Marokkaanse hashish 101- split uit Reisje naar Ketama -
Posted 29 September 2009 - 07:20 AM
zoals
Zero Zero/00/Double 0
Tblisa Hash
Double Zero Zero/Double 00/0000
Zero/0
Sputnik
Agadir
Sahara-Sand/Sahara
Polle/Pollen/Polm
Puck
Sierra Ketama
Ketama Gold
Ketama
Hia Hia/Hya
Bani
enz..hier staat wel een mooi overzicht maar wel auf deutsch..
If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not
Now I'm Ready to start
Posted 29 September 2009 - 09:02 AM
Bedoel je niet Tbisla/Twizla ?Tblisa Hash
Overigens is polm volgens mij hartstikke nederhash, maar wel van een zelfde soort kwaliteit als Marokkaanse.
Posted 30 September 2009 - 06:54 PM
Posted 01 October 2009 - 11:10 AM
ik zou ook wel eens willen weten wat nu de echte marokkaanse namen zijn voor de hashkwaliteit...
Zal het wel eens even aan me maroc sadiq vragen.
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 01 October 2009 - 02:44 PM
Vet rielekste sjit, ouwe. Leuk leeswerk, en zo leer je nog eens iets.enz..hier staat wel een mooi overzicht maar wel auf deutsch..

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 01 October 2009 - 02:48 PM
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 03 October 2009 - 05:53 PM
Bij de lokale Marokkaanse coffeeshop gebruiken ze de volgende namen, in volgorde van goede naar slechte kwaliteit: nougat, chocolat, caramel, paki, twisla, cristal, spoetnik, huismerk... Ketama wordt meestal aan de meest crappy hasj gegeven evenals namen als double diamond of zero zero etc, maar dit kan ook weer per shop verschillen.
ja dat met ketama en zero(zero) de wat mindere soorten en de meer commerciele kwaliteiten worden aangeduid is volgens mij overal zo.
ik kocht 15 jaar geleden al "een tientje ketama"

da's toch wel mooi trouwens...

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not
Now I'm Ready to start
Posted 01 February 2010 - 01:12 AM

Het is best zacht en heeft geen henna geur. Gebruik nooit een aansteker voor mijn hash om te brokkellen

Meestal de shops die hash namen geven verkopen troep. Maar lang niet allemaal.
Kortom kwaliteit hash

Officieel diagnose: ASS
Posted 01 February 2010 - 04:40 PM
Meestal zijn die maroc hasjes trouwens blond, ik zie niet zo vaak die donkere soorten in de shops hier.
Edited by mind, 01 February 2010 - 04:46 PM.
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 01 February 2010 - 05:40 PM

Posted 01 February 2010 - 09:46 PM
Beetje ontwikkelignshulp mag wel

Denk ook wel dat het tegen het terrorisme in Afghanistan werkt, als die mensen ook wat geld hebben en lekker hun jointje kunnen roken zijn ze ook niet zo fanatiek.
Posted 04 February 2010 - 04:58 PM
Ik heb al best wel wat coffeeshops bezocht maar ik ben er nog nooit een tegengekomen waar de hasj geen naam had.
Meestal zijn die maroc hasjes trouwens blond, ik zie niet zo vaak die donkere soorten in de shops hier.
Woon je in Amsterdam? zoja neem een kijkje in Amsterdam west. En dan bedoel ik dus Marokkaanse coffeeshop's.
Officieel diagnose: ASS
Posted 13 February 2010 - 04:19 PM
Posted 10 March 2010 - 02:34 PM
http://www.imdb.com/title/tt0408834/
Edited by mind, 10 March 2010 - 02:34 PM.
Posted 10 March 2010 - 03:10 PM
Dat klopt, 80% van de hasj in omloop komt uit de ketama streek Prachtig om eens met eigen ogen te bekijken..volgens mij is Hia een plek in Marroko. En ik geloof dat Ketama dat ook is.
Posted 10 March 2010 - 03:12 PM
Bij de lokale Marokkaanse coffeeshop gebruiken ze de volgende namen, in volgorde van goede naar slechte kwaliteit: nougat, chocolat, caramel, paki, twisla, cristal, spoetnik, huismerk... Ketama wordt meestal aan de meest crappy hasj gegeven evenals namen als double diamond of zero zero etc, maar dit kan ook weer per shop verschillen.
doet mij denken aan het lijstje van de kruidentuin in Nijmegen.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users