Jump to content

Photo

Mescalinehet officiële mescaline topic!

Mescaline

• Please log in to reply
291 replies to this topic

#21 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 16 June 2010 - 07:59 AM

YES!

Ja hoor, heb je me alweer ingehaald :D

Nu ik dit topic lees mezelf toch maar eens aanzetten om deze zomer wat te proberen.

Snaap: wat was je dosering? :)

Ik denk maar 250 mg! Ik had het dubbele afgewogen, maar 250 mg. bleek méér dan perfect. Dat viel me eigenlijk reuze mee.

Ben trouwens bezig met een tripreport... Aaaaah, ik vond het echt fenomenaal spul. Woehoe! :)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#22 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 16 June 2010 - 11:10 AM

Had je pure substantie, of cactus?
Verbing weirds language.

#23 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 16 June 2010 - 11:11 AM

Synthetische Mescaline-HCl.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#24 Twilight

Twilight

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1622 posts

Posted 16 June 2010 - 11:38 AM

Wow, dat klinkt goed. Ook gewoon synthetisch, supervet! :D
Ben heeeel benieuwd naar je report!!

#25 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 16 June 2010 - 01:19 PM

Gelukt. Lees hier: Me & My Door of Perception

Thank you, the mdgt.

#26 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 16 June 2010 - 04:29 PM

Misschien deze zomer toch ook maar eens proberen.....eerst maar eens je report lezen.....wanneer ik tijd heb. :D
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#27 Lµserg Diethel

Lµserg Diethel

zonder (roet)filter

• Members
  • PipPipPip
  • 424 posts

Posted 18 July 2010 - 10:30 PM

Ooit eens gehad, solstice vorig jaar. Ik vond het veruit de leukste trip die ik ooit had (Let wel: Niet de meest leerzame, diepe, of harde; Gewoon de positieve moodchange en perceptie van de wereld om me heen.) Ik wou dat ik het spul ooit nog kon vinden, maar mescaline is een van die onvindbare dingen.

Heb me wel goed misselijk gevoeld erdoor.. Ik raad mensen aan niet de hele dosis in een keer te nemen. Ik nam 400 mg verspreid over 3 uur in 8 aparte dosissen, anders kan je wel eens zo misselijk worden dat je het echt niet meer trekt.. Met alle gevolgen van dien.

#28 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 21 July 2010 - 03:43 PM

Heb weer iets interessants over mescaline te melden, vriendjes van DHP!

Afgelopen zondagavond om half tien met een groep van 7 psychonauten in een sociale setting in de natuur mescaline gedosed. De laatste half-lichte maaltijd was om een uur of half 7 genuttigd.

De doses (van een batch waarvan ik niet zeker weet of 't dezelfde is als de vorige keer dat ik mescaline nam) waren 200 mg, 250 mg (4 keer) en 300 mg (2 keer).

Na T+90 voelde 1 iemand zich al helemaal fantastisch, terwijl de rest zich nagenoeg nuchter voelde. Ik zelf besloot tot inname van een extra 100 mg, wat ook gold voor de andere persoon die 300 mg. op had. De vrouw die 200 mg. op had (voor wie het haar eerste keer trippen was) nam 50 tot 100 mg. bij, de andere twee vrouwen die 250 mg. in eerste instantie hadden genomen namen later respectievelijk 50 en 100 mg. bij.

Vreemd genoeg heb ik geen moment van de avond het idee gehad dat ik hard aan het trippen was. Wel was de sfeer erg sociaal en empathisch en hadden we op een intelligent niveau erg interessante discussies, waarbij het leuk alsof iedereen een stukje bewustzijn inleverde om zodoende op een gemeenschappelijke bewustzijn te belanden.

Vreemd genoeg liepen de reacties enorm uiteen. Man 1 (250 mg zonder redose) was na een uur al in psychedelische sferen, de reacties van de rest liet nogal op zich wachten. Ikzelf plus homie zaten op 400 mg. zonder het idee te hebben echt heel erg ver weg te zijn. De newbster met 300 mg. op voelde zich fantastisch en had een geweldige trip, terwijl een andere, kleinere en lichtere, vrouw zich met 350 mg. onbevredigd voelde.

Dus, zowel de werking als de dosis liepen enorm uiteen en waren - in elk geval in het geval van Door of Perception en mijzelf - niet te vergelijken met onze vorige ervaring.

Mijn conclusie: mescaline is extreem subtiel en heel erg gevoelig voor setting. Het is vast niet voor niets dat de Huichol-indianen zulke sociale rituelen hebben als ze peyote gebruiken. Op momenten voelde het eerder MDMA-achtig dan psychedelisch.

Al met al een fantastische nacht gehad, rond een kampvuurtje op een vergeten plekje aan de rand van een vergeten plekje in Nederland. Ook nog steeds fan van mescaline, maar erg opvallend dat die zich dit keer van zo'n totaal andere kant liet zien. Echt frappant! :)

Thank you, the mdgt.

#29 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 21 July 2010 - 03:49 PM

terwijl een andere, kleinere en lichtere, vrouw zich met 350 mg. onbevredigd voelde.

Daar is natuurlijk altijd wat aan te doen. ;)

Yup: open deur, off-topic en flauw...... :)
(kan wel merken dat ik m'n vriendin al 2 weken niet gezien heb)
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#30 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 21 July 2010 - 03:54 PM

Al met al een fantastische nacht gehad, rond een kampvuurtje op een vergeten plekje aan de rand van een vergeten plekje in Nederland. Ook nog steeds fan van mescaline, maar erg opvallend dat die zich dit keer van zo'n totaal andere kant liet zien. Echt frappant! :)

rond een kampvuurtje is altijd een heel goede setting. Jammer dat het op zo weinig plaatsen gaat/mag.
omgekeerd gaat ook

#31 Libelle

Libelle

homo agnitio agnitius

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1349 posts

Posted 21 July 2010 - 04:17 PM

terwijl een andere, kleinere en lichtere, vrouw zich met 350 mg. onbevredigd voelde.

Daar is natuurlijk altijd wat aan te doen. ;)

Yup: open deur, off-topic en flauw...... :)
(kan wel merken dat ik m'n vriendin al 2 weken niet gezien heb)

Vraag me dan nu ineens af hoe seks op mescaline is. Sowieso zou je dat dan moeten doen met iemand waar je veel van houdt want ik merk op LSD dat een hele diepe spirituele band met iemand echt wel nodig is om überhaupt fysiek contact mee te kunnen hebben.
Van het Pad.

#32 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 21 July 2010 - 04:36 PM

In tegenstelling tot bijvoorbeeld shrooms denk ik dat seks op mescaline - met iemand waar je van houdt - echt fantastisch zal zijn. Heb wel seks gehad op de afterglow van mesc, maar dat telt niet echt.

Maar enniewee. Nog niet eerder zo'n middel meegemaakt waarvan de werking zo intens verschilt afhankelijk van de setting!

Thank you, the mdgt.

#33 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1116 posts

Posted 21 July 2010 - 05:39 PM

Op momenten voelde het eerder MDMA-achtig dan psychedelisch.

http://psychedelic-i...ic-Pharmacology

Hier tabel 1 geeft aan dat dat op zich helemaal niet vreemd is; de binding van mescaline aan serotonine receptoren doet ook nog iets meer denken aan het bindingsprofiel van mdma dan van andere psychedelica (zowel phenethylamine als tryptamine), bijvoorbeeld dat het geen 5-ht2a of c agonist is, en wel een sterke binding deelt met MDMA, dan kan verklaren waarom het daar misschien aan doet denken in sfeer.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#34 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 21 July 2010 - 05:59 PM

Ik merk zelf dat mescaline een beetje een drug is waar van je de roes moet leren kennen, zo iets als met wiet.
De eerste paar keer vond ik er niet veel aan in lage dosering.
Nu ik het spul wat beter ken vind ik het ook in lagere doseringen en zeer fijne roes geven.
They don't like my lifestyle..

#35 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 01 October 2010 - 09:57 PM

Heb plannen om volgende week synth. mesc te doen. Ik dacht aan 250 mgr over een uur verspreid (nausea tegengaan). Maar redosen, hoe zit dat, na 1.5 uur kan je dat toch nog niet weten? Tot welk punt heeft 't nog zin?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#36 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 02 October 2010 - 11:48 AM

Goeie vraag. Laatste keer dat ik het deed - in groepsverband - waren de redoses na 90 minuten, als ik me niet vergis.

In wat voor setting ga je 't doen wolfie? Met je vrouw? Binnen / buiten? Overdag / 's nachts? Etc...

Thank you, the mdgt.

#37 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 02 October 2010 - 12:01 PM

Met drietal vrienden bij mij thuis overdag. Het weer is niet bepaald aangenaam om buiten te lopen trippen.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#38 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 02 October 2010 - 02:20 PM

Okidoki. Zelf zou ik zeggen dat als je de mescaline op een lege maag neemt (denk dat dat wel redelijk belangrijk is) en je na anderhalf uur nog niets voelt, best iets kan bijnemen - en dat dan ook nog effect heeft (en niet de ervaring slechts verlengt). Overigens is bovenstaande geenszins op wetenschappelijke grond gestoeld, ik spreek uit (beperkte) ervaring. :)

Thank you, the mdgt.

#39 Dukun

Dukun

Spiritueel wereldwonder

• Members
  • PipPipPip
  • 319 posts

Posted 02 October 2010 - 04:59 PM

Ik ga dit binnenkort eindelijk ook eens proberen, samen met een goede kameraad. We hebben allebei veel trip ervaring en wilden gelijk voor een hoge dosis(700 mg <erowid) gaan... Ik zie dat de meeste het wat rustiger hebben opgebouwd, zou 700mg iets teveel van het goede zijn?

Bij lsd ontstaat een tolerantie van iets meer dan een maand, waarna je weer met "volle magie" kan trippen. Althans dat is mijn ervaring..

Nu vroeg ik me af.. met pas opgebouwde tolerantie door lsd, geld nu dezelfde tolerantie periode ook voor mescaline? Heeft iemand daar ervaring mee?

"Knowing the Truth Is to Experience Existence as it Is."

There can be no political revolution, no social revolution, no economic revolution. The only revolution is that of the spirit; it is individual. And if millions of individuals change, then the society will change as a consequence, not vice versa. You cannot change the society first and hope that individuals will change later on.

#40 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 02 October 2010 - 05:20 PM

zou 700mg iets teveel van het goede zijn?

Dat lijkt mij wel erg flink, maar dit ligt er ook aan welke zoutvorm je hebt (HCl tov. Sulfaat).

700mg lijkt me, zeker voor een eerste keer, uberhaupt erg veel. Ik zou eerder voor max 300-400mg gaan.

Tolerantie van een maand? Psychische weerstand misschien, maar lichamelijke tolerantie duurt zeker niet langer dan een week.

Also tagged with one or more of these keywords: Mescaline

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users