Posted 06 October 2010 - 01:23 PM
@Wolf: jij inmiddels al mescaline gedaan? Vertel! Wat voor dosis, hoe vond je 't, etc.?
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 06 October 2010 - 01:43 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 21 October 2010 - 12:25 PM
Posted 30 December 2010 - 11:14 AM
Heb het extract nog nergens kunnen vinden, ben daarom maar zelf de cactus gaan groeien :-P
Heb nu 20 mini cactusjes op de vensterbank staan. leuk gezicht.
In het boek van shulgin is trouwens te vinden wat je tegen de misselijkheid kan doen aan het begin van de trip. Beetje gember eten..
Luister maar naar deze super-opa :-)
Posted 30 December 2010 - 03:50 PM

Tip: zonder sources te noemen, als je cactus cuttings koopt, doe dat dan niet bij een smartshop (vaak 30cm/€30), maar bij een gewone (online) sierplantenwinkel. Iets moeilijker te vinden, maar ik zie wel eens San Pedro stukken van 30cm voor minder dan €10 per stuk.
Leuke ervaringen gehad met San Pedro prut, maar hoop echt nog een keer HCL tegen te komen voor een wat "puurdere" ervaring.
Posted 30 December 2010 - 03:59 PM
Ach, geduld is een schone zaak :-)
Posted 30 December 2010 - 06:36 PM
Iets moeilijker te vinden, maar ik zie wel eens San Pedro stukken van 30cm voor minder dan €10 per stuk.
hebben deze dan wel dezelfde potentie als die uit een smartshop?
Posted 30 December 2010 - 07:07 PM
Bij cactii uit shops was de ervaring altijd wat zwakjes, omdat ik qua budget niet verder kwam dan een middelgroot formaat, terwijl ik bij die goedkopere gewoon veel meer soep kon maken en meerdere bekertjes weg kon slurpen.
Posted 30 December 2010 - 07:54 PM
Cacti van de handelaar die worden vaak zo gekweekt dat zo groot worden een gaan bloeien en dat gaat ten koste van de mescaline kwaliteit. (vaak met veel mest + water).
Terwijl het juist de bedoeling is deze met veel zon en weinig mest, water te doen.
Heb zelf goede ervaringen met helemaal niets.
Heb nergens 30 zaden gekocht voor 7,50 en nog steeds dee de gast zich alle moeite om mij alles uit te leggen ook al kocht ik maar voor €7,50...
Er is verder veel info te vinden over het kweken zelf.
[snaap] DHP hanteert een strikt no sources beleid, lees anders even de regelsvoordat je zomaar websites gaat posten. [/snaap]
Posted 30 December 2010 - 09:06 PM
Dus pas hier wel heel erg mee op, je zou een dergelijke boer kunnen vragen wat hij gebruikt om insecten te weren, voor het geval dat je er zelf last van zou krijgen, maar zulke boeren weten vaak ook donders goed het niet enkel een snel groeiende siercactus is en soms zijn er niet zo van gediend dat hippies bij hem zijn mooie cactussen komen kopen om ze daarna direct op te eten.
Dus wees voorzichtig bij het aanschaffen van een dergelijke cactus bij dergelijke boeren, als het doel echt consumptie is.
Wil je zo'n cactus hebben omdat je het tof vind om er eentje te hebben, dan zijn dergelijke boeren zonder twijfel de beste keuze..
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 31 December 2010 - 01:58 AM
En dat gaat natuurlijk weer het best als je ze zelf kweekt.

Posted 31 December 2010 - 03:26 AM
Vergeet niet dat deze cactusboeren vaak pesticiden gebruiken, die in de plant kunnen blijven zitten en die best eens giftig voor mensen kunnen zijn, maar dat maakt die boer niet uit, want zijn cactussen zijn toch niet bedoelt om op te eten en bij de smartshop mag je verwachten dat ze er in ieder geval geen gevaarlijke pesticide opspuiten, omdat ze weten dat het uiteindelijk voor consumptie is.
zou dit uitmaken als ik een extractie uitvoer op de cactussen om de mescaline eruit te halen? met ander woorden: haal ik er dan ook de pesticiden uit en neem ik die mee in het eindproduct? ik heb het dan over mescaline sulfaat als eindproduct, dus niet dat ik er thee oid van ga maken.
Posted 31 December 2010 - 11:07 AM
Vergeet niet dat deze cactusboeren vaak pesticiden gebruiken, die in de plant kunnen blijven zitten en die best eens giftig voor mensen kunnen zijn, maar dat maakt die boer niet uit, want zijn cactussen zijn toch niet bedoelt om op te eten en bij de smartshop mag je verwachten dat ze er in ieder geval geen gevaarlijke pesticide opspuiten, omdat ze weten dat het uiteindelijk voor consumptie is.
zou dit uitmaken als ik een extractie uitvoer op de cactussen om de mescaline eruit te halen? met ander woorden: haal ik er dan ook de pesticiden uit en neem ik die mee in het eindproduct? ik heb het dan over mescaline sulfaat als eindproduct, dus niet dat ik er thee oid van ga maken.
Geen idee, maar neem aan dat voor extractie een kleine cactus genoeg is. Dus ze eentje voor 7,50 in een smartshop.
Btw, als het jou lukt een mescaline extract te maken dan nomineer ik jou tot held van het jaar. Schijnt nogal lastig te zijn heb ik begrepen.
Posted 31 December 2010 - 12:45 PM
Maar het is afhankelijk van welke/wat voor een pesticide wordt gebruikt, of het in het extract aanwezig zal zijn of niet en aangezien ik geen flauw benul heb van wat voor pesticide er allemaal bestaan, kan ik je daar geen antwoord opgeven.
En uiteraard hangt het ook van je extractie en zuiveringsmethode af en goed deze worden uitgevoerd.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 31 December 2010 - 07:50 PM
Geen idee, maar neem aan dat voor extractie een kleine cactus genoeg is. Dus ze eentje voor 7,50 in een smartshop.
Btw, als het jou lukt een mescaline extract te maken dan nomineer ik jou tot held van het jaar. Schijnt nogal lastig te zijn heb ik begrepen.
Heb een recept waar ik toch iets meer cactus voor nodig heb, wil daarnaast ook wel iets meer (5 tal grammen) eruit halen, aangezien ik niet elke keer bezig zou willen gaan.
je mag me dan bij deze held van het jaar 2011 benoemen, want het is idd niet zo lastig... ga t over een maandje of twee eens proberen

Posted 01 January 2011 - 09:44 PM
Pesticiden gaan volgens mij gewoon mee in simpele extracties, precieze details of welke klassen bestrijdingsmiddelen zou ik ook niet weten, maar veel pesticiden zijn gebaseerd op natuurlijke alkaloïden. (nachtschade familie bijvoorbeeld: nicotine).
Posted 22 February 2011 - 07:45 PM
1) eerst paddo's en in de coming down doseer ik de mescaline
2) Of eerst mescaline en later in de trip pas paddo's
2) lijkt me beter omdat mescaline als mao remmer wordt geclassificeerd. Ook omdat de naspace van mescaline waarschijnlijk langer is dan paddo's.
Maar eerst eens wat advies inwinnen. Heb me zinnen er nog niet helemaal op gezet. Tis een idee en nog niet zeker of t uitgevoerd gaat worden.
Posted 23 February 2011 - 12:31 AM
Maar waarom zou je twee van die fantastische middelen combineren? Ik zou ze gewoon lekker afzonderlijk gebruiken eerlijk gezegd... maar wellicht ben ik een purist als het gaat om de klassiekers (met acid iets minder trouwens).
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 23 February 2011 - 07:29 AM
Maar aan wat voor een doseringen zat je te denken?
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 24 February 2011 - 06:09 PM
Ik merk altijd aan het einde van een trip dat ik me echt heel lekker voel en het liefst nog langer door wil trippen, dus; waarom niet om een combo te maken?
Maarja, ik heb mescaline nog niet eerder gedaan, dus het is overmoed om het echt te gaan doen. Toch ben ik wel benieuwd want het lijkt me niet echt een slechte combo. Het duurt alleen wel erg lang denk ik.
Dus heb ik de mesc maar uitgesteld want die truffels laat ik liever niet wegrotten, dat is zonde. Maar om een goede trip te hebben moet er dan wel minstens een week of 8 a 10 tussen zitten en een beetje ongeduld is me wel eigen

Over die MAO eigenschappen van mesc: Ik las hier op het forum al eens waarschuwingen om mescaline vooral niet te combineren met een MAO remmer. Van de week viel Uit je Bol uit mn kast. Daar wordt gemeld dat mescaline een MAO remmer is en dat de voedingsvoorschriften gelden.
Also tagged with one or more of these keywords: Mescaline
Review
Deeper Down The Rabbit Hole →
Wetenschap →
Dark Classics in Chemical Neuroscience: MescalineACS Chem. Neurosci. - 10.1021/acschemneuro.8b00215 Started by Phlogiston , 11 Jun 2018 ![]() |
|
||
Drugs →
Psychedelica →
De alkaloiden in PeyoteEen interessante cocktail Started by Phlogiston , 18 Jun 2017 ![]() |
|
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users