Jump to content

Photo

Ketamine Neusspray - The full guideEen complete handleiding om zelf ketamine neusspray te maken.

• Please log in to reply
43 replies to this topic

#41 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 10 June 2011 - 08:01 PM

zo'n doodshoofd is wel een goed idee, maar alsnog zou ik er wel een identificatie opzetten zodat je later na kunt zoeken wat er ook al weer in zat. Al is het maar een nummertje, en dan ergens anders een lijstje met welk nummertje welk stofje/dosering is.

Heb in het begin zelf wel vaak gedacht, wtf zit er nou weer in dit ziplockje, of hoe sterk is dit pilletje/zegeltje?
Verbing weirds language.

#42 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 10 June 2011 - 08:18 PM

Heb in het begin zelf wel vaak gedacht, wtf zit er nou weer in dit ziplockje, of hoe sterk is dit pilletje/zegeltje?

Met sealtjes schrijf ik gewoon op de buitenkant wat er in zit, in mijn geval de enige situatie waar in dat nodig is want ik heb er één met een restje racemische ketamine en eentje met wat 2c-b en die wil ik liever niet door elkaar halen, maar daar staat gewoon met grote rode letters op wat er in zit. Als je niet wil dat anderen het kunnen identificeren zou ik gewoon een lijstje met nummers maken; en dus een waarschuwing er op, dan moet het wel duidelijk zijn toch.

Wat bewaren betreft; droge kristallen blijven voor zo ver ik weet eindeloos goed, de oudste ketamine die ik ooit heb gedaan was een restant in een oud zakje van 1.5 jaar oud waarvan ik dacht dat het leeg was maar dat bleek niet zo te zijn, dat was net zo potent als toen het nog nieuw was en ik merkte er geen verschil aan. Vloeibaar zit je vooral met dat onsteriel water vervuild kan raken dus dan lijkt invriezen me handiger inderdaad. Wat je kan doen als je twijfelt of het nog goed is is indampen en dan gewoon opnieuw oplossen in nieuw water.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#43 Dopejoo

Dopejoo

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 26 posts

Posted 11 June 2011 - 06:43 AM

klopt een label kan geen kwaad, toxic labeltje is wel slim idee.

Maar gaat het glas niet knappen in de vriezer?

Oh das helemaal mooi azgaza :thumbsup: opnieuw indampen en oplossing maken had ik nog helemaal niet aan gedacht.

Ik ga nu de spray maken, 100 keer sprayen met een half flesje. Gooi er 1 gram in. Het word een hoop spraywerk, maar ik heb er zin in :duimpje:

#44 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 11 June 2011 - 05:54 PM

Maar gaat het glas niet knappen in de vriezer?

Luchtdicht flesje wel ja. Dan moet je 'm eerst in laten vriezen, en dan pas dichtdraaien; en bij ontdooien een klein beetje open draaien voordat ie opwarmt.
Maar invriezen is sowieso niet echt nodig.
Verbing weirds language.

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users