LSD
Posted 21 February 2004 - 07:42 PM
wat meer tijd heb zal ik een tripreport plaatsen over vorig jaar juni.
mzzl
Posted 22 February 2004 - 07:26 PM
een trip (...) naar de Efteling. 20 man en allemaal wat op. Ik zag overal elfjes :-)
Posted 22 February 2004 - 08:27 PM
Posted 22 February 2004 - 08:58 PM
xtc in combinatie met lsd), er kwam veel positive energy van de xtc af en de visuals waren
grandioos.
Dit was wel in de periode dat ik drugs gebruikte om te feesten en just for fun.
Ik ben van plan niet te lang te wachten om eens alleen lsd te gebruiken voor psychonautische
doeleinde alleen mijn prive leven op dit moment laat dat niet zo toe.
Posted 23 February 2004 - 01:14 PM
kans toe maar dat komt allemaal wel goed als ik wat ouder ben en op mezelf woon
mzzl
Posted 25 February 2004 - 09:03 PM
nieuwsgierig naar, maar ik wacht er nog maar even mee.
Ik ben net verhuisd, reorganisaties op werk... heb momenteel nogal wat dingen aan m'n
hoofd. Ik wil eerst 100% lekker in m'n vel zitten voor ik hieraan begin.
Posted 25 February 2004 - 09:21 PM
Misschien een idee: ooit een keer een DHP meeting in de Efteling. Lekker trippen in hetefteling stond idd op nr van me to-dolist
sprookjesbos :feest2:
Posted 25 February 2004 - 10:37 PM
Jeps, ik ben een van de gelukkige die 5 hits kreeg van deze blotter:Zijn er hier mensen
die ervaring hebben met lsd?
52 jaar
LSD
....Eerste keer was 1 hit, op volle maag, wat een milde trip gaf (redelijk paddo-achtig) ... Twee
weken later was tweede keer, weer 1 hit, op een lege maag, wat al aanzienlijk sterker was
...... Derde keer waren 2 hits, dat was echt BANG en echt een onvergetelijke trip van ruim 10
uur ... en de laatste hit heb ik weggegeven aan een vriend....
Dit is alweer behoorlijk lang geleden, sindsdien ben ik wel een paar keer acid tegen gekomen,
maar tegen een 'veel te' hoge prijs om er veel van in te kopen en sommige hadden echt een
teleurstellend slecht effect (of zelfs helemaal geen effect)...
p.s. lijkt me een erg leuk idee eminem

(Edit: Heheheh er schiet me ineens te binnen .. ik heb toentertijd een foto van deze blotter
gemaakt... die heb ik digitaal ergens .. ff zoeken

Ah! Daar isi: 5
Hits
Posted 25 February 2004 - 10:42 PM
maarja LSD is ook kwetsbare stof, dus als jouw supplier er mee loopt te kloten of ze lang
bewaart dan zijn ze natuurlijk stuk minder sterk.
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 26 February 2004 - 06:52 PM
Posted 26 February 2004 - 07:18 PM
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 27 February 2004 - 12:03 AM
kwetsbaar en vervalt snel, daardoor heeft groot inkopen ook geen zin want je kan ze niet lang
bewaren, daarom is het ook leuk om impulsief te doen als je ze ineens tegenkomt.
mzzl
Posted 27 February 2004 - 05:33 PM
Het is onverstandig om erg groot in te kopen, maar afhankelijk van de manier van opslag, de....daardoor heeft groot
inkopen ook geen zin want je kan ze niet lang bewaren, daarom is het ook leuk om impulsief
te doen als je ze ineens tegenkomt...
'begin-dosis' en het blotterpapier blijft het, naar mijn idee, 'redelijk' lang goed. Ik had wel
eens twee jaar oude blotter genomen, en dat was nog best te doen.

Die impulsiviteit is trouwens ook iets wat voor 'problemen' kan zorgen hoor, vergeet dat niet.
Want als je in een impulsieve bui ineens op een party (ofzo) tegen de grond wordt genokt door
een te hoge dosis, en een onvoorbereide omgeving, dan is dat toch vervelend.
(Heheh, misschien ook wel teveel van het goede, maar: /me plant altijd alles van te voren en
luistert niet (meer) naar impulsen)
Posted 28 February 2004 - 11:23 AM
"zomaar" nemen van psychedelica zichzelf uiteindelijk wreekt in een badtrip.
Believe me dat wil je niet meemaken.
Chris
Posted 28 February 2004 - 12:51 PM
50% ?
Die kans vind ik te groot en bovendien denk ik dat ik er niet tegen kan.
Posted 28 February 2004 - 01:25 PM
gebruik echt heel klein. ik durf geen cijfers te geven omdat ik geen referenties ervoor heb
maar het ligt echt heel laag.
je moet alleen oppassen als er mensen met een psychose in je familie voorkomen.
Posted 28 February 2004 - 02:39 PM
Lol ik zie daar al een hele club DHP-ers rondwaggelenMisschien een idee: ooit een keer een
DHP meeting in de Efteling. Lekker trippen in het sprookjesbos

Posted 28 February 2004 - 04:01 PM
Mmmh, interessante stellingname ... heb je een bron of iets anders wat naar deze 50%LSD lijkt me echt chill, maar de
kans op psychose is toch 50% ?
Die kans vind ik te groot en bovendien denk ik dat ik er niet tegen kan.
verwijst?? En wat versta je precies onder een psychose?
LSD gebruiken is het zelf-induceren van een psychose (Self-induced psychosis). Als je LSD
gebruikt is de kans dus bijna 100% dat je een psychose krijgt, maar de definitie van
'psychose' is hier natuurlijk ter sprake. Psychoses door een drug zijn meestal gewild, en
psychotische periodes door, bijv., schitzofrenia is biologisch- en bijna altijd erfelijk van aard.
Daarnaast hoor je wel eens van mensen die 'in hun trip blijven hangen' en stuff like that. Of
mensen die voor de rest van hun leven gaar bleven en flashbacks hebben.... hier zijn vrij veel
theorie?n over, maar waar het bijna altijd op neer komt, is dat ?ls mensen na het gebruiken
van LSD (of welke psychedelische drug dan ook) de rest van hun leven psychische
problemen hebben, d?n kwam dat niet door de drug, maar lag het aan de persoon (en diens
geestelijke gemoedstoestand) zelf. Als deze personen nu nooit LSD gebruik hadden, dan
hadden ze waarschijnlijk wel ergens anders een psychose door ontwikkeld (een auto ongeluk,
of een zeer stressvolle periode). Daarnaast geldt dat voor mensen die geestelijk niet sterk in de
schoenen staan, een trip een traumatische ervaring kan zijn. Hiervan kan je een
post-traumatisch (stress) syndroom ontwikkelen en je traumatische ervaring herleven
(flashbacks).
Op Erowid staat wel een aardige LSD FAQ,
klik hier.
Posted 29 February 2004 - 06:44 PM
Ik bedoelde inderdaad met psychose 'in je trip blijven hangen'.
Ik ben een paar keer naar drugs & alcoholvoorlichting gegaan, omdat ik dat interessant
vind. Daar discussi?ren we over drugs en komen nog meer feiten te weten. Degene die die
avonden had opgericht, was een verslavingsarts en weet dus erg veel van drugs af.
Hij kwam met de 50 % kans op een psychose. Hij zei: lsd is echt troep. Van mij mag je alles
een keer proberen, maar lsd, crack, hero?ne en methadon zou ik zeker niet doen.
Maar ik zal nog eens aan hem vragen, of hij ook een site heeft of iets dergelijks waar meer
informatie staat over 'de kans op een pyschose'.
Posted 29 February 2004 - 07:02 PM
even voor de duidelijkheid:Ik bedoelde inderdaad met psychose 'in je trip blijven hangen'.
in een trip blijven hangen komt volgens mij niet vaak voor (nooit?), maar de acid is dan de
trigger van de psychose.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users