Jump to content

Photo

Ketamine Neusspray - The full guideEen complete handleiding om zelf ketamine neusspray te maken.

• Please log in to reply
43 replies to this topic

#21 Spor

Spor

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 40 posts

Posted 15 September 2009 - 08:10 PM

fentanyl :)

Dat wil ik nog wel eens tegenkomen :duimpje:

Ik vind een spray veel fijner als een bullit ! Minder gehannes al sowiso, en op een feestje met een bullit pakken ze je net zo goed als met een seal, en een spraytje helemala niet. Daarbij betere verdeling in je neus, preciezere dosis lijkt me, etc...

Neusspray FTW ! :D

#22 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 22 September 2009 - 08:43 AM

en minder neusirritatie, zovel met keta, pep en 4fluor. al blijft die laatste een bitch in je neus, ook in spray. als ik keta snuif krijg ik bijna altijd een niesaanval maar niet in neusspray. en bij 4fluor ook geen bloedneuzen meer. het is gewéldig, jim! jaah een amazing discovery, mike!
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#23 Dopejoo

Dopejoo

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 26 posts

Posted 06 June 2011 - 04:07 PM

sorry, ik wil deze topic liever niet kicken maar ik heb een dringende vraag.

Als je ketamine in water oplost en het in zo'n spray doet(volgens de tutorial van spor), hoelang is het dan houdbaar.
Ik ben geen diehard keta gebruiker, mijn vrienden ook niet, dus ik kan met 1 sprayflesje makkelijk een jaar doen.
Als ik het flesje alleen zou gebruiken meerdere jaren denk ik.

Hoelang is keta houdbaar in steriel water? Kan ik dit op kamertemperatuur bewaren?
Kan je zo'n sprayflesje eigenlijk met een groepje gebruiken, of kan je daar infecties en ziektes van krijgen?

#24 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6350 posts

Posted 06 June 2011 - 04:14 PM

Je kan het potje toch ook voor de helft vullen, dan doe je er half zo lang mee ;)

En als je een dergelijke hoeveelheid ketamine in water oplost, dan wordt het water redelijk zout en zal er weinig in groeien, maar je kan het voor de zekerheid altijd in de koelkast bewaren..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#25 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 06 June 2011 - 05:21 PM

Als je het flesje deelt en 1 van jullie is verkouden dan kan dat verspreid worden onder elkaar, maar hoeft niet, want de eigen gezondheid is van groter belang dan de aanwezigheid van bacteriën/virus. Wanneer je namelijk bij een groep mensen een grote hoeveelheid hoog geconcentreerd virus/bacterie direct de neus in spuit word gemiddeld genomen 1/3 van de mensen ziek, 2/3 wordt dus bepaald door de interne gesteldheid.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#26 Dopejoo

Dopejoo

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 26 posts

Posted 06 June 2011 - 06:01 PM

Goh, Bedankt voor de snelle reacties.

Tja, ik dacht daar eerst ook aan, om het potje voor de helft te vullen, maar dan klopt die hele dosering niet. Om precies een potje voor de helft te vullen is vrij lastig. 5ML geen idee hoe ik het moet meten. Misschien schaf ik wel zo'n spuitje aan dan, ken ik tenminste zien hoeveel er in het potje gaat.

Dat van dat ziek worden klinkt wel eng maar zolang het om een verkoudheid gaat vind ik het wel een risico waard. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat iemand heel erg ziek is en toch keta wilt snuiven.

#27 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 06 June 2011 - 06:34 PM

5ML geen idee hoe ik het moet meten

Google "Laboratorium Glaswerk" en schaf een goede meetpipet/buret/maatcylinder aan.
Zelf gebruik ik ook nog wel eens een lege sporenspuit van de paddokweek (uiteraard wel grondig schoongemaakt).
Verbing weirds language.

#28 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 06 June 2011 - 06:57 PM

Dat van dat ziek worden klinkt wel eng maar zolang het om een verkoudheid gaat vind ik het wel een risico waard. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat iemand heel erg ziek is en toch keta wilt snuiven.

Eng? Niet veel groter risico dan een glas delen hoor (of een joint).
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

#29 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 06 June 2011 - 07:16 PM

onlangs nog gelezen dat als je een snuifrietje deelt, je mogelijk Hepatitis C kan doorgeven/ krijgen? dus dan ook met de neussprayer. toch een groter risico dan het delen van een glas of joint?

Wat een wereld...

#30 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 06 June 2011 - 07:18 PM

Ik denk dat een buisje/rietje kan snijden en dus een via een wondje een goter risico vormt. Bij een neusspray lijkt me dat risico niet aanwezig.

#31 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6350 posts

Posted 06 June 2011 - 07:23 PM

Maar lijkt me dat je bij vrienden niet echt snel bang hoeft te zijn, want als een vriend van je iets zou hebben wat mogelijk overgedragen kan worden, lijkt me dat hij het wel meld, jullie zijn tenslotte vrienden.
Anders kan je ook proberen om de neusspray niet in je neus te houden, mocht je echt bang zijn..

Maar ik zou me er niet echt zorgen om maken..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#32 Dopejoo

Dopejoo

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 26 posts

Posted 06 June 2011 - 07:30 PM

haha ik loop het risico wel zonder stres. Het ging me meer om de manier waarop lerez het uitlegde. klinkt gewoon freaky:P

#33 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 06 June 2011 - 08:37 PM

Freaky? Wat is er freaky aan het feit dat zelfs wanneer je bijna puur virus in je neus krijgt nog maar 1/3 kans hebt ziek te worden? Het betekend dat de kans helemaal klein is wanneer het sterk verdunt is zoals in je snot. Lijkt mij juist dat dit gerust moet stellen...

#34 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 06 June 2011 - 09:16 PM

En verkouden worden is wel vervelend, maar niet per sé slecht. Goed zelfs...
Verbing weirds language.

#35 Dopejoo

Dopejoo

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 26 posts

Posted 09 June 2011 - 06:26 PM

bedoelde niet dat ik het echt eng vind, maar het klinkt gewoon beetje duister dat je ziektes kan oplopen van snuiven.
Maar in feite is het best logisch en moet het geen probleem zijn als ik keta met goede vrienden gebruik.

Lijkt me een strak plan om een spuitje te kopen zodat ik water kan doseren. Weet iemand of je de keta oplossing in de neusspray kan invriezen?
In de koelkast gaat niet lukken omdat ik broertjes en zusjes heb in huis met dezelfde allergie als mij. En daarbij denk ik dat het ingevroren langer houdbaar is.

#36 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 10 June 2011 - 09:22 AM

Invriezen kan bijna nooit kwaad met drugs.
Verbing weirds language.

#37 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6350 posts

Posted 10 June 2011 - 12:00 PM

Invriezen moet geen probleem zijn, alleen kan het wel zo zijn dat vlak voordat het water bevriest, je wat ketamine uit oplossing ziet komen, want ketamine is minder goed oplosbaar in koud water, maar dit lost weer gewoon op als het eenmaal goed op kamertemperatuur is.

En haal ook voor de zekerheid dan het etiket van het flesje, zodat het nog minder aantrekkelijk is voor je broetjes en zusjes. Liefst dan nog met een sticker TOXIC of iets dergelijks met rode pen.

Maar als het enkel voor het langer bewaren is, koelkast of vriezer is echt niet perse nodig, je kan het gerust een jaar buiten de koelkast bewaren..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#38 Dopejoo

Dopejoo

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 26 posts

Posted 10 June 2011 - 02:41 PM

Ik doe het in de vriezer omdat ik geen diehard keta gebruiker ben. Met 1,5 gram kan ik denk wel meer dan een jaar doen (met vrienden samen dan he).
Als het goed is blijft keta wel goed in koude temperatuur, maar hoe zit het dan met het flesje? Is het kleine glazen sprayflesje ook zo kwetsbaar?

#39 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 10 June 2011 - 05:20 PM

En haal ook voor de zekerheid dan het etiket van het flesje, zodat het nog minder aantrekkelijk is voor je broetjes en zusjes.

Daar ben ik nou weer principieel tegenstander van, drugs moeten naar mijn mening altijd duidelijk gelabeld zijn.
Verbing weirds language.

#40 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6350 posts

Posted 10 June 2011 - 05:38 PM

Ja, maar het label van de originele neusspray er nog op staat, dan is het ook niet goed gelabeld, toch?

En in dit geval zou dat een gevaarlijkere situatie kunnen opleveren, omdat zijn broertjes en zusjes ook die neusspray gebruiken en zonder label zullen ze het minder snel verwisselen met hun eigen neusspray.
En in de volgende zin voegde ik er ook aan toe om er een sticker met TOXIC op de plakken, dat lijkt me dan de lading wel te dekken..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users