Jump to content

Photo

(on)verstandig 2C-T-7 gebruikSplit from: Ik ben spor

• Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 11 September 2009 - 07:19 PM

En dit is er een van laatst, die tegen al mijn kennis in gaat maar ik heb het toch gedaan !
- 2mg fluntrazepam (sterkste benzo, word je supervaag van. was de bedoeling om daarop te gaan chillen, maar ik en een maat worden er altijd heel erg los van, en op een gegeven moment stond hij met lsd voor mn neus, of we dat gingen proberen, en melig als we waren hebben we dat gedaan, dus:)
- 140ug LSD (na een tijdje vonden we dat niet genoeg dus gingen we 2c-T-7 snuiven)
- 15mg 2c-T-7 (nasaal)
- 50mg oxazepam
- 15mg 2c-T-7
- 1mg flunitrazepam

Ja en toen kon ik zoals jullie wel kunnen verwachten onderhand niet meer staan, dus toen ben ik gaan slapen. Was een ongelofelijk leuke avond, heel appart, omdat ik normaal iedereen "afraad" benzo's en psychedelica te mixen, omdat ze elkaar theoretisch tegenwerken. Toch was dat een geweldige trip. We hebben ons echt dood gelachen.

Je mag er dan misschien wat lacherige om doen, maar dit had echt je dood kunnen zijn..!!

Sowieso vind ik het snuiven fenethylamines een onverstandig plan en dan al helemaal T-7, waarvan bekend is dat er de nodige doden zijn gevallen door het snuiven ervan. Maar dan in combinatie met een Roofie, dat is niet meer vragen, maar schreeuwen om de dood!!
Echt, van benzo's in het algemeen wordt je inschatingsvermogen zeer slecht en zeker met, zoals jij het noemt, de sterkste benzo..!!

Persoonlijk vind ik ook niet dat psychedelica en benzo's elkaar tegenwerken, maar eerder elkaar uitdoven. (er is een verschil ;))

Ik keur verder niks goed of af, ik probeer alleen maar een vorm van bezorgdheid te uiten.

En natuurlijk: Welkom :)

[Poelster: Split van het introductie topic van Spor]

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 Spor

Spor

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 40 posts

Posted 11 September 2009 - 07:30 PM

Waarom dood ?

Ik had op dat moment sowiso met alle middelen ervaring, en al bepaalde tolerantie voor benzo's. Ook weet ik dat met T-7 dodelijke overdoses bekend zijn, maar die lagen veel hoger als de doses die ik heb genomen. Ik zie alleen niet waarom een phentylamine en een benzodiazepine in combinatie met elkaar "schreeuwen om de dood" is ?

Dat je inschattingsvermogen minder word ben ik het helemaal mee eens. Ik bedoelde ook meer uitdoven inderdaad, verkeerde woordkeuze ;)

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 11 September 2009 - 08:02 PM

Waarom? Het antwoord heb ik eigenlijk, en jij zelf ook, al gegeven, namelijk je inschattingsvermogen gaat hard achteruit, dus wat nuchter een onverstandige dosis en/of actie lijkt, kan met een benzo op opeens een "interessante" dosis en/of actie lijken.

En 15 mg vind ik niet heel ver van 35 mg afliggen, zeker niet omdat je zegt dat je 2x 15 mg hebt genomen (nu weet ik niet of die tweede ook nasaal was), maar wat ik wel uit je verhaal kan opmaken is dat je voordat je die 15 mg T-7 nasaal nam, dus die benzo al op had EN ook al LSD.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 Spor

Spor

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 40 posts

Posted 12 September 2009 - 12:04 AM

^wat je zegt klopt, ik heb 2×15mg (ofja, ~15mg) gesnoven, maar daar zaten ook weer zeker 4 uur tussen. Ook had ik al benzo's en LSD op inderdaad, maar ik blijf me afvragen waarom die combinatie meer risico op zou leveren als de dingen los van elkaar ? Ik bedoel met alcohol of GHB is het mogelijk dodelijk om te combineren met benzo's, maar waarom met LSD en T7 in niet al te belachelijke doses....

Waarom, nou inderdaad om we zo los werden van die benzo's dat we het toch gedaan hebben...

#5 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 12 September 2009 - 12:23 AM

^ het gaat niet om de combinatie. Het gaat er om dat er al mensen zijn overleden bij het snuiven van dit soort doseringen 2c-T-7.

Fucking onverstandig dus.

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 12 September 2009 - 09:29 AM

^wat je zegt klopt, ik heb 2×15mg (ofja, ~15mg) gesnoven, maar daar zaten ook weer zeker 4 uur tussen.

Wacht even, je hebt dus 2x 15 mg gesnoven terwijl je dus al aan het trippen was en een flinke benzo op had, nu kom je er ook nog is mee dat die 15 milligram ongeveer was?? In zo'n situatie zou ik echt niks anders vertrouwen dan mijn milligram weegschaal, als het gaat om de hoeveelheid T-7

De dodelijke dosissen T-7 lagen dus helemaal niet veel hoger dan de dosis die jij hebt genomen, ze waren binnen hand bereik. Want wat is dan volgens jouw een dodelijke dosis T-7??

Mocht je twijfelen dan zou ik deze link op Erowid eens doorlezen;
http://www.erowid.or...t7_death1.shtml

En het is niet zozeer dat deze combinatie per se dodelijk is, maar dat T-7 geen kinderspel is EN in de combinatie waarin jij het gebruikte je inschattingsvermogen nogal belemmerd was en dat is vooral de dodelijke factor in deze combinatie en dus niet de combinatie van de stofjes zelf.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 Spor

Spor

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 40 posts

Posted 12 September 2009 - 02:06 PM

De ~15 duid meer op het zou misschien ook ietsje minder kunnen zijn. Die vriend van me had 100mg 2c-T-7 en we hebben ~50mg met zn 2e opgesnoven in 2x, in totaal verdeeld over 4 doses dus. Laten we voor het gemak uitgaan van 12,5mg per snuif. Daarbij zat er zeg 4 uur per snuif tussen, waar ik er bij die overdosis vanuit ga dat hij 35mg in een keer snoof, meer als het dubbele van wat ik met zeker 4 uur tussenspan gesnoven heb zelfs als je uitgaat van 15mg.

Normaal weeg ik alles ook af hoor, op dat moment was ik niet thuis en had geen weegschaal bij me. De 100mg die hij had, had ik zelf op mijn weegschaal voor hem afgewogen dus dat het 100mg was wist ik zeker. Het hoopje door de helft delen, en dat nog eens door 4 kan dan ook weinig fout aan gaan. Zelfs als ik zo scheel had gekeken dat ik 70% (70mg dus) i.p.v. de helft had genomen, en dat door 4 had gedeeld waren we op 17,5mg per snuif uit gekomen, wat ×2 dan wel op 35mg uit mag komen, maar wel nog altijd met 4 uur ertussen. Ik denk zeker dat dat uimaakt.

En wat betreft de rest, dat mijn inschattingsvermogen minder word door benzo's is zeker waar, maar als ik het nuchter bekijk zie ik niet echt (levens)gevaar in de combinatie. Ik zou het zo niet doen, maar meer omdat het me zonde van beide lijkt.

Maar begrijp me niet verkeerd, ik probeer mijn combinatie's hier zeker niet goed te praten, en al HELEMAAL niet aan andere aanraden, maar ik denk gewoon niet dat die combinatie zo dodelijk is hier beweerd word ;) Vergeet daarbij niet dat ik intussen heel goed weet wat mijn lichaam aan kan en wat niet. Ik mag dan nooit eerder die combinatie gedaan hebben, maar ik heb al heel veel idiote combinaties ervoor gedaan waardoor ik misschien beter weet als een gemiddelde psychonaut hoeveel zijn lichaam kan hebben.

En tenslotte wil ik ook aangeven dat ik het geweldig vind dat jullie mij op deze manier duidelijk willen maken dat wat ik doe gevaarlijk is :) ! Ik ben er dan wel van op de hoogte, maar ik vind het evengoed een echte meerwaarde aan een forum als er op deze manier op ingegaan word !

#8 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 12 September 2009 - 03:02 PM

maar ik denk gewoon niet dat die combinatie zo dodelijk is hier beweerd word :)

Niemand heeft ooit beweerd dat het de combinatie is die dodelijk is.

~15 mg ligt in dezelfde orde van grote als 35mg. Daarnaast is het snuiven van 2c-t-7 per definitie zeer gevaarlijk, zoals je in het artikel dat Poelster linkte kan lezen.

Ik denk dat de combinatie van al die middelen alleen maar andere gevaren met zich meebrengt, naast dat je inschattingsvermogen wordt beïnvloedt.

#9 Spor

Spor

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 40 posts

Posted 12 September 2009 - 06:36 PM

maar ik denk gewoon niet dat die combinatie zo dodelijk is hier beweerd word :)

Niemand heeft ooit beweerd dat het de combinatie is die dodelijk is.

wel waar :)

e mag er dan misschien wat lacherige om doen, maar dit had echt je dood kunnen zijn..!!

Maar, ik hou niet van snuiven, vond de t-7 verder ook niet speciaal, en duidelijk zit er veel risico aan vast, dus heb me ook maar voorgenomen dat niet meer te doen. Er is sowiso zoooooo veel leuker spul. Toevallig was het toen wat er was...

#10 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 14 September 2009 - 12:13 PM

waarom word dit zo gesplit? .....wat ontzettend suf.....waarom wijs je degene op zijn/haar gebruik....dat doen ze bij jou toch ook niet?

Het is hier godverdomme geen kleuterklasje of wel?.....iedereen die maar denkt voor iemand te kunnen denken....de hoeveelheden die ik gebruik kunnen ook echt gevaarlijk zijn voor sommige mensen...nou en....Spor heeft vast wel ervaring genoeg dit te kunnen mixen....en als Spor dit zo graag wil en kan gebruiken laat Spor lekker zijn gang gaan....

Je kan nooit over iemand zeggen of het teveel of niet teveel is. Maar daar word hier wel vaker over gezeurd......iedereen gebruikt op zijn of haar eigen manier.....laat ze

Ik snap wel dat je "bezorgd" bent....maar op een DHP forum is dat ergens wel hypocriet ook.........

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#11 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 14 September 2009 - 12:30 PM

Er zit denk ik wel een groot verschil tussen een beginnende of raad vragende gebruiker en een ervaren gebruiker die over zijn verleden vertelt.

Ik heb ook drugs in onverantwoorde hoeveelheden / combo's gebruikt (coke, shrooms & drank).
Ik had dat nooit "mogen" doen. Maar die ervaring heb ik wel meegemaakt ;)

Ik zal het ook niemand aanraden, zo van "moet je echt eens doen, paddo's met een fles wijn!", maar het is gebeurd en moet bespreekbaar zijn.

En het is natuurlijk een cliché, maar effecten en dosissen van stofjes verschillen per persoon, de een kan meer hebben dan de ander. Niets om trots of schaamte voor te voelen, gewoon een feit, ik lig na 1 joint plat.

Het is niet verwijtbaar om te zeggen dat je 6x de dosis hebt gebruikt om het gewenste effect te bereiken, wel als je het bedoelt als opschepperij: "Ik kan lekker 6 lijntjes/pilletjes/shots/... hebben, dat is echt vet!"

Je bent niet zozeer dom als je een hoge dosis gebruikt, maar wel als je doseringen / combo's van anderen gaat nadoen om er bij te horen.
Verbing weirds language.

#12 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1753 posts

Posted 14 September 2009 - 01:50 PM

Het is hier godverdomme geen kleuterklasje of wel?

Nee, zeker niet, maar er komen ook minder ervaren gebruikers die het onderscheid tussen een normale en een hoge dosis nog niet zo goed kennen en hun eigen grenzen nog niet echt helder in beeld hebben. Als die lezen dat Spor het vet chill vond om al die middelen tegelijk te nemen en denken: dat ga ik ook doen, kan het best eens verkeerd aflopen... Trouwens, ik vind best dat zelfs ervaren mensen gewezen mogen worden op fouten of onverstandige dingen, niemand is namelijk uitgeleerd en niemand is perfect.
The mind is a jungle.

#13 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 14 September 2009 - 01:59 PM

waarom word dit zo gesplit? .....wat ontzettend suf.....waarom wijs je degene op zijn/haar gebruik....dat doen ze bij jou toch ook niet?

Deze discussie is al vaak genoeg gehouden. Het doel van DHP is 'harm reduction' en feit is dat dit soort doseringen 2c-t-7 meer kwaad dan goed doen.
Het is dus juist belangrijk om mensen te wijzen op de gevaren van hun acties. Op die mannier kunnen andere gebruikers een betere keuze maken of ze bepaald gebruik zelf zien zitten.

En nu weer terug naar het onderwerp van dit topic aub.

#14 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 14 September 2009 - 05:12 PM

Ik wil hier enkel nog aan toevoegen;

waarom word dit zo gesplit? ...
... iedereen die maar denkt voor iemand te kunnen denken...

De discussie was al begonnen, dus vandaar de split, niet echt bepaald een onderwerp voor een welkomstopic.

En bovendien zeg ik totaal niet dat Spor dit soort dingen niet mag doen, of hem op een andere soort manier in zijn drugs gebruik probeer te belemmeren, ik probeerde hem enkel duidelijk te maken dat deze actie niet bepaald verantwoord was en dat zijn mooie avontuur wel eens anders had kunnen aflopen.

Dus nogmaals, ik leg totaal niemand iets op, ik gaf enkel maar mijn mening in de vorm van bezorgdheid.

En nu wat Dreamer zei;
Back On Topic..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#15 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 14 September 2009 - 06:04 PM

Het is hier godverdomme geen kleuterklasje of wel?.....iedereen die maar denkt voor iemand te kunnen denken....de hoeveelheden die ik gebruik kunnen ook echt gevaarlijk zijn voor sommige mensen...nou en....Spor heeft vast wel ervaring genoeg dit te kunnen mixen....en als Spor dit zo graag wil en kan gebruiken laat Spor lekker zijn gang gaan....

Je kan nooit over iemand zeggen of het teveel of niet teveel is. Maar daar word hier wel vaker over gezeurd......iedereen gebruikt op zijn of haar eigen manier.....laat ze

Ik snap wel dat je "bezorgd" bent....maar op een DHP forum is dat ergens wel hypocriet ook.........

Ik denk dat je het een beetje anders moet zien, 2C-T-7 zijn mensen aan overleden en snuiven daarvan is in verhouding veel gevaarlijker dan een heleboel andere drugs (dingen zoals LSD, amphetamine, mdma, cannabis enzo zijn echt belachelijk veilig). Ik neem aan dat Poelie bedoelt "hey, weet je zeker wat je doet? Pas op want dit kan mogelijk gevaarlijk zijn, zie deze link" en het niet aanvallend bedoelt als in "Onverantwoordelijke drugsjunk, je moet je schamen" oid.
Het kan zijn dat iemand niet weet dat dit gevaarlijk is en daarom is het beter om een post erbij te zetten van "dat is niet verstandig" dan dat niemand wat zegt en dat er gevaarlijke situaties ontstaan door onwetendheid en omdat iedereen zijn mond houdt om zogenaamd niemand te kwetsen. En hoe weet jij of Spor genoeg ervaring heeft om dit te kunnen mixen?

Als je weet dat je naar verhouding veel neemt kan je er beter bij zetten "ik heb vrij veel nodig" of als je denkt dat mensen gaan zeiken gewoon niet de hoeveelheden die je naar binnen werkt posten.
</redelijk off-topic>

Edited by mind, 14 September 2009 - 06:04 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#16 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 14 September 2009 - 06:17 PM

Wat bovenstaande gasten zeggen...

En regardless of de combinatie zou ik gewoon een hele grote WARNING willen zetten bij nasaal gebruik van 2c-t-7. Dat mag best gezegd worden, en dat vindt Spor zelf volgens mij ook.

:P

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#17 Spor

Spor

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 40 posts

Posted 15 September 2009 - 08:04 PM

Nogmaals bedankt iedereen voor de reacties. Ik wist opzich wel dat het minder veilig was als de meeste dingen, maar toch ik weet intussen redelijk goed wat mijn lichaam aan kan. Zoals ik al zei vind ik het zelf sowiso ook niet meer echt nodig.

Verder vind ik het inderdaad wel goed dat er duidelijk op gewezen word, ik weet namelijk heel goed dat lang niet iedereen mijn dosissen moet nemen !

#18 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 15 September 2009 - 08:40 PM

^ toch is dosis nog steeds niet het heikele punt in dit verhaal.

#19 continuum

continuum

vergelijkt continue

• Members
  • PipPipPip
  • 410 posts

Posted 02 November 2013 - 02:59 PM

Ik kan meegaan in het idee dat nasaal gebruik van t-7 harder kan aankomen dan oraal gebruik, maar iki vraag me af of nasaal echt zoveel schadelijker zou zijn of de oorzaak van fatale ongevallen. De farmacologie gaat over de wisselwerkingen tussen ons lichaam en chemische stoffen zoals t-7. De Farmacokinetica beschrijft hoe het lichaam de stof opneemt en verandert; farmacodynamica beschrijft hoe de stof de werking van het lichaam beinvloed of verandert. hoe zou de farmacologie zo'n nasaal effect beschrijven of verklaren? Zou zo'n effect relatie aannemelijk zijn?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users