De bovenstaande qoute gaat over Ca-GHB en het 'pleasent odor' en 'not hydroscpic' deel van die zin spraken me altijd erg aan.The such obtained final product does easily dissolve in water, is not hydroscopic and has a pleasant aromatic odor.
Het voordeel is dus dat je met een poeder kunt werken en je dosis altijd precies kunt afmeten en niet moet gokken op de goeie concentratie, wat logischer wijs de kans op overdosis zou moeten verminderen.
Vandaag voor het eerst keer Ca-GHB geprobeerd en het is inderdaad een mooi fijn wit poeder. De geur is vergelijkbaar met dat van een natte hond, dus dat is een beetje jammer. Het lost ook redelijk op in water, alleen zie ik geen reden om dit te doen, want een capsule werkt makkelijker, is minder moeite en je slaat 100% zeker de (mogelijk) vieze smaak over.
En om te testen een halve gram genomen en kan toch zeker zeggen dat ik hier iets van voel, misschien dat een gram beter zou zijn en voor mensen die van een rush houden zou wellicht een nog iets hogere dosis nodig zijn. Maar dat mogen diegene lekker voor zichzelf gaan uitzoeken.
Na een half uurtje waren de eerste effect al merkbaar, wat ik niet verwacht had, aangezien het in een capsule zat, die zelf eerst ook nog moest oplossen, dus het komt redelijk snel opzetten.
Om niet alleen maar over Ca-GHB te hebben, ik heb ook K-GHB en Na-GHB geprobeerd en ondanks de veel viezere smaak van K-GHB vind ik die wel fijner, omdat die sneller werkt dan Na-GHB en ik heb ook het idee dat die sterker werkt, maar dat is moeilijk om te zeggen, omdat ik die enkel maar als oplossingen heb geprobeerd, dus misschien dat die K-GHB oplossingen gemiddeld genomen sterker waren.
Genoeg geluld, wat zijn jullie ervaringen en meningen??