Je mag er dan misschien wat lacherige om doen, maar dit had echt je dood kunnen zijn..!!En dit is er een van laatst, die tegen al mijn kennis in gaat maar ik heb het toch gedaan !
- 2mg fluntrazepam (sterkste benzo, word je supervaag van. was de bedoeling om daarop te gaan chillen, maar ik en een maat worden er altijd heel erg los van, en op een gegeven moment stond hij met lsd voor mn neus, of we dat gingen proberen, en melig als we waren hebben we dat gedaan, dus:)
- 140ug LSD (na een tijdje vonden we dat niet genoeg dus gingen we 2c-T-7 snuiven)
- 15mg 2c-T-7 (nasaal)
- 50mg oxazepam
- 15mg 2c-T-7
- 1mg flunitrazepam
Ja en toen kon ik zoals jullie wel kunnen verwachten onderhand niet meer staan, dus toen ben ik gaan slapen. Was een ongelofelijk leuke avond, heel appart, omdat ik normaal iedereen "afraad" benzo's en psychedelica te mixen, omdat ze elkaar theoretisch tegenwerken. Toch was dat een geweldige trip. We hebben ons echt dood gelachen.
Sowieso vind ik het snuiven fenethylamines een onverstandig plan en dan al helemaal T-7, waarvan bekend is dat er de nodige doden zijn gevallen door het snuiven ervan. Maar dan in combinatie met een Roofie, dat is niet meer vragen, maar schreeuwen om de dood!!
Echt, van benzo's in het algemeen wordt je inschatingsvermogen zeer slecht en zeker met, zoals jij het noemt, de sterkste benzo..!!
Persoonlijk vind ik ook niet dat psychedelica en benzo's elkaar tegenwerken, maar eerder elkaar uitdoven. (er is een verschil

Ik keur verder niks goed of af, ik probeer alleen maar een vorm van bezorgdheid te uiten.
En natuurlijk: Welkom

[Poelster: Split van het introductie topic van Spor]