Jump to content

Photo

2C-Dhet officiële 2C-D topic!

2C-D

• Please log in to reply
42 replies to this topic

#21 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 07 January 2012 - 11:49 PM

Ik ga morgen 2C-D als booster voor MDMA testen. Ik ben redelijk verbaasd dat mensen hem hier niet echt als booster beschrijven.

schema gaat worden:

t 0:00 75 mg Methylone
t+ 1:00 75 mg MDMA
Dan afhankelijk van hoe ik me voel, rond de
t+ 3:00 20 mg 2C-D

Ik hou nog een bumper van 50 mg MDMA achter de hand.

Dit alles uit naam der wetenschap natuurlijk. :)

Methylone stabiliseerd mijn MDMA trips, die anders soms erg duister en depri kunnen worden.

Als er nog tips-vragen zijn?
Seek happiness~Have respect~Live art~Take challenges~Forge knowledge

#22 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 08 January 2012 - 12:00 AM

Tip: (ik ben niet zo op de hoogte hoe ervaren je bent)
Niets forceren. Je zegt zelf al: "Afhankelijk van hoe ik me voel", let daar inderdaad heel goed op als je 3 verschillende dingen gaat mixen. Als je lekker gaat, of hard gaat, gewoon uitzitten. :)

En MDMA duister/depri, hoe krijg je dat voor elkaar? Diep begraven problemen? Als je MDMA in je eentje gebruikt, kan het misschien interessant zijn om een vertrouwde, nuchtere gesprekspartner er bij te betrekken, om te kijken wat er uit die duisternis naar boven borrelt als je je gedachten uistpreekt en laat sturen door iemand met wie je een goede band hebt.

Of MDMA geeft gewoon duisternis bij jou zonder dat daar een psychologische oorzaak achter zit, kan ook natuurlijk :)

Maar vooral: Voorzichtig met 2C-D in de mix gooien, be safe ;)
Verbing weirds language.

#23 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 08 January 2012 - 09:16 AM

Toevallig heeft een zeer ervaren vriend van me 2 dagen terug deze mix gedaan. Hij had 60mg 2c-D en 100 mg MDMA gedaan, weet alleen niet precies wanneer hij deze gedoseerd heeft.
Kan het straks wel even vragen.

Opzich zijn dit vrij stevige doseringen, maar vooral de timing is misschien wel interessant.

#24 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 08 January 2012 - 01:54 PM

Ik hopo niet dat ik met het antwoorden van deze vragen iets te veel afdrijf van het 2C-D topic..

MDMA problemen, dat is een lang verhaal. Ik zal het even zo beknopt mogelijk neerzetten.

Ik ben sinds 4 maanden verlost van een hele moeilijke relatie. Ik die periode, heb ik MDMA met haar gebruikt veel al in een therapeutische setting.
Het is dus negatief geconditioneerd. Ik Mei 2011 heb ik het afgezworen (ik deed het ook te vaak), toen heb ik het in Juni nog een keer genomen en merkte ik al dat ik het beter kon handelen.
conclusie, de negatieve conditionering plus overmatig gebruik maakte dat de loss of magic negatief doorsloeg. Plus een hele negatieve ervaring met MCPP (tering zooi is dat!)

Vanavond ga ik het met mijn beste vriendin doen, een meisje die te lief is voor deze aarde en altijd vrolijkheid en liefde uitstraalt. En mij ook zeker weer op de raisl heeft gekregen de afgelopen maanden.
Ik hoop vanavond ook MDMA weer in iets postiefs te veranderen, want ik weet dat het voor 95% in mijn hoofd zit.
Ik heb ook goed gepreload de afgelopen dagen.

De bedoeling is om de 2C-D te nemen op het moment dat ik voel dat de MDMA buzz afneemt, zodat ik kan voelen wat voor effect de 2C-D heeft op het algemene MDMA gevoel.

Stja wat is ervaren? Inieder geval ervaren genoeg voor deze combi, ik heb wel eens veel heftigere combi's gedaan. Denk aan Psilohausca of Methylone, LSD en 2C-B. of LSD, MDMA, 2C-I.
Methylone en MDMA heb inmiddels zo'n 6x gecombineerd, altijd met een postieve uitpak en soms doseringen die veel hoger lagen.

Mijn ervaring met combinaties is vooral dat timing heel veel uitmaakt voor de heftigheid, ik neem zelden 2 drugs soorten tegelijk in.

@ dreamer ik ben daar hele nieuwsgierig naar.

#25 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 09 January 2012 - 10:18 AM

Ik zou persoonlijk de methylone wegdoen uit de combi en ongeveer de 152c-d/100M aanhouden. Zelf ook wel eens gedaan zo, tegelijk gedosed en het geeft een erg leuke trippy booster aan je M.
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#26 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 09 January 2012 - 09:48 PM

^Ik ben het er in zoverre mee eens dat ik eerst het effect van de 2C-D op één van de twee middelen zou testen, dus niet op de combinatie van methylone én MDMA. Mogelijke overkill aan synergie die moeilijk te voorspellen is, ook als je al vaker methylone en MDMA samen hebt gedaan. Mijn advies is altijd voorzichtig trouwens.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#27 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 04 February 2012 - 12:40 PM

^Ik ben het er in zoverre mee eens dat ik eerst het effect van de 2C-D op één van de twee middelen zou testen, dus niet op de combinatie van methylone én MDMA. Mogelijke overkill aan synergie die moeilijk te voorspellen is, ook als je al vaker methylone en MDMA samen hebt gedaan. Mijn advies is altijd voorzichtig trouwens.

Klopt, om de synergie te meten is dat zeker beter, echter enkel MDMA is voor mij op dit moment nog geen optie.

#28 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 04 February 2012 - 12:41 PM

Hier de effecten van 2C-D zoals door mij gevoelt met MDMA en methylone, voor het volledige verslag met je mijn tripreport lezen. 'het doorbreken van een negatieve MDMA cyclus'

T+5:15 neem ik 20 mg 2C-D en wacht ik rustig de effecten af. Ik was hier nog wel zo slim om het tijstip op een kladblok te noteren.

+T+6:00 de 2C-D begint te werken, ik merk dit omdat er een shift in mijn gevoelens is, ik voel het MDMA gevoel weg glijden en dat er een subtiele andere vibe de kop op steekt. Shit denk ik, toch nog een dip. Snel de liefde van 32 opzoeken, dit proces gebeurt eigenlijk automatisch aangezien zij de enige persoon in de woning is en ik me al heel de avond met haar vermaak en niet tot nauwelijks introvert ben geworden door de drugs. Zonder dat ik daar bewust mee bezig ben verdwijnt het ‘mindere’ gevoel en stabiliseert de situatie in mijn hoofd zich erg snel. Na een paar minuten realiseer ik me dat dit gevoel slecht mijn lichaam was dat even moest wennen aan de 2C-D in mijn systeem, ik heb dit ook weleens mee gemaakt maar dan in veel ergere mate toen ik 2C-I voor de eerste keer nam na een avondje MDMA. Toen crashte ik even 2 min kei hard, daarna zat ik meteen in n 2C-I flow, was even beangstigend, maar al heel snel goed. Ik merk nu dat de 2C-D het MDMA gevoel goed in stand houd. En ik eigenlijk verder niet echt merk dat ik een 2C-tje heb genomen.

#29 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 27 June 2012 - 04:55 PM

Recent heb ik 37 mg 2C-D gecombineerd met 7 mg 2C-I. Van beide middelen geen hoge dosering, maar in deze verhouding was het zeker meer dan een "full-blown psychedelic experience".

Aan de andere kant ook zeker geen verrassing dat deze middelen een perfecte synergie hebben, wat wel klein beetje opvallend was, was dat 2C-I toch de boventoon voerde, dus al met al een zeer voordelige manier om je 2C-I te verbruiken ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#30 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 27 June 2012 - 06:49 PM

Meer dan een "full-blown psychedelic experience"? Een ++++ dus?

#31 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 27 June 2012 - 07:33 PM

Dat was het zeker! Overigens had ik halverwege de ervaring wat ketamine erbij genomen (denk 5 pufjes uit een bullet over de rest van de avond).

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#32 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 27 June 2012 - 07:53 PM

Hoe verhoudt een ++++ op 2C's zich tot zo'n ervaring op bijv. 5-MeO-DMT?

#33 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 27 June 2012 - 08:01 PM

Een +4 is hoe dan ook al bijna onmogelijk te beschrijven en zeker als je dit in vergelijking met een ander middel wilt doen, mede omdat tijdens een +4 het middel er eigenlijk niet meer tot doet.
Daarbovenop komt dat ik 5-MeO-DMT helemaal niet zo'n geweldig middel vind, dus heb er nooit veel mee geëxperimenteerd en ook nooit een +4 erop ervaren.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#34 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 27 June 2012 - 10:10 PM

Duidelijk. Ik kan me moeilijk een ++++ op een 2C voorstellen, aangezien degenen die ik geprobeerd heb (2C-B, 2C-C, 2C-E, threshold 2C-T-7 en 2C-P) allemaal, afgezien van 2C-T-7, vrij rationeel leken te zijn en relatief "grounded" waren, itt tryptamines. Misschien moet ik gewoon de dosis eens verhogen, misschien dat ik het me dan wat beter in kan denken.

Edit: na 13-14 mg 2C-E dit weekend kan ik me een phenethylamine++++ een stuk beter voorstellen :)

Edited by Immad, 05 July 2012 - 09:39 PM.

#35 Khaldun

Khaldun

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 63 posts

Posted 10 March 2014 - 11:27 PM

Ik ben er achter gekomen dat ik het heerlijk vind om tegen het randje van trippen aan te zitten, maar daar nooit echt te komen. De meligheid die vooraf gaat aan de trip, maar dat de hele tijd. Laatst zat ik daar vier uur in na slechts een kwart pil 2c-b. Wel had ik al de nodige drankjes gedronken. Alleen wanneer ik me echt ergens op concentreerde zag ik een beetje visuals, maar dan moest ik mijn best doen. 

Een andere keer had ik een heel klein beetje acid op. Toen zat ik eveneens in die fase. Heerlijk, lekker lachen en dom doen, maar geen dikke trip waar ik op dat moment geen zin in had. 

Goed, nu heb ik 2c-d in huis. Dat lijkt me eigenlijk best geschikt aangezien het niet zo potent is. Ik zat te denken om over een tijdje 20mg te nemen icm wat biertjes en whiskytjes. Juist om weer in die voorfase te blijven steken. Zou dit voldoende zijn? Of misschien teveel?

#36 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 11 March 2014 - 08:54 AM

Het is natuurlijk moeilijk om een precieze dosis te noemen, want dat is van zo veel dingen afhankelijk, maar 20mg, of misschien zelfs 25mg zou een goede gok zijn, vermoed ik.

Mocht het niet sterk genoeg uitvallen, wees dan heel voorzichtig met iets anders bij nemen, want 2C-D is voornamelijk heel goed in andere middelen enorm te potentiëren! Dus zelfs als je een halve dosis van iets anders neemt, kan dit opeens dubbel zo sterk als een normale dosis aankomen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#37 Khaldun

Khaldun

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 63 posts

Posted 13 March 2014 - 12:07 PM

Oké dank je. Andere middelen dan alcohol ga ik er niet bij nemen. Waarschijnlijk gewoon een paar drankjes en 2C-D. Het zal nog wel heel even duren. Ik moet het juiste moment even afwachten. Ik laat in ieder geval een weten hoe het uitpakte. 

#38 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 24 March 2017 - 05:46 PM

Heeft er iemand ervaring met 10 - 15 mg 2C-D, mogelijkerwijs in combinatie met gematigde hoeveelheden bier?

#39 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 25 March 2017 - 06:43 AM

Nooit zo'n lage dosering genomen, maar het dubbele van jouw dosis gaat prima samen met een drankje.

Het hangt wel helemaal af van wat voor een soort avond je in gedachten hebt. Denk dat je van die 10mg niet meer dan een buzz zal voelen, dus ga geen trip verwachten. Echter als je nog geen ervaring met 2C-D hebt (en dus weet hoe het bij jou valt) en die paar biertjes worden er toch per ongeluk wat meer, misschien is het dan niet heel verstandig om in een uitgaansgelegenheid te zijn, bijvoorbeeld.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#40 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 25 May 2017 - 02:48 PM

Op een verjaardag heb ik gisteren 25 mg 2C-D genomen, waarbij ook een voor mij stevige hoeveelheid alcohol genuttigd is. Ik heb het idee dat het de vaagheid van de alcohol versterkte en wat tijdsdilatatie gaf, verder leek het erg licht te stimmen en zo'n threshold phenethylamine body load te geven soms.

Al met al prima, maar ik vond het niet super speciaal en zou een volgende keer denk ik liever een lage dosis MDPV oid pakken.

Binnenkort moet ik het maar eens op zichzelf proberen :)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users