Jump to content

Photo

Mescalinehet officiƫle mescaline topic!

Mescaline

• Please log in to reply
291 replies to this topic

#281 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 04 January 2019 - 07:08 PM

Het is nu (bijna) twee maanden verder en kan zeggen dat deze trip zeker grote invloed op mijn leven heeft gehad. Wil niet ingaan op wat precies, maar damn...

Ode aan mescaline :respect:

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#282 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 10 January 2019 - 11:41 AM

Was deze invloed tijdens de trip zelf al duidelijk of kwam dit achteraf?

#283 Xplore

Xplore

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 58 posts

Posted 11 January 2019 - 11:08 PM

Klinkt goed Phlogiston! Heb je een idee of jouw mescaline uit cactusmateriaal afkomstig is?   

#284 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 17 January 2019 - 11:35 AM

Deze mescaline was synthetisch, als het HCl zout.

Tijdens de trip had in inzichten in hoe ik dingen kon veranderen/verbeteren in mijn leven, maar de impact van die veranderingen kon ik niet van tevoren weten, natuurlijk.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#285 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 29 April 2019 - 11:28 AM

De Mescaline die ik ooit eens kocht, werd me verkocht als de synthetische HCl variant 98% puur. Alleen nou heb ik deze bron vaker betrapt op onwetendheid over de stofjes die hij verkoopt, dus trek ik dit behoorlijk in twijfel. Ook begrijp ik dat je van de synthetische variant geen misselijkheid zou moeten ervaren, wat ik zelf wel af en toe ervaar. Een dosis van 400mg kan soms intens zijn, maar soms ook nog niet eens visuals geven, en dit lijkt mij met zuivere Mescaline niet het geval.

Ook vroeg ik mij af of iemand mij kan bevestigen of het in HCl wel 98% aan zuiverheid kan halen? Volgens mijn rekensom (verbeter me als dit niet klopt) is de maximale zuiverheid in HCl zout:

Moleculair gewicht Hydrochloride 36.461

Mescaline 211.257
Mescaline HCl 247.718
Mescaline/Mescaline HCl*100 = 85%

Het zou ook een extract in Sulfaat vorm bijvoorbeeld kunnen zijn, maar dit blijft maar een beetje gissen aangezien ze hier niet op testen bij de testservice.

tYtMUs.jpg

#286 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 13 May 2019 - 08:22 AM

Over de zuiverheid. Je berekening klopt. (DHPedia - Vrije Base/Zout verhoudingen)

Maar het hangt er maar vanaf hoe je de zuiverheid beschouwt.

Mescaline HCl kan 100% zuiver zijn, maar per gewicht is dit dan 85% mescaline, zelfde geldt voor het sulfaat, dat kan prima 100% zuiver zijn, maar bestaat dan voor 68% uit mescaline.

Ik ben heel erg tegen om het zo te benoemen, want wanneer je zegt dat het maar 85% zuiver is suggereert dat in mijn oren dat er veel onzuiverheden in zitten, wat niet het geval is. Daarom is in mijn mening het beter om bijv. te zeggen 'ik had 400mg Mescaline HCl genomen, van 100% zuiverheid' dan 'Ik had 400mg Mescaline genomen van 85% zuiverheid'

Over de misselijkheid, mescaline (synth) kan ook prima misselijkheid veroorzaken. Ik heb vaak een onrustig maag, maar niet zoals de misselijkheid van cactus of een matig extract. Van een goed extract wordt ik ook niet echt misselijk. De misselijkheid zegt in mijn mening weinig over de herkomst, of de zuiverheid. Nu zal de ene persoon ook meer gevoelig zijn voor deze misselijkheid dan een ander.

De beste manier om te weten welk zout je hebt is om een A/B extractie te doen en dan het omzetten in het zout van jouw voorkeur. Alleen zal je hoogstwaarschijnlijk wat materiaal verliezen met dit proces.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#287 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 28 April 2021 - 09:56 PM

Gisteren heb ik voor het eerst synthetische Mescaline geprobeerd. Het was door de testservice bevestigd als zijnde mescaline, maar ik weet de zuiverheid en de zoutvorm niet. Samen met een maat op een lege maag 375 mg in een keer genomen in een bos, verpakt in twee vloeitjes. Na ~10 minuten was er al duidelijk effect en na een uur zaten we er echt in, wat ik niet had verwacht.

Wat een fantastisch middel! Nog nooit heb ik met zo veel rust zo hard getript. Qua visuals viel het allemaal wel mee, maar het leek alsof de wereld in plaats van 720p ineens 4K was. De enorme schoonheid viel niet te missen. Closed eyed was het wel visueel en ging het ook erg diep.

Mescaline is wat mij betreft echt een vriendelijke leermeester. Vriendelijk en warm, maar wel duidelijk. Van alle tripmiddelen is dit samen met 5-MeO-DMT denk ik mijn favoriet, wat ik als tryptamine-liefhebber niet had verwacht. De 2C's die ik heb gebruikt (2C-B, 2C-C, 2C-E, 2C-P) halen het bij lange na niet bij Mescaline. 375 mg was een zeer mooie ervaring zonder misselijkheid en ik zou dit rustig naar de 450 of misschien zelfs 500 mg durven pushen. Helaas had ik maar een gram, dus ik zal het nu van cactus moeten hebben :)

#288 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 01 May 2021 - 09:36 AM

Interessant dat je mescaline wel zo interessant vind, maar niet heel voor de 2C's bent. Persoonlijk vind ik mescaline als een echte fenetylamine voelen, vooral met betrekking tot body-load.

Hoe lang duurde de ervaringen ongeveer? Waarschijnlijk werkte het zo snel, omdat je een lege maag had en misschien een deel anticipatie. ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#289 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 01 May 2021 - 09:54 PM

Mescaline was voor mij veel warmer en zowel fysiek als mentaal vriendelijker dan 2C-E en 2C-P. De mentale rust en scherpte waren uniek. Qua gevoel vond ik het meer op allylescaline lijken dan op de 2C's.

Hoe verhouden peyote, pedro, en synthetische mescaline zich?

#290 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 02 May 2021 - 10:33 AM

Persoonlijk vind ik 2C-E en 2C-P ook niet het meest representatief voor fenethylamines, deze hebben zeker een donker of zwaar kantje.

Geen ervaring met Peyote. Kan mezelf er niet toe zetten om mijn babies op te eten. Maar misschien zou dit sowieso een slechte vergelijking zijn, vanwege de hoge concentratie Pellotine.

Pedro, of Pedro extract is voor mij lichamelijk zwaarder, dan synth mescaline. Voor extract ook grotendeels afhankelijk van de kwaliteit van het extract. En het duurt wat langer, maar voor de rest zijn de verschillen per trip, door S&S, groter dan de verschillen tussen deze vormen van mescaline.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#291 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 02 May 2021 - 01:56 PM

Wow er word weer gepost in het Psychedelica subforum, een droom die uitkomt! En ik zal je vertellen, ik heb echt een paar dagen geleden gedroomd dat ik het DHP Forum zou benaderen en dan in het overzicht zou zien dat er iemand anders dan mij heeft gepost als laatst! En geloof 't of niet in deze droom was dat ook nog Poelster. En wat schetst mijn verbazing een paar dagen geleden (misschien wel exact na mijn droom) is er weer gepost hier! :woej:

On topic: In mijn ervaring brengt pure Mescaline ook een vooral lichamelijk zachtere trip dan bijvoorbeeld Peruvian Torch thee. Het is me met cactus nooit gelukt om heftige trips mee te maken, aangezien ik het simpelweg niet lang genoeg binnen hou. Ik moet dan vaak een strijd leveren tegen misselijkheid wat uiteindelijk resulteert in kotsen, vaak ten koste van de trip. Ik heb zelfs eens van 30 jaar oude Peyote's thee getrokken, wat alleen maar radicale misselijkheid en overgeven als effect gaf, en minimale lichamelijke effecten, erg zonde..

In vergelijking met de 2C's vind ik Mescaline superieur, lichamelijk ervaar ik het als een euforische body-high, terwijl ik veel van de 2C's eerder als een body-load ervaar. Ook mis ik bij de 2C familie de psychologische effecten die Mescaline wel heeft.

In mijn ervaring is Mescaline erg set & setting bepalend qua uitwerking, 500mg geeft sterke trips met de ene keer ego-loss en een andere keer was ik echt compleet uit m'n lichaam van dezelfde dosis. Ook ervaar ik hogere doseringen Mescaline als super visueel tot aan visioenen aan toe, en kan het in vlagen net zo introspectief zijn als Ayahuasca. Mescaline is sowieso één van mijn favoriete psychedelica, zonder twijfel.

#292 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 10 May 2021 - 11:20 AM

Gisteren heb ik voor het eerst synthetische Mescaline geprobeerd. Het was door de testservice bevestigd als zijnde mescaline, maar ik weet de zuiverheid en de zoutvorm niet. Samen met een maat op een lege maag 375 mg in een keer genomen in een bos, verpakt in twee vloeitjes. Na ~10 minuten was er al duidelijk effect en na een uur zaten we er echt in, wat ik niet had verwacht.

Wat een fantastisch middel! Nog nooit heb ik met zo veel rust zo hard getript. Qua visuals viel het allemaal wel mee, maar het leek alsof de wereld in plaats van 720p ineens 4K was. De enorme schoonheid viel niet te missen. Closed eyed was het wel visueel en ging het ook erg diep.

Mescaline is wat mij betreft echt een vriendelijke leermeester. Vriendelijk en warm, maar wel duidelijk. Van alle tripmiddelen is dit samen met 5-MeO-DMT denk ik mijn favoriet, wat ik als tryptamine-liefhebber niet had verwacht. De 2C's die ik heb gebruikt (2C-B, 2C-C, 2C-E, 2C-P) halen het bij lange na niet bij Mescaline. 375 mg was een zeer mooie ervaring zonder misselijkheid en ik zou dit rustig naar de 450 of misschien zelfs 500 mg durven pushen. Helaas had ik maar een gram, dus ik zal het nu van cactus moeten hebben :)

Volledig mee eens, Immad! Vrijwel met alles wat je schrijft, ook over favoriete middelen. Mescaline is echt wonderbaarlijk mooi.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

Also tagged with one or more of these keywords: Mescaline

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users