Jump to content

Photo

Mescalinehet officiële mescaline topic!

Mescaline

• Please log in to reply
291 replies to this topic

#61 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 24 February 2011 - 06:57 PM

...maar ik heb onlangs 30 gram verse truffels met een beperkte houdbaarheids datum gekregen. [...]

Kun je ze niet drogen, of gaat dat niet zomaar met truffels?

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

#62 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 24 February 2011 - 07:01 PM

Over die MAO eigenschappen van mesc: Ik las hier op het forum al eens waarschuwingen om mescaline vooral niet te combineren met een MAO remmer. Van de week viel Uit je Bol uit mn kast. Daar wordt gemeld dat mescaline een MAO remmer is en dat de voedingsvoorschriften gelden.

Dat je mescaline niet combineren met een MAOi betekent natuurlijk nog niet dat mescaline zelf een MAOi is. Verder is Uit Je Bol natuurlijk niet echt een hele betrouwbare bron.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#63 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 24 February 2011 - 07:25 PM

"mescaline (also showing some MAOI activity itself)"
http://www.erowid.or...ask.php?ID=3089

"San Pedro contains tyramine related phenethylamines that act as pressor agents (increase blood pressure). These are normally inactivated by gut MAO - inhibit it with harmala alkaloids & there's a good chance of your blood pressure noticably going up.
From what I've read, you can combine competetive MAOIs like harmala alkaloids with smaller doses of mescaline, but San Pedro doesn't just contain mescaline... "
http://www.bluelight...ad.php?t=240991
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#64 Libelle

Libelle

homo agnitio agnitius

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1349 posts

Posted 24 February 2011 - 08:30 PM

Heb twee bijzondere mensen leren kennen die extract maken dus binnenkort ga ik er echt eens mee kennis maken. :duimpje:
Van het Pad.

#65 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 25 February 2011 - 04:11 PM

Kun je ze niet drogen, of gaat dat niet zomaar met truffels?

Heb van die megaknollen die ook nog eens doormidden zijn gesneden. Weet eigenlijk niet of dat goed zal lukken.

Dat je mescaline niet combineren met een MAOi betekent natuurlijk nog niet dat mescaline zelf een MAOi is. Verder is Uit Je Bol natuurlijk niet echt een hele betrouwbare bron.

Heb het nog eens nagelezen en in Uit Je Bol moet je je bij alle psychedelica aan de MAO voedingsvoorschiften houden, ook paddo's dus. Geen betrouwbare bron dus. Tis trouwens de eerste druk en bij de latere drukken hebben ze dat volgens mij wel een beetje minder streng gemaakt.

...

Er is trouwens een achterliggend idee bij deze combo. Dat is een 'tripcontinuum' maken. Waarbij je een overgang hebt tussen 2 middelen, maar wel in een min of meer zelfde trip blijft.

Had het idee dat als je 2 psychedelische middelen hebt maar die duidelijk andere structuren hebben (dus geen 2 tryptamines, maar tryptamine en fenethylamine) je deze achter elkaar kunt nemen. Wat me interessant hieraan lijkt is vanuit de gedachte dat je alshetware 'de trip maakt' uit de overvloed van stoffen uit het middel. Als je dan overgaat naar een ander middel kan dit subjectief best ervaren worden als een verlenging van de trip waarbij kwalitatief er niet drastisch veel veranderd. Je bent immers als zoveel uur bezig in een bewustzijnsstaat en het daaropvolgende middel zal qua effect daar niet veel vanaf liggen.
Dit is misschien handig voor als je 'onderhoudswerkzaamheden' wilt doen aan je geest. Het uitwassen van ingeroeste gewoontes of overtuigingen etc. En dit dan op een echt heel diep nivo.

De ideale combo zou dan zijn LSD & Mescaline. Tis alleen dat dit wel heel lang gaat duren en de vraag is of je zoiets kunt volhouden. Heb je een lang weekend voor nodig...

#66 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 25 February 2011 - 07:15 PM

Had het idee dat als je 2 psychedelische middelen hebt maar die duidelijk andere structuren hebben (dus geen 2 tryptamines, maar tryptamine en fenethylamine) je deze achter elkaar kunt nemen.

Hoe bedoel je dit precies? Als in dat het niet schadelijk is?
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#67 Stupide

Stupide

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 389 posts

Posted 26 February 2011 - 01:44 PM

Waarschijnlijk als in dat je niet teveel kruistolerantie hebt.

#68 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 26 February 2011 - 10:06 PM

Waarschijnlijk als in dat je niet teveel kruistolerantie hebt.

Yep probeer kruistolerantie te vermijden hierbij.

Daarnaast middelen in serie nemen, overlap tijdens de coming-down en coming-up. Het idee is ook gerelateerd aan die ene trip van ErnstJunger die mescaline en DOM min of meer tegelijkertijd nam. Vandaaruit het idee om 2 middelen in serie te nemen die dus zo min mogelijk kruistolerantie hebben.

Andere optie zou zijn 2C-B en heel sterk LSA extract. Waarbij de LSA eerst gaat en de 2C-B later.

#69 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 26 February 2011 - 10:23 PM

Kruistolerantie heeft volgens mij weinig te maken met welke groep het molecuul in valt, maar meer met welke receptoren het effect op heeft.

Mij lijkt, als je een combo wilt, mescaline & paddo's op zich wel een goede. Ik zou beginnen met mescaline, vooral omdat dat nogal lang kan duren voordat het werkt en de sterkte lastiger in te schatten is. Dan kun je bij een overwacht sterke trip altijd de paddestoelen nog laten staan. Als het dan toch lekker gaat, zou ik de paddestoelen tegen het eind van de piek innemen, zodat je een mooie overgang hebt.
Verbing weirds language.

#70 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 19 May 2011 - 08:04 AM

Nog altijd die mesca uitgesteld ... Waarschijnlijk als alles goed gaat, komt daar zaterdag verandering in :P.

Ik heb al es trichocereus peruvianus gedaan, dat duurde wel tieg lang, hoe zit dat met mescaline? Wat zijn zo'n beetje de verschillen tussen deze twee? Zijn die opmerkelijk of eerder subtiel?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#71 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 19 May 2011 - 12:58 PM

Wat mij op viel met pure mescal is dat de trip veel gelijkmatiger was, minder golvend.
De misselijkheid tijdens de come-up was wel onverminderd aanwezig.

Echter laatst wat getest uit een goed extract en daar ook een hele gelijkmatige trip van gehad.
Heb het vermoeden dat het golven komt omdat je eerst het cactus plantenmateriaal moet verteren.

Er is naar mijn idee wel een subtiel verschil tussen puur en cactus.
Maar omdat er best een grote tijdsspanne zat tussen cactus v.s pure mesal
vind ik het moeilijk om er exact de vinger op te leggen.
Ook omdat de pure mescal eigenlijk een lichte dosering test run was, still got more work to do..
They don't like my lifestyle..

#72 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 19 May 2011 - 01:22 PM

^ hoeveel had je genomen voor die dosering?

en wolf: hoeveel ben je van plan om te nemen? Hebben jullie trouwens HCl of Sulfaat?

#73 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 19 May 2011 - 01:45 PM

Ik had 250mg genomen en een uur later nog 100mg, maar dat was te snel/ veel na elkaar.
Het zweet brak me aan alle kanten uit en ben over me nek gegaan. Denk dat ik ongeveer 300mg
heb opgenomen in me lichaam.
Denk dat +50mg wel goed gaat (Ik ga wel redelijk snel over me nek...)
Ik had HCL.

#74 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 19 May 2011 - 01:52 PM

Dreamer: ik dacht 2 x 100 mg en 1 x 50 mg verspreid over 2 uur ofzo, me dunkt dat deze batch sulfaat is als ik me niet vergis.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#75 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 19 May 2011 - 02:06 PM

^ ok, bedenk dat de sulfaat een stuk zwaarder is dan de HCl.

250mg van de sulfaat komt ongeveer overeen met 200mg van de HCl.

#76 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 19 May 2011 - 02:45 PM

Wat mij op viel met pure mescal is dat de trip veel gelijkmatiger was, minder golvend.
De misselijkheid tijdens de come-up was wel onverminderd aanwezig.

Met dat eerste ben ik het niet eens, vond beide trips wel redelijk gelijkmatig.

Misselijkheid was er inderdaad niet minder om, mijn god!

Tijdsduur kan ik niet echt iets heel zinnigs over zeggen, bij synthetische Mescaline HCl duurde het wel een uur of 8, 9 à 10.

[edit] Heb waarschijnlijk zowel sulfaat als HCl gehad en het verschil in dosering vond ik erg groot! Maar ik vermoed ook dat de setting heel veel invloed heeft gehad op de effecten...

300 mg. Mescaline-sulfaat is niet zo'n hele stevige dosis dan, Wolf. Be prepared to want to take more! :)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#77 DasBeer

DasBeer

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 64 posts

Posted 20 May 2011 - 02:32 PM

Mijn maat verkoopt dit in pillen maar hier op het forum gaat het alleen over poeders en soepen. De laatste post is van 2005 en de evolutie staat ook niet stil maar bestaat dit intussen met zekerheid in pil-vorm of heeft hij zich iets laten aansmeren? :glare:

#78 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 20 May 2011 - 03:03 PM

Grote kans dat hij zich 2C-B heeft laten aansmeren. Het is nogal een gewicht aan mescaline dat in een pil moet, als je daar ook nog vulstuffen bij optelt, dan worden het best grote pillen (al is dat niet onmogelijk).

Toch lijkt het me vrij onwaarschijnlijk; synthetische mescaline is zeldzaam, zelfs in de RC-wereld, en ik denk dat diegene die er de beschikking over hebben niet de noodzaak hebben om er pillen van te draaien.

Daarnaast zouden pillen met pure mescaline nogal duur zijn...

Ik denk dat de kans erg klein is dat ie pillen heeft waar mescaline in zit. Als je zeker wilt weten wat er wel in zit: naar de test-service sturen! (is altijd een goed idee trouwens)

Thank you, the mdgt.

#79 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 20 May 2011 - 03:51 PM

Capsules zou een mogelijkheid zijn, maar dan waarschijnlijk wel verdeeld over meerdere caps per dosis. Tabletten zijn onwaarschijnlijk.
Verbing weirds language.

#80 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 20 May 2011 - 05:15 PM

Of "tweety bird mescaline" a.k.a 2C-T-7, wel iets minder waarschijnlijk..

Also tagged with one or more of these keywords: Mescaline

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users