Jump to content

Photo

Mescalinehet officiële mescaline topic!

Mescaline

• Please log in to reply
291 replies to this topic

#81 DasBeer

DasBeer

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 64 posts

Posted 20 May 2011 - 05:17 PM

heb just gebelt naar hem.
Hij blijft erbij dat het pillen zijn.
Ze zijn idd wel groot en kosten 10/pil.
Juiste gewicht en effect van zo'n pil gaat hij later nog laten weten.
Ik hou jullie op de hoogte

#82 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 20 May 2011 - 05:19 PM

10/pil? scherpe prijs iig. Klinkt alsof hij zijn verkoopwaren toch niet zo goed kent.
omgekeerd gaat ook

#83 DasBeer

DasBeer

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 64 posts

Posted 20 May 2011 - 05:36 PM

dit is de eerste keer dat hij dit verkoopt. Hij heeft er zelf ook geen ervaring mee maar gaat deze avond voor de eerste keer proberen.
Hij heeft mij nog nooit een slecht product verkocht dus ik vertrouw hem daar wel op en de prijzen waren altijd aan de goedkope kant. :duimpje:
Maar voor alles is er een eerste keer he

#84 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 21 May 2011 - 04:12 PM

^Ook voor mescalinepillen met hoogstwaarschijnlijk geen mescaline? :huh:

#85 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 21 May 2011 - 08:59 PM

slim om erover te praten aan de phone
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#86 DasBeer

DasBeer

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 64 posts

Posted 22 May 2011 - 10:08 AM

Heh?

#87 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 22 May 2011 - 10:55 AM

Heh?

Volgens mij heeft er iemand "Paranoia voor dummies" nog niet gelezen. Als je je met illegale zaken bezig houdt, is dat wel een must. Maar ach, belgen hè ;)

#88 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 23 May 2011 - 05:41 PM

Iemand dit weekend nog mescaline getript?!

#89 DasBeer

DasBeer

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 64 posts

Posted 23 May 2011 - 06:14 PM

Heh?

Volgens mij heeft er iemand "Paranoia voor dummies" nog niet gelezen. Als je je met illegale zaken bezig houdt, is dat wel een must. Maar ach, belgen hè ;)

Neen , inderdaad nog niet gelezen.

#90 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 23 May 2011 - 06:14 PM

^ nope.

Was het wel van plan, maar m'n mede trip-genoten hadden het afgeblazen.

Wil het binnenkort toch echt eens gaan doen. Heb nog maar nauwelijks ervaring met deze klassieker (mescaline/cactus).

#91 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 24 May 2011 - 01:38 PM

^ zelfde plan. komt er alleen nog niet van...

#92 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 24 May 2011 - 03:25 PM

meest uitgestelde stof ooit
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#93 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 24 May 2011 - 07:10 PM

Waarom stelt eigenlijk bijna iedereen het zo uit?
Het is een hele toegankelijke stof, zeker in de wat lagere doseringen.
Prima om er op een mooie vrije dag er op uit te trekken. En sociaal doen gaat ook best aardig.

In hogere dosering heeft het zo'n beetje alles wat je van een trip middel zou willen, echt een rijke ervaring.

De lange werkings duur??
They don't like my lifestyle..

#94 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 24 May 2011 - 07:19 PM

Ik weet het niet, maar bij de opa van mijn tuinman z'n belastingadviseur ligt het nu ook al een hele tijd te wachten op consumptie.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#95 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 25 May 2011 - 12:58 PM

Heb het steeds maar uitgesteld vanwege de coming-up. Misselijkheid en geesteljke stress zijn niet de meest motiverende factoren. Verder heb ik maar een dosis voor 1 persoon.

Daarnaast is het spul gewoon lang houdbaar.

#96 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 25 May 2011 - 01:09 PM

Waarom stelt eigenlijk bijna iedereen het zo uit?
Het is een hele toegankelijke stof, zeker in de wat lagere doseringen.
Prima om er op een mooie vrije dag er op uit te trekken. En sociaal doen gaat ook best aardig.

Agree!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#97 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 25 May 2011 - 01:23 PM

Misschien dit weekend dan maar eens :)

#98 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 25 May 2011 - 06:07 PM

Ik voel me bijna altijd erg draaierig en misselijk op de dag dat ik plan te gaan trippen. Dan stel ik het uit, maar iedere keer dat ik dan kies wordt het erger. Totdat ik uiteindelijk besluit ondanks alles het te doen, en dan is de coming-up vaak nogal een helse ervaring.
De laatste dagen herhaalt zich dat patroon weer. Dus dan stel ik het uit, stelregel trip alleen als je je goed voelt. Nou ik voel me goed, maar zodra ik wil gaan trippen dan ga ik me heel misselijk en draaierig voelen. Probleem kan makkelijk opgelost worden trouwens...

#99 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 25 May 2011 - 06:38 PM

de prijs....
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#100 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 25 May 2011 - 06:58 PM

De prijs inderdaad. Je moet je goed voelen om er doorheen te gaan. Het is een soort zelfsabotage als je draaierig en misselijk wordt zodra je op het punt staat om in te nemen. Met tripgenoten heb ik dat nooit gehad, maar om alleen een nieuwe stof te nemen, ja dan krijg ik het wel.

Daarnaast is er zoiets van het juiste moment en de juiste tijd. Kent iemand dat gevoel van dat je dan het middel neemt en je het gevoel krijgt dat je beter iets langer had kunnen wachten? Dat je te graag wilt is iets wat sommige middelen afstraffen...

Also tagged with one or more of these keywords: Mescaline

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users