Nog geen topic over, als ik me niet vergis, en als de zoekfunctie me niet in het ootje neemt.
Afgelopen zaterdag 40 mg. genomen, een uur of anderhalf na een niet geheel onaardig pannenkoeken diner. Na anderhalf uur nog steeds nauwelijks effect, en pas na het uitgebreid testen van mijn homeboy's nieuwe vaporizer werd het trippy, al voelde dat meer als het effect van de cannabinoiden dan dat van de 2c-d. Ook lachgas erbij was wel prettig, maar niet spectaculair. Al met al nogal een teleurstellende ervaring, en dat terwijl ik voor de eerste keer ook niet belachelijk laag had gedoseerd (maar ook niet hoog). Mn tripgenoot had wel effect en vermaakte zich wel, dat moet gezegd. Hij zag wel iets in hogere doseringen... ik kan er zelf eigenlijk niet zo veel over zeggen.
Ok gasten, deelt uw ervaringen met mij!

Posted 06 October 2009 - 07:43 AM
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 06 October 2009 - 08:56 AM
Posted 06 October 2009 - 09:46 AM
Maar ik hoorde van dreamer bijvoorbeeld dat ie het ook erg mild spul vond. Volgende keer maar tot 60 mg. verhogen ofzo.
Wel moet opgemerkt dat ik tot half zes 's ochtends nog de Theo en Thea marathon heb gekeken. Dat was wel erg vermakelijk...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 06 October 2009 - 10:49 AM
Merkte je daar iets van?
Posted 06 October 2009 - 11:03 AM
Van een 'brain drug' op lagere dosissen heb ik nog niets mogen merken. (In de Erowid-vault staan nochtans een hoop positieve getuigenissen in deze zin).
Het wordt pas fijn op hogere dosissen (ca. 60 mg).
Mij lijkt het overigens goed mogelijk dat al die pannekoekenpret de psychedelische pret teniet gedaan heeft. Zoals je 2C-B ook op een absolúút lege maag moet innemen (bvb een halve banaan en tas thee als ontbijt volstaan bij mij al om een dosis van 30mg 2C-B te fnuiken

Volgende keer die crêpes maar even uitstellen...
Posted 06 October 2009 - 11:08 AM
Wat kan ik verwachten voor effect? Wel echt psychedelisch of een beetje so so? Eigenlijk vond ik van de 2c-series de -e het meest psychedelisch, gevolgd door -i (vrij visueel!)... met -c geen ervaring. En 2c-b is lichtelijk empathisch en niet echt geschikt voor serieus psychedelisch werk als je het mij vraagt.
Tot zover deze vergelijking.
Thank you, the mdgt.
Posted 06 October 2009 - 01:04 PM
Laatste keer genomen en enkele nuchtere kennissen tegen het lijf gelopen. Het heeft in die omstandigheden zeker een sociaal, licht-empathisch karakter, zonder het erotiserende van 2C-B.
2C-E is idd de meest serieuze uit de familie, terwijl 2C-D zich tussen dat en het amusante van 2C-I bevindt.
Posted 06 October 2009 - 03:58 PM
"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"
"Prove me wrong..."
Posted 06 October 2009 - 04:02 PM
Ik vond 2C-D over het algemeen sws erg mild. Veel verschil tussen 40 en 60 mg was er niet behalve intensere bodyload wat ik persoonlijk nooit echt fijn vind bij de 2C's.
Verder redelijk vergelijkbaar met 2C-B maar niet zo empathisch idd. Vind het net als 2C-B ook vooral geschikt voor sociale activiteiten. Als ik alleen ben vind ik er minder aan.
Posted 06 October 2009 - 04:44 PM
This particular compound is what I call a pharmacological tofu. It doesn't seem to do too much by itself, always teasing, until you get to heroic levels. But a goodly number of experimental therapists have said that it is excellent in extending the action of some other materials. It seems to boost the waning action of another drug, without adding its own color to the experience.
Met bovenstaande met ik het totaal oneens! Ik heb een klein aantal keer 2C-D gedaan, met als hoogste dosis 45 mg en dit vind ik zeker een opzichzelfstaand psychedelicum..
Uit eindelijk wel een beetje ketamine erbij genomen, maar dat had niet perse gehoeven.
De laagste dosis is, mits ik het goed onthouden heb, rond de 25 mg geweest en dat deed inderdaad niet veel, behalve dat het een soort zachte psychedelische deken over de hele avond gelegd. Maar dit was ook op een gezellig feestje en was dus een prima effect voor het moment.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 02 November 2009 - 02:59 PM
Ik heb het een paar keer gehad in doses van 80 en 100mg, en wat mij heel erg opvalt bij deze drug is dat er in mijn ooghoeken constant spirografen ontstaan en weer vergaan, redelijk snel. Best appart. Verder valt het wel mee.
Posted 20 November 2009 - 01:50 PM
Naja, het lijkt me sterk dat het de werking helemaal teniet zou doen... hooguit wat vertraging van de opkomst. Maar bij mij was een lichte +1 het enige dat ik merkte, terwijl m'n trippartner wel degelijk iets merkte, in elk geval een +2. Dus tsja.
Maar ik hoorde van dreamer bijvoorbeeld dat ie het ook erg mild spul vond. Volgende keer maar tot 60 mg. verhogen ofzo.
Wel moet opgemerkt dat ik tot half zes 's ochtends nog de Theo en Thea marathon heb gekeken. Dat was wel erg vermakelijk...
Ik denk het wel, de 2C-x reeks heeft het meeste last van een volle maag. Heb het al bij mensen meegemaakt die een half uur voor inname een tosti hadden gegeten, en de tosti kwam er uit, en de 2C-x werkte niet.

Posted 21 November 2009 - 07:58 PM
Heb wel vaker gehoord van 2C-D als booster voor andere 2C's of psychedelica.
Ik vond 2C-D over het algemeen sws erg mild. Veel verschil tussen 40 en 60 mg was er niet behalve intensere bodyload wat ik persoonlijk nooit echt fijn vind bij de 2C's.
Verder redelijk vergelijkbaar met 2C-B maar niet zo empathisch idd. Vind het net als 2C-B ook vooral geschikt voor sociale activiteiten. Als ik alleen ben vind ik er minder aan.
Helemaal mee eens! Qua visueel vind ik hem de mildste van de serie, terwijl ik de bodyload zwaarder heb bevonden dan bij bijvoorbeeld 2c-c. De visuele dingetjes vind ik ook erg vergelijkbaar met 2cb, wat springende en haperende visuals. (om het zo maar even te verwoorden) in tegenstelling tot wat ik bij -c, -e, en -i heb ervaren. (juist hele vloeiende en draaiende visuals)
Met 2c-d heb ik vaak het gevoel dat de visuals net niet helemaal doorbreken. Zo'n gevoel dat het "grote geweld" nog los moet breken, alsof je net voor de piek blijft hangen.
Nu ben ik geen fan van gas en blowen en heb ik eigenlijk nooit een trip proberen te stimuleren met bijdosen en/of andere drugs. Wat me hier en daar een net-niet avondje heeft opgeleverd, o.a dus met 2c-d.
Ik heb het eigenlijk alleen nog maar in sociale situaties genomen, ben niet zo'n alleentripper en krijg door het amfetamine-achtige kantje in deze reeks drugs meestal behoefte bij mensen in de buurt te zijn.
“It's not denial. I'm just selective about the reality I accept.”
-Bill Waterson-
*veni vidi vomui*
Posted 01 December 2009 - 11:18 AM

Een uur of twee na inname van 100 mg. 4-FMP zo'n 36 mg. 2C-D gedosed. Wellicht iets aan de hoge kant, maar ik dacht dat als 40 mg. bijna niets deed, dat iets minder in combinatie met iets anders wel degelijk iets zou moeten doen.
Wat ik nog niet helemaal snaap is het volgende: men zegt vaak dat 2C-D als katalysator werkt... maar dat klopt mijns inziens toch niet helemaal. Na 1 ballonnetje lachgas kickte die 2C-D zo hard in dat mijn hele visuele veld een groot vibrerend beeld werd. Met ogen dicht heerlijke kleurrijke visuals, zeer genietbaar. Was toen ook tijdelijk niet in staat tot communiceren, en voelde me erg gelukkig dat ik een vriendin had die dat wel kon en tegelijkertijd mijn benen masseerde. Not bad at all. Maar mijn punt is: als 2C-D zelf een katalysator is, dan zou 4-FMP dus mogelijk psychedelisch zijn? Dat lijkt me toch echt niet... ik denk eerder dat 2C-D zelf een katalysator nodig had.
Hoe dan ook: ik vond het een erg fijne combo, de bodyload was zo goed als non-existent, het psychedelische karakter had vooral de nadruk op het visuele, mentaal was er niet belachelijk veel aan de hand, het was wel enigszins empathisch inderdaad, maar toch minder dan 2C-B.
Enniewee, het blijkt dus toch dat het een combi-drug is. Leuk middeltje!

Thank you, the mdgt.
Posted 01 December 2009 - 11:23 AM
Toch eens met allebei een wat hogere dosering proberen dan

Posted 21 December 2009 - 01:03 AM
Laatst weer 2C-D (41 mg, om precies te zijn) genomen en ik had echt een volwaardige trip hieraan overgehouden. We waren die bewuste avond met 4 personen waarvan er 1 iemand 50 mg 2C-D had genomen en ook zeker sprak over een echte trip. De twee andere aanwezige hadden 75 mg MDMA en 25 mg 2C-D, wat ook zeker prima werkte voor hen, maar ik had persoonlijk niet het idee dat mijn ervaring onder deed aan dat van die van hun.
Dus nogmaals;
Ben ik het hier niet mee eens, en wat ik van andere heb gehoord, geeft een combinatie van 2C-D en een andere drug niet een boost aan die andere drug, maar juist geeft die andere drug een boost aan de 2C-D..This particular compound is what I call a pharmacological tofu. It doesn't seem to do too much by itself, always teasing, until you get to heroic levels. But a goodly number of experimental therapists have said that it is excellent in extending the action of some other materials. It seems to boost the waning action of another drug, without adding its own color to the experience.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 07 February 2011 - 10:17 AM
Dat was in de na-space van MDMA. Nice stuff!
Ik had verspreid over ongeveer een uur er 3 hooguit 4 mg nasaal genomen.
*LET OP: ga niet zo maar 2c-x snuifen, je neemt snel VEEL en VEEL te veel!
Tot dat ik er lichte effecten van ondervond. Welke trouwens erg prettig waren,
zo als hier al eerder omschreven als een lichte psychedelische deken.
Had ook de indruk dat het een sociaal goedje kan zijn, maar dat kon ook de mdma
zijn die nog wel ergens op de achtergrond aanwezig was.
Toen na een tijde (2-3uur?)de effecten iets begonnen te minderen, besloot ik
er een ~50-60mg (gok ik, het was niet echt veel iig.) ketamine bij te pakken en richting bed te gaan met een muziekje.
Toen was de boot dus aan..
Ik bevond mij ineens liggend naast/ onder een enorme wolkenkrabber in een een of andere stad.
Heel erg realistisch, zelfs de weers invloeden waren voelbaar, het was koud en kil.
Wow WTF is dit!?.. Ik opende mijn ogen, maar dat maakte geen verschil. Ik kon ook gewoon rond
kijken. Alleen de werkelijkheid was niet meer zichtbaar. Ik wist nog wel prima wat ik op had en wie
en waar ik was. En gewoon veilig in bed lag met een muziekje op.
De omgevingen veranderden regelmatig naar een random andere lokatie. Soms binnen, soms buiten.
Allemaal hyper realistisch. Het waren alleen omgevingen, geen dieren of mensen, wel planten.
Plekken als; een tuin met schuur, op een brug, bij sediment lagen bij een rotswand, in een pak huis, enz.
De overgangen waren echt een zwaar visuele trippy achtbaan rit.
Waar bij ik me zelfs af en toe echt vast heb moeten houden aan de dekens.
Me telkens weer afvragend: Waar zou ik nu weer uit komen?
En denkend ik blijf beter ook nog even liggen,
want ik kan toch niets anders zien en het is ook nog eens heel erg gaaf

De hele ervaring ben ik wel gewoon me zelf gebleven, alleen had ik de beschikking over een
soort van teleportatie mogelijkheid.
Dit hield een 30-40 minuten aan.
Maar echt holy-shit! Dit was totaal onverwacht kei en kei hard trippen en vooral zo realistisch.
Tijdens de hele ervaring was de 2c-d er toch zeer duidelijk uit te halen, het was niet de ketamine alleen.
Ik heb me zelfs nog liggen afvragen of ik niet, op een een of andere manier met de keta per ongeluk ook nog veel te veel 2c-d
had binnen gekregen. Dit kon niet het geval zijn, want na afloop was de 2c-d alleen nog licht merkbaar.
Posted 15 April 2011 - 07:59 AM
2C-D vond ik persoonlijk niet echt veel waard, ik heb twee keer nasaal een 20 mg gesnoven, niet op dezelfde dag natuurlijk. Het enige effect dat ik ervan kreeg was fysiek, een slap aftreksel van het lichamelijke gevoel dat je bij LSD ervaart. De bodyload was niet echt vervelend, maar ook niet echt fijn. Net op de grens tussen vervelend en aangenaam.
En meer heb ik er ook niet van gemerkt, geen visuals, niks anders.
Posted 15 April 2011 - 12:37 PM
Leg uit, dit klinkt nogal tegenstrijdig..!!Ik vond dit toch een van de leukere in de 2C reeks.
Het best een leuke 2C, maar er zijn er veel betere.
En wat waren je doseringen?
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 15 April 2011 - 01:06 PM
Leg uit, dit klinkt nogal tegenstrijdig..!!Ik vond dit toch een van de leukere in de 2C reeks.
Het best een leuke 2C, maar er zijn er veel betere.
En wat waren je doseringen?
Ik zie nu dat ik het per ongeluk in het verkeerde topic heb gepost, was bedoeld voor het 2C-C topic.
Zal mijn bovenstaande post eventjes aanpassen en daar mijn mening over 2C-D bij schrijven.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users