Jump to content

Photo

Iemand ervaring met MDAI?5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane

• Please log in to reply
45 replies to this topic

#41 Dreamtime

Dreamtime

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 04 October 2012 - 10:11 PM

Definitely op de bank, het is meer rustgevend, voor de dansvloer wil je iets pittigs, MDAI zou je alleen maar moe maken, en doordat het pure serotoninerelease is raak je ook eerder oververhit.

#42 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 05 October 2012 - 01:31 AM

Ik heb nog nooit 200mg aangedurfd, maar lage dosissen doen iig bijzonder weinig... ik zal volgende maal (mss morgen ^^) eens iets in die richting proberen gezien de vergelijking met MDA me wel aanspreekt, maar verder beschouwde ik dit als een te negeren RC. Het zal wel op een breakcore feest zijn, maar ik ben het gewend te zweten als een rund met een fles water in de hand, zeker nu MDMA terug voor me werkt zoals het vroeger deed ^^
(mental state was blijkbaar de bepalende factor voor het verlies aan magie bij mij, al heb ik er ook wel een jaar met weinig gebruik opzitten. Het opgebruik van de neurotransmitters was een minder probleem dan de aanmaak ervan, denk ik zo...)

#43 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6402 posts

Posted 05 October 2012 - 09:47 AM

Op welke manier vergelijkt volgens jou MDA met MDAI? Qua effect lijken ze volgens mij juist helemaal niet op elkaar.
Want zoals in de post voor jouw post werd gezegd kan MDAI je alleen maar moe maken en is het juist niet iets voor op de dansvloer..

En oververhitting staat niet gelijk aan zweten. Okay, zweten is een gevolg van oververhitting, maar oververhitting voor kom je niet door water te drinken. (maar als je oververhit bent is het inderdaad wel goed om water te drinken, dus begrijp me alsjeblieft niet verkeerd)

En zijn er ook mensen die zowel MDAI als EMA-4 hebben geprobeerd? Want volgens mij lijken deze twee wel heel erg op elkaar. In ieder geval mijn ervaring op EMA-4 klinkt als wat men verwacht van MDAI..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#44 Ridder Tentakel

Ridder Tentakel

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 14 November 2012 - 06:04 AM

Is kruis-tolerantie sterk aanwezig met MDMA? Aan een post hierboven te lezen is het een pure serotonine releaser, dus wordt het ook aangeraden om hier twee maanden tussen te laten na gebruik van MDMA?
Waardeloos stuk schuim

#45 ThijsWTF

ThijsWTF

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 11 December 2012 - 04:05 PM

Is kruis-tolerantie sterk aanwezig met MDMA? Aan een post hierboven te lezen is het een pure serotonine releaser, dus wordt het ook aangeraden om hier twee maanden tussen te laten na gebruik van MDMA?

Dit vroeg ik mij ook af.

#46 continuum

continuum

vergelijkt continue

• Members
  • PipPipPip
  • 410 posts

Posted 08 September 2013 - 11:06 PM

MDMA is de prototype empathogeen. Wat is de plaats van MDAI binnen de groep van MDMA-achtige empathogenen? 

MDMA staat bekend om zijn rush van euforie (bij binnenkomst van de effecten). De werking van MDAI kenmerkt zich niet door zo'n rush, maar door meer geleidelijke effecten. Ervaring van een heldere mentale gevoelstoestand die wellicht te vergelijken is met die momenten van MDMA waarbij je je zonder veel moeite en vloeiend kunt omgaan en wisselwerken met je sociale omgeving, zonder de beperking van absorptie in piekintensiteit. Wat bedoel ik met piekintensiteit van MDMA? MDMA piek resulteert doorgaans in afremming van de gedachtenstroom (minimalisatie van beweging en bewegingsvrijheid van gedachten). Gedachten zijn tijdens MDMA piek stil, geen mogelijkheid tot analyse... alleen intense voelen. MDAI toestanden zitten net boven dit punt, de stof weerspiegelt bovengrenzen van de MDMA werking.

Net als de prototype laat MDAI genuanceerde introspectie toe, dwz gedachtenanalyse van gevoelstoestand, maar het werkt binnen smallere grenzen. Gedachten fluctuaties zijn van fijner karakter, spelen zich af binnen kleiner zintuigelijk domein. MDAI werkt meer subtiel dan MDMA. 

Qua motorische activiteit wekt MDAI doorgaans geen speedy effecten op (zoals initiële MDMA ervaringen dat kunnen doen), maar meer de relaxte mellow spierontspanning van MDMA passiviteit en MDA. Meer bankhangen dan fysieke activiteit. Doseringen boven 175-200 mg kenmerken zich doorgaans door intensivering van fysieke relaxatie en autonome effecten zoals spanning op de kaken. In deze doseringen maakt MDAI slaperig en wekt slaap/droomtoestanden op.

What's your experience? Herkenbaar? Totaal niet?

MDMA > MDAI > 5-APDB (EMA-4) > 5-IT > 5-APB > 6-APB > 6-APDB > MDA   ??

--------------------------------------------------------------------------------------------------->

Empathogeen                                                                              Psychedelisch

ps. Voor diegene die geïnteresseerd zijn in het onderwerp neurotoxiciteit, in Wetenschap staan verschillende topics, zoals:

- Brain serotonine function in MDMA (ecstacy) users: evidence for persisting neurotoxicity.

- Interdisciplinaire meetschalen van (neuro)toxiciteit.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users