Afgelopen zondag was het zo ver.
In totaal 350mg genomen, in doseringen van 3x 100mg en 1x 50mg van het HCl-zout. Om de 20min deze genomen om eventuele misselijkheid te voorkomen als tevens voor een mildere lift-off.
Na anderhalf uur merkte ik pas de eerste effecten, en heeft toen tot minstens 3 uur na inname opgebouwd tot de piek (hoogste waarschijnlijk door de verspreiden inname, maar dat was ook het plan)
Tijdens de come-up had ik heel veel energie en was vooral heel onrustig, bijna onprettig, maar eenmaal op de piek maakte dit plaats voor een heel loom en warm gevoel. Het grootste deel van de trip heb ik met ogen dicht gelegen. Bijna in een droom toestand. Ik had heel duidelijk voorgaande aan de trip een aantal onderwerp op een rijtje gezet waar ik mee aan de slag wou. De eerste uren van de trip was mijn aandacht dan ook alleen hierop gefocust. Of beter gezegd, ik was volledig geabsorbeerd in deze onderwerpen. Ik kan me vaagjes wat milde CEVs herinneren, maar niks spectaculairs. Na ongeveer 5 uur na inname had ik de realisaties die ik zocht en plots werd de trip ook minder intens, op mentaal vlak, bijna alsof mescalines haar werk was gedaan. Interessant genoeg, dit is wanneer het visuele vuurwerk begin. Wellicht omdat ik er nu de tijd voor nam. Vond het ook heel jammer dat het mentale aspect er nu af was, want de trip voelde nu echt over. Na 8 uur na inname begonnen ook de OEV en CEVs af te nemen en was nu duidelijk de laatste fase van de trip aangebroken.
Dit is ook wanneer ik hoofdpijn begon te krijgen, zoals Dreamer ook in dit topic beschreef. Deze hoofdpijn bleef tot zeker de volgende dag in de middag duidelijk aanwezig. Uiteindelijk op 10 uur na inname 6mg melatinone genomen en in bed gaan liggen, met de hoop om in slaap te vallen. Gok dat ik minstens nog 2 uur wakker heb gelegen, met af en toe lichte golven van de mescaline die terug kwamen. Uiteindelijk in slaap gevallen, maar heel slecht geslapen die nacht en de volgende dag was ik dan dus ook redelijk brak en met die hoofdpijn, voelde het heel erg als een kater van te veel alcohol.
Achteraf was het een zeer waardevolle trip, en ben heel blij dat ik het gedaan had. Dosering had zelfs wat omhoog gekund en denk achteraf ook dat het waarschijnlijk beter was geweest als ik de hele dosis in 1x had genomen, of in ieder geval met kleiner tijdsintervallen.
Een noemenswaardige momentje, omdat ik groten delen met ogen dicht en hoofdtelefoon op lag, waren die zintuigen als het ware afgesloten en ik merkte dat ik op verschillende momenten geuren aan het hallucineren was. De geur van vers zaagsel rook ik heel sterk, als ook de geur van vanille. Ook nog paar andere geuren die ik niet direct kon plaatsten. Heel bizar was dat.