocibyne/psylocine, ik vroeg me meer af of je psyche het wel zo leuk vindt. Maar als je er goede ervaring mee hebt, who am I to judge.

100 gram verse paddestoelen staat voor mij gelijk aan 3 vrij sterke dosissen. Ik zou dat dan ook niet aan iemand anders aanraden... :)
Verbing weirds language.

#90 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 24 January 2012 - 11:25 PM

Wat is jullie ervaring betreft redosen van paddo's?

Wat een wereld...

#91 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 25 January 2012 - 01:29 PM

als je bedoelt een trip die te zacht is versterken, geen ervaring mee...

als je bedoelt een trip verlengen, dan is mij dat niet goed gelukt tot nu toe... ik neem dan nog een portie paddenstoeltjes en krijg dan een slap aftreksel van wat de eerste trip was... daarom doe ik liever syrian rue erbij, dan wordt het plateau en de afsluiting van de trip flink opgerekt waardoor ik toch aan een fijne trip komt te zitten (ik wil vaak langer dan 5 uur trippen) pas echter wel op dat het allemaal wel steviger wordt.
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#92 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 25 January 2012 - 01:32 PM

Redosen met als doel de (te zwakke) trip te versterken :)

Zou het nuttig zijn om na de eerste portie na zo'n uur of twee nog een nieuwe (kleinere) portie bij te nemen of zal de tolerantie dan tijdelijk te hoog zijn en zodoende geen versterking en hooguit een verlening van de trip?

Wat een wereld...

#93 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1012 posts

Posted 25 January 2012 - 01:42 PM

Volgens mij is dit wel eerder besproken op DHP, maar het ideale moment voor redosen schijnt zo'n beetje te zijn op het moment dat je op het plateau komt of wanneer de trip in ieder geval niet meer aan het opkomen is. Dus maximaal zo'n uur of 1 1/2 uur na inname. Daarna kun je ook nog wel extra nemen, maar om de ervaring te versterken i.p.v. alleen te verlengen moet je dan volgens mij wel heel wat meer nemen. Ik heb er zelf niet zoveel ervaring mee, maar er zijn hier vast mensen die er meer over kunnen zeggen. Ik heb laatst wel een keer na het innemen van 1 portie truffels 3 a 4 uur later nog een halve portie ingenomen, en behalve dat de vermoeidheid misschien wat werd uitgesteld heb ik daar verder niet heel veel meer van gemerkt...
The wisest mind has something yet to learn

#94 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 25 January 2012 - 02:03 PM

Ik heb meerdere malen op het moment dat ik de eerste effecten begon te voelen ge-redoset, ben er persoonlijk geen fan van, je krijgt dan een best stevige trip, die ik nogwal verwarrend vond op de piek + wat nog erger is, ik onthield vrij weinig van de piek.

#95 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 25 January 2012 - 02:37 PM

Bomba: dit is het topic waar al je vragen beantwoord zullen worden. Herdoseren komt vrij nauw. Ik heb 1 keer de in dat topic aanbevolen versterkingsmethode geprobeerd en dat was niet bepaald voor de poes. Check dit.

Ik heb niet het idee dat je tweede dosering per se groter moet zijn dan de oorspronkelijke dosis, ik vermoed dat het tijdstip van herdosering veel belangrijker is. Inderdaad op het moment dat je op je plateau bent aanbeland (als je niet meer het idee hebt dat je nog met 1 been in de nuchtere wereld staat), dan moet je er niet te lang meer mee wachten.

Laat ook even weten als je het geprobeerd hebt (bijvoorbeeld met de helft van je oorspronkelijke dosis redosen). :)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#96 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 28 January 2012 - 07:38 PM

Oké, bedankt voor de replies. Als het er van komt (het redosen) zal ik zeker mijn ervaring hier neerzetten.
Momenteel staat een thuistrip gepland met meteen een behoorlijke startdosis, dus zonder redosen. Benieuwd hoe die gaat uitpakken. Afhankelijk van hoe die was en hoe snel het terug lekker weer is om buiten te gaan trippen, zal ik voor een volgende paddo(of eigenlijk truffel)trip gaan met al dan niet redosen.

Wat een wereld...

#97 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 27 August 2012 - 01:38 PM

Weet iemand wat een gemiddelde dosering van gedroogde Copelandia cyanescens zou kunnen zijn. Met Psilocybe cubensis is dat gemiddeld voor mij 2.5gr tot 3gr ongeveer. Hoeveel zou het dan voor de Hawaiiaanse zijn?

#98 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 28 August 2012 - 11:14 AM

Nou met Hawaiiaanse komt 1,5gr wel overeen met 2,5gr a 3gr Psliocybe cubensis hoor denk ik.
"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

#99 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 28 August 2012 - 11:37 AM

1.5 gram hawaaiaanse is behoorlijk veel hoor!

Denk eerder dat het 1 op 3 is ongeveer. Kan me herinneren dat smartshops destijds meestal porties van 0.7-1 gram verkochten.

#100 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 28 August 2012 - 12:19 PM

Spoiler

Ja, ik heb het nog eens nagekeken in me tripboekie maar je hebt gelijk. Heb eens 1 gr Hawaaiaanse gehad en dat was een behoorlijk heftige trip. Een beetje als 3gr mexicaanse
"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users